Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 7 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu a corsa durante a gravidanza m'hà preparatu per dà nascita - Vita Di Vita
Cumu a corsa durante a gravidanza m'hà preparatu per dà nascita - Vita Di Vita

Cuntenutu

"Karla, currite tutti i ghjorni, nò?" U mo obstetricianu sonava cum'è un coach chì dà un pep talk. Fora chì u "sport" era travagliu è consegna.

"Innò ogni ghjornu, "Aghju lagnatu trà respiri.

"Corri maratoni!" u mo duttore hà dettu. "Avà push!"

In a preghjudiziu di u parto, era di colpu assai cuntentu d'avè currettu durante a mo gravidanza.

Currere mentre cresce un altru umanu era assai simile à dà a nascita. Ci sò stati mumenti belli, mumenti cattivi, è momenti francamente brutti. Ma si hè rivelatu una bella esperienza chì vale a pena ogni-ahem-bump in a strada.

I benefici di a corsa durante a mo gravidanza

Corsa hà aiutatu à nurmalizà un periodu di a mo vita chì era tuttu, ma. Mi sentu cum'è un parassita stranieru avia pigliatu u mo corpu, causendu devastazioni in a mo energia, u sonnu, l'appetitu, u sistema immunitariu, e prestazioni, l'umore, u sensu di l'umuri, a produttività, a chjamate. (A gravidanza vene cun alcuni effetti collaterali strani.) Semplicemente, u mo corpu ùn si sentia micca cum'è u mo. Invece di a macchina affidabile ch'e aghju avutu cunnosce è amassi, u mo corpu hè statu trasformatu in casa d'altru. Aghju fattu ogni decisione ogni dettagliu di a mo vita cun quella altra persona in mente. Eru una "mamma", è ci hè vulsutu un pocu per avvolge cumpletamente u mo cervellu intornu à quella nova identità. Mi hà lasciatu senta fora di sincronia cun mè à volte.


Ma a corsa era diversa. Corsa m'hà aiutatu à sente mi piace . Aviu avutu bisognu di quessa più chè mai quandu tuttu u restu era sbulicatu: nausea 24 ore à ghjornu, malatie frequenti, fatigue debilitante, è quella sensazione di gnashing santa-crap-I'm-va-a-esse-a-mamma. Dopu tuttu, a corsa hè sempre stata a mo volta "me", quandu chjude u mondu è sudu u stress. A compra di passeggini in a colossale buybuy BABY store quasi mi dava palpitazioni. Ma andà à fà una corsa dopu m'hà aiutatu à truvà qualchì zen. Sò più sintonizatu in u mo corpu, mente è anima chè in qualunque altra volta. Simply, mi sentu sempre megliu dopu una corsa. A scenza accunsente. Una sola sesh sudore pò migliurà u vostru umore durante a gravidanza, secondu un studiu in u Journal of Sports Medicine and Physical Fitness.

Cusì aghju allacciatu ogni chance chì aghju. À quattru mesi, aghju fattu una natazione in acqua aperta cum'è parte di un relé di triathlon, vincendu prima in a cumpetizione di squadra. À cinque mesi, aghju fattu a mezza maratona di Disneyland Paris cù u mo maritu. È à a marca di sei mesi, aghju avutu un 5K duru ma cunversativu.


Quandu l'andatura hè stata dura, sapiu chì facia qualcosa di bonu per u mo zitellu è per mè. "A gravidanza hè oghji cunsidarata un mumentu ideale micca solu per cuntinuà, ma ancu per inizià un modu di vita attivu", secondu un recenti articulu publicatu in u Revista di l'Associazione Medica Americana. L'eserciziu prenatale diminuisce i risichi gravi di gravidenza cum'è a diabetes gestational, a preeclampsia è a cesarean, allevia i sintomi cumuni di gravidenza cum'è u mal di schiena, stitichezza è fatigue, incuragisce un guadagnu di pesu sanu, è rinforza u vostru core è i vini sanguini. Hè per quessa chì u Cungressu Americanu di Ostetriche è Ginecologi incuragisce e donne cù gravidanze cumplicate à uttene almenu 20 minuti di eserciziu moderatu intensu guasi ogni ghjornu. A sudazione durante a gravidanza pò ancu accurtà i tempi di travagliu è abbassà u risicu di complicazioni di parturimentu è di stress fetale, secondu un studiu à l'Università di Vermont. (Solu assicuratevi di sapè cumu mudificà l'esercizii in modu adattatu.)


I zitelli prufittà ancu; i vostri allenamenti prenatali puderanu dà à u to figliolu un core più sanu, dice a ricerca publicata in Sviluppu umanu iniziale. Sò megliu equipati per trattà u stress fetale, maturu cumportamentu è neurologicu più rapidamente, è anu una massa grassa più bassa, secondu una rivista fora di Svizzera. Sò ancu menu propensi à avè prublemi di respirazione.

Benintesa, sti benefici ùn eranu micca sempre cusì evidenti. "Dece anni fà, quandu eru incinta di a mo figliola, u mo ginecologu m'hà fattu entre in tutte ste prove", mi hà dettu Paula Radcliffe, detentore di u record mundiale di mamma è di maratona à a mezza maratona di Disneyland Paris. Radcliffe hà dettu chì u so duttore era scetticu nantu à a corsa durante a gravidanza. "À a fine, hà dettu:" Vogliu veramente scusassi per avè tantu paura. U zitellu hè veramente sanu. Diceraghju à tutte e mo mamme chì facenu eserciziu di cuntinuà ".

Chì ùn rende micca faciule

Qualchì volta a corsa durante a gravidanza era francamente difficiule. Aghju curatu a mo seconda mezza maratona a più rapida durante a mo prima settimana di gravidanza (è secca in ottu volte in u prucessu). Solu cinque settimane dopu aghju pussutu à pena fà 3 chilometri. (Rispettu maiò à Alysia Montaño chì hà participatu à i cittadini USA in pista mentre era incinta.)

"Mi sentu literalmente cadutu da una scogliera", l'atleta d'elite di New Balance Sarah Brown dice annantu à e prime settimane in a serie documentale Run, Mama, Run.

Surges in ormoni pò causà livelli di stanchezza fatica, dispnea, nausea, è una serie di altri sintomi. Calchì volta era demoralizatu, mi sentu cum'è persu tuttu u mo fitness, forza è resistenza à una volta. U mo chilometru settimanale hè cascatu da a mità è alcune settimane ùn pudia micca curriri in tuttu grazia à a gripe (spaventosa!), a bronchite, i friddi, a nausea di ogni ghjornu, è l'esaurimentu di energia chì si stendeva durante i mo primi quattru mesi. Ma mi sentu spessu peghju à pusà nantu à u mo divano ch'e aghju fattu mentre curriava, cusì aghju slogged along-vomiting, dry-heaving, è sughjendu u ventu assai di a strada.

Per furtuna, aghju ritrovatu u mo respiru è l'energia in u secondu trimestre. A corsa hè diventata torna a mo amica, ma hà purtatu un novu amicu - a voglia sempre pisente di piscià. Quandu mi sentu abbastanza forte per andà più di 3 chilometri, a pressione nantu à a mo vejiga rendeva impussibile senza pause di bagnu. Aghju tracciatu i pit-stop lungo i mo percorsi è mi sò giratu versu u tapis roulant, duve pudessi sbuccà facilmente in u bagnu. Sì nunda di più, a corsa durante a gravidanza m'hà furzatu à esse creativa. (Assuciatu: Questa donna hà compiu u so 60th Ironman Triathlon Mentre era incinta)

Aghju dettu u vomitu ? Ebbè, vale a pena di mintuvà di novu. I camminava per a strada vomitando è bavagliatu à l'odori di basura è di urina di cane. Duranti e corse, aghju avutu à tirà à u latu di a strada quandu una onda di narcisi m'hà lavatu - più spessu durante u primu trimesteru, ma ancu in i mesi dopu.

Se lancià à meza corsa ùn hè micca abbastanza orribile, immaginate à qualchissia chì si disceta mentre fate. Iè, i naysayers esistenu sempre. Ancu di grazia, eranu rari. È quandu qualchissia aghju in realtà sapia hà parlatu ("Sì sicuru duvete sempre esse in esecuzione? ") Aghju sculacciatu i benefici per a salute, aghju dettu chì u mo duttore dettu mi di cuntinuà à curriri, è spiegò chì a nuzione di fragilità incinta hè una idea antica in u megliu, una periculosamente malsana in u peghju. Ié, noi avia quella conversazione. (L'idea chì l'eserciziu durante a gravidanza hè male per voi hè un mitu).

Ma ùn era micca u peghju. Aghju stintu un musculu in u mo pettu quandu i mo bracci sportivi ùn pudianu più manighjà a forza di i mo seni chì si stanu espansione rapidamente. Hè stata dolorosa. Aghju avutu un novu armariu di braghi di sustegnu massimu.

U mumentu più bruttu ? Quandu aghju decisu di smette di corre tuttu. Dopu à 38 settimane, e mo salcicce-per-pedi anu avutu l'impressione di splusà. Aghju lasciatu lacà i lacci in tutte e mo scarpe da ginnastica è certi ùn si ligarianu mancu. In listessu tempu, a mo figliola "hè cascata" in pusizione. A pressione aghjunta in a mo pelvis facia a corsa troppu incòmoda. Cue u bruttu piantu. Mi sentu cum'è avè persu un vechju amicu, qualcunu chì era, littiralmente, era stata cun mè à traversu è magre. A corsa era una costante in a mo esistenza chì cambia rapidamente. Quandu u mo duttore gridava: "Push!" per l'ultima volta, a vita hà ricuminciatu.

Corre cum'è una nova mamma

Aghju cuminciatu à curriri di novu, cù a benedizzione di u mo duttore, cinque settimane è mezu dopu avè datu nascita à una zitella sana. Intantu, camminava ogni ghjornu, spinghjendu a mo figliola in u so passeggiu. Nisuna palpitazione sta volta. Tutti questi mesi di corsa prenatale m'anu aiutatu à preparami per u mo novu rolu di mamma.

Avà 9 mesi, a mo figliola m'hà dighjà animatu à quattru razze è li piace à fà zoom nantu à e so mani è e so ghjinochje. Pocu sapi ch'ella si prepara per u so primu pannolinu à a mezza maratona di Disney Princess, induve runu u mo primu postpartum 13.1-miler. Spergu chì a mo corsa l'inspirerà à fà di a fitness una priorità in tutta a so vita, cum'è era in i so primi ghjorni.

Rivista per

Publicità

Publicazioni

Tuttu u vostru bisognu à sapè circa Guiche Piercing

Tuttu u vostru bisognu à sapè circa Guiche Piercing

U piercing guiche (o perineu) hè fattu attraver u u perineu, un picculu pezzu di pelle trà i genitali è l'anu.A guiche i riferi ce à a regione anatomica cunni ciuta cum'...
Erosione di u Smaltu Dente: Ciò chì duvete sapè

Erosione di u Smaltu Dente: Ciò chì duvete sapè

PanoramicaU tratu e terno di i vo tri denti hè cu tituitu da maltu, una u tanza chì prutegge da i danni fi ichi è chimichi. L'e malte di i denti hè a ai duru. In fattu, hè...