Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 5 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
5 Studii nantu à a Dieta Mediterranea - Funziona? - Nourrisson
5 Studii nantu à a Dieta Mediterranea - Funziona? - Nourrisson

Cuntenutu

A malatia cardiaca hè un prublema maiò in u mondu.

Tuttavia, e ricerche mostranu chì l'incidenza di malatie cardiache sembra esse più bassa trà e persone chì campanu in Italia, Grecia è altri paesi di u Mediterraniu, paragunatu à quelli chì campanu in i Stati Uniti. I studii suggerenu chì a dieta pò ghjucà un rolu.

E persone intornu à u Mediterraniu anu seguitu tradiziunalmente una dieta ricca in alimenti vegetali, cumpresi frutti, ligumi, cereali integrali, pani, legumi, patate, noci è semi.

U grassu dieteticu principale hè l'oliu d'oliva vergine extra, è a ghjente cunsuma ancu quantità moderate di vinu russu, pesci, pollame, latticini è ova. Intantu, a carne rossa ghjoca solu una piccula parte.

Stu mudellu alimentariu hà cuminciatu à diventà pupulare in u mondu cum'è mezu per migliurà a salute è prevene e malatie.

Parechji prucessi cuntrullati randomizati, chì sò metudi affidabili è efficaci di ricerca, anu guardatu i benefici possibili di sta dieta.

Questu articulu guarda 5 prove cuntrullate à longu andà nantu à a dieta mediterranea. Tutti apparsu in ghjurnali rispettati, rivisti da pari.


I studii

A maiò parte di e persone chì si sò unite à sti studii anu avutu prublemi di salute, cum'è diabete, sindrome metabolicu, o un risicu elevatu di malatie cardiache.

A maiò parte di i studii anu studiatu marcatori di salute cumuni, cume u pesu, fattori di risicu di malatie cardiache è marcatori di diabete. Alcuni studii più grandi anu guardatu ancu à i tassi di attacchi di core è di morte.

1. U studiu PREDIMED

Stu grande studiu hà participatu 7.447 individui cun un risicu elevatu di malatie cardiache.

Durante quasi 5 anni, i participanti anu seguitu una di e trè diete diverse:

  • una dieta mediterranea cù oliu d'oliva extra vergine aghjuntu (Med + Olive Oil)
  • una dieta mediterranea cù noci aghjunte (Med + Nuts)
  • un gruppu di cuntrollu di dieta bassa in grassu

Nisuna di e diete implicava riduce calorie o aumentà l'attività fisica.

Parechji circadori anu adupratu dati raccolti durante PREDIMED per investigà u so effettu. I studii anu vistu l'effettu di a dieta nantu à diversi fattori di risicu è punti finale.

Eccu 6 ghjurnali (1.1 à 1.6) da u studiu PREDIMED.


1.1 Estruch R, et al. Prevenzione Primaria di Malatie Cardiovascolari cù una Dieta Mediterranea Integratu cù Oliu d'Oliva Vergine Extra o Noci. U New England Journal of Medicine, 2018.

Dettagli. In questu studiu, 7.447 individui cun un risicu elevatu di malatie cardiache anu seguitu una dieta mediterranea cù oliu d'oliva aghjuntu, una dieta mediterranea cù noci aghjunte, o un gruppu di cuntrollu di bassu grassu. U studiu durò 4,8 anni.

U focu principale era l'effettu potenziale di a dieta nantu à l'attaccu di core, l'ictus è a morte per cause cardiovascolari.

Risultati. U risicu di attache cardiacu cumbinatu, ictus è morte da malatie cardiache era più bassu di 31% in u gruppu Med + Olive Oil è di 28% in u gruppu Med + Nuts.

Dettagli addiziunali:


  • Ùn ci era nisuna differenza statisticamente significativa in attacchi di core o colpu trà e diete.
  • I tassi di abbandunamentu eranu duie volte più alti in u gruppu di cuntrollu (11,3%), paragunatu à i gruppi di dieta mediterranea (4,9%).
  • E persone cun pressione alta, prublemi lipidichi o obesità anu rispostu megliu à a dieta mediterranea chè a dieta di cuntrollu.
  • Ùn ci era micca una differenza statisticamente significativa in a mortalità totale, chì hè u risicu generale di morte per tutte e cause.

Cunclusione. Una dieta mediterranea cù oliu d'oliva o noci pò riduce u risicu cumbinatu di colpu, attaccu di core è morte da malatie cardiache.

