10 Modi I Gestisce i Bad Days cù RA
Cuntenutu
- 10 manere di trattà
- 1. Ancu questu passerà
- 2. L'attitudine di gratitudine
- 3. Autocura
- 4. Mentalità è mantra
- 5. Meditazione è preghera
- 6. Scaldalla
- 7. Cool it down
- 8. Famiglia è amichi
- 9. Animali
- 10. Duttore, duttore
- U takeaway
Ùn importa micca cumu u fighjate, vive cù l'artrite reumatoide (RA) ùn hè micca faciule. Per parechji di noi, ancu i ghjorni "boni" includenu almenu qualchì livellu di dolore, disconfort, fatigue, o malatia. Ma ci sò sempre modi per campà bè ancu mentre campendu cù RA - o almenu modi per campà u megliu pussibule.
10 manere di trattà
Eccu 10 manere di gestisce è gestisce i mo cattivi ghjorni mentre campu cù RA.
1. Ancu questu passerà
In i ghjorni particulari cattivi, mi ricordu chì un ghjornu hà solu 24 ore in ellu, è chì ancu questu passerà. Cum'ellu pare un cliché, ricurdendusi chì dumane hè un ghjornu novu è chì e fiaccole RA sò spessu temporanee mi ponu aiutà à francà quelli particularmente difficiuli. Cercu di dorme un pocu cum'è riposu, è spergu chì quandu mi svegliu, ci sia un ghjornu megliu chì mi aspetta.
Ùn simu micca difiniti da i nostri ghjorni pessimi, è i ghjorni pessimi sò solu què: i ghjorni pessimi. Pruvate una gattiva ghjurnata ùn significa micca chì avemu necessariamente una cattiva vita.
2. L'attitudine di gratitudine
Mi piace à fighjà nantu à e mo benedizioni è cultivà una attitudine di gratitudine. In i ghjorni cattivi, sceltu di pensà à e cose chì sò grata per. Mi rendu contu chì, malgradu a mo malatia, aghju assai per esse ringraziatu. E dunque travagliu assai per mantene quella attitudine di gratitudine, cuncintrendu nantu à ciò chì possu sempre fà contra ciò chì ùn possu più fà per via di RA. È focalizendu nantu à ciò chì aghju sempre invece di soffermà mi nantu à e cose chì RA mi hà pigliatu.
Certe volte duvemu circà di truvà quella fodera d'argentu. Dopu tuttu, ogni ghjornu puderia micca esse bonu ... ma ci hè almenu qualcosa di bonu in ogni ghjornu.
3. Autocura
L'autocura hè vitale per tutti, ma hè soprattuttu cruciale per tutti quelli chì campanu cù una malattia cronica o una disabilità. L'autocura si pò piglià un sonnu, indulgevi in un bagnu à bulle, uttene un massaggio, lasciate u tempu da parte per medità o esercitassi, o solu manghjà bè. Puderia cumprende una doccia, piglià un ghjornu di travagliu, o piglià vacanze. Qualunque sia u significatu per voi, piglià assai tempu per praticà l'autocura hè assai impurtante.
4. Mentalità è mantra
Pensu chì avè un mantra per ricusà ci pò aiutà in un momentu duru. Pensate à queste mantre cum'è affirmazioni di pulizia di mentalità per ripetere per voi stessi quandu avete un ghjornu fisicu o emotivamente difficiule.
Un mantra chì mi piace aduprà hè "RA hè un capitulu di u mo libru, ma micca tutta a mo storia". Mi ricordu di questu in i ghjorni cattivi, è aiuta à uttene a mo mentalità curretta.
Pensate à ciò chì puderia esse u vostru mantra, è cumu si pò applicà à a vita cù RA.
5. Meditazione è preghera
Per mè, a meditazione è a preghera sò strumenti impurtanti in u mo toolkit RA. A meditazione pò avè effetti calmanti è curativi nantu à u corpu, a mente è u spiritu. A preghera pò fà listessa. I dui sò belli modi per calmà a nostra mente, rilassà u nostru corpu, aprite u nostru core, è pensate à a gratitudine, a positività è a guarigione.
