Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 23 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Manganese - Periodic Table of Videos
Video: Manganese - Periodic Table of Videos

Cuntenutu

U manganese hè un minerale chì si trova in parechji alimenti cumpresi noce, legumi, sementi, tè, cereali integrali è ligumi verdi à foglia. Hè cunsideratu un nutriente essenziale, perchè u corpu u richiede di funziunà currettamente. A ghjente usa u manganese cum'è medicina.

U manganese hè adupratu per a carenza di manganese. Hè ancu adupratu per ossa debuli è fragili (osteoporosi), osteoartrite, è altre condizioni, ma ùn ci hè micca bona evidenza scientifica per sustene questi usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per MANGANESE sò i seguenti:

Efficace per ...

  • Mancanza di manganese. Pigliate manganese per bocca o dà manganese per via intravenosa (da IV) aiuta à trattà o prevene bassi livelli di manganese in u corpu. Inoltre, piglià manganese per bocca cù altre vitamine è minerali pò prumove a crescita in i zitelli chì anu bassu livelli di manganese in i paesi in via di sviluppu.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Febru di Fenu. Aduprà un spray nasale d'acqua salata cun manganese aghjuntu pare riduce l'episodi di frebba acuta di fenu, ma un spray pianu d'acqua salata pò ancu travaglià.
  • Una malattia pulmonaria chì rende più difficiule di respirà (malattia pulmonare ostruttiva cronica o BPCO). E prime ricerche mostranu chì dà manganese, seleniu è zincu per via endovenosa (da IV) pò aiutà e persone cun BPCO peghju à respirà da soli senza l'aiutu di una macchina prima.
  • I zitelli nascuti chì pesanu menu di 2500 grammi (5 liri, 8 once). Alcune ricerche anu trovu chì e donne cù livelli di manganese troppu alti o troppu bassi puderebbenu avè una probabilità più alta di consegnà zitelli maschi cù un pesu di nascita bassu. Questu ùn era micca u casu per i zitelli. Ùn hè chjaru se piglià un supplementu di manganese durante a gravidanza pò aiutà à prevene un pesu di nascita bassu in i masci.
  • Obesità. E prime ricerche mostranu chì piglià un pruduttu specificu chì cuntene manganese, 7-oxo-DHEA, L-tirosina, estrattu di radice d'asparagus, bitartrate di colina, inositol, gluconatu di rame è ioduru di potassiu per bocca per 8 settimane pò riduce leggermente u pesu in persone in sovrappesu. Ùn hè chjaru se piglià manganese solu hà un effettu nant'à u pesu.
  • Osteoartrite. Pigliate un pruduttu specificu chì cuntene manganese, glucosamina cloridrato è sulfatu di condroitina per bocca per 4 mesi migliora u dolore è a capacità di fà attività normali in e persone cù osteoartrite di u ghjinochju è di a bassa. Tuttavia, parechji studii mostranu chì piglià glucosamina più condroitina senza manganese puderia aiutà à trattà l'artrosi. Dunque, l'effetti di u manganese ùn sò chjaru.
  • Osse debule è fragili (osteoporosi). Piglià manganese per bocca in cumbinazione cù calciu, zincu è ramu riduce a perdita di l'osse spinale in donne anziane. Inoltre, piglià un pruduttu specificu chì cuntene manganese, calciu, vitamina D, magnesiu, zincu, rame è bore per un annu sembra migliurà a massa ossea in donne cù ossi debuli. Tuttavia, parechji studii mostranu chì piglià calciu più vitamina D senza manganese pò aiutà à trattà l'osteoporosi. Dunque, l'effetti di u manganese ùn sò chjaru.
  • Sindrome premenstruale (PMS). E prime ricerche mostranu chì piglià manganese cù u calciu aiuta à migliurà i sintomi di PMS, cumpresu u dolore, u pienu, a solitudine, l'ansietà, l'inquietudine, l'irritabilità, l'umore, a depressione è a tensione. I circadori ùn sò micca sicuri se a migliurazione hè duvuta à u calciu, u manganese, o a cumbinazione.
  • Neunati cun pesu di nascita sottu à u 10 percentile. Alcune ricerche anu trovu chì e donne cù livelli di manganese troppu alti o troppu bassi puderebbenu avè una probabilità più alta di consegnà zitelli maschi cù pesi di nascita inferiori à i 10th percentile. Questu ùn era micca u casu per i zitelli. Ùn hè chjaru se piglià un supplementu di manganese durante a gravidanza pò aiutà à prevene un pesu di nascita bassu in i masci.
  • Guarimentu di ferite. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un medicamentu chì cuntene manganese, calciu è zincu à e ferite croniche di a pelle per 12 settimane pò migliurà a guarigione di e ferite.
  • Anemia.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'efficacità di u manganese per questi usi.

