Programu di perdita di pesu in 10 ghjorni
Cuntenutu
- 1. Cumincià a ghjurnata pigliendu una caminata di 30 minuti
- 2. Manghjate 3 frutti diversi ogni ghjornu
- 3. Manghja pesci 4 volte à settimana
- 4. Bei 2 litri d'acqua à ghjornu
- 5. Manghjate un pastu leggeru prima di dorme
- 6. Pigliate 3 ore di pausa trà i pasti
Per perde u pesu in 10 ghjorni è in modu sanu, si raccomanda di riduce a vostra assunzione di calorie è di aumentà a vostra spesa energetica. Cusì hè impurtante di esercitassi regularmente è avè una dieta sana è equilibrata.
Inoltre, per chì u prugramma di perdita di pesu di 10 ghjorni abbia un effettu pusitivu è durevule, hè assai impurtante avè determinazione è forza di vuluntà è esse accumpagnatu, di preferenza, da un nutrizziunistu è un addestratore persunale, chì cusì i risultati ponu esse megliu.
1. Cumincià a ghjurnata pigliendu una caminata di 30 minuti
U caminu hè una attività fisica di intensità bassa à moderata chì hè impurtante micca solu per u prucessu di perdita di pesu, ma dinò per migliurà a qualità di vita è u benessere. Hè perchè u camminu migliurà a postura di u corpu, riduce l'ansietà è u stress, riduce u gonfiore, rinforza i musculi di u corpu è migliora a circolazione sanguigna. Scopre altri benefici di marchjà.
Inizià a ghjurnata camminendu hè una grande strategia per a perdita di pesu, postu chì stimula a circulazione di sangue è inizia u prucessu di brucia di grassu. Per questu, hè cunsigliatu chì a camminata sia fatta à un ritmu rapidu è cù una velocità costante, affinchì a respirazione sia accelerata è ùn sia micca pussibule di parlà faciule. Se a persona hè sedentaria, a caminata pò esse iniziata à un ritmu più lente è, preferibile, accumpagnata da un prufessiunale in educazione fisica.
In più di marchjà à u principiu di a ghjurnata, hè impurtante di fà altri tippi di esercizii cum'è l'allenamentu di pesi, per esempiu, chì stimula a furmazione di massa musculare è riduce u grassu accumulatu.
2. Manghjate 3 frutti diversi ogni ghjornu
U cunsumu di frutti hè assai impurtante per prumove a perdita di pesu, perchè i frutti sò grandi fonti di vitamine è minerali essenziali per u funziunamentu currettu di l'intestinu è di u corpu in generale. Cusì, manghjà almenu 3 frutti à u ghjornu è esercitassi aiuta à accelerà u metabolismu è, dunque, à perde pesu.
Alcuni frutti chì aiutanu à u prucessu di perdita di pesu sò a fragola, u kiwi è a pera, per esempiu, perchè anu poche calorie è sò ricche di fibre è vitamine, diventendu grandi alliati in a perdita di pesu. Vede altri frutti chì vi aiutanu à perde u pesu.
3. Manghja pesci 4 volte à settimana
I pesci sò ottime fonti di proteine, omega-3 è vitamina D, cun benefici micca solu per u prucessu di perdita di pesu, ma dinò per migliurà u sistema immunitariu, prevenendu malatie cardiovascolari è malatie ossi.
Inoltre, perchè hè riccu in proteine è hà menu calorie ch'è a carne rossa è u pollu, u cunsumu di pesciu prumove ancu un guadagnu di massa musculare, avendu un effettu pusitivu annantu à a perdita di pesu. Amparate più nantu à i benefici di manghjà u pesciu.
4. Bei 2 litri d'acqua à ghjornu
Oltre à idratà è mantene a vostra pelle sana, bere almenu 2 litri d'acqua à ghjornu migliora a digestione è aiuta à regulà l'intestinu, essenziale per a perdita di pesu è u mantenimentu di u funziunamentu currettu di u corpu. Una strategia per perde u pesu pò esse di beie acqua cun limone, postu chì prumove una pulizia in bocca è riduce u desideriu di manghjà dolci.
L'acqua prumove ancu a regulazione di a temperatura di u corpu, stimula u funziunamentu currettu di i prucessi biochimichi è metabolichi di u corpu, migliora u funziunamentu di i reni, diminuisce u gonfiore è migliora a circulazione sanguigna.
5. Manghjate un pastu leggeru prima di dorme
Prima di dorme hè impurtante avè un pastu leggeru è facilmente digeribile, soprattuttu se l'intervallu trà cena è ora di dorme hè più di 3 ore. Hè impurtante di fà quessa per impedisce à a persona di svegliarsi fami u ghjornu dopu, chì pò avè un effettu negativu annantu à a perdita di pesu.
Cusì, prima di andà à dorme, un vetru di latte di soia, un fruttu o una tazza di tè pò esse presu, per esempiu, postu chì hè pussibule di mantene u prucessu di perdita di pesu. Vede più nantu à ciò chì manghjà prima di dorme per ùn ingrassà.
6. Pigliate 3 ore di pausa trà i pasti
Manghjà ogni 3 ore hè interessante per quelli chì volenu perde u pesu, chì cusì u livellu di glucosiu hè più stabile durante u ghjornu. Inoltre, hè impurtante di riduce a quantità di calorie per ogni pastu, chì duveria esse colazione, merendella, pranzu, merendella, cena è cena.
Cusì, riducendu a quantità di calorie, hè pussibule manghjà di più è in modu sanu tutta a ghjurnata, cù a perdita di pesu. Scuprite una opzione di menu per perde 3 kg in 10 ghjorni.
Vede ancu u video seguente per perde u pesu senza soffre è cun salute: