Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 7 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Aostu 2025
Anonim
Cumu a corsa durante a gravidanza m'hà preparatu per dà nascita - Vita Di Vita
Cumu a corsa durante a gravidanza m'hà preparatu per dà nascita - Vita Di Vita

Cuntenutu

"Karla, currite tutti i ghjorni, nò?" U mo obstetricianu sonava cum'è un coach chì dà un pep talk. Fora chì u "sport" era travagliu è consegna.

"Innò ogni ghjornu, "Aghju lagnatu trà respiri.

"Corri maratoni!" u mo duttore hà dettu. "Avà push!"

In a preghjudiziu di u parto, era di colpu assai cuntentu d'avè currettu durante a mo gravidanza.

Currere mentre cresce un altru umanu era assai simile à dà a nascita. Ci sò stati mumenti belli, mumenti cattivi, è momenti francamente brutti. Ma si hè rivelatu una bella esperienza chì vale a pena ogni-ahem-bump in a strada.

I benefici di a corsa durante a mo gravidanza

Corsa hà aiutatu à nurmalizà un periodu di a mo vita chì era tuttu, ma. Mi sentu cum'è un parassita stranieru avia pigliatu u mo corpu, causendu devastazioni in a mo energia, u sonnu, l'appetitu, u sistema immunitariu, e prestazioni, l'umore, u sensu di l'umuri, a produttività, a chjamate. (A gravidanza vene cun alcuni effetti collaterali strani.) Semplicemente, u mo corpu ùn si sentia micca cum'è u mo. Invece di a macchina affidabile ch'e aghju avutu cunnosce è amassi, u mo corpu hè statu trasformatu in casa d'altru. Aghju fattu ogni decisione ogni dettagliu di a mo vita cun quella altra persona in mente. Eru una "mamma", è ci hè vulsutu un pocu per avvolge cumpletamente u mo cervellu intornu à quella nova identità. Mi hà lasciatu senta fora di sincronia cun mè à volte.


Ma a corsa era diversa. Corsa m'hà aiutatu à sente mi piace . Aviu avutu bisognu di quessa più chè mai quandu tuttu u restu era sbulicatu: nausea 24 ore à ghjornu, malatie frequenti, fatigue debilitante, è quella sensazione di gnashing santa-crap-I'm-va-a-esse-a-mamma. Dopu tuttu, a corsa hè sempre stata a mo volta "me", quandu chjude u mondu è sudu u stress. A compra di passeggini in a colossale buybuy BABY store quasi mi dava palpitazioni. Ma andà à fà una corsa dopu m'hà aiutatu à truvà qualchì zen. Sò più sintonizatu in u mo corpu, mente è anima chè in qualunque altra volta. Simply, mi sentu sempre megliu dopu una corsa. A scenza accunsente. Una sola sesh sudore pò migliurà u vostru umore durante a gravidanza, secondu un studiu in u Journal of Sports Medicine and Physical Fitness.

Cusì aghju allacciatu ogni chance chì aghju. À quattru mesi, aghju fattu una natazione in acqua aperta cum'è parte di un relé di triathlon, vincendu prima in a cumpetizione di squadra. À cinque mesi, aghju fattu a mezza maratona di Disneyland Paris cù u mo maritu. È à a marca di sei mesi, aghju avutu un 5K duru ma cunversativu.


Quandu l'andatura hè stata dura, sapiu chì facia qualcosa di bonu per u mo zitellu è per mè. "A gravidanza hè oghji cunsidarata un mumentu ideale micca solu per cuntinuà, ma ancu per inizià un modu di vita attivu", secondu un recenti articulu publicatu in u Revista di l'Associazione Medica Americana. L'eserciziu prenatale diminuisce i risichi gravi di gravidenza cum'è a diabetes gestational, a preeclampsia è a cesarean, allevia i sintomi cumuni di gravidenza cum'è u mal di schiena, stitichezza è fatigue, incuragisce un guadagnu di pesu sanu, è rinforza u vostru core è i vini sanguini. Hè per quessa chì u Cungressu Americanu di Ostetriche è Ginecologi incuragisce e donne cù gravidanze cumplicate à uttene almenu 20 minuti di eserciziu moderatu intensu guasi ogni ghjornu. A sudazione durante a gravidanza pò ancu accurtà i tempi di travagliu è abbassà u risicu di complicazioni di parturimentu è di stress fetale, secondu un studiu à l'Università di Vermont. (Solu assicuratevi di sapè cumu mudificà l'esercizii in modu adattatu.)


I zitelli prufittà ancu; i vostri allenamenti prenatali puderanu dà à u to figliolu un core più sanu, dice a ricerca publicata in Sviluppu umanu iniziale. Sò megliu equipati per trattà u stress fetale, maturu cumportamentu è neurologicu più rapidamente, è anu una massa grassa più bassa, secondu una rivista fora di Svizzera. Sò ancu menu propensi à avè prublemi di respirazione.

Benintesa, sti benefici ùn eranu micca sempre cusì evidenti. "Dece anni fà, quandu eru incinta di a mo figliola, u mo ginecologu m'hà fattu entre in tutte ste prove", mi hà dettu Paula Radcliffe, detentore di u record mundiale di mamma è di maratona à a mezza maratona di Disneyland Paris. Radcliffe hà dettu chì u so duttore era scetticu nantu à a corsa durante a gravidanza. "À a fine, hà dettu:" Vogliu veramente scusassi per avè tantu paura. U zitellu hè veramente sanu. Diceraghju à tutte e mo mamme chì facenu eserciziu di cuntinuà ".