U manganese hè un nutriente essenziale implicatu in parechji prucessi chimichi in u corpu, cumprese a trasfurmazione di u colesterolu, di i carboidrati è di e proteine. Puderia ancu esse implicatu in a furmazione di l'osse.

Quandu hè presu per bocca: U manganese hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di l'adulti quandu sò presi per bocca in quantità finu à 11 mg per ghjornu. Tuttavia, e persone chì anu difficultà à sbarrazzassi di u manganese da u corpu, cume e persone cun malatie di fegatu, ponu avè effetti collaterali quandu piglianu menu di 11 mg per ghjornu. Piglià più di 11 mg per ghjornu per bocca hè POSSIBILMENTE INSAFE per a maiò parte di l'adulti.

Quandu hè datu da IV: U manganese hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè datu da IV cum'è parte di nutrizione parenterale sottu a supervisione di un fornitore di assistenza sanitaria. Hè generalmente raccomandatu chì a nutrizione parenterale furnisce micca più di 55 mcg di manganese à ghjornu, soprattuttu quandu adupratu à longu andà. Riceve più di 55 mcg di manganese per ghjornu da IV cum'è parte di a nutrizione parenterale hè POSSIBILMENTE INSAFE per a maiò parte di l'adulti.

Quandu hè inalatu: U manganese hè PROVU UNSAFE quandu inalatu da l'adulti per longi periudi di tempu. Un eccessu di manganese in u corpu pò causà gravi effetti collaterali, cumprese una cattiva salute ossea è sintomi simile à a malattia di Parkinson, cum'è tremulazione (tremori).

Precauzioni speciali è avvertenze:

I zitelli: Piglia u manganese per bocca hè PUBBLICAMENTE SAFE per i zitelli da 1 à 3 anni in quantità inferiori à 2 mg per ghjornu; per i zitelli da 4 à 8 anni in quantità menu di 3 mg per ghjornu; per i zitelli da 9 à 13 anni in quantità inferiori à 6 mg per ghjornu; è per i zitelli da 14 à 18 anni in quantità menu di 9 mg per ghjornu. U manganese in dosi più alti di quellu descrittu hè POSSIBILMENTE INSAFE. Parlate cù u vostru duttore di salute prima di dà manganese à i zitelli. E dosi alte di manganese ponu causà gravi effetti collaterali U manganese hè PROVU UNSAFE quandu inalatu da i zitelli.

Gravidanza è allattamentu: U manganese hè PUBBLICAMENTE SAFE in donne adulte in gravidanza o allattamentu à l'età di 19 anni o più quandu pigliatu per bocca in dosi di menu di 11 mg per ghjornu. Tuttavia, e donne in gravidanza è chì allattanu sottu à l'età di 19 anu da limità e dosi à menu di 9 mg per ghjornu. U manganese hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca in dosi più alte. E dosi sopra 11 mg per ghjornu sò più propensi à causà effetti collaterali gravi. Piglia troppu manganese pò ancu calà a dimensione di nascita di i zitelli masci. U manganese hè PROVU UNSAFE quandu hè inalatu da donne chì sò incinte o chì allattanu.

