Riparazione di Pectus excavatum

A riparazione di u pectus excavatum hè una cirurgia per curregge u pectus excavatum. Si tratta di una deformità congenita (presente à a nascita) di a parte anteriore di u muru di u torace chì provoca un sternone affunditu (sternu) è e costole.
Pectus excavatum hè ancu chjamatu funnel o pettu affundatu. Pò peghju durante l'anni adolescenti.
Ci hè dui tippi di chirurgia per riparà sta situazione - chirurgia aperta è chirurgia chjusa (minimamente invasiva). Sia a chirurgia hè fatta mentre u zitellu hè in un sonnu prufondu è senza dolore da anestesia generale.
A cirurgia aperta hè più tradiziunale. A chirurgia hè fatta di a seguente manera:
- U chirurgu face un tagliu (incisione) attraversu a parte anteriore di u pettu.
- U cartilagine deformatu hè cacciatu è a fodera di a costula hè lasciata in postu. Questu permetterà à u cartilagine di cresce currettamente.
- Un tagliu hè tandu fattu in u sternu, chì hè spustatu in u locu currettu. U chirurgu pò aduprà un puntone di metallo (pezzu di supportu) per tene u sternu in sta pusizione nurmale finu à chì guarisce. A guariscenza dura da 3 à 12 mesi.
- U chirurgu pò mette un tubu per drenà i fluidi chì si accumulanu in a zona di riparazione.
- À a fine di a cirurgia, l'incisione hè chjusa.
- I puntelli metallichi sò rimossi in 6 à 12 mesi attraversu un picculu tagliu in a pelle sottu à u bracciu. Questa prucedura hè di solitu fatta in ambulatoriu.
U secondu tippu di chirurgia hè un metudu chjusu. Hè adupratu soprattuttu per i zitelli. Nisun cartilagine o ossu hè eliminatu. A chirurgia hè fatta di a seguente manera:
- U chirurgu face duie piccule incisioni, una da ogni latu di u pettu.
- Una piccula videocamera chjamata toracoscopiu hè posta à traversu una di e incisioni. Questu permette à u chirurgu di vede in u pettu.
- Una barra d'acciaio curvata chì hè stata furmata per adattassi à u zitellu hè inserita attraversu l'incisioni è posta sottu u sternu. U scopu di a barra hè di alzà u sternu. U bar hè lasciatu in postu per almenu 2 anni. Questu aiuta u sternu à cresce bè.
- À a fine di a cirurgia, u scopu hè eliminatu è l'incisioni chjuse.
A cirurgia pò piglià da 1 à 4 ore, secondu a prucedura.
U mutivu più cumunu per a riparazione di u pectus excavatum hè di migliurà l'aspettu di u muru di u torace.
A volte a deformità hè cusì grave chì provoca dolore toracicu è influenza a respirazione, in gran parte in adulti.
A cirurgia hè principalmente fatta nantu à i zitelli chì sò 12 à 16 anni, ma micca prima di l'età 6. Pò esse ancu fatta nantu à l'adulti in i so 20 anni.
I risichi per l'anestesia è a chirurgia in generale sò:
- Reazzioni à i medicini
- Prublemi di respirazione
- Sanguinamentu, coaguli di sangue, o infezzione
I risichi per questa cirurgia sò:
- Inghjulia à u core
- U crollu di u pulmone
- Dolore
- Ritornu di a deformità
Un esame medicu cumpletu è prove mediche sò necessarie prima di a chirurgia. U chirurgu urdinerà i seguenti:
- Un elettrocardiogramma (ECG) è possibbilmente un ecocardiogramma chì mostra cumu u core funziona
- Pruvenzi di funzione pulmonaria per verificà i prublemi di respirazione
- CT scan o MRI di u pettu
Informate u chirurgu o l'infermiera di:
- Medicini chì u vostru zitellu piglia. Includite droghe, erbe, vitamine, o qualsiasi altru supplementu chì avete acquistatu senza prescription.
- Allergii chì u vostru figliolu pò avè à medicina, lattice, nastro, o detergente per a pelle.
Durante i ghjorni prima di a chirurgia:
- Circa 7 ghjorni prima di a chirurgia, u vostru zitellu pò esse dumandatu di smette di piglià aspirina, ibuprofene (Advil, Motrin), naproxen (Aleve, Naprosyn), warfarina (Coumadin), è qualsiasi altra droga anticoagulante.
- Dumandate à u vostru chirurgu o infermiera chì droghe u vostru zitellu deve sempre piglià u ghjornu di a chirurgia.
U ghjornu di a chirurgia:
- U vostru figliolu serà probabilmente dumandatu di ùn beie nè manghjà nunda dopu mezzanotte a notte prima di a chirurgia.
- Dà à u to figliolu qualsiasi droga chì u chirurgu ti hà dettu di dà cù un picculu inghjocu d'acqua.
- Arrivate à l'uspidale à tempu.
- U chirurgu hà da assicurà chì u zitellu ùn abbia segni di malattia prima di a chirurgia. Se u vostru zitellu hè malatu, a chirurgia pò esse rimandata.
Hè cumunu per i zitelli di stà in l'uspidale per 3 à 7 ghjorni. Quantu stà u to figliolu dipende da quantu va a ripresa.
U dulore hè cumunu dopu a chirurgia. Durante i primi ghjorni, u vostru zitellu pò riceve una forte medicina per u dolore in a vena (per via di un IV) o per un cateteru postu in a spina (una epidurale). Dopu questu, u dolore hè generalmente gestitu cù medicinali presi per bocca.
U vostru zitellu pò avè tubi in u pettu intornu à i tagli chirurgichi. Questi tubi drenanu u fluidu in più chì si raccoglie da a procedura. I tubi fermeranu in postu finu à chì smettinu di drenà, di solitu dopu à pochi ghjorni. I tubi sò poi rimossi.
U ghjornu dopu à a chirurgia, u vostru zitellu serà incuraghjitu à pusà, à respirà in fondu, à esce da u lettu è à marchjà. Queste attività aiutanu à guarì.
À u primu, u vostru zitellu ùn serà micca capace di pieghje, torce, o rotulu da un latu à l'altru. L'attività seranu lentamente aumentate.
Quandu u vostru figliolu pò marchjà senza aiutu, sò prubabilmente pronti per andà in casa. Prima di abbandunà l'uspidale, riceverete una ricetta per a medicina per u dolore per u vostru zitellu.
In casa, seguitate tutte l'istruzzioni per curà u vostru zitellu.
A chirurgia di solitu porta à miglioramenti in l'aspettu, a respirazione è a capacità di esercitassi.
Riparazione di a cofana di imbutu; Riparazione di deformità di pettu; Riparazione di pettu affundita; Riparazione di u pettu di u Cobbler; Riparazione Nuss; Riparazione di Ravitch
- Pectus excavatum - scarica
- Cura di ferita chirurgica - aperta
Pectus excavatum
Riparazione di Pectus excavatum - serie
Nuss D, Kelly RE. Deformità congenita di u muru toracicu. In: Holcomb GW, Murphy JP, Ostlie DJ, eds. Chirurgia Pediatrica di Ashcraft. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2014: chap 20.
Putnam JB. Pulmone, parete toracica, pleura è mediastinu. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia: A Basa Biologica di a Pratica Chirurgica Moderna. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 57.