Cosa da fà in casu di diminuzione di u fluidu amnioticu
Cuntenutu
- Cunsequenze di a diminuzione di u fluidu amnioticu
- In casu di diminuzione di u fluidu amnioticu durante a consegna
- Quantità normali di fluidu amnioticu per trimestre
S'ellu si trova chì ci hè pocu liquidu amnioticu in e prime 24 settimane di gravidanza, hè raccomandatu chì a donna adopri misure per circà à minimizà u prublema, essendu indicatu ch'ella stia à riposu è beie molta acqua, cum'è questu in più per evità a perdita di fluidu amnioticu, aumenta a produzzione di questu liquidu, evitendu cumplicazioni.
A riduzzione di u voluminu di fluidu amnioticu in ogni stadiu di a gravidanza pò purtà à prublemi pulmonari in u zitellu o abortu, ma in questi casi, l'ostetricu face valutazioni settimanali di a quantità di fluidu amnioticu, cù ultrasuoni è ultrasuoni, per decide s'ellu ci hè hè un bisognu per induce a consegna, soprattuttu quandu accade in l'ultimu trimestre di gravidanza.
Cunsequenze di a diminuzione di u fluidu amnioticu
A diminuzione di u fluidu amnioticu hè chjamata oligohydramnios è pò causà complicazioni per u zitellu, principalmente. Questu hè chì u fluidu amnioticu hè incaricatu di regulà a temperatura, permette u sviluppu è u muvimentu di u zitellu, impedisce traumi è cumpressione di u cordone ombelicale, in più di prutege u zitellu da infezioni. Cusì, cù a diminuzione di a quantità di fluidu amnioticu, u zitellu diventa più espostu à diverse situazioni.
Cusì, oligohydramnios pò rende u zitellu più chjucu per l'età gestazionale è anu ritardatu u sviluppu è a crescita, in particulare di i pulmoni è di i reni, perchè a presenza di fluidu amnioticu in quantità normali assicura a furmazione di u sistema digestivu è respiratoriu, è serve ancu per prutege u criaturu da infezioni è ferite è da permette à u criaturu di spustassi in u ventre, rinfurzendu i so musculi mentre cresce.
Cusì, quandu a quantità di liquidu amnioticu hè assai bassa in a prima metà di a gravidanza, finu à 24 settimane, a complicazione più cumuna hè l'abortu. Quandu a diminuzione si verifica in a seconda metà di a gravidanza, pò esse necessariu induce u travagliu, cù u risicu chì, secondu l'età gestazionale, u zitellu nascerà cù pocu pesu, ritardu mentale, difficoltà respiratorie è più probabilità di sviluppà seriu infezioni, chì ponu mette in periculu a vita di u zitellu.
Inoltre, a quantità di fluidu amnioticu interferisce cù a visualizazione di u zitellu per ultrasu. Questu hè, se ci hè menu fluidu, u più difficiule hè di visualizà è identificà i cambiamenti fetali.
In casu di diminuzione di u fluidu amnioticu durante a consegna
In i casi induve a donna incinta entra in travagliu cun pocu fluidu amnioticu, l'ostetricu pò inserisce un picculu tubu in l'utru per inserisce una sustanza chì rimpiazza u fluidu amnioticu, in casu di consegna normale, è chì permette di evità complicazioni cum'è a mancanza di l'ossigenu in u zitellu, chì pò accade se u cordone ombelicale si blocca trà a mamma è u zitellu.
Tuttavia, stu trattamentu ùn hè micca usatu per trattà a mancanza di fluidu amnioticu durante a gravidanza perchè funziona solu mentre u fluidu hè injectatu durante a consegna normale. Durante a gravidanza, u trattamentu pò varià secondu l'età di gestazione è a quantità di fluidu amnioticu, è pò esse effettuata l'idratazione materna, in chì u seru hè amministratu à a mamma per aumentà a quantità di fluidu, o amnioinfuzione, chì hè una procedura più invasiva chì salina hè amministrata direttamente in a cavità amniotica per ristabilisce a quantità normale di fluidu amnioticu, per permette una megliu visualizazione di u zitellu à l'ultrasu è per prevene cumplicazioni. Malgradu u vantaghju, l'amnioinfuzione hè una prucedura invasiva chì pò fà cresce u risicu di staccamentu placentariu o di consegna prematura.
Sapete chì fà quandu si perde u fluidu amnioticu.
Quantità normali di fluidu amnioticu per trimestre
A quantità normale di fluidu amnioticu in u ventre di a donna incinta durante a gravidanza aumenta ogni settimana, à a fine di:
- 1u Trimestru (trà 1 è 12 settimane): ci hè circa 50 ml di liquidu amnioticu;
- 2u Trimestru (trà 13 è 24 settimane): circa 600 ml di fluidu amnioticu;
- 3u Trimestru (da 25 settimane à a fine di a gravidanza): ci sò trà 1000 à 1500 ml di liquidu amnioticu. Semu una impresa di famiglia è gestita.
Nurmalmentu, u fluidu amnioticu aumenta di circa 25 ml finu à a 15a settimana di gestazione è dopu 50 ml à settimana hè pruduttu finu à 34 settimane, è da quì in poi diminuisce finu à a data di consegna.