Malatia di u fegatu à longu andà: E persone cun malatie di fegatu à longu andà anu difficultà à sbarrazzassi di u manganese. U manganese pò accumulà in queste persone è causà tremuli, prublemi mentali cum'è psicosi, è altri effetti collaterali. Sì avete malatie di fegatu, fate attenzione à ùn avè troppu manganese.

Anemia da carenza di ferru: E persone cun anemia carenza di ferru parenu assorbe più manganese cà l'altri populi. Sì avete sta cundizione, fate attenzione à ùn avè micca troppu manganese.

Nutrizione chì hè data per via intravenosa (da IV). E persone chì ricevenu nutrimentu per via intravenosa (da IV) sò in un risicu aumentatu di effetti collaterali per via di u manganese.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Antibiotici (antibiotici Quinolone)
U manganese pò attaccà à i chinoloni in u stomacu. Questa diminuisce a quantità di quinoloni chì ponu esse assorbiti da u corpu. Pigliate manganese cun qualchì quinolone puderia diminuisce a so efficacezza. Per evità sta interazione, pigliate supplementi di manganese almenu una ora dopu à l'antibiotici quinoloni.
Alcuni quinoloni includenu ciprofloxacin (Cipro), gemifloxacin (Factive), levofloxacin (Levaquin), moxifloxacin (Avelox), è altri.
Antibiotici (antibiotici Tetraciclina)
U manganese pò attaccà à e tetracicline in u stomacu. Questa diminuisce a quantità di tetracicline chì pò esse assorbita da u corpu. Pigliate manganese cù tetracicline puderia diminuisce l'efficacità di e tetracicline. Per evità sta interazione, pigliate manganese duie ore prima o quattru ore dopu à piglià tetracicline.

Alcune tetracicline includenu demeclociclina (Declomycin), minocycline (Minocin), è tetracycline (Achromycin).
Medicazione per e condizioni mentali (farmaci antipsicotici)
I medicinali antipsicotici sò presi da alcune persone per curà malatie mentali. Alcuni ricercatori credenu chì l'assunzione di certe droghe antipsicotiche cù u manganese pò peghju effetti collaterali di u manganese in alcune persone.
Calci
Piglià u calciu cù u manganese pò diminuisce a quantità di manganese chì u corpu pò piglià.
IP-6 (acidu fiticu)
IP-6 truvatu in l'alimenti, cum'è cereali, noci è fagioli, è in supplementi pò diminuisce a quantità di manganese chì u corpu piglia. Pigliate manganese almenu duie ore prima o duie ore dopu avè manghjatu alimenti chì cuntenenu IP-6.
Ferru
Piglià u ferru cù u manganese pò diminuisce a quantità di manganese chì u corpu pò piglià.
Zinc
Pigliate zincu cù u manganese pò aumentà a quantità di manganese chì u corpu pò piglià. Questu pò aumentà l'effetti secundarii di u manganese.
Grassa
Manghjà poche quantità di grassu pò diminuì quantu manganese u corpu pò assorbe.
Proteina di latte
L'aggiunta di proteine ​​latte à a dieta puderia aumentà a quantità di manganese chì u corpu pò assorbe.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

