Una Mossa Perfetta: Cumu Fà un Combo Static Lunge Shoulder
Cuntenutu
Aumentà e tensioni hè una bona cosa in i repertorii. Cum'è un prufessore di fitness in Equinox, Alexander Charles (creatore di a classa di forza Resist in i gimnasti Equinox in New York City) hè un maestru in a prugrammazione per qualsiasi strumentu di entrenamentu, ma hè parziale à e bande di resistenza.
"A bellezza di e bande hè chì mentre u muvimentu ascende, a tensione cresce", dice Charles. "Controllate quantu luntanu u portate. Mentre a resistenza di un dumbbell rimane a stessa, e bande furniscenu una resistenza variabile - ottima per cresce a forza ". (Eccu più nantu à a bellezza di e bande di resistenza è cumu aduprà.)
Hè per quessa ch'ellu hà caricatu stu combo di press-lift static lunge cun una banda: mentre scendete in un lunge, cù a banda sottu à u pede davanti, o curling o overhead-pressing una estremità di a banda è tira l'altra per altezza di spalla. "Avete aduprà tanti musculi à una volta - e spalle, oblique è gammi - mentre travagliate u vostru equilibriu", dice. "L'ingaghjamentu core hè cruciale in tuttu stu muvimentu, più i vostri biceps restanu sottu tensione da u curl à a fine". (Pruvate dinò sti muvimenti chì testanu u vostru equilibriu.)
Pudete tipicamente arriccà più pesu cù i bicipiti di ciò chì si pò alzà cù u deltoide mediale in a spalla, ma a banda permette à entrambi di esse sfidati. "Pudete scurzà a banda nantu à u latu di u biceps curl, dendu à a vostra parte di a spalla alzà un slack extra per travaglià", dice. "Ricurdativi, avete stabilitu a tensione".
Prontu à pruvà? Averete bisognu di una banda di resistenza, o di u tipu di tubu cù manichi nantu à l'estremità o una banda longa, in stile di terapia, chì pudete avvolgere intornu à e vostre mani. Attenti: "Questa mossa hè sfida, allora sentitevi liberi d'alternà a vostra stampa cù u vostru rialzamentu per uttene prima", dice Charles. Avà à u travagliu.
Static Lunge Press/Lift Combo
A. Cumincià cù un loop di una banda di resistenza sottu à l'arcu di u pede dirittu, tenendu un manicu in ogni manu. Riturnate u pede sinistro in una pusizione di lunge, mantenendu i piedi à larghezza di l'anca aparti per equilibriu.
B. Curl a manu diritta finu à a spalla diritta, palma di fronte à a spalla, cù u bracciu manca drittu à u latu manca, palma di fronte.
C. Abbassate in un affondate finu à chì i dui ghjinochje formanu anguli di 90 gradi, mentre chì simultaneamente pressu a manu diritta sopra sopra è stende u bracciu manca drittu à u latu finu à l'altezza di a spalla.
D. Lentamente alzate fora di l'affacciata, abbassendu a manu diritta daretu à l'spalla è abbassendu u bracciu manca à u latu.
Pruvate 10 ripetizioni. Repetite nantu à u latu oppostu. Eseguite 2-3 sette.
Redimensiona: Invece di appughjà u bracciu in testa, basta à fà un arricciatura di i bicipiti cù quellu bracciu, arricchendusi mentre si abbassa in u colpu, è liberendu lentamente mentre si stà.
Scala up: Invece di pressu u vostru bracciu sopra, mantene in a pusizioni superiore, bicep da l'arechja, mentre rep.
Shape Magazine, numero di settembre 2019