Perchè a Solitudine Pica Prima di i nostri 30 anni?
Cuntenutu
- A solitudine cresce dopu à l'università
- Allora, a solitudine nasce da una paura di fallimentu?
- Eppuru a verità hè chì a maggior parte di noi sà dighjà esse menu soli
- Bonu, per cumincià, simu cresciuti nantu à e social media
- Cumu rompe u ciclu
Hè pussibule chì a nostra paura di u fiascu - micca e rete suciale - sia a causa di a sulitudine.
Sei anni fà, Naresh Vissa avia 20 anni è era solu.
Avia ghjustu finitu l'università è campava da per ellu per a prima volta in un appartamentu d'una camara, lascendu raramente.
Cum'è assai altri 20 anni, Vissa era sola. Hà manghjatu, durmitu, è hà travagliatu da casa.
"Aghju fighjatu per a mo finestra in Baltimore's Harbour East è vedi altre persone in i so [20] anni di festa, andendu in date, è passendu un bellu tempu", dice Vissa. "Tuttu ciò chì puderia fà era chjude e persiane, spegne e mo luci, è guardà episodi di" U Filu "."
Si pò avè sentutu cum'è l'unica persona sola in a so generazione, ma Vissa hè luntanu da solu in a so solitudine.
A solitudine cresce dopu à l'università
À u cuntrariu di a cridenza pupulare chì site circundatu da amichi, feste, è divertimentu in i vostri 20 è 30 anni, u tempu dopu à l'università hè in realtà u mumentu quandu a solitudine culmina.
Un studiu di u 2016 publicatu in Psicologia di u Sviluppu hà trovu chì, à traversu i sessi, a solitudine culmina ghjustu nanzu à i 30 anni.
In 2017, a Cummissione di Solitudine Jo Cox (una campagna inglese destinata à profilà a crisa piatta di a sulitudine) hà fattu un sondaghju nantu à a solitudine cù l'omi in u Regnu Unitu è hà trovu chì 35 hè l'età quandu sò i più soli, è 11 per centu dicenu chì sò sulitariu ogni ghjornu.
Ma ùn hè micca questu u tempu chì a maiò parte di noi, da zitelli, sunnemu di prosperà? Dopu tuttu, spettaculi cum'è "New Girl", cù "Friends" è "Will & Grace" ùn anu mai mostratu esse in i vostri 20s è 30s cum'è soli.
Puderemu avè prublemi di soldi, prublemi di carriera, è inciampi romantichi, ma a sulitudine? Quellu duverebbe dissipassi appena l'avemu fattu per contu nostru.
I sociologhi anu longu cunsideratu trè cundizioni cruciali per fà l'amici: a vicinanza, l'interazzione ripetuta è micca pianificata, è l'ambienti chì incuraghjenu a ghjente à abbandunà a so guardia. Queste cundizioni parenu menu spessu in a vita dopu chì i ghjorni di a vostra stanza di dorme sò passati."Ci hè assai miti nantu à ciò chì l'anni di 20 sò in tuttu", dice Tess Brigham, terapeuta autorizatu in San Francisco chì hè specializatu in u trattamentu di i ghjovani adulti è millenarii.
"Parechji di i mo clienti pensanu chì anu bisognu à avè una carriera favulosa, esse sposati - o almenu impegnati - è avè una vita sociale incredibile prima di fà 30 anni o anu fallutu in qualchì modu", aghjusta Brigham.
Hè assai da piglià, in particulare tuttu in listessu tempu.
Allora, a solitudine nasce da una paura di fallimentu?
O forse chì u paisaghju culturale face appena sembra chì sì u solu chì falli, ciò chì a sua volta vi farà sentire lasciatu è solu.
"Se aghjunghjite in e social media, chì hè a bobina di vita di tutti l'altri, face chì parechji ghjovani si sentenu soli è persi", dice Brigham.
"Mentre l'anni di qualcosa 20 sò pieni di avventura è eccitazione, hè ancu u mumentu di a vostra vita quandu determinate quale sì è chì tippu di vita vulete campà".
Sì tutti l'altri - è chì sarebbe tutti nantu à e rete suciale, cumpresi influenzatori è celebrità - pare chì stanu campendu quella vita megliu cà voi, vi pò fà crede chì avete digià fiascatu. Puderete sente a voglia di ritirassi ancu di più.