ADULTI
PER BOCCA:
  • Generale: Ùn sò state stabilite indennità dietetiche raccomandate (RDA) per u manganese. Quandu ùn ci hè micca RDA per un nutriente, l'Adugate Intake (AI) hè adupratu cum'è guida.L'AI hè a quantità stimata di u nutriente chì hè adupratu da un gruppu di persone sane è chì si suppone adeguatu. I livelli di Assunzione Adeguata (AI) ogni ghjornu per u manganese sò: omi di 19 anni è più, 2,3 mg; donne di 19 anni è più, 1,8 mg; e donne incinte da 14 à 50 anni, 2 mg; donne chì allattanu, 2,6 mg.
  • Livelli Tollerabili di Intake Superiore (UL), u più altu livellu di assunzione à u quale ùn sò previsti effetti collaterali indesiderati, per u manganese sò stati stabiliti. U UL cutidianu per u manganese sò: per adulti di 19 anni è più (cumprese e donne incinte è chì allattanu), 11 mg.
DA IV:
  • Per bassi livelli di manganese in u corpu (carenza di manganese): Per prevene a carenza di manganese in adulti, hè stata aduprata nutrizione parenterale totale chì cuntene finu à 200 mcg di manganese elementariu per ghjornu. A dosa cutidiana raccomandata di manganese in usu à longu andà di nutrizione parenterale totale hè ≤ 55 mcg per ghjornu.
ZITELLI
PER BOCCA:
  • Generale: Ùn sò state stabilite indennità dietetiche raccomandate (RDA) per u manganese. Quandu ùn ci hè micca RDA per un nutriente, l'Adugate Intake (AI) hè adupratu cum'è guida. L'AI hè a quantità stimata di u nutriente chì hè adupratu da un gruppu di persone sane è chì si suppone adeguatu. In i zitelli è i zitelli, i livelli di assunzione adeguata (AI) ogni ghjornu per u manganese sò: i zitelli nascuti finu à 6 mesi, 3 mcg; 7 à 12 mesi, 600 mcg; zitelli da 1 à 3 anni, 1,2 mg; 4 à 8 anni 1,5 mg; masci da 9 à 13 anni, 1,9 mg; masci da 14 à 18 anni, 2,2 mg; e zitelle da 9 à 18 anni, 1,6 mg. Livelli Tollerabili di Intake Superiore (UL), u più altu livellu di assunzione à u quale ùn sò previsti effetti collaterali indesiderati, per u manganese sò stati stabiliti. U UL cutidianu per u manganese per i zitelli sò: zitelli da 1 à 3 anni, 2 mg; 4 à 8 anni, 3 mg; 9 à 13 anni, 6 mg; è 14 à 18 anni (cumprese e donne incinte è chì allattanu), 9 mg.
DA IV:
  • Per bassi livelli di manganese in u corpu (carenza di manganese): Per prevene a carenza di manganese in i zitelli, hè stata aduprata nutrizione parenterale totale chì cuntene 2-10 mcg o finu à 50 mcg di manganese elementare per ghjornu.
Aminoate di Manganèse, Ascorbate de Manganèse, Chlorure de Manganèse, Citrate de Manganèse, Complexe Aspartate de Manganèse, Dioxyde de Manganèse, Gluconate de Manganèse, Glycérophosphate de Manganèse, Manganèse, Manganese Amino Acid Chelate, Manganese Aminoate, Manganese Aspartate Chloride de manganese, Chloridetetraidrato di manganese, Citrato di manganese, Dioxido di manganese, Gluconato di manganese, Glicerofosfato di manganese, Solfato di manganese, Solfato di manganese monoidrato, Solfato di manganese tetraidrato, Manganeso, Manganum, Mn, Monohydrate de Sulfate de Manganese

