8 cause di sanguinamentu nasale è cume si tratta
![10 miti per la cura dei capelli a cui dovresti smettere di credere](https://i.ytimg.com/vi/rnpnmu4x1Bk/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Traumu
- 2. Pressione alta
- 3. Presenza di un corpu stranieru in u nasu
- 4. Piastrine basse
- 5. Deviazione di u septum nasale
- 6. Emofilia
- 7. Sinusitis
- 8. Utilizazione di medicinali
U rivestimentu di u nasu cuntene picculi vini sanguini chì sò vicini à a superficia è ponu dunque esse facilmente danneggiati, causendu sanguinamenti. Per questa ragione, u sanguinamentu nasale hè più cumunu dopu à avè ficcatu u nasu o per via di cambiamenti in a qualità di l'aria, chì, se secca, pò rende e membrane nasali più suscettibili.
Tuttavia, in più di questi fattori, ci sò altre cause è malatie chì ponu esse a causa di sanguinamenti nasali è se diagnosticati currettamente, ponu esse trattati facilmente, curregendu u prublema di l'emorragia.
1. Traumu
Se si face una ferita à u nasu, cum'è un colpu forte o ancu se u nasu si rompe, di solitu provoca un sanguinamentu. A frattura accade quandu ci hè una rumpitura di l'ossu o di a cartilagine in u nasu è generalmente, in più di i sanguinamenti, altri sintomi ponu accade, cum'è u dolore è u gonfiore in u nasu, l'apparizione di macchie viole intornu à l'ochji, tenerezza à toccu , deformità di u nasu è difficultà à respirà per u nasu. Eccu cumu si ricunnosce se u vostru nasu hè rottu.
Cosa da fà: di solitu u trattamentu deve esse fattu à l'uspidale è cunsiste in u sollievu di i sintomi cù antidolorifici è anti-infiammatori è dopu una chirurgia per riallineare l'osse. A recuperazione dura di solitu circa 7 ghjorni, ma in certi casi, altri chirurgii ponu esse fatti da ORL o chirurgu plasticu per curregge cumpletamente u nasu. Amparate più nantu à u trattamentu di un nasu rottu.
2. Pressione alta
Normalmente, e persone chì anu pressione sanguigna alta ùn anu sintomi, a menu chì a pressione sia più grande di 140/90 mmHg. In quessi casi, sintomi cum'è nausea è vertigini, cefalee severa, sanguinamentu da u nasu, chjachjarate in l'arechje, difficultà à respirà, stanchezza eccessiva, visione sfocata è dolore toracicu ponu manifestassi. Cunnosce altri sintomi è sapè ciò chì causa l'ipertensione.
Cosa da fà: u megliu da fà se una persona scopre chì anu alta pressione sanguigna per mezu di una misura simplice, hè di andà à u duttore, chì pò cunsiglià solu una dieta più adatta, bassa in sale è grassi, o in casi più severi pò prescrive droghe chì aiutanu à calà a pressione sanguigna.
3. Presenza di un corpu stranieru in u nasu
A volte, in particulare in i zitelli è i zitelli, u sanguinamentu pò esse causatu da oggetti posti nantu à u nasu, cum'è picculi ghjoculi, pezzi di cibu o terra. In più di i sanguinamenti, hè cumunu per cumparisce altri sintomi, cum'è u disagiu in u nasu è ancu difficultà à respirà, per esempiu.
Cosa da fà: si deve circà di soffià delicatamente u nasu o pruvà à caccià l'ughjettu cù e pinzette, per esempiu, ma cun grande cura, chì stu prucessu pò fà chì l'ughjettu sia ancu più appiccicatu in u nasu. Se nimu di sti cunsiglii ùn funziona in pochi minuti, duvete andà à a sala d'urgenza, affinchì un prufessiunale sanitariu possa caccià l'oggettu in modu sicuru. Tuttavia, si deve pruvà à calmà a persona è dumandà di respirà per a bocca, per impedisce chì l'ughjettu entri più in u nasu.
