Cocktail Periculosu: Alcolu è Epatite C
Cuntenutu
- Alcolu è malatie di u fegatu
- Epatite C è malatie di u fegatu
- L'effetti di a cumminazione di l'alcol cù l'infezione da VHC
- Trattamentu alcolu è VHC
- Evità l'alcol hè una scelta saggia
Panoramica
U virus di l'epatite C (HCV) provoca infiammazione è danneghja e cellule di u fegatu. In u corsu di decennii, stu dannu si accumula. A cumminazione di l'usu eccessivu di alcolu è infezioni da HCV pò causà danni di fegatu significativi. Pò purtà à cicatrici permanenti di u fegatu, cunnisciuta cum'è cirrosi. Sì avete statu diagnosticatu cun infezione cronica da VHC, ùn duvite micca beie alcolu.
Alcolu è malatie di u fegatu
U fegatu svolge parechje funzioni impurtanti, cumprese a disintossicazione di u sangue è a fabbricazione di parechji nutrienti impurtanti chì u corpu hà bisognu. Quandu beie alcolu, u fegatu u rompe in modu da pudè esse cacciatu da u vostru corpu. Bere troppu pò dannà o tumbà e cellule di u fegatu.
Inflammazione è danni à longu andà à e cellule di u fegatu ponu purtà à:
- malatie di fegatu grassu
- epatite alcolica
- cirrosi alcolica
A malatia di u fegatu grassu è l'epatite alcolica in u primu stadiu ponu esse invertite se smette di bere. Tuttavia, i danni da epatite alcolica severa è cirrosi sò permanenti, è ponu purtà à complicazioni drastiche o ancu a morte.
Epatite C è malatie di u fegatu
L'esposizione à u sangue di qualchissia chì hà HCV pò trasmette u virus. Sicondu a, più di trè milioni di persone in i Stati Uniti anu HCV. A maiò parte ùn sanu micca chì sò infettati, soprattuttu perchè l'infezzione iniziale pò causà pochi sintomi. Circa u 20 per centu di e persone esposte à u virus riescenu à luttà contr'à l'epatite C è a caccianu da i so corpi.
Tuttavia, alcuni sviluppanu una infezione cronica da VHC. Stime chì 60 à 70 per centu di quelli infettati da VHC svilupperanu malatie croniche di fegatu. Cinque à u 20 per centu di e persone cun HCV svilupperanu cirrhosi.
L'effetti di a cumminazione di l'alcol cù l'infezione da VHC
I studii mostranu chì un assunzione significativa di alcolu cù una infezione da VHC hè un risicu per a salute. A hà mostratu chì l'ingestione di alcolu di più di 50 grammi à ghjornu (circa 3,5 bevande à ghjornu) porta à un risicu aumentatu di fibrosi è di cirrosi definitiva.
Altri studii anu cunfirmatu chì l'usu eccessivu di alcolu aumenta u risicu di cirrosi. A 6,600 pazienti HCV anu cunclusu chì a cirrosi hè accaduta in 35 per centu di i pazienti chì eranu bevitori pesanti. A cirrosi hè accaduta in solu 18 per centu di i pazienti chì ùn eranu micca bevitori pesanti.
Un studiu JAMA di u 2000 hà mostratu chì solu trè o più bevande à ghjornu ponu aumentà u risicu di cirrosi è di malatie epatiche avanzate.
Trattamentu alcolu è VHC
A terapia antivirale à azzione diretta per trattà l'infezzione da VHC pò purtà à un risicu riduttu di malatie di fegatu. Tuttavia, l'usu di l'alcol pò interferisce cù a capacità di piglià in modu consistente u medicamentu. A volte, i praticanti o cumpagnie d'assicuranza ponu esità à furnisce un trattamentu per l'HCV se stai sempre attivamente à beie.
Evità l'alcol hè una scelta saggia
In generale, l'evidenza mostra chì u cunsumu d'alcol hè un grande risicu per e persone cun infezione da VHC. L'alcol provoca danni chì cumpunenu danni à u fegatu. Ancu picculi quantità d'alcol ponu aumentà u risicu di danni à u fegatu è di malatie epatiche avanzate.
Hè impurtante per quelli chì anu HCV di piglià misure per riduce u so risicu di sviluppà malatie epatiche avanzate. Pianificate cuntrolli regulari, visitate u dentistu è pigliate i medicamenti adatti.
Evità e sostanze chì sò tossiche per u fegatu hè vitale. L'effetti cullettivi di l'alcol annantu à u fegatu è l'infiammazione causata da u VHC ponu esse gravi. Quelli chì anu una infezione da VHC devenu astenersi da l'alcol cumpletamente.