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Li D, Ge X, Liu Z, et al. Associu trà esposizione à longu andà à u manganese occupazionale è qualità di l'osse trà i travagliadori in pensione. Environ Sci Pollut Res Int 2020; 27: 482-9. Vede astrattu.
  2. Yamamoto M, Sakurai K, Eguchi A, et al .; Giappone Ambiente è Gruppu di Studiu per i zitelli: Associu trà u livellu di manganese in sangue durante a gravidanza è a dimensione di nascita: l'ambiente in Giappone è u studiu di i zitelli (JECS). Environ Res 2019; 172: 117-26. Vede astrattu.
  3. Kresovich JK, Bulka CM, Joyce BT, et al. U putenziale infiammatoriu di u manganese dieteticu in una coorte d'omi anziani. Biol Trace Elem Res 2018; 183: 49-57. doi: 10.1007 / s12011-017-1127-7. Vede astrattu.
  4. Grasso M, de Vincentiis M, Agolli G, Cilurzo F, Grasso R. L'efficacità di u cursu à longu andà di Sterimar Mn spray nasale per u trattamentu di i tassi di recurrenza di rinite allergica acuta in pazienti cù rinite allergica cronica. Drug Des Devel Ther 2018; 12: 705-9. doi: 10.2147 / DDDT.S145173. Vede astrattu.
  5. . Ho CSH, Ho RCM, Quek AML. Tossicità cronica di manganese assuciata cù anticorpi cumplessi di canali di potassiu voltati in un disordine neuropsichiatricu recidivante. Int J Environ Res Public Health 2018; 15. pii: E783. doi: 10.3390 / ijerph15040783. Vede astrattu.
  6. Baker B, Ali A, Isenring L. Raccomandazioni per a supplementazione di manganese à i pazienti adulti chì ricevenu nutrizione parenterale di casa à longu andà: un'analisi di l'evidenza di supportu. Nutr Clin Pract 2016; 31: 180-5. doi: 10.1177 / 0884533615591600. Vede astrattu.
  7. Schuh MJ. Possibile malattia di Parkinson indotta da ingestione cronica di supplementi di manganese. Cunsultate Pharm. 2016; 31: 698-703. doi: 10.4140 / TCP.n.2016.698. Vede astrattu.
  8. Vanek VW, Borum P, Buchman A, et al. A.S.P.E.N. carta di pusizione: raccomandazioni per i cambiamenti in i prudutti parenterali dispunibili in cummerciu multivitamin è multi-elementi traccia. Nutr Clin Pract. 2012; 27: 440-491.doi: 10.1177 / 0884533612446706 Vede astrattu.
  9. Sayre EV, Smith RW. Categurie di cumpusizione di vetru anticu. Scienza 1961; 133: 1824-6. Vede astrattu.
  10. Chalmin E, Vignaud C, Salomon H, et al. Minerali scuperti in i pigmenti neri paleolitichi per microscopia elettronica di trasmissione è assorbimentu di micro-raggi X struttura vicinu à u bordu. Fisica Applicata A 2006; 83: 213-8.
  11. Zenk, J. L., Helmer, T. R., Kassen, L. J., è Kuskowski, M. A. L'effettu di 7-KETO NATURALEAN nantu à a perdita di pisu: un prucessu randomized, double-blind, controlatu da placebo. Ricerca terapeutica attuale (CURR THER RES) 2002; 63: 263-272.
  12. Wada, O. è Yanagisawa, H. [Elementi traccia è i so roli fisiulogichi]. Nippon Rinsho 1996; 54: 5-11. Vede astrattu.
  13. Salducci, J. è Planche, D. [Un prucessu terapeuticu in pazienti cù spasmofilia]. Sem.Hop. 10-7-1982; 58: 2097-2100. Vede astrattu.
  14. Kies, C. V. Utilizazione minerale di vegetariani: impattu di variazione in assunzione di grassu. Am J Clin Nutr 1988; 48 (3 Suppl): 884-887. Vede astrattu.
  15. Saudin, F., Gelas, P., e Bouletreau, P. [Elementi traccia in nutrimentu artificiale. Arte è pratica]. Ann Fr. Anesth.Reanim. 1988; 7: 320-332. Vede astrattu.
  16. Nemery, B. Tossicità metallica è e vie respiratorie. Eur Respir.J 1990; 3: 202-219. Vede astrattu.