6. Scaldalla
I cuscinetti di riscaldamentu è a terapia di calore à infraru sò modi chì mi calmanu in i ghjorni cattivi RA. Mi piace u calore per u dolore è a rigidità musculare. A volte hè un bagnu caldu o una doccia di vapore, altre volte hè un pad di riscaldamentu microwavable o una terapia di luce infrarossa. In ocasu, hè una manta elettrica. Tuttu ciò chì m'aiuti à stà caldu è accogliente in un ghjornu di flare hè benvenutu!
7. Cool it down
In più di u calore, u ghjacciu pò ghjucà un rolu impurtante in a gestione di una cattiva ghjurnata RA. Se aghju una cattiva fiamma - soprattuttu s'ellu ci hè un gonfiore implicatu - mi piace mette un pacchettu di ghiacciu nantu à e mo articulazioni. Aghju ancu pruvatu bagni di ghiacciu è crioterapia per "rinfriscalla" quandu l'infiammazione hè ardente!
8. Famiglia è amichi
U mo sistema di supportu di famiglia è amichi mi aiuta definitivamente in i ghjorni difficiuli. U mo maritu è i mo genitori m'anu aiutatu assai à ricuperà da a mo sustituzione di ghjinochju tutale, è aghju avutu ancu amichi è membri di a famiglia chì aiutanu in i ghjorni cattivi.
Ch'elli sianu pusati cun voi à una infusione, chì ti curanu dopu à una prucedura medica, o chì vi aiutanu cù e faccende di a casa o cù e so attività in autocura quandu avete u dolore, una bona squadra di persone di sustegnu hè a chjave di a vita cù RA.
9. Animali
Aghju cinque animali domestici: trè cani è dui misgi. Mentre certamente anu u putere di rende mi pazzu à volte, l'amore, l'affettu, a lealtà è a cumpagnia chì aghju in ritornu ne vale a pena.
L'animali domestici ponu esse assai travagliu, allora assicuratevi chì site fisicamente è finanziariamente capaci di curà un animale prima di ottene unu. Ma se ne uttenite unu, sapete chì un cumpagnu di ghjocu pelutu o piumatu pò esse u vostru megliu amicu - è à le volte u vostru solu surrisu - in i ghjorni più difficiuli è difficiuli.
10. Duttore, duttore
Una bona squadra medica hè cusì impurtante. Ùn possu micca stressà abbastanza. Assicuratevi di cunfidassi in i vostri duttori è avè una bona cumunicazione cun elli. Una squadra attenta, cumpetente, capace, compassionevole è gentile di duttori, infermieri, farmacisti, chirurghi, fisioterapeuti è altri specialisti pò fà chì u vostru viaghju RA andessi tantu più pianu.
U takeaway
Tutti facemu fronte à RA in modi diversi, allora quantunque gestite i vostri ghjorni duri dipende da voi. Ùn importa micca ciò chì vi aiuta in i tempi difficili, ricordate chì simu tutti in questu inseme, ancu se i nostri viaghji è sperienze parenu un pocu sfarenti. Gruppi di supportu, cumunità in linea, è pagine Facebook nantu à a vita cù RA ponu aiutà à sentite un pocu menu solu, è ponu ancu furnisce risorse addiziunali nantu à cumu cultivà una vita megliu cù RA.
Ricurdate, però, chì RA ùn hè micca tuttu sì. In i mo ghjorni cattivi, hè qualcosa chì tengu sempre in mente: Sò più cà RA. Ùn mi definisce micca. E possu avè RA - ma ùn m'hà micca!
Ashley Boynes-Shuck hè un autore publicatu, coach di salute, è difensore di i pazienti. Cunnisciuta in ligna cum'è Artrite Ashley, ella blogge in arthritisashley.com è abshuck.com, è scrive per Healthline.com. Ashley travaglia ancu cù u Registru Autoimmune è hè membru di u Lions Club. Hà scrittu trè libri: "Sick Idiot", "Chronically Positive" è "To Exist". Ashley vive cun RA, JIA, OA, malattia celiaca, è ancu di più. Reside in Pittsburgh cù u so maritu Ninja Warrior è i so cinque animali domestici. I so passatempi includenu astronomia, birdwatching, viaghjà, decorà, è andà à cuncerti.