Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
TOP 3 MASCHERA FAI DA TE PER CAPELLI RICCI - CRONOGRAMMA CAPILLARE COMPLETO
Video: TOP 3 MASCHERA FAI DA TE PER CAPELLI RICCI - CRONOGRAMMA CAPILLARE COMPLETO

Cuntenutu

Per idratà i capelli ricci in casa, hè impurtante seguità qualchì passu cume lavà currettamente i capelli cù acqua calda à acqua fredda, applicà a maschera di idratazione, rimuovere tuttu u pruduttu è lascià asciugà i capelli naturalmente, di preferenza.

I capelli ricci devenu esse lavati solu 2 à 3 volte à settimana, è almenu una volta à a settimana devenu esse idratati, postu chì i capelli ricci tendenu à esse più asciutti. Vede cumu fà ricette casanu è naturali.

Cusì, 3 passi per idratà i capelli ricci in casa includenu:

1. Lavate i fili currettamente

I capelli devenu esse adatti è lavati delicatamente prima di l'idratazione, per caccià tuttu l'oliu è e impurità da i fili, permettendu à a maschera di agisce. Per lavà i capelli ricci currettamente hè impurtante:


  • Aduprate acqua calda à fredda, perchè à sta temperatura e cuticule ùn si aprenu micca, lascendu a superficie di i capelli più lucente;
  • Evite aduprà acqua assai calda, chì apre a cuticula è secca i capelli;
  • Aduprate un shampoo adattatu per i capelli ricci, preferibile senza sale;
  • Mettite più shampoo nantu à a radica di i filamenti chè nantu à e lunghezze è l'estremità, chì l'oliu hè cuncentratu nantu à u cuoio capellutu.

Inoltre, pudete ancu aduprà un shampoo anti-residui prima di l'idratazione, per pulisce in profondità i capelli è rimuovere tutte le impurità. Tuttavia, ùn deve micca esse adupratu in tutte l'idratazioni, ma solu ogni 15 ghjorni.

2. Moisturize i vostri capelli regularmente

Per idratà i capelli ricci duvete:

  1. Sceglite o preparate una maschera idratante adattata per i capelli ricci. Vede a ricetta per una maschera idratante fatta in casa per i capelli ricci;
  2. Stringhje bè i fili per caccià l'acqua in eccessu, evitendu di turrà aggressivamente i capelli;
  3. Aghjunghje circa 20 mL di oliu Argan à a maschera di idratazione;
  4. Applica a maschera di idratazione cù oliu d'Argan à i fili di capelli, eccettu à a radice, filu per filu;
  5. Lasciate a maschera accesa per 15 à 20 minuti;
  6. Risciacquate bè i capelli cù acqua fredda è calda, eliminendu tuttu u pruduttu per sigillà e cuticule di i capelli, evitendu frizz è facenu i vostri capelli più brillanti.

Pudete ancu mette un cappucciu laminatu, cappellu di duscia o asciugamanu caldu nantu à i capelli mentre a maschera funziona, per aumentà l'effettu di a maschera.


U condizionatore ùn deve esse piazzatu i ghjorni quandu si applica una maschera di idratazione, perchè u condizionatore chjude e cuticule di i capelli, riducendu l'efficacità di a maschera.

3. Asciugate pianu pianu è pettinate i vostri capelli

Dopu l'applicazione di a maschera idratante, duvete:

  1. Asciucate i vostri capelli cù un asciugamanu in microfibra o un vechju t-shirt di cuttone per ùn asciugà i vostri capelli è caccià u frizz;
  2. Dumandà a lascià-inadattatu per capelli ricci per capelli per esse più morbidi è senza frizz;
  3. Pettinate i vostri capelli cù un pettine à denti larghi mentre hè umidu;
  4. Lasciate i capelli asciugà naturalmente, ma se necessariu aduprate un asciugacapelli cù diffusore.

Per mantene i vostri capelli ricci è senza frizz u lindumane, aduprate una federa in raso o seta nantu à u cuscinu è riapplicate u lascià-in nantu à i fili in a mattina, riparendu i capelli, ma senza pettinarli.


Vede ancu qualchi suggerimenti è prudutti per i capelli ricci.

Oghje Populu

Cosa da fà in casu di suffocazione

Cosa da fà in casu di suffocazione

A maiò parte di u tempu, l'affucazione hè dolce è, dunque, in que ti ca i hè con igliabile:Dumandate à a per ona di to i ce duramente 5 volte;Hit 5 volte à mezu à...
Enanthate di testosterone: chì hè è effetti secundari

Enanthate di testosterone: chì hè è effetti secundari

L'iniezione di te to terone hè una droga indicata per e per one cun ipogonadi mu ma chile, chì hè caratterizata da una malattia in cui i te ticuli producenu pocu o micca te to teron...