Cosa da fà cù un Piercing Pulsante Infettatu
Cuntenutu
- Cumu sapè chì hè infettatu
- Sceglite bè
- Cumu sapè se sì allergicu à u metalu
- 1. Mantene apertu u foru piercing
- 2. Pulite u piercing
- 3. Aduprate una cumpressa calda
- 4. Applica una crema antibatterica
- Vede u vostru duttore
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
I piercings di u ventre sò una di e forme più populari di arte di u corpu. Sò generalmente sicuri se un prufessiunale face u piercing cù l'agulla ghjusta in un ambiente pulitu. Cundizioni insanitarie è poca cura dopu sò e principali cause di infezioni batteriche dopu i piercing.
Pò piglià finu à sei settimane à dui anni per chì un ombelicu piercing guarissi cumpletamente. Durante questu tempu, site in risicu per l'infezzione.
Ancu una ferita à un vechju piercing pò purtà à l'infezzione. Per esempiu, se u piercing hè pigliatu in pantaloni o fibbie di cintura.
Cumu sapè chì hè infettatu
Quandu un piercing hè novu, hè normale vede qualchì gonfiore, rossu o decolorazione intornu à u situ. Puderete ancu avè qualchì scaricamentu chjaru chì si secca è forma una crosta cristallina intornu à u piercing. Sti sintomi devenu migliurà cù u tempu, micca peghju.
Dui di e cumplicazioni più cumuni sò infezioni batteriche è reazioni allergiche.
L'infezioni batteriche nascenu quandu e batterie da a terra o d'ogetti stranieri entranu in u piercing apertu mentre hè sempre guarente. Arricurdatevi, i piercing sò ferite aperte chì devenu esse tenute pulite.
I segni d'infezzione includenu:
- altere severu cù dolore è rossu
- scarica gialla, verde, grisgia o marrone chì hà un odore
- linii rossi chì irradianu da u situ di piercing
- frebba, brividi, vertigini, mal di stomacu, o vomitu
Sceglite bè
- U piercer hè registratu cù l'Associazione di Piercers Prufessiunali (APP).
- A buttega hè pulita.
- U piercer usa strumenti sterili.
Cumu sapè se sì allergicu à u metalu
E reazzioni allergiche accadenu sè site allergicu à u tippu di metallu adupratu. Per esempiu, i gioielli piercing fatti di nichel sò cunnisciuti per causà reazioni allergiche in e persone suscettibili.
I metalli chì sò sicuri per i piercing di u corpu includenu:
- azzaru chirurgicu
- solidu 14-karat o oru 18-karat
- niobiu
- titaniu
- platinu
I segni di una reazione allergica includenu:
- sviluppu di una prurito, rash infiammatu intornu à u piercing chì si sparghje in una zona più grande
- un foru perforatu chì pare più grande di prima
- tenerezza chì pò vene è vene
1. Mantene apertu u foru piercing
Se suspettate una infezzjoni, ùn sguassate micca i ghjuvelli da solu, salvu chì u vostru duttore vi dice di fà. A maiò parte di i piercing ùn anu micca bisognu di esse eliminati per trattà infezioni.
Mantene apertu u foru di perforazione permette à u drenu di u pus. Permettendu a chjusura di u foru pò intrappulà l'infezzione in u vostru corpu, pruvucendu un ascessu.
2. Pulite u piercing
A pulizia di u to piercing hè impurtante, sia per prevene sia per trattà una infezzione. L'esperti cunsiglienu di pulì un piercing micca più di duie volte ogni ghjornu.
Aduprate un mischju d'acqua salata (1/2 cucchiaina di sale marinu per 1 tazza d'acqua) per aiutà à rimuovere tutte e secrezioni di guarigione secche seguite da un detergente dolce, sapone antibattericu è acqua. Pudete ancu aduprà unu di sti metudi di pulizia solu.
Ùn aduprate alcolu o perossidu d'idrogenu, chì ponu asciugà a vostra pelle è irrità a zona intornu à u piercing.
Prima, ricordate di lavà e mani cù un sapone antibattericu. Poi aduprate un tampone di cotone è a vostra soluzione di pulizia per asciugà delicatamente a zona intornu à u vostru ombelicu è l'anellu. Pat a zona secca cun un asciugamanu pulitu.
3. Aduprate una cumpressa calda
Pone una cumpressa calda nantu à u piercing infettatu. Questu pò aiutà à u drenu di u pus è pruvucà u gonfiore à calà.
Bagnate una cumpressa, cum'è un pannu caldu, cù a vostra soluzione di pulizia. Pone a cumpressa nantu à u piercing. Asciugate delicatamente a zona cun un asciugamanu pulitu dopu aduprà u pannu bagnatu.
4. Applica una crema antibatterica
Aduprà una crema antibatterica - micca un unguentu - spessu elimina infezioni minori. L'unguenti sò grassi è ponu impedisce à l'ossigenu di ghjunghje à a ferita, cumplicendu u prucessu di guarigione.
Pudete cumprà una crema antibatterica senza ricetta, cum'è Neosporin, ma ci hè un risicu per l'irritazione allergica di a pelle cù stu tipu di pruduttu.
Se ùn avete micca un'allergia cù a crema antibiotica senza ricetta, pudete pulisce cun cura u situ di piercing, è poi seguità l'indicazione nantu à u contenitore.
Vede u vostru duttore
Cuntattate subitu u vostru duttore se avete qualchì segnu significativu d'infezzione, in particulare una frebba o nausea. Ancu e infezioni minori ponu peghju senza trattamentu.
U vostru duttore pò avè bisognu di prescrive una crema antibiotica cum'è mupirocina (Bactroban) o un antibioticu orale.