Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 2 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Sbarrazzassi di i mo Impianti di Senu Dopu à una Doppia Mastectomia Infine Mi Aiutò à Riacquistà u Me Corpu - Vita Di Vita
Sbarrazzassi di i mo Impianti di Senu Dopu à una Doppia Mastectomia Infine Mi Aiutò à Riacquistà u Me Corpu - Vita Di Vita

Cuntenutu

A prima volta chì mi ricordu di sentassi indipendente hè stata quandu studiava à l'estranger in Italia durante u mo primu annu di università. Esse in un altru paese è fora di u ritmu normale di a vita m'hà veramente aiutatu à cunnetta cun mè stessu è capisce assai di quale eru è quale vulia esse. Quandu aghju vultatu in casa, mi sentu cum'è in un locu fantasticu è era entusiasmu di cavalcà l'altu chì mi sentu in u mo anzianu di l'università.

In e settimane chì seguitanu, prima chì e classi ripartinu, sò andatu à fà un cuntrollu di rutina cù u mo duttore induve hà trovu un pezzu in gola è mi hà dumandatu d'andà à vede un spezialistu. In verità ùn ci pensu tantu, sò vultatu à u liceu ma pocu dopu, aghju ricevutu una telefonata da a mo mamma chì m'hà fattu sapè chì avia un cancheru di tiroide. Aviu 21 anni.


In 24 ore a mo vita hà cambiatu. Sò passati da esse in un locu di espansione, crescita, è venenu in u mo propiu à esse tornatu in casa, ottene una cirurgia è diventendu totalmente dipendente da a mo famiglia.Duviu piglià un semestru interu, sottumessu à a radiazione è aghju passatu assai tempu à l'uspidale, assicurendu mi chì i mo biomarcatori eranu in cuntrollu. (In cunnessione: Sò un Survivore di u Cancru Quattru Tempu è un Atleta di Campu USA)

In u 1997, un annu dopu, eru libaru di u cancheru. Da quellu puntu finu à ch'e aghju avutu a mità di vint'anni, a vita era simultaneamente bella è ancu incredibilmente scura. Da una parte, aghju avutu tutte queste opportunità maravigghiusu cadute in u locu, ghjustu dopu à u so gradu, aghju avutu un stage in Italia è hà finitu per campà quì per dui anni è mezu. Dopu, aghju vultatu in i Stati Uniti è hà sbarcatu u mo travagliu di sognu in u marketing di moda prima di vultà in Italia per avè u mo graduatu.

Tuttu pareva perfettu nantu à carta. Eppuru di notte, mi sterebbi svegliu soffre di attacchi di panicu, depressione severa è ansietà. Ùn puderia micca pusà in una classe o in un cinema senza esse ghjustu accantu à una porta. Duvia esse medicatu assai prima di cullà in un aereo. È aghju avutu stu sensu cuntinuu di cundanna seguitami in ogni locu induve andava.


Fighjendu in daretu, quandu era statu diagnosticatu di cancru, m'hà dettu "Oh, avete avutu a furtuna" perchè ùn era micca un tipu di cancru "cattivu". Tuttu u mondu vulia solu fà mi sentu megliu cusì ci era questu afflussu di ottimisimu, ma ùn aghju mai lasciatu piantà è processà u dulore è u traumu chì passava, indipendentemente da quantu "furtunatu" eru veramente.

Dopu qualchì annu passatu, decisu di fà un test di sangue è scupriu chì eru un traspurtadore di u genu BCRA1, chì m'hà fattu più suscettibile à avè un cancru di mama in u futuru. L'idea di campà in prigiuneru cù a mo salute per Diu sà quantu tempu, ùn sapendu se è quandu avessi da sente e gattive notizie, era troppu per mè per trattà datu a mo salute mentale è a mo storia cù a parola C. Allora, in u 2008, quattru anni dopu avè scupertu u genu BCRA, decisu di optà per una mastectomia doppia preventiva. (Assuciatu: Ciò chì Funziona veramente per Abbassà u Risicu di Cancer di Senu)

Sò andatu in quella cirurgia estremamente abilitatu è cumplettamente chjaru nantu à a mo decisione, ma ùn era micca sicuru d'avè sottumessu a ricustruzzione di u pettu. Una parte di mè vulia scaccià lu cumpletamente, ma aghju dumandatu nantu à l'usu di u mo grassu è di u mo tissutu, ma i duttori anu dettu chì ùn avia micca abbastanza per aduprà stu metudu. Cusì aghju avutu implanti mammariali à basa di siliziu è aghju pensatu di pudè infine pudè passà cù a mo vita.


Ùn hà micca pigliatu assai tempu per capì chì ùn era micca cusì semplice.

