5 cunsiglii per regulà l'intestinu
Cuntenutu
- 1. Piglià i probiotici
- 2. Includite a fibra in a dieta
- 3. Aduprate l'acitu di sidru di mela
- 4. Evite u cunsumu d'alimenti processati
- 5. Aduprate oregano, timu è salvia per staghjunà
Per regulà l'intestinu, mantene a microbiota intestinale equilibrata è evite l'apparizione di prublemi cum'è stinzia o diarrea, hè impurtante avè una dieta sana è equilibrata, beie almenu 2 litri d'acqua à ghjornu è praticà attività fisica.
In questu modu, hè pussibule stimulà i movimenti intestinali normali, facilitendu l'espulsione di e feci. Scuprite altri cunsiglii chì ponu aiutà à regulà l'intestinu:
1. Piglià i probiotici
I probiotici sò microorganismi vivi chì contribuiscenu à aumentà e bone batteri in l'intestinu, chì aiuta à migliurà a digestione è l'assorbimentu di nutrienti, in più di rinfurzà u sistema immunitariu.
I probiotici ponu esse truvati in forma di polvere, è ponu esse cunsumati dopu à pranzi mischiati in acqua o suchju, o trovanu in cibi cum'è yogurt, kefir o latti fermentati cum'è Yakult, per esempiu. Inoltre, i probiotici ponu ancu esse truvati in forma di capsule, chì devenu esse cunsumate secondu a guida di u duttore o nutrizionista. Amparate più nantu à i probiotici.
2. Includite a fibra in a dieta
L'alimenti ricchi di fibre cum'è i cereali, i frutti è e verdure migliuranu a funzione intestinale, aiutendu à regulà u transitu intestinale, è prumove a salute di u microbiota intestinale.
Cusì, hè impurtante chì l'alimenti ricchi di fibre sianu inclusi in a dieta di u ghjornu in modo da avè tutti i vantaggi furniti da questi alimenti, cume infiammazione ridotta, sistemi immunitari migliorati è regulazione di i livelli di zuccheru è di colesterolu. Vede altri benefici di l'alimentu riccu in fibra.
3. Aduprate l'acitu di sidru di mela
L'acitu di sidru di mela pò ancu esse un alliatu in a regulazione di l'intestinu, postu chì hè riccu in pectina, chì hè una fibra solubile, chì hè capace di assorbe l'acqua è favurisce a sensazione di sazietà, in più di agisce cum'è antioxidante, stimolante digestione è rigenerazione di u microbiota intestinale.
St'acitu pò esse adupratu in a preparazione di l'alimenti o adupratu per staghjunà insalate, per esempiu. Amparate à preparà l'acitu di sidru di mela in casa.
4. Evite u cunsumu d'alimenti processati
U cunsumu di alimenti trasfurmati prumove una diminuzione di a quantità di boni batteri rispunsevuli di u funziunamentu currettu di l'intestinu, in più di u fattu chì alcuni di sti alimenti sò furmati da sostanze tossiche, chì ponu alterà a composizione è a funzione di u microbiota intestinale. .
Inoltre, u zuccheru, u pane biancu è e torte devenu ancu esse evitate, postu chì aumentanu a produzzione di gasi, facilitanu u gonfiu di u ventre è diminuiscenu u funziunamentu di l'intestinu. Cusì, evitendu o riducendu u cunsumu di sti alimenti, hè pussibule di guarantisce a regulazione intestinale.
5. Aduprate oregano, timu è salvia per staghjunà
E erbe aromatiche cum'è l'oreganu, u timu è a salvia, per esempiu, in più di migliurà u gustu di l'alimentu, sò capaci di cuntrullà u sviluppu di batteri chì ponu causà infezioni è dunque ponu ancu esse benefichi per u funziunamentu currettu di l'intestinu.
Scuprite u video seguente per altri cunsiglii per migliurà a funzione di l'intestione: