9 Riduttori naturali di u colesterolu
Cuntenutu
- 1. Niacina
- 2. Fibra solubile
- 3. Supplementi di psyllium
- 4. Fitosteroli
- 5. Proteina di Soia
- 6. Agliu
- 7. Rice di levitu rossu
- 8. Zenzeru
- 9. Semi di lino
Panoramica
Purtate livelli alti di colesterolu LDL in u vostru sangue aumenta a vostra probabilità di attaccu di core è di colpu, allora vulete fà u più pussibule per mantene i vostri livelli di colesterolu sani.
Sì avete statu diagnosticatu cun colesterolu altu, u vostru duttore pò prescrive statine, una medicina chì hè aduprata per abbassà u colesterolu LDL. U vostru duttore pò suggerisce ancu cambiamenti in a vostra dieta è a vostra rutina di eserciziu. I cambiamenti dietetichi ponu include l'aggiunta di alimenti chì sò particularmente boni per abbassà u colesterolu.
Ci hè dui tipi di colesterolu:
- lipoproteine à bassa densità (LDL), chjamate ancu colesterolu "cattivu"
- lipoproteine ad alta densità (HDL), chjamate ancu colesterolu "bonu"
Vulete avè livelli bassi di LDL è livelli più alti di HDL. I livelli di colesterolu raccomandati sò:
- Colesterol totale: menu di 200 milligrammi per decilitru (mg / dL)
- Colesterol LDL: menu di 100 mg / dL
- Colesterol HDL: 50 mg / dL o più altu
Puderiate esse à risicu per u colesterolu LDL altu sì site in sovrappesu o ùn fate micca abbastanza eserciziu. Pudete ancu eredità una tendenza à u colesterolu altu.
U vostru fegatu face u colesterolu. Pudete ancu ottene da certi alimenti chì u cuntenenu - ma micca quant'è da alimenti chì cuntenenu grassi saturati è trans. Sti tipi di grassu facenu chì u vostru fegatu pruduce colesterolu in più.
Ma ci sò alimenti - è supplementi derivati da alimenti - chì ponu calà ancu u vostru colesterolu.
Parlate cù u vostru duttore nantu à qualsiasi supplementu chì avete cunsideratu, sopratuttu se site incinta.
1. Niacina
A niacina hè una vitamina B. I duttori a suggerenu qualchì volta per i pazienti cun alti livelli di colesterolu o di core. Vi benefica aumentendu u livellu di colesterolu bonu è riducendu i trigliceridi, un altru grassu chì pò intuppà l'arterie. Pudete cunsumà niacina in l'alimenti, in particulare fegatu è pollulu, o cum'è supplementu.
L'assunzione quotidiana raccomandata di niacina hè 14 milligrammi per e donne è 16 milligrammi per l'omi.
Ùn pigliate micca supplementi à menu chì u vostru duttore li ricumanda. Fate cusì pò causà effetti collaterali cum'è prurito è ruboriu di a pelle, nausea, è ancu di più.
2. Fibra solubile
Ci hè dui tipi di fibra: solubile, chì si dissolve in un gelu in liquidu, è insolubile. A fibra solubile riduce l'assorbimentu di colesterolu in u sangue.
Secunnu a Clinica Mayo, e quantità giornaliere raccomandate di fibra sò:
- omi 50 è menu: 38 grammi
- omi di più di 50: 30 grammi
- donne di 50 anni o menu: 25 grammi
- donne più di 50: 21 grammi
A bona nutizia, se avete a lotta cù u colesterolu, hè chì a fibra solubile hè probabilmente in alimenti chì vi piace digià:
- aranciu: 1,8 grammi
- pera: 1,1 à 1,5 grammi
- pesca: da 1,0 à 1,3 grammi
- asparagus (1/2 tazza): 1,7 grammi
- patata: 1,1 grammi
- pane integrale (1 fetta): 0,5 grammi
- farina d'avena (1 1/2 cups): 2,8 grammi
- fasgioli (175 millilitri, circa 3/4 tazza): 2,6 à 3 grammi
3. Supplementi di psyllium
U psyllium hè una fibra fatta da e bucce di semi di u Plantago ovata pianta. Pudete piglià in una pillula o mischjà in bevande o cibo.
A presa di psyllium regolarmente hè stata per riduce significativamente i livelli di colesterolu. Allevia ancu a stinzia è pò abbassà u zuccherinu in sangue per e persone cun diabete.
4. Fitosteroli
I Fitosteroli sò cere derivate da e piante. Impediscenu i vostri intestini da assorbe u colesterolu. Sò presenti naturalmente in cereali integrali, noci, frutti è ligumi.
I fabricanti di alimenti anu cuminciatu à aghjunghje fitosteroli à l'alimenti preparati, cum'è margarina è yogurt. Hè vera: pudete manghjà un alimentu chì cuntene u colesterolu è cuntrastà l'effettu di quellu colesterolu, almenu un pocu, in listessu tempu!
5. Proteina di Soia
I fasgioli di soia è l'alimenti fatti cun elli ponu calà un pocu u colesterolu LDL.
U tofu, u latte di soia è i fasgioli di soia à a vapeur sò una bona surghjente di pruteine magre, ciò chì significa manghjalli invece di un alimentu grassu cum'è u bœuf pò riduce u colesterolu generale in a vostra dieta.
6. Agliu
L'effettu di u colesterolu di l'agliu ùn hè chjaru. Puderia aiutà e malatie cardiache, ma un 2009 di studii medichi anu cunclusu chì ùn riduce micca u colesterolu specificamente.
L'agliu hè pensatu per avè altra salute, ancu, inclusa a diminuzione di a pressione sanguigna. Enjoy it in your food o pigliate cum'è supplementu.
7. Rice di levitu rossu
U risu di levitu rossu hè u risu biancu chì hè statu fermentatu cù u levitu. Hè manghjatu è adupratu cum'è medicina in Cina.
Alcuni supplementi di risu di levitu rossu sò stati dimustrati per abbassà u colesterolu, perchè cuntenenu monacolin K. Questu hà u listessu truccu chimicu cum'è a lovastatina, una medicina chì abbassa u colesterolu.
Tuttavia, ùn truverete micca u monacolin K in u risu di levitu rossu vendutu in America perchè a regula in u 1998 chì u monacolin K era una medicina è ùn pudia micca esse vendutu cum'è supplementu.
Pudete ancu truvà supplementi di risu di levitu rossu, ma ùn cuntenenu micca monacolin K.
pò ancu causà danni à i reni, u fegatu è i musculi.
8. Zenzeru
Un 2014 hà mostratu chì u zenzeru pò abbassà u vostru colesterolu tutale è i livelli di trigliceridi, mentre una cundotta in u 2008 hà mostratu chì pò riduce i livelli di colesterolu LDL è aumentà u vostru colesterolu HDL.
Pudete piglià u zenzeru cum'è supplementu o polvere o semplicemente aghjuntu, crudu, à l'alimentu.
9. Semi di lino
U linu hè un fiore turchinu cultivatu in clima temperatu. Sia e so sementi sia l'oliu prelevatu da esse sò boni fonti di acidi grassi omega-3, chì anu un numeru di benefici per a salute, cumpresu elevendu i livelli di colesterolu HDL.
Per uttene u più grande stimulu di salute da u linu, aduprate u so oliu o manghjate terra di linu, micca sanu. I nostri corpi ùn ponu micca scumpressà a cunchiglia esterna lucente di a semente.