Caffeina in a dieta
![Digiuno Intermittente e Caffeina | La Dieta Aggressiva 03](https://i.ytimg.com/vi/HZDLlTWXFOA/hqdefault.jpg)
A cafeina hè una sustanza chì si trova in certe piante. Pò esse ancu artificiale è aghjuntu à l'alimenti. Hè un stimulante di u sistema nervosu centrale è un diureticu (sustanza chì aiuta à sbarrazzà u vostru corpu di fluidi).
A caffeina hè assorbita è passa rapidamente in u cervellu. Ùn si raccoglie micca in u sangue o si conserva in u corpu. Lascia u corpu in l'urina parechje ore dopu ch'ellu sia statu cunsumatu.
Ùn ci hè micca bisognu nutrizionale di caffeina. Pò esse evitata in a dieta.
A caffeina stimula, o eccita, u cervellu è u sistema nervosu. Ùn riduce micca l'effetti di l'alcol, ancu se parechje persone credenu sempre erroneamente una tazza di caffè chì aiuterà una persona à "sobria".
A caffeina pò esse aduprata per u sollievu à breve termine di fatica o di sonnolenza.
A cafeina hè largamente cunsumata. Si trova naturalmente in e foglie, i semi è i frutti di più di 60 piante, cumprese:
- Foglie di tè
- Noci di Kola
- Caffè
- Fagioli di cacao
Si trova ancu in l'alimenti trasfurmati:
- Caffè - 75 à 100 mg per 6 once cup, 40 mg per 1 once espresso.
- Tè - 60 à 100 mg per 16 once di tazza di tè neru o verde.
- Chocolate - 10 mg per once dolce, semidulce, o scuru, 58 mg per once di cioccolata da forno senza zuccheru.
- A maiò parte di e colas (à menu chì ùn sianu tichittate "senza caffeina") - 45 mg in una bevanda da 12 once (360 millilitri).
- Caramelle, bevande energetiche, spuntini, gomma - da 40 à 100 mg per porzione.
A caffeina hè spessu aghjunta à i medicinali senza prescrizione cum'è analgesici, pillule dietetiche senza prescrizione, è medicinali per u freddu. A caffeina ùn hà micca gustu. Pò esse cacciatu da un alimentu per un prucessu chimicu chjamatu decaffeinazione.
A cafeina pò purtà à:
- Una frequenza cardiaca rapida
- Ansietà
- Difficultà à dorme
- Nausea è vomitu
- Agitazione
- Tremori
- Urinate più spessu
Cessà a caffeina di colpu pò causà sintomi di astinenza. Queste ponu include:
- Somnolenza
- Mal di testa
- Irritabilità
- Nausea è vomitu
Ci hè stata assai ricerca nantu à l'effetti nantu à a salute di a caffeina.
- Una grande quantità di caffeina pò fermà l'assorbimentu di calciu è purtà à assottigliare l'osse (osteoporosi).
- A caffeina pò purtà à petti dolorosi, cumuli (malattia fibrocistica).
A caffeina pò dannà a nutrizione di un zitellu se e bevande cun caffeina rimpiazzanu bevande sane cum'è u latte. A caffeina riduce l'appetitu dunque un zitellu chì cunsuma a caffeina pò manghjà menu. I Stati Uniti ùn anu micca sviluppatu linee guida per l'assunzione di caffeina da i zitelli.
U Cunsigliu di l'Associazione Medica Americana per l'Affari Scentifichi afferma chì bere moderatu di tè o caffè ùn hè micca prubabile di esse dannosu per a vostra salute finchè avete altre abitudini di salute.
Quattru 8 oz. tazze (1 litru) di caffè preparatu o gocciolatu (circa 400 mg di caffeina) o 5 porzioni di bibite analcoliche caffeinate o tè (circa 165 à 235 mg di caffeina) per ghjornu hè una quantità media o moderata di caffeina per a maggior parte di a ghjente. U cunsumu assai quantità di caffeina (più di 1200 mg) in un breve periodu di tempu pò purtà à effetti tossichi cum'è crisi.
Pudete vulete limità a vostra assunzione di caffeina se:
- Sì propensu à stress, ansietà, o prublemi di sonnu.
- Sì una donna cù i petti dulurosi è noduli.
- Avete reflux acidu o ulceri stomacu.
- Avete a pressione alta chì si abbassa cù a medicina.
- Avete prublemi cù ritmi cardiaci veloci o irregulari.
- Avete mal di testa crònicu.
Fighjate quantu caffeina riceve un zitellu.
- Ùn ci hè attualmente linee guida specifiche per u cunsumu di caffeina in i zitelli è l'adulescenti, l'Accademia Americana di Pediatria scoraggia u so usu, in particulare e bevande energetiche.
- Queste bevande cuntenenu spessu una grande quantità di caffeina è ancu altri stimulanti, chì ponu causà prublemi di sonnu, è nervosità è mal di stomacu.
E piccule quantità di caffeina durante a gravidanza sò sicure. Evite grandi quantità.
- A caffeina, cum'è l'alcol, viaghja per u sangue in a placenta. Un ingestione eccessivu di caffeina pò avè un effettu negativu annantu à un criaturu in via di sviluppu. A caffeina hè un stimulante, cusì aumenta a frequenza cardiaca è u metabolismu. Tramindui ponu influenzà u zitellu.
- Durante a gravidanza, hè bè d'avè 1 o 2 tazze chjuche (240 à 480 millilitri) di caffè o tè caffeinatu à ghjornu durante a gravidanza. Tuttavia, limitate a vostra assunzione à menu di 200 mg per ghjornu. Parechje droghe interagiranu cù a caffeina. Parlate cù u vostru duttore di salute nantu à l'interazzione pussibuli cù i medicini chì pigliate.
Se cercate di riduce a caffeina, riduce a vostra assunzione lentamente per prevene i sintomi di ritruvamentu.
Dieta - caffeina
Coeytaux RR, Mann JD. Mal di testa. In: Rakel D, ed. Medicina Integrativa. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 12.
Cumitatu di Nutrizione è u Cunsigliu di Medicina Sportiva è Fitness. Bevande sportive è bevande energetiche per i zitelli è l'adulescenti: sò adatti? Pediatria. 2011; 127 (6): 1182-1189. PMID: 21624882 www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21624882.
US Food & Drug Administration. Spillà i fasgioli: quantu caffeina hè troppu? www.fda.gov/consumers/consumer-updates/spilling-beans-how-much-caffeine-too-much? Actualizatu u 12 di Dicembre di u 2018. Accessu à u 20 di Ghjugnu di u 2019.
Victor RG. Ipertensione sistemica: meccanismi è diagnosi. In: Zipes DP, Libby P, Bonow RO, Mann DL, Tomaselli GF, Braunwald E, eds. Malattia Cardiaca di Braunwald: Un Manuale di Medicina Cardiovascolare. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 46.