1.2 Salas-Salvado J, et al. Effettu di una Dieta Mediterranea Supplementata cù Noci nantu à u Statu di a Sindrome Metabolica. JAMA Medicina interna, 2008.

Dettagli. I ricercatori anu analizatu i dati da e persone 1,224 in u studiu PREDIMED dopu avè seguitu a dieta per 1 annu. Anu vistu se a dieta hà aiutatu à riversà u sindrome metabolicu.

Risultati. A prevalenza di u sindrome metabolicu hè diminuita di 6,7% in u gruppu Med + Olive Oil è di 13,7% in u gruppu Med + Nuts. I risultati sò stati statisticamente significativi solu per u gruppu Med + Nuts.

Cunclusione. Una dieta mediterranea integrata cù noci pò aiutà à riversà u sindrome metabolicu.

1.3 Montserrat F, et al. . JAMA Medicina interna, 2007.

Dettagli. I scientisti anu evaluatu 372 individui cun un risicu elevatu di malatie cardiache dopu avè seguitu una dieta in u studiu PREDIMED per 3 mesi. Anu guardatu cambiamenti in marcatori di stress ossidativu, cume u colesterolu LDL ossidatu (cattivu).

Risultati. I livelli di colesterolu LDL ossidatu (cattivu) sò diminuiti in i dui gruppi di dieta mediterranea ma ùn anu micca righjuntu significatività statistica in u gruppu di cuntrollu di bassu grassu.

Cunclusione. E persone chì seguitanu a dieta mediterranea anu sperimentatu riduzioni di u colesterolu LDL ossidatu (cattivu), cù miglioramenti in parechji altri fattori di risicu di malatie cardiache.

1.4 Salas-Salvado J, et al. Diabetes Care, 2011.

Dettagli. I ricercatori anu valutatu 418 persone senza diabete chì anu participatu à u studiu PREDIMED per 4 anni. Fighjenu u so risicu di sviluppà diabete di tip 2.

Risultati. In i dui gruppi di dieta mediterranea, 10% è 11% di e persone anu sviluppatu diabete, paragunatu cù u 17,9% in u gruppu di cuntrollu di bassu grassu. A dieta mediterranea hè apparsa per riduce u risicu di sviluppà diabete di tip 2 da 52%.

Cunclusione. Una dieta mediterranea senza restrizione di calorie sembra impedisce u sviluppu di u diabete di tip 2.

1,5 Estruch R, et al. . Annali di Medicina interna, 2006.

Dettagli. I scienziati anu analizatu i dati per i participanti 772 in u studiu PREDIMED in quantu à i fattori di risicu cardiovascolari. Avianu seguitatu a dieta da 3 mesi.

Risultati. Quelli nantu à una dieta mediterranea anu vistu miglioramenti in vari fattori di risicu cardiovascolari. Queste includenu livelli di zuccheru in sangue, pressione sanguigna, u raportu di u colesterolu HDL (bonu), è livelli di proteina C-reattiva (CRP), un marcatore di infiammazione è di varie malatie.

Alcuni più dettagli:

  • Zuccaru in sangue: hè calatu da 0,30-0,39 mmol / L in i gruppi di dieta mediterranea
  • Pressione sanguigna sistolica: hè calatu di 5,9 mmHG è 7,1 mmHG in i dui gruppi di dieta mediterranea
  • Total à HDL (bonu) rapportu di colesterolu: hè calatu di 0,38 è 0,26 in i dui gruppi di dieta mediterranea, paragunatu cù u gruppu à bassu grassu
  • Proteina C-reattiva: hè cascatu di 0,54 mg / L in u gruppu Med + Olive Oil, ma ùn hà micca cambiatu in l'altri gruppi

Cunclusione. Rispuntendu à una dieta bassa in grassu, una dieta mediterranea sembra migliurà vari fattori di risicu per e malatie cardiache.

1.6 Ferre GM, et al. . BMC Medicina, 2013.

Dettagli. I scientisti anu evaluatu 7.216 participanti à u studiu PREDIMED dopu 5 anni.

Risultati. Dopu à 5 anni, un totale di 323 persone eranu morte, cù 81 morti per malatie cardiache è 130 morti per cancru. Quelli chì cunsumanu noci parevanu avè un 16-­Risicu di 63% più bassu di morte durante u periodu di studiu.