Chì ùn rende micca faciule

Qualchì volta a corsa durante a gravidanza era francamente difficiule. Aghju curatu a mo seconda mezza maratona a più rapida durante a mo prima settimana di gravidanza (è secca in ottu volte in u prucessu). Solu cinque settimane dopu aghju pussutu à pena fà 3 chilometri. (Rispettu maiò à Alysia Montaño chì hà participatu à i cittadini USA in pista mentre era incinta.)

"Mi sentu literalmente cadutu da una scogliera", l'atleta d'elite di New Balance Sarah Brown dice annantu à e prime settimane in a serie documentale Run, Mama, Run.

Surges in ormoni pò causà livelli di stanchezza fatica, dispnea, nausea, è una serie di altri sintomi. Calchì volta era demoralizatu, mi sentu cum'è persu tuttu u mo fitness, forza è resistenza à una volta. U mo chilometru settimanale hè cascatu da a mità è alcune settimane ùn pudia micca curriri in tuttu grazia à a gripe (spaventosa!), a bronchite, i friddi, a nausea di ogni ghjornu, è l'esaurimentu di energia chì si stendeva durante i mo primi quattru mesi. Ma mi sentu spessu peghju à pusà nantu à u mo divano ch'e aghju fattu mentre curriava, cusì aghju slogged along-vomiting, dry-heaving, è sughjendu u ventu assai di a strada.

Per furtuna, aghju ritrovatu u mo respiru è l'energia in u secondu trimestre. A corsa hè diventata torna a mo amica, ma hà purtatu un novu amicu - a voglia sempre pisente di piscià. Quandu mi sentu abbastanza forte per andà più di 3 chilometri, a pressione nantu à a mo vejiga rendeva impussibile senza pause di bagnu. Aghju tracciatu i pit-stop lungo i mo percorsi è mi sò giratu versu u tapis roulant, duve pudessi sbuccà facilmente in u bagnu. Sì nunda di più, a corsa durante a gravidanza m'hà furzatu à esse creativa. (Assuciatu: Questa donna hà compiu u so 60th Ironman Triathlon Mentre era incinta)

Aghju dettu u vomitu ? Ebbè, vale a pena di mintuvà di novu. I camminava per a strada vomitando è bavagliatu à l'odori di basura è di urina di cane. Duranti e corse, aghju avutu à tirà à u latu di a strada quandu una onda di narcisi m'hà lavatu - più spessu durante u primu trimesteru, ma ancu in i mesi dopu.

Se lancià à meza corsa ùn hè micca abbastanza orribile, immaginate à qualchissia chì si disceta mentre fate. Iè, i naysayers esistenu sempre. Ancu di grazia, eranu rari. È quandu qualchissia aghju in realtà sapia hà parlatu ("Sì sicuru duvete sempre esse in esecuzione? ") Aghju sculacciatu i benefici per a salute, aghju dettu chì u mo duttore dettu mi di cuntinuà à curriri, è spiegò chì a nuzione di fragilità incinta hè una idea antica in u megliu, una periculosamente malsana in u peghju. Ié, noi avia quella conversazione. (L'idea chì l'eserciziu durante a gravidanza hè male per voi hè un mitu).

Ma ùn era micca u peghju. Aghju stintu un musculu in u mo pettu quandu i mo bracci sportivi ùn pudianu più manighjà a forza di i mo seni chì si stanu espansione rapidamente. Hè stata dolorosa. Aghju avutu un novu armariu di braghi di sustegnu massimu.

U mumentu più bruttu ? Quandu aghju decisu di smette di corre tuttu. Dopu à 38 settimane, e mo salcicce-per-pedi anu avutu l'impressione di splusà. Aghju lasciatu lacà i lacci in tutte e mo scarpe da ginnastica è certi ùn si ligarianu mancu. In listessu tempu, a mo figliola "hè cascata" in pusizione. A pressione aghjunta in a mo pelvis facia a corsa troppu incòmoda. Cue u bruttu piantu. Mi sentu cum'è avè persu un vechju amicu, qualcunu chì era, littiralmente, era stata cun mè à traversu è magre. A corsa era una costante in a mo esistenza chì cambia rapidamente. Quandu u mo duttore gridava: "Push!" per l'ultima volta, a vita hà ricuminciatu.

Corre cum'è una nova mamma

Aghju cuminciatu à curriri di novu, cù a benedizzione di u mo duttore, cinque settimane è mezu dopu avè datu nascita à una zitella sana. Intantu, camminava ogni ghjornu, spinghjendu a mo figliola in u so passeggiu. Nisuna palpitazione sta volta. Tutti questi mesi di corsa prenatale m'anu aiutatu à preparami per u mo novu rolu di mamma.

Avà 9 mesi, a mo figliola m'hà dighjà animatu à quattru razze è li piace à fà zoom nantu à e so mani è e so ghjinochje. Pocu sapi ch'ella si prepara per u so primu pannolinu à a mezza maratona di Disney Princess, induve runu u mo primu postpartum 13.1-miler. Spergu chì a mo corsa l'inspirerà à fà di a fitness una priorità in tutta a so vita, cum'è era in i so primi ghjorni.

Rivista per

Publicità

Populari

Lista di riproduzione musicale di Stress Relieving di Molly Sims

Lista di riproduzione musicale di Stress Relieving di Molly Sims

Un mudellu longu Molly im hè più occupatu chè mai cù un novu maritu è ​​un ucce u Acce ori di Prughjettu. Quandu a vita diventa troppu agitata, im mette ta playli t nantu ...
L'oliu d'oliva hè megliu cà mai pensatu?

L'oliu d'oliva hè megliu cà mai pensatu?

À que tu puntu ò icuru chì ite ben cunni ciutu di i vantaghji per a alute di l'oliu, in particulare l'oliu d'oliva, ma i copre chì que tu gra u gu to u hè bonu per...