23 Settimane Incinte: Sintomi, Cunsiglii, è Altru
Cuntenutu
- Cambiamenti in u vostru corpu
- U to ciucciu
- Sviluppu di gemelli à settimana 23
- 23 settimane di sintomi incinta
- Cose da fà sta settimana per una gravidanza sana
- Quandu chjamà u duttore
Panoramica
Hè settimana 23, ghjustu un pocu passatu a metà di a vostra gravidanza. Probabilmente "parite incinta", allora siate prontu per i cumenti nantu à l'aspettu troppu grande o troppu magru, o speremu solu chì sembiate bellu è luminosu.
Sì avete qualchì preoccupazione per induve site nantu à u spettru di guadagnu di pisu sanu, parlate cù u vostru duttore o infermiera. Ognunu hà un parè, ma a parolla di un prufessiunale sanitariu di fiducia deve esse quella chì ascultate di più.
Cambiamenti in u vostru corpu
Insemi cù quellu bump crescente in u vostru ventre, pudete notà un pocu di gonfiore in i vostri pedi è caviglie.
Puderete avè da mette da parte unepochi di scarpi preferiti prima di a gravidanza per un pezzu. È ùn vi maravigghiate se, ancu dopu à a liberazione, i vostri pedi sò stati appiattiti è allungati solu per esigene scarpi novi.
L'aumentu mediu di pesu à 23 settimane hè di 12 à 15 liri. Stu guadagnu di pesu pò purtà à stinzioni nantu à u vostru ventre, cosce è seni.
O ùn puderebbenu prisentà per parechje settimane, se tuttu. Se qualchì stramba apparisce, sò più propensi à diventà menu nutevuli cù u tempu dopu à a consegna.
I vostri seni ponu cumincià à pruduce calostru sta settimana. U calostru hè una forma iniziale di latte maternu chì hè un pocu più spessa di ciò chì si pruduce dopu a nascita.
Questu hè nurmale, ancu se ùn site micca preoccupatu se nisun calostru hè prisente. Ùn significa mancu appena chì averete difficultà à infirmià. U calostru pò esse apparsu finu à assai più vicinu à a consegna.
U to ciucciu
U vostru zitellu hà prubabilmente righjuntu, è forse ligeramente superatu, a marca di 1 libbra, hè vicinu à 1 piede di lunghezza, è hè circa a dimensione di una grande mango o di un pompelmo. L'incrementu di pesu hè statu abbastanza lentu è fermu finu à questu puntu, ma da avà in avanti, u vostru zitellu hà da cumincià à ingrassà.
Lanugo, i peli fini è dolci chì coprenu eventualmente a maiò parte di u corpu di u zitellu, ponu diventà più scuri. Puderete pudè rimarcà a prossima volta chì avete un ultrasuone.
I pulmoni si sviluppanu ancu. Ùn sò micca pronti à travaglià solu, ma u vostru ciucciu praticheghja muvimenti di rispirazione.
Dopu à 23 settimane, u vostru zitellu si move ancu di più. Queste mosse sò impostate à u calendariu di u zitellu, micca u vostru. Siate pronti per u vostru zitellu per forse fà un pocu di ballu una volta chì vi site chjinatu per andà à dorme. Ricurdate, però, questu hè solu tempurale.
Sviluppu di gemelli à settimana 23
Sceglie un nome hè abbastanza difficiule, ma duverete pensà à dui nomi cumpleti per i to gimelli. Per idee, pruvate à circà in ligna o navigendu libri di nomi in a vostra bibliuteca o libreria lucale. Nameberry.com hà una guida di nome per i gimelli. U situ web hà suggerimenti di nome per i gimelli chì sò tramindui masci, tramindui femine, o un zitellu è una zitella. Hà ancu suggerimenti di nomi di celebrità. Ùn ci hè un modu ghjustu o sbagliatu per nome i vostri gemelli.
Unu di i cunsiglii di u situ hè di pensà à mantene i stili di i nomi cunsistenti. Di sicuru ùn avete bisognu di stà cù e stesse iniziali, cum'è Sam è Sally.
23 settimane di sintomi incinta
À 23 settimane di gravidanza, pudete nutà i seguenti sintomi:
- ligeru gonfiore in i pedi è e cavichje
- pruduzzione di calostru
- cresce l'appetite
- congestion nasale
- roncu
- urinazione frequente
Per u vostru appetitu aumentatu, tenite spuntini sani intornu. Un accessu faciule à stuzzichini sani farà più faciule per evità di ghjunghje à quellu saccu di patatine fritte o candy bar.
A congestione nasale aumentata hè cumuna trà e donne incinte. Chistu pò purtà à roncà. Sè u roncu hè disturbatu u vostru sonnu, o di u to cumpagnu, pruvate à dorme cù un umidificatore. E strisce nasali ponu ancu aiutà.
Cose da fà sta settimana per una gravidanza sana
Pigliate l'abitudine, se ùn avete micca digià, di stà bè idratatu. L'acqua hè megliu, ma i suchji di frutta o di verdura sò boni, cum'è u latte. U latte potabile vi aiuterà ancu à soddisfà u vostru esigenza quotidiana di assunzione di calciu.
Parechji tisani sò sicuri per e donne incinte, ancu se pudete vulete parlà cun un prufessore sanitariu nantu à chì tè in particulare sò bè. Ci sò in realtà prudutti chjamati tè di gravidanza, chì sò cunsiderati sicuri per voi è u vostru zitellu. In particulare, i tè fatti cù a foglia di lampone rossu sò assuciati à gravidanze sane è cunsegne.
Stà idratatu vi aiuterà à evità mal di testa, crampi uterini è infezioni di e vie urinarie. L'urina chì hè gialla pallida o guasgi chjara hè un segnu di idratazione adeguata, mentre chì l'urina gialla o aranciu-chjaru hè un segnu chì sì chjaramente disidratatu.
Quandu chjamà u duttore
Perchè u vostru utru hè pusatu ghjustu nantu à a vostra vejiga, avete principiatu à fà viaghji più frequenti à u bagnu. Puderete scopre chì si principia à filtri un pocu, sia quandu si ride o si tossisce, sia solu perchè ùn si ghjunghje micca bè in bagnu à tempu.
Ancu se pocu cumunu in questa tappa, hè pussibule chì una parte di sta fuga pò esse fluidu amnioticu è micca urina. Questu pò accade quandu a membrana di u sac amnioticu chì circonda u zitellu si rompe.
Probabilmente avete intesu e donne riferite à u mumentu chì a so acqua hà rottu. In travagliu, vulete chì u sac amnioticu si rompa per aiutà à spustà a nascita.Questu primu di a gravidanza, però, hè assai troppu tempiu.
Sì avete mai sentutu un flussu di fluidu, chjamate u vostru duttore o 911 immediatamente. U liquidu amnioticu hè di solitu inodore, dunque, se si nota ancu una piccula quantità di fughe chì ùn sentenu odore nè sembranu urine, dite immediatamente à u vostru duttore sanitariu. Amparate più nantu à cumu si sapi se a vostra secrezione vaginale hè normale.
Pensate à uttene un monitor di pressione sanguigna in casa è amparà à aduprà. Un saltu acutu in a vostra pressione sanguigna pò esse un segnu di preeclampsia, una complicazione gravidissima assai grave. Parlate cù u vostru duttore sanitariu nantu à a preeclampsia è nantu à i sintomi chì duverebbenu invucà una chjamata à u duttore o 911.