Cunclusione. U cunsumu noci cum'è parte di una dieta mediterranea pò riduce significativamente u risicu di morte.

2. De Lorgeril M, et al. [13] Circulazione, 1999.

Dettagli. Stu studiu hà scrittu 605 masci è femine di mezza età chì avianu avutu un attaccu di core.

Durante 4 anni, anu cunsumatu sia una dieta di tippu mediterraniu (integrata cù una margarina ricca in omega-3) sia una dieta di tippu occidentale.

Risultati. Dopu à 4 anni, quelli chì anu seguitu a dieta mediterranea sò 72% menu propensi à avè subitu un attaccu di core o sò morti da malatie cardiache.

Cunclusione. Una dieta mediterranea cù supplementi omega-3 pò aiutà à prevene un attaccu di core ripetutu in e persone chì anu avutu un attaccu di core.

3. Esposito K, et al. Effettu di una Dieta di Stile Mediterraniu nantu à a Disfunzione Endoteliale è Marcatori di Infiammazione Vascolare in a Sindrome Metabolica. U Journal of the American Medical Association, 2004.

Dettagli. In questu studiu, 180 persone cun sindrome metabolicu anu seguitu una dieta mediterranea o una dieta bassa in grassu per 2,5 anni.

Risultati. À a fine di u studiu, 44% di i pazienti in u gruppu di dieta mediterranea anu sempre avutu sindrome metabolicu, paragunatu cù 86% in u gruppu di cuntrollu. U gruppu di a dieta mediterranea hà ancu mostratu miglioramenti in altri fattori di risicu.

Alcuni più dettagli:

  • Perda di pesu. U pesu di u corpu hè diminuitu di 8,8 libbre (4 kg) in u gruppu di dieta mediterranea, paragunatu cù 2,6 libbre (1,2 kg) in u gruppu di cuntrollu di bassu grassu.
  • Puntu di funzione endoteliale. Questu hè miglioratu in u gruppu di dieta mediterranea ma hè rimasu stabile in u gruppu di cuntrollu di bassu grassu.
  • Altri marcatori. I marcatori infiammatori (hs-CRP, IL-6, IL-7 è IL-18) è a resistenza à l'insulina sò diminuite significativamente in u gruppu di dieta mediterranea.

Cunclusione. Una dieta mediterranea sembra aiutà à riduce u sindrome metabolicu è altri fattori di risicu cardiovascolari.

4. Shai I, et al. Perdita di Peso cù una Dieta Bassa Carbuidrata, Mediterranea o Bassa Grassa. U New England Journal of Medicine, 2008.

Dettagli. In questu studiu, 322 persone cun obesità anu seguitu o una dieta bassa in grassu cun restrizioni caluriche, una dieta mediterranea cun restrizioni calorie, o una dieta senza restrizioni in bassu carboidrati.

Risultati. U gruppu à pocu grassu hà persu 6,4 liri (2,9 kg), u gruppu à bassu carboidrati hà persu 10,3 liri (4,7 kg), è u gruppu di dieta mediterranea hà persu 9,7 liri (4,4 kg).

In quelli cun diabete, i livelli di glucosiu in sangue è insulina anu miglioratu nantu à a dieta mediterranea, paragunatu cù a dieta bassa in grassi.

Cunclusione. Una dieta mediterranea pò esse più efficace di una dieta bassa in grassu per a perdita di pesu è a gestione di a diabetes.

5. Esposito K, et al. [18]. Annali di Medicina Interna, 2009.

Dettagli. In questu studiu, 215 persone cun sovrappesu chì avianu recentemente ricevutu un diagnosticu di diabete di tip 2 anu seguitu una dieta mediterranea à bassu carboidrati o una dieta povera di grassu per 4 anni.

Risultati. Dopu à 4 anni, 44% di u gruppu di dieta mediterranea è 70% di u gruppu di dieta bassa in grassu avianu bisognu di trattamentu cù medicazione.

U gruppu di dieta mediterranea hà avutu cambiamenti più favurevuli in u cuntrollu glicemicu è fattori di risicu di malatie cardiache.

Cunclusione. Una dieta mediterranea à bassu carboidrati pò ritardà o prevene a necessità di una terapia farmacologica in e persone chì sò diagnosticate di novu cun diabete di tip 2.

Risicu di morte

Dui di i studii - u studiu PREDIMED è u studiu di u Cori di Dieta di Lione - anu implicatu abbastanza persone è duratu abbastanza longu per uttene risultati nantu à a mortalità, o u risicu di morte durante u periodu di studiu (1.1,).

Per paragunà li più faciule, st'articulu unisce i dui tippi di diete mediterranee in u studiu PREDIMED in una sola.

In u Studiu di u Cori di Dieta di Lione, u gruppu di a dieta mediterranea era 45% menu prubabile di more durante u periodu di 4 anni di quelli in u gruppu à pocu grassu. Alcuni esperti anu chjamatu stu studiu u studiu di l'interventu di dieta più successu in a storia.

U gruppu di dieta mediterranea in u studiu PREDIMED era 9.4% menu propensu à more, paragunatu cù u gruppu di cuntrollu, ma a differenza ùn era statisticamente significativa.

Risicu di morte da malatie cardiache

Tramindui u PREDIMED è Lyon Diet Heart Study (1.1 è) anu guardatu à a mortalità per attacchi di core è colpi.

U risicu di more per e malatie cardiache era 16% più bassu (micca statisticamente significativu) trà quelli di u studiu PREDIMED è 70% più bassu in u Diet Heart Study di Lione.

U risicu di colpu era 39% inferiore in u studiu PREDIMED, in media (31% cù oliu d'oliva è 47% cù nocci), chì era statisticamente significativu. In u Studiu di u Cori di Dieta di Lione, 4 persone in u gruppu à pocu grassu anu avutu un colpu, paragunatu à nimu in u gruppu di dieta mediterranea.

Perda di pesu

A dieta mediterranea ùn hè micca principalmente una dieta di perdita di pesu, ma hè una dieta sana chì pò aiutà à prevene e malatie cardiache è a morte precoce.

Tuttavia, a ghjente pò perde pesu annantu à a dieta mediterranea.

Trè di l'studii sopra riportati figuri di perdita di pesu (3, 4,):

In ogni studiu u gruppu di u Mediterraniu hà persu più pesu cà u gruppu à pocu grassu, ma era solu statisticamente significativu in un studiu (3).

Sindrome metabolicu è diabete di tippu 2

Parechji studii anu dimustratu chì a dieta mediterranea pò prufittà di e persone cun sindrome metabolicu è diabete di tip 2.

  • U studiu PREDIMED hà mostratu chì una dieta mediterranea cù noci hà aiutatu 13,7% di e persone cun sindrome metabolica à riversà a so situazione (1,2).
  • Un altru documentu di u listessu studiu hà mostratu chì a dieta mediterranea hà riduttu u risicu di sviluppà diabete di tip 2 di 52% ().
  • Esposito, 2004 hà dimustratu chì a dieta hà aiutatu à riduce a resistenza à l'insulina, una caratteristica di u sindrome metabolicu è di u diabete di tip 2 (3).
  • U studiu Shai hà mostratu chì a dieta mediterranea hà miglioratu i livelli di glucosiu è insulina in sangue, paragunatu à a dieta bassa in grassu (4).
  • Esposito, 2009 hà mostratu chì a dieta puderia ritardà o prevene a necessità di medicazione in e persone appena diagnosticate cun diabete di tip 2.

A dieta mediterranea sembra esse una opzione efficace per e persone cun diabete di tip 2.

Numaru di persone chì anu abbandunatu i studii

In tutte e investigazioni, alcune persone anu abbandunatu a ricerca.

Tuttavia, ùn ci sò micca schemi chjari in i tassi di abbandunamentu trà u Mediterraniu è diete à bassu grassu.

U fondu

A dieta mediterranea sembra esse una opzione sana per prevene o gestisce malatie cardiache, diabete di tip 2, è altri fattori di risicu. Pò dinò aiutà à perde pesu.

Pò dinò esse una megliu opzione di a dieta standard bassa in grassu.

Posti Populari

Bacteremia: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Bacteremia: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

A batteremia curri ponde à a pre enza di batteri in u angue, chì pò accade per via di procedure chirurgiche è dentarie o e e u ri ultatu di infezioni urinarie, per e empiu.In a mai...
Colecistite acuta è cronica: ciò chì sò, sintomi è trattamentu

Colecistite acuta è cronica: ciò chì sò, sintomi è trattamentu

A coleci tite hè una infiammazione di a ci tifellea, un picculu accu chì hè in cuntattu cù u fegatu, è chì cun erva a bile, un fluidu a ai impurtante per a dige tione di ...