Ma aghjuntu à u prublema hè u fattu chì ùn cambiemu micca cumu femu amichi dopu à l'università. Durante i vostri anni di scola, a vita puderia esse paragunata à vive nantu à u gruppu di "Amici". Puderete entre è surtite da e camere di dormitori di i vostri amichi senza mancu un colpu.
Avà, cù l'amichi spargugliati in a cità è tutti quelli chì cercanu di falsificà a so strada, fà amichi hè diventatu più difficiule è cumplicatu.
"Parechji ghjovani adulti ùn anu mai avutu à travaglià per fà è custruisce amicizie", dice Brigham. "Custruisce attivamente una cumunità di persone chì vi sustenenu è fà amichi chì aghjunghjenu qualcosa à a so vita, aiuterà cù a solitudine."
I sociologhi anu longu cunsideratu trè cundizioni cruciali per fà l'amici: a vicinanza, l'interazzione ripetuta è micca pianificata, è l'ambienti chì incuraghjenu a ghjente à abbandunà a so guardia. Queste cundizioni parenu menu spessu in a vita dopu chì i ghjorni di a vostra stanza di dorme sò passati.
"Netflix assicura chì ùn devenu micca aspittà u prossimu episodiu a settimana prossima; Internet veloce in i so telefoni li dà tutte l'infurmazioni di u mondu cun un tempu d'attesa di 5 secondi; è quandu si tratta di relazioni, sò stati presentati cun un mudellu swipe-to-dismiss of building relation ". - Mark WildesAlisha Powell, una assistente sociale di 28 anni in Washington, DC, dice chì hè sola. Postu ch'ella ùn hè micca in un ufficiu, hè più difficiule per ella di scuntrà ghjente.
"Aghju sta profonda brama di significà qualcosa per qualcunu", dice Powell. "Aghju trovu chì mentre possu sperimentà tristezza è eventi sfurtunati da per mè perchè l'aspettu, i mumenti più solitari chì aghju sò quandu sò felice. Vogliu chì qualchissia chì si primureghja di mè celebressi cun mè, ma ùn sò mai presenti è ùn l'anu mai statu ".
Powell dice perchè ùn seguita micca a vita di travaglià nove à cinque anni, di maritassi è di avè figlioli - chì sò tutti modi per custruisce attivamente una cumunità - hà difficultà à truvà persone chì a capiscenu profondamente è a piglianu. Ùn hà ancu trovu quelle persone.
Eppuru a verità hè chì a maggior parte di noi sà dighjà esse menu soli
I studii ci anu bombardatu nantu à a disconnessione di i social media; publicazioni ci dicenu di scrive in un ghjurnale di gratitenza; è i cunsiglii standard sò troppu simplici: andate fora per incuntrà persone in persona piuttostu chè di mantene lu in un testu o, cum'è più cumunu avà, un Instagram DM.
Avemu capitu.
Allora perchè ùn a femu micca? Perchè, invece, ci simu simplicemente depressi da quantu simu soli?
Bonu, per cumincià, simu cresciuti nantu à e social media
Da Facebook li piace à Tinder swipes, pudemu avè digià investitu troppu in u Sognu Americanu, causendu chì u nostru cervellu sia cablatu solu per risultati pusitivi.
"U gruppu d'età millenariu hè crisciutu cù i so bisogni chì si cumpienu più è più prestu", dice Mark Wildes, autore di "Al di là di l'istante", un libru nantu à truvà a felicità in un mondu di ritmi suciali.
"Netflix assicura chì ùn devenu micca aspittà u prossimu episodiu a settimana prossima; Internet veloce nantu à i so telefoni li dà tutte l'infurmazioni di u mondu cù un tempu d'attesa di 5 secondi ", dice Wildes," è quandu si tratta di relazioni, sò stati presentati cun un mudellu swipe-to-dismiss of building relation ".
Fondamentalmente, simu in un ciclu viziosu: avemu paura di esse stigmatizati per sentasi soli, allora ritiremu in noi stessi è ci sentimu ancu più soli.