Ùn aghju mai sentitu in casa in u mo corpu dopu avè ottinutu implants. Ùn eranu micca còmode è m'hà fattu sentu sconnessu da quella parte di u mo corpu. Ma à u cuntrariu di u mumentu in cui sò statu diagnosticatu per a prima volta à l'università, eru prontu à cambià cumpletamente è radicalmente a mo vita. Aviu cuminciatu à assiste à e lezioni di yoga private dopu chì u mo avà ex-maritu mi hà ricevutu un pacchettu per u mo anniversariu. I rilazioni chì aghju custruitu attraversu chì m'hà amparatu assai nantu à l'impurtanza di manghjà bè è meditate, chì eventualmente m'hà datu a forza per andà in terapia per a prima volta cù a vuluntà di sbulicà e mo emozioni è strappa tuttu. (Related: 17 Potenti Benefici di Meditazione)

Ma mentre travagliava duramente nantu à mè stessu mentale è emotivamente, u mo corpu agiva sempre fisicamente è ùn mi sentia mai centu per centu. Ùn hè statu finu à u 2016 chì aghju finalmente pigliatu a pausa chì circava inconsciamente.

Un caru amicu meu hè ghjuntu in casa meia pocu dopu à u Capu d'annu è m'hà datu una mansa di libretti. Ella hà dettu ch'ella avia da caccià i so impianti mamarii perchè sentia chì a facianu male. Mentre ch'ella ùn mi vulia micca dì ciò chì deve fà, hà suggeritu chì aghju lettu nantu à tutte l'infurmazioni, perchè ci era una chance chì assai di e cose ch'e aghju sempre trattatu fisicamente, puderanu esse cunnessi cù i mo implanti.

In verità, u sicondu l'aghju intesa dì chì aghju pensatu "Devu fà sorte ste cose". Allora aghju chjamatu u mo duttore u ghjornu dopu è in trè settimane aghju avutu i mo implanti eliminati. U secondu mi sò svegliatu da una chirurgia, mi sò sentitu megliu subitu è ​​aghju saputu chì avia pigliatu a bona decisione.

Ddu mumentu hè ciò chì m'hà veramente propulsatu in un locu induve aghju pussutu finalmente ricunquistà u mo corpu chì ùn era micca veramente sentitu cum'è u mio dapoi u mo diagnosticu originale di cancru di tiroïde. (Assuciatu: Questa Donna Empowering Bares Her Mastectomy Scars in Equinox's New Ad Campaign)

In realtà hà avutu un tale impattu nantu à mè chì aghju decisu di creà un documentariu multimediale in corsu chjamatu Last Cut cù l'aiutu di a mo amica Lisa Field. Attraversu una seria di foto, posti di blog, è podcast, aghju vulsutu sparte u mo viaghju cù u mondu incuraghjendu a ghjente à fà listessu.

Pensu chì a realizazione chì aghju avutu quandu aghju decisu di rimuovere i mo impianti era una metafora enorme per ciò chì simu tuttututtu u tempu. Tutti riflettemu constantemente à ciò chì ci hè in noi chì ùn currisponde micca à quale simu veramente. Tutti ci dumandu: Chì azzioni o decisioni o ultimi tagli, cum'è mi piace à chjamalli, duvemu piglià per andà versu una vita chì si sente cum'è a nostra?

Allora aghju pigliatu tutte queste dumande chì mi era stata dumandata è sparte a mo storia è aghju ancu ghjuntu à altre persone chì anu campatu una vita audace è valente è sparte ciò chì ultimutagli anu avutu da fà per ghjunghje à induve sò oghje.

Spergu chì a spartera di ste storie aiuterà l'altri à capì chì ùn sò micca soli, chì tutti passanu per e difficoltà, quantunque sia grande o chjucu, per finalmente truvà a felicità.

À a fine di u ghjornu, innamurà di sè stessu prima rende tuttu in a vita, micca necessariamente più faciule, ma assai più chjaru. È dà voce à ciò chì stai attraversu in una manera vulnerabile è cruda hè un modu veramente prufondu per creà una cunnessione cù sè stessu è, infine, attrae e persone chì dà valore à a vostra vita. Se possu aiutà ancu una persona à vene à sta realisazione prima di mè, aghju compitu ciò chì sò natu per fà. È ùn ci hè micca sensu megliu chè quellu.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Leghje

8 Alternative Eccitanti di Farina d'avena

8 Alternative Eccitanti di Farina d'avena

caricà in una ciotola di farina d'avena ogni mattina pò e e una celta ana, ma ancu cù a gamma di figuranti pudete aghjunghje à a vo tra ciotola, dopu un pocu tempu e vo tre pa...
Ciò chì i Ragazzi Dicianu

Ciò chì i Ragazzi Dicianu

Quandu avemu publicatu a no tra indagine nantu à a perdita di pi u è l'obe ità nantu à HAPE.com, l'avemu ancu me u in u itu Web di a no tra publicazione di fratellu, Fitne ...