Bicarbonatu cù limonu: bonu per a salute o mischju periculosu?
Cuntenutu
- 1. Sbiancà i denti
- Cunclusione
- 2. Alleghje u reflux è l'ardori di stomacu
- Cunclusione
- 3. Eliminà e cicatrici
- Cunclusione
U mischju di u bicarbonu di sodiu cù u limone hè diventatu di più in più pupulare, soprattuttu postu chì ci sò e segnalazioni chì stu mischju pò aiutà cù qualchi prublemi estetichi, cum'è sbiancamentu di i denti o eliminazione di cicatrici, lascendu a pelle più bella.
Inoltre, u mischju di bicarbonatu cù limonu hà ancu guadagnatu pupularità cum'è rimediu casanu per alleviare i sintomi di reflux, in particulare u dolore di stomacu è l'ardori di stomacu costanti.
Tuttavia, ci sò pochi studii scentifichi fatti cù u mischju chì ponu pruvà sti benefici. Cusì, è basatu annantu à u limonu è u bicarbonatu individualmente, spieguemu l'effettu pussibule di sti ingredienti per ognunu di l'usi più cumuni:
1. Sbiancà i denti
Parechji studii fatti cù u bicarbonatu di sodiu in salute orale mostranu chì a sustanza hè capace di eliminà l'eccessu di batteri da a bocca, riducendu a placca è, dunque, i denti più bianchi.
Inoltre, un'inchiesta fatta in u 2017 cù dentifrici chì cuntenenu bicarbonatu di sodiu in a cumpusizione, hà ancu cunclusu chì sti dentifrici anu pussutu eliminà e macchie superficiali di i denti per via di a presenza di bicarbonatu.
In u casu di u limone, un studiu realizatu in u 2015 hà dimustratu chì u limone hà acidi chì sò capaci di distrugge l'esmalte di i denti, aumentendu u risicu di sensibilità di i denti è l'apparizione di cavità.
Cunclusione
Ancu s'ellu ùn ci hè nisun studiu chì valuta l'effettu di u mischju di u bicarbonatu cù u limonu nantu à a salute di i denti, u so usu hè scuraggiatu, soprattuttu per via di i risichi di applicà u limone nantu à i denti. L'ideale hè di cunsultà un dentistu per fà un sbiancamentu prufessiunale.
Vede più nantu à e principali opzioni di sbiancamentu di i denti.
2. Alleghje u reflux è l'ardori di stomacu
Per via di u so pH basicu di 9, u bicarbonatu hè una sustanza chì hè stata dimustrata per esse capace di fà cresce u pH di u cuntenutu gastricu, rendendulu menu acidicu. In questu modu, a sustanza pò aiutà à allevà i sintomi tipici di reflux, chì accadenu quandu u cuntenutu di u stomacu ghjunghje à l'esofago.
U limone, invece, hà un pH acidu di 2, chì, ancu s'ellu hè un pH più altu di quellu di u cuntenutu gastricu, chì hè 1,2, ùn basta micca per neutralizà l'acidu è allevia i sintomi. Eppuru, ci sò alcuni antiacidi di farmacia chì cumbinanu u bicarbonatu cù u limone, perchè cumbinati, sti ingredienti producenu citrat di sodiu, una sostanza chì impedisce cambiamenti assai bruschi di u pH di u stomacu.
Cunclusione
Alcuni antiacidi cuntenenu bicarbonatu è limonu in a so cumpusizione, ma sta cumbinazione hè fatta in laburatoriu cù quantità assai esatte di ogni ingrediente. Siccomu hè difficiule di misurà currettamente questi ingredienti in casa, per ùn aghjunghje una quantità più grande di limone di quella indicata, hè cunsigliatu di preferisce l'usu di un antiacidu di farmacia, invece di mischjà u limone cù u bicarbonatu.
Hè perchè se u mischju cuntene una quantità più grande di bicarbonatu pò lascià u stomacu cun un pH assai basicu, chì face a digestione più difficiule è aumenta a furmazione di gasi. Se u mischju hà una quantità assai grande di limone, u pH pò stà acidu, senza alleviare i sintomi.
Scuprite puru qualchi rimedii casani pruvati per alleviare l'ardori di stomacu.
3. Eliminà e cicatrici
U Limone hè un ingrediente chì cuntene acidi naturali, cum'è a vitamina C, chì hè ampiamente aduprata in a cumpusizione di alcune creme.sbucciaturaper caccià u stratu superficiale di a pelle è aiutà à piattà e cicatrici. Tuttavia, quandu hè aduprata in a so forma naturale, è senza altri ingredienti mischiati in laboratorio, a vitamina C ùn pò micca esse assorbita currettamente da a pelle è, dunque, ùn produce micca un currettu sbucciatura.
Inoltre, se adupratu in eccessu, u suchju di limone pò causà cambiamenti in u pH di a pelle, lascendulu più acidicu. Quandu accade questu, a pelle tende à macchie o irritazione, in più di aumentà a sensibilità à i raggi UV, chì aumenta u risicu di brusgiature di a pelle.
In quantu à u bicarbonatu, ùn ci sò studii chì dimustranu a so azzione benefica nantu à a pelle. Tuttavia, postu chì hà un pH di basa, pò ancu influenzà u bilanciu di u pH di a pelle, aumentendu u risicu di secchezza è ancu aumentendu l'oliuità.
Cunclusione
Per caccià e cicatrici da a pelle hè impurtante cunsultà un dermatologu, chì questu duttore puderà valutà u tippu di cicatrice è indicà u megliu trattamentu dispunibile, chì pò ùn include micca l'usu di un sbucciatura. Tuttavia, ancu se u sbucciatura hè indicatu, l'ideale hè di aduprà prudutti cù un pH chì ùn dannu micca a pelle.
Vede 5 trattamenti indicati per caccià e cicatrici da a pelle.