U Ultimate Modern Day Rosh Hashanah Dinner Menu
Cuntenutu
- Insalata Farro di Bietola Mela cù Ceci Croccanti
- Ingredienti
- Indicazioni
- Cumu compie quellu pastu di Rosh Hashanah
- Limone Caper Almond Salmon Over Puré de betterave
- Zuppa di Palla Matzah Spice di Zucca
- Kugel di ligumi cù Porri Caramelizati
- Tzimmes cun Pesto Tahini è Melagrana
- Corteccia di Tahini di Melograna
Mentre l'annu novu seculare hè pienu di vestiti scintillanti è champagne, l'annu novu ebreu di Rosh Hashanah hè pienu di ... mele è mele. Micca guasi eccitante cum'è un brindisimu brindisi di mezzanotte. O hè?
Ma femu una copia di salvezza. Perchè mele è mele? U melu simbulizeghja un dolce annu novu, è a mela hè un fruttu di stagione (è biblicu) di cascata per immergesi in ellu. È mentre puderete solu serve alcune mele in fette cù u mele è chjamà a vostra Rosh Hashanah un successu, mi piace esse un pocu più creativu cù e mo ricette.
E vacanze sò sempre un tempu impegnatu è spessu venenu cun stress per fà tuttu. Ma à a fine, tuttu ciò chì si ricorda hè u calore di u pastu meravigliosu è u tempu in famiglia.
Insalata Farro di Bietola Mela cù Ceci Croccanti
Amu sta insalata perchè pudete fà u farru è a barbabietula qualchi ghjornu nanzu à u tempu, è dopu si riunisce rapidamente per pudè passà più tempu cù a famiglia.
U ghjudaisimu hè pienu di simboli, è Rosh Hashanah ne hè un primu esempiu. Aghju incorporatu uni pochi in questa insalata. Mele è mele, benintesa. A parolla ebraica per a barbabietula hè simile à a parolla per "caccià", allora manghjà a barbabietola hè un simbulu per caccià i nemichi è u male juju. I cibi tondi sò spessu guditi, raprisentendu u circulu di a vita è di u rinnovu. I ceci rotondi è i pumati ne facenu un cennu. Mi piace ancu cumu a versione più dura croccante di u cece cuntrasta cù u dolce è spezia piccante. Duru, dolce, piccante. Un pocu cume a vita, nò?
U vestitu, a barbabietola è u farru ponu esse fatte finu à quattru ghjorni prima di u tempu. Preparate l'insalata ghjustu prima di serve.
Porzioni: 6
Ingredienti
- 1 1/2 cups farro seccu - questu fa 4 1/2 cups cottu
- 1 barbabietola gialla media (o pudete aduprà ancu rossa)
- 1 cucchiaiata. oliu d'oliva vergine extra, divisu
- sale kosher
- 1 lattina, o 1 1/2 tazze, ceci
- 1 tsp. cuminu seccu
- 1/2 tsp. cardamomu seccu
- 1/2 tsp. cannella secca
- 4 tazze di rucola
- 1/4 tazza di foglie di menta
- 1/2 tazza di pomodori cherry, dimezzati
- 1 avucatu, affettatu
- 1 torta di mela verde cum'è Granny Smith, tagliata fina
Per vestisce:
- 1/4 tazza di meli
- 2 tsp. Senape Dijon
- 2 cucchiai. suchju di limonu frescu
- 1/4 tazza d'acitu di sidru di mela
- 1/2 tazza d'oliu d'oliva vergine extra
- 2 tsp. cumin macinatu
- 1/4 à 1/2 tsp. flocons de piment (optionnel)
- salinu è pepe, à gustu
Indicazioni
- Préchauffer u fornu à 400 F.
- Fate u vostru farru. Purtate un grande pote d'acqua salata à bollire. Aghjunghjite u farru è fate coce da 20 à 30 minuti finu à chì sia tenera. Scola è riserva per rinfriscà.
- Intantu, sbuchjate è tagliate a to barbabietula è mettite nantu à un fogliu o una pergamena forgiata. Arricciate cù 1/2 cucchiaia. oliu d'aliva è 1/2 tsp. sale. Arrostite per 20 minuti o finu à chì sia tenera.
- Pigliate i vostri ceci è asciugateli assai bè. Mettite cù 1/2 tbsp. oliu d'oliva, poi tossu cù cuminu, cardamomu, cannella, è 1/2 tsp. di sale.
- Mettite i ceci nantu à una pergamena o una foglia di cottura rivestita è arrustite per 30 à 40 minuti, o finu à chì sia croccante. Metta da parte per rinfriscà.
- Per fà u cundimentu, frustate tutti l'ingredienti è lanciate cù farro raffreddatu. Ùn pudete micca aduprà tuttu u vestitu. Poi mette in rucola per appassiunà, cù foglie di menta, barbabietole è pumate cherry.
- In cima cù avucatu, fette di mela, è ceci croccanti. Piuvita cù un pocu di più vestitu è manghjate!
Cumu compie quellu pastu di Rosh Hashanah
Ma una insalata - ancu se una deliziosa insalata - ùn face micca un pastu di Rosh Hashanah. Eccu alcuni di i mo piatti preferiti di Rosh Hashanah da serve.
Limone Caper Almond Salmon Over Puré de betterave
Brisket hè u rè per Rosh Hashanah, ma ùn pichjate micca u salmone! E teste di pesci sò spessu nantu à una tavula di Rosh Hashanah per ricurdà di guardà avanti, micca indietro. Ùn cunnoscu micca di voi, ma inveci mi fermeraghju cù una filetta di salmone!
Zuppa di Palla Matzah Spice di Zucca
Ùn u pichjate micca finu à chì pruvate! I dumplings matzah assorbenu tutti i sapori di vaghjime in questa deliziosa zuppa perfettamente.
Kugel di ligumi cù Porri Caramelizati
U patata Kugel pò esse densu è, bè, patata-ey. Ma sta versione culurita hà assai tunnellate di i vostri vegetali preferiti.
Tzimmes cun Pesto Tahini è Melagrana
Tzimmes hè di solitu un stufatu zuccheratu di carote, patate dolce è frutti secchi. Questa versione hè arrustita è cundita cun un pesto tahini chì vulete sciaccà nantu à tuttu.
Corteccia di Tahini di Melograna
Amu a torta di mele quant'è a prossima zitella, ma sta corteccia di cicculata scura hè un morsu dolce ma più liggeru per finisce u vostru pastu. I Meli sò ancu un altru fruttu simbolicu di Rosh Hashanah, essendu un fruttu di caduta. Ci hè ancu a speranza chì l'annu prossimu serà cusì abbundante, cum'è ci sò l'arilli in una granata.
Amy Kritzer hè u fundatore di u blog di ricette ebraiche Chì Ghjudeu Vogliu Manghjà è pruprietariu di u bellu magazinu di rigali ebrei ModernTribe. In u so tempu liberu, li piace e feste tematiche è u purpurinu. Pudete seguità e so avventure alimentarie Instagram.