Carla Manly, PhD, psicologa clinica in California è autore di u prossimu libru "Joy Over Fear", mette in evidenza quant'ellu pò esse devastante stu ciculu se u lascemu cuntinuà.
A solitudine resultante vi face vergugnassi, è avete paura di ghjunghje o di dì à l'altri chì vi sentite soli. "Stu cicculu autoperpetuante cuntinua - è spessu risultati in forti sentimenti di depressione è isolamentu", dice Manly.
Se continuemu à pensà à a vita in termini di uttene ciò chì vulemu quandu a vulemu, resulterà solu in più delusione.
A chjave per affruntà a solitudine torna à mantene simplice - sapete, quellu cunsigliu standard chì seguitemu à sente ripetutamente: andate fora è fate e cose.
Ùn pudete micca sente torna o pudete esse rifiutatu. Pò ancu fà paura. Ma ùn sapete micca s'ellu ùn dumanda."Ùn ci hè una soluzione rapida quandu si tratta di solitudine o di qualsiasi di i nostri sentimenti più cumplessi", dice Brigham. "Per piglià i passi significa chì duverete esse scomodi per un periudu di tempu."
Averete da esce solu o camminate versu qualcunu novu à u travagliu per dumandalli s'ellu volenu manghjà cun voi. Puderanu dì di nò, ma ùn puderianu micca. L'idea hè di vede u rigettu cum'è parte di u prucessu è micca un ostaculu.
"Parechji di i mo clienti ripensanu è analizanu è si preoccupanu di ciò chì accade se ottenenu un" no "o sembranu scemi", dice Brigham. "Per fà cresce a fiducia in sè stessu, duvete agisce è fighjà nantu à piglià l'uccasione è mettevi fora (chì hè in u vostru cuntrollu) è micca nantu à u risultatu (chì hè fora di u vostru cuntrollu)."
Cumu rompe u ciclu
U scrittore Kiki Schirr hà stabilitu un scopu questu annu di 100 rigetti - è hà andatu per tuttu ciò chì vulia. Si hè rivelatu ch'ella ùn pudia riesce u so scopu perchè troppu di questi rifiuti si sò trasformati in accettazioni.
In listessu modu, sì si tratti di amicizie o di scopi di vita, vede i rifiuti cum'è una forma di successu puderia esse a risposta per superà a vostra paura di fallimentu.
O, sì e rete suciale sò a vostra debulezza, chì si, invece di cunnettavvi cù a mentalità FOMO (paura di mancà), circhemu di cambià u nostru modu di pensà à e sperienze di l'altri? Forse hè ora di piglià l'approcciu JOMO (gioia di mancà) invece.
Ci ponu sente felici per quelli chì godenu di u so tempu invece di desiderà chì eramu quì. S'ellu hè un postu di un amicu, mandatelu un messagiu è dumandate se puderete chjappà cun elli a prossima volta.
Ùn pudete micca sente torna o pudete esse rifiutatu. Pò ancu fà paura. Ma ùn sapete micca s'ellu ùn dumanda.
Vissa hà infine sbulicatu da u so ciclu di sulitudine fissendu obiettivi simplici: leghje un libru una volta à u mese; fighjate un filmu ogni ghjornu; ascultà podcasts; scrivite piani d'affari pusitivi, linee di raccolta, argumenti di libri - qualcosa di cool; eserciziu; smette di beie; è smette di stà cun persone negative (chì includevanu micca amichevuli in Facebook).
Vissa hà ancu iniziatu à incontri in ligna, è, mentre ch'ellu hè sempre single, hà scontru donne interessanti.
Avà, hà una visione diversa fora di a so finestra.
"Ogni volta chì sò calatu o depressu, camminu versu a mo tavula da manghjà, guardu per a mo finestra chì dà à u centru di a cità di Baltimora, è cumincu à ghjucà è à cantà e" Cups "d'Anna Kendrick", dice Vissa. "Dopu ch'e aghju finitu, aghju sguardu, lanciu e mani in aria, è dicu:" Grazie "."
Danielle Braff hè un anzianu redattore di riviste è ghjurnalistu di ghjurnali diventatu scrittore freelance premiatu, specializatu in stile di vita, salute, affari, shopping, parenting, è scrittura di viaghju.