  17. Mehta, R. è Reilly, J. J. Livelli di manganese in un paziente di nutrizione parenterale totale à longu andà: potenziazione di a tossicità haloperidol? Casu di rapportu è rivista di letteratura. JPEN J Parenter. Enteral Nutr 1990; 14: 428-430. Vede astrattu.
  18. Janssens, J. è Vandenberghe, W. Dystonic drop foot foot in un paziente cun manganisimu. Neurologia 8-31-2010; 75: 835. Vede astrattu.
  19. El-Attar M. ventilazione meccanica in un prucessu cuntrullatu randomizatu. Respirulugia. 2009; 14: 1180-1187. Vede astrattu.
  20. Davidsson, L., Cederblad, A., Lonnerdal, B., è Sandstrom, B. L'effettu di cumpunenti dietetichi individuali nantu à l'assorbimentu di manganese in l'omu. Am J Clin Nutr 1991; 54: 1065-1070. Vede astrattu.
  21. Kim, E. A., Cheong, H. K., Joo, K. D., Shin, J. H., Lee, J. S., Choi, S. B., Kim, M. O., Lee, IuJ, è Kang, D. M. Effettu di l'esposizione à u manganese nantu à u sistema neuroendocrinu in saldatori. Neurotossicologia 2007; 28: 263-269. Vede astrattu.
  22. Jiang, Y. è Zheng, W. Tossicità cardiovascolari nantu à l'esposizione à u manganese. Cardiovasc. Toxicol 2005; 5: 345-354. Vede astrattu.
  23. Ziegler, U. E., Schmidt, K., Keller, H. P., è Thiede, A. [Trattamentu di e ferite croniche cù un vestitu d'alginatu chì cuntene calcium zinc è manganese]. Fortschr.Med Orig. 2003; 121: 19-26. Vede astrattu.
  24. Gerber, G. B., Leonard, A., è Hantson, P. Carcinogenicità, mutagenicità è teratogenicità di cumposti di manganese. Crit Rev Oncol Hematol. 2002; 42: 25-34. Vede astrattu.
  25. Finley, J. W. L'assorbimentu è a ritenzione di u manganese da e donne giovani sò assuciati à a concentrazione sierica di ferritina. Am J Clin Nutr 1999; 70: 37-43. Vede astrattu.
  26. McMillan, D. E. Una breve storia di a tossicità neurocomportamentale di u manganese: alcune dumande senza risposta. Neurotossicologia 1999; 20 (2-3): 499-507. Vede astrattu.
  27. Benevolenskaia, LI, Toroptsova, NV, Nikitinskaia, OA, Sharapova, EP, Korotkova, TA, Rozhinskaia, LI, Marova, EI, Dzeranova, LK, Molitvoslovova, NN, Men'shikova, LV, Grudinina, OV, Lesniak, OM, Evstigneeva, LP, Smetnik, VP, Shestakova, IG, è Kuznetsov, SI [Vitrum osteomag in prevenzione di l'osteoporosi in donne postmenopausali: risultati di u prucessu multicentricu apertu comparativu]. Ter.Arkh. 2004; 76: 88-93. Vede astrattu.
  28. Randhawa, R. K. è Kawatra, B. L. Effettu di e proteine ​​dietetiche nantu à l'assorbimentu è a ritenzione di Zn, Fe, Cu è Mn in ragazze pre-adolescenti. Nahrung 1993; 37: 399-407. Vede astrattu.
  29. Rivera JA, González-Cossío T, Flores M, et al. A supplementazione di micronutrienti multipli aumenta a crescita di i zitelli messicani. Am J Clin Nutr. 2001 Nov; 74: 657-63. Vede astrattu.
  30. Dobson AW, Erikson KM, Aschner M. Neurotossicità manganese. Ann N Y Acad Sci 2004; 1012: 115-28. Vede astrattu.
  31. Powers KM, Smith-Weller T, Franklin GM, et al. A malattia di Parkinson risica assuciata à u ferru dieteticu, manganese, è altri assumi di nutrienti. Neurologia 2003; 60: 1761-6 .. Vede astrattu.
  32. Lee JW. Intossicazione à u manganese. Arch Neurol 2000; 57: 597-9 .. Vede astrattu.
  33. Das A Jr, Hammad TA. Efficacità di una cumbinazione di cloridrato di glucosamina FCHG49, sulfate di condroitina di sodiu à pocu pesu moleculare è ascorbatu di manganese in a gestione di l'artrosi di u ghjinochju. Osteoarthritis Cartilage 2000; 8: 343-50. Vede astrattu.