Hè ancu assai impurtante per evità d'avè picculi oggetti à a portata di i zitelli è di i zitelli è esse sempre un adultu da guardà, soprattuttu durante i pasti.
4. Piastrine basse
E persone chì anu bassu piastrine anu una tendenza più grande à sanguinà perchè anu più difficultà à coagulà u sangue è, perciò, ponu avè sintomi cum'è macchie rosse è viole nantu à a pelle, sanguinante di gengive è nasu, presenza di sangue in l'urina, sanguinamentu in e feci, a menstruazione pesante o ferite sanguinanti chì sò difficiuli à cuntrullà. Scuprite quale pò causà una diminuzione di e piastrine.
Cosa da fà: u trattamentu per a riduzione di piastrine in u sangue deve esse fattu secondu a causa di u prublema, è deve dunque esse valutatu da un medicu generale o ematologu. U trattamentu pò include solu l'usu di medicazione o ancu una trasfusione di piastrine. Vede più nantu à u trattamentu di sta cundizione.
5. Deviazione di u septum nasale
A deviazione di u septum nasale pò accade per via di traumi in u nasu, infiammazione lucale o solu un difettu di nascita, è provoca una diminuzione di a dimensione di una di e narici, chì pò causà difficoltà à respirà, sinusite, stanchezza, sanguinamentu nasale, difficoltà à dorme è roncu.
Cosa da fà: hè di solitu necessariu curregge a deviazione per mezu di una chirurgia semplice. Capite megliu cumu si face u trattamentu.
6. Emofilia
L'emofilia hè una malattia genetica è ereditaria chì provoca cambiamenti in a coagulazione di u sangue, chì pò causà sintomi cum'è contusioni nantu à a pelle, gonfiore è dolore à e articulazioni, sanguinamentu spontaniu in e gengive o in u nasu, sanguinamentu difficiule da piantà dopu à un semplice tagliu o chirurgia è menstruazione eccessiva è prolongata.
Cosa da fà: eBenchì ùn ci sia cure, l'emofilia pò esse trattata rimpiazzendu i fattori di coagulazione mancanti, cume u fattore VIII, in casu di emofilia di tippu A, è fattore IX, in casu di emofilia di tippu B. Scopri di più nantu à u trattamentu di l'emofilia è ciò chì deve esse fatta cura.
7. Sinusitis
A sinusitis hè una infiammazione di i sinus chì pò causà sintomi cume sanguinamentu nasale, mal di testa, nasu seccu è sensazione di pesantezza in faccia, in particulare in fronte è guanci. Generalmente, a sinusite hè causata da u virus Influenza, essendu assai cumunu durante l'attacche di l'influenza, ma pò ancu esse causatu da u sviluppu di batteri in e secrezioni nasali, chì si fermanu in i sinus.
Cosa da fà: u trattamentu deve esse effettuatu da un medico generale o otorinolaringoiatra è cunsiste in l'usu di spruzzi nasali, analgésichi, corticosteroidi orali o antibiotici, per esempiu. Amparate più nantu à e opzioni di trattamentu.
8. Utilizazione di medicinali
L'usu frequente di certi tipi di medicazione, cume spruzzi nasale per allergie, anticoagulanti o aspirina pò rende difficile a coagulazione di u sangue è dunque pruvucà un sanguinamentu più faciule, cum'è in u nasu.
Cosa da fà: sì u sanguinamentu da u nasu causa assai fastidiu o hè assai frequente, l'ideale hè di parlà cù u duttore, per misurà i benefici è a ricchezza di u medicamentu in questione, è se ghjustificatu, fà un rimpiazzamentu.
Fighjate u video seguente è fighjate questi è altri suggerimenti nantu à cosa fà se u vostru nasu continua à sanguinà: