À a Persona cù una Malattia Cronica, Avete bisognu Di Queste Letture Estive
Cuntenutu
- Purtate, Guerriera
- Una Porta Si Chjude: Superà l'avversità seguitendu i Vostri Sogni
- Furiosamente Felice: Un Libru Divertente Circa Cose Orribili
- U Sonu di una Lumaca Selvatica Manghjendu
- Daring Greatly
- Shake, Rattle & Roll With It: Campà è Rire cun Parkinson
- Quandu u Soffiu Diventa Aria
- Sò: Un Viaghju di 60 Ghjorni per sapè quale sì Per via di quale ellu hè
- Purtà si
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Mentre ùn pò micca esse un sughjettu populari di discussione à a tavula di cena, campà cù una malattia cronica o incurabile pò esse frustrante è schiacciante à volte. Ci ponu ancu esse stagioni di solitudine incredibile, ancu se u mondu pare buzz tuttu intornu à voi. Cunnoscu sta realità perchè l'aghju campata dapoi 16 anni.
In i periodi di calata di u mo viaghju di malattia cronica cun lupus, aghju notatu chì mi cunnessu cù l'altri chì eranu in un parcorsu di vita simile tipicamente mi portavanu fora di u mo slump. A volte questa cunnessione accaderebbe faccia a faccia o via una piattaforma digitale. Altre volte a cunnessione averia da a parolla scritta.
In fatti, perde mi in un libru scrittu da qualchissia chì u "capisce" m'hà aiutatu à ispirami in parechje occasioni. Certe volte un libru mi cacciava da u lettu, di colpu motivatu à affruntà a ghjurnata. Eppo ci sò stati tempi chì un libru m'hà datu una sorta di luce verde, per ripusassi, piglià un pocu di "me", è chjude u mondu per solu un mumentu di più.
Parechji di i libri chì seguitanu m'anu fattu ride à voce alta è pienghje e lacrime felici - lacrime chì rapprisentanu a fratellanza, l'empatia, a cumpassione, o un ricordu chì dinò sta stagione dura passerà. Allora stallatevi cù una tazza calda di tè, una coperta accogliente, è un tissutu o dui, è truvate speranza, curaghju è risate in e pagine seguenti.
Purtate, Guerriera
Vi anu mai dumandatu: "Sì site statu intrappulatu nantu à un'isula deserta, chì bagagliu purtareste?" Per mè, questu articulu seria "Carry On, Warrior". Aghju lettu u libru quindeci volte, è aghju compru dece esemplarii per dà à e mo amiche. Obsessed hè un eufemismu.
Glennon Doyle Melton porta i lettori attraversu una varietà di momenti di vita divertenti è toccanti quandu si occupa di recuperà da a dipendenza da l'alcol, a maternità, a malattia cronica, è esse moglie. Ciò chì mi porta torna à stu libru volte è volte hè a so scrittura relatable è trasparente. Hè a donna cù a quale vulerete piglià una tazza di caffè è avè una conversazione cruda, onesta - u tippu induve qualsiasi sughjettu hè in traccia è nisun ghjudiziu hè ghjittatu in a vostra direzzione.
Una Porta Si Chjude: Superà l'avversità seguitendu i Vostri Sogni
Mi pare sempre di radicà per u underdog, essendu affascinatu da storie in cui e persone affrontanu probabilità insuperabili è esce in cima. In "Una porta si chjude", scritta da Tom Ingrassia è Jared Chrudimsky, pudete passà u tempu cù 16 omi è donne ispiratori chì spartenu u so ascensione da a fossa. Da un cantante cunnisciutu chì hà superatu u cancheru di a gola è a tossicodipendenza à un ghjovanu chì hà subitu una ferita traumatica cerebrale dopu à esse statu colpitu da una vittura, ogni storia mette in risaltu a putenza è a resistenza di u corpu, di a mente è di u spiritu. Inclusa hè una sezione di libri di travagliu chì permette à i lettori di riflette nantu à e so proprie lotte è sogni, cù passi d'azione per ghjunghje à l'ubbiettivi desiderati.
Furiosamente Felice: Un Libru Divertente Circa Cose Orribili
Dopu avè ridutu u mo libru in u primu libru di Jenny Lawson, "Let's Pretend This Never Happened", ùn aghju pussutu aspittà per mette e mani in "Furiously Happy". Mentre chì alcuni puderebbenu pensà chì un ricordu annantu à l'ansietà orribile è a depressione paralizzante ùn puderebbe alzà u spiritu di qualcunu, u so umore fora di u muru è a raffica di self-deprecation li dimostranu sbagliati. Storie divertenti nantu à a so vita è e lotte cù e malatie croniche ci mandanu à tutti un missaghju nantu à cume l'umoru pò cambià veramente a so prospettiva.
U Sonu di una Lumaca Selvatica Manghjendu
A seducente scrittura di Elisabeth Tova Bailey hè sicura di catturà u core di i lettori in ogni locu chì campanu cù e senza malatie croniche. À u ritornu da e vacanze in l'Alpi Svizzere, Bailey sviluppa di colpu una malattia enigmatica chì altera a so vita. Incapace di curà si, hè à a misericordia di un caregiver è di visite casuale di amichi è famiglia. Per caprice, unu di sti amichi li porta viole è una lumaca di a furesta. A cunnessione chì Bailey face cù sta criatura minuscula, chì si move à un ritimu simile à a soia, hè rimarchevuli è mette in scena u "U sonu di una lumaca salvatica manghjendu" per un libru unicu è putente.
Daring Greatly
Benchè u duttore Brené Brown hà scrittu numerosi libri chì cambianu a vita, "Daring Greatly" m'hà parlatu per via di u so messagiu specificu - cumu esse vulnerabile pò cambià a vostra vita. In u mo stessu viaghju cù e malatie croniche, ci era un desideriu di apparì cum'è se avessi tuttu inseme è chì a malattia ùn avia micca impattu in a mo vita. Nascondere a realità di cume a malattia mi hà influenzatu fisicamente è psiculugicamente per tantu tempu hà fattu cresce a vergogna è a solitudine.
In questu libru, Brown rompe l'idea chì esse vulnerabile ùn sia micca debule. È, cumu abbraccià a vulnerabilità pò purtà à una vita piena di gioia è di cunnessione aumentata cù l'altri. Mentre "Daring Greatly" ùn era micca specificamente scrittu per a cumunità di malatie croniche, sentu chì hà informazioni vitali in quantu à a lotta cullettiva di a cumunità per esse vulnerabile, soprattuttu di fronte à quelli senza prublemi di salute.
Shake, Rattle & Roll With It: Campà è Rire cun Parkinson
Vikki Claflin, umurista è scrittore cunnisciuta per u so blog Laugh-Lines.net, dà à i lettori un sguardu divertente ma poignante in a so vita dopu avè statu diagnosticatu di Parkinson à 50 anni. Dopu parechji ghjorni scuri, Claflin si rivolge à u so latu ottimistu per purtalla attraversu. Ella crede fendu chì i lettori ridinu di e so bizarre esperienze è disgrazie cù a malattia, ponu truvà l'umuri è a speranza in i soi. Pigliate una copia di u libru quì.
Quandu u Soffiu Diventa Aria
Ancu se "Quandu u soffiu diventa aria" l'autore Paul Kalanithi hè mortu in marzu di u 2015, u so libru lascia un missaghju ispiratore è riflettente chì hè eternu. Vicinu à a fine di a so furmazione di decenniu cum'è neurochirurgiu, Kalanithi hè inaspettatamente diagnosticatu cun cancru di pulmone metastaticu di a fase 4. U diagnosticu inverte u so rolu da un duttore salvatore à un paziente chì face a morte, è porta à a so ricerca per risponde: "Chì rende a vita degna di vive?" Questa mimoria emotiva hè spettaculare quant'è agrodolce, sapendu chì hà lasciatu a so moglia è u so figliolu troppu prestu. Hè sicuru chì invitarà i lettori di ogni età (è qualsiasi statu di salute) à riflette nantu à e cose di a so vita chì contanu veramente, sapendu chì a morte hè inevitabile.
Sò: Un Viaghju di 60 Ghjorni per sapè quale sì Per via di quale ellu hè
Per i lettori chì cercanu un libru incuraghjente cù una fundazione basata nantu à a fede, u mo suggerimentu immediata seria "Sò" di Michele Cushatt. Dopu à una lotta stanchezza cù u cancheru hà cambiatu u so modu di parlà, di guardà è di campà a so vita d'ogni ghjornu, Cushatt hà partutu per un viaghju per scopre quale era. Hà scupertu cumu smettere di cumprà à a pressione costante di misurà, è hà amparatu à smette di ossessionà per u pensamentu: "Sò abbastanza?"
Attraversu conti persunali trasparenti, sustinuti da verità bibliche solide, "Sò" ci aiuta à vede u male in una parlata negativa di sè, è à truvà a pace in cume Diu ci vede piuttostu chè in chì altri ci vedenu (i nostri prublemi di salute, stile di vita, ecc.) . Per mè, u libru hè statu un ricordu chì u mo valore ùn hè micca in a mo carriera, quantu realizu, o se realizu o micca i mo scopi malgradu u lupus. Aiutò à cambià a mo brama d'esse accettatu è amatu da e norme di u mondu per esse invece amatu da quellu chì mi hà fattu esattamente cumu devu esse.
Purtà si
Sti libri sò opzioni ideali per purtà in e vostre vacanze estive, ch'ellu si tratti di un viaghju in piaghja, o di una ghjurnata pigra passata in u lagu. Sò ancu e mo scelte d'andà quandu sò troppu malatu per esce da u lettu, o aghju bisognu di cunsultà mi in parolle di sustegnu da qualchissia chì capisce u mo viaghju. Per mè, i libri sò diventati una fuga piacevule, un amicu quandu a malattia sembra travolgente, è un incuragimentu chì possu perseverà ùn importa e difficultà chì mi trovu di fronte. Chì ci hè nantu à a vostra lista di lettura d'estate chì duverebbe leghje? Fatemi sapè in i cumenti!
Cugliemu questi articuli basatu nantu à a qualità di i prudutti, è elencu i pro è i contra di ognunu per aiutà à determinà quale serà u megliu per voi. Associamu cun alcune di e cumpagnie chì vendenu questi prudutti, chì significa chì Healthline pò riceve una parte di i rivenuti quandu cumprate qualcosa cù i ligami sopra.
Marisa Zeppieri hè ghjurnalista in salute è alimentazione, chef, autore è fundatore di LupusChick.com è LupusChick 501c3. Reside in New York cù u so maritu è hà salvatu u rat terrier. Truvatela in Facebook è seguitalla in Instagram @LupusChickOfficial.