  34. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina A, Vitamina K, Arsenicu, Bore, Cromu, Rame, Iodiu, Ferru, Manganese, Molibdenu, Nichel, Siliziu, Vanadiu è Zincu. Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: www.nap.edu/books/0309072794/html/.
  35. Leffler CT, Philippi AF, Leffler SG, et al. Glucosamina, chondroitin, è ascorbate di manganese per a malattia degenerativa di l'articuli di u ghjinochju o di a schiena bassa: un studiu pilotu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Mil Med 1999; 164: 85-91. Vede astrattu.
  36. Freeland-Graves JH. Manganese: nutriente essenziale per l'omu. Nutr Oghje 1988; 23: 13-9.
  37. Freeland-Graves JH, Turnlund JR. Deliberazioni è valutazioni di l'avvicinamenti, endpoints è paradigmi per raccomandazioni dietetiche di manganese è molibdenu. J Nutr 1996; 126: 2435S-40S. Vede astrattu.
  38. Penland JG, Johnson PE. Effetti dietetici di calciu è di manganese nantu à i sintomi di u ciclu mestruale. Am J Obstet Gynecol 1993; 168: 1417-23. Vede astrattu.
  39. Moghissi KS. Rischi è benefici di supplementi nutrizionali durante a gravidanza. Obstet Gynecol 1981; 58: 68S-78S. Vede astrattu.
  40. O'Dell BL. Interazzioni minerali pertinenti à i bisogni di nutrienti. J Nutr 1989; 119: 1832-8. Vede astrattu.
  41. Krieger D, Krieger S, Jansen O, et al. Manganese è encefalopatia epatica cronica. Lancet 1995; 346: 270-4. Vede astrattu.
  42. Freeland-Graves JH, Lin PH. Assunzione in plasma di manganese affettata da carichi orali di manganese, calciu, latte, fosforu, rame è zincu. J Am Coll Nutr 1991; 10: 38-43. Vede astrattu.
  43. Strause L, Saltman P, Smith KT, et al. A perdita di l'osse spinale in donne in postmenopausa hè integrata cù calciu è minerali traccia. J Nutr 1994; 124: 1060-4. Vede astrattu.
  44. Hauser RA, Zesiewicz TA, Martinez C, et al. U manganese di sangue si correleghja cù i cambiamenti di risonanza magnetica di u cervellu in i pazienti cù malatie di fegatu. Can J Neurol Sci 1996; 23: 95-8. Vede astrattu.
  45. Barrington WW, Angle CR, Willcockson NK, et al. Funzione autonomica in i travagliadori in lega di manganese. Environ Res 1998; 78: 50-8. Vede astrattu.
  46. Zhou JR, Erdman JW Jr. Acidu fiticu in salute è malatie. Crit Rev Food Sci Nutr 1995; 35: 495-508. Vede astrattu.
  47. Hansten PD, Horn JR. Hansten è Horn's Analisi è Gestione di l'interazzione Drug. Vancouver, CAN: Appl Therapeut, 1999.
  48. Ghjovanu DS. Effetti di e droghe nantu à e prove di laboratorio cliniche 4a ed. Washington: AACC Press, 1995.
  49. Fatti di droga è paraguni. Olin BR, ed. St. Louis, MO: Fatti è Paragoni. (aghjurnatu mensilmente).
  50. McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.
Ultima rivista - 24/04/2020

Posti Freschi

Contraceptive Aixa - effetti è cume si pò piglià

Contraceptive Aixa - effetti è cume si pò piglià

Aixa hè una tableta contraceptiva fabbricata da a cumpagnia Medley, cumpo ta da i ingredienti attivi o Chlormadinone acetate 2 mg + Ethinyle tradiol 0,03 mg, chì pò ancu e e truvatu in ...
Unguenti curativi

Unguenti curativi

L'unguenti di guarigione ò un ottimu modu per accelerà u pruce u di guarigione di vari tippi di ferite, cume aiutanu e cellule di a pelle à recuperà più rapidamente, e end...