3 Mamme Spartenu Cum'elli Trattavanu cù u Dolore Severu di i Figlioli
Cuntenutu
- L'emigranti sò duri per l'adulti, ma quandu i zitelli li piglianu, pò esse devastante. Dopu tuttu, i migrani ùn sò micca solu un fastidiu è ùn sò micca solu "cattivi dolori di testa". Sò spessu debilitanti.
- A sensazione inquietante di guardà u vostru zitellu in u dulore
- Ùn hè micca sempre un prublema di medicazione o trattamentu
- Effetti ripple nantu à l'educazione, a vita è a salute di i zitelli
- Arricurdatevi: Ùn hè colpa di nimu
L'emigranti sò duri per l'adulti, ma quandu i zitelli li piglianu, pò esse devastante. Dopu tuttu, i migrani ùn sò micca solu un fastidiu è ùn sò micca solu "cattivi dolori di testa". Sò spessu debilitanti.
Eccu qualcosa chì a maiò parte di i genitori è di e persone cù migraña volenu mette drittu: Migrani ùn sò micca solu un intensu dolore di capu. Provocanu sintomi addiziunali di nausea, vomitu, sensibilità sensoriale, è ancu cambiamenti d'umore. Avà imagine un zitellu chì passa per questu una volta à u mese, settimanale, o ancu ogni ghjornu - hè una sperienza abbastanza straziante. È in più di i sintomi fisichi, alcuni zitelli ponu sviluppà ansietà, temendu constantemente chì un altru attaccu doloroso sia vicinu à u cantone.
Per i zitelli, ùn hè micca simplice quant'è fà saltà una pillula. A maiò parte di i genitori, chì ùn volenu nunda, ma u megliu è u più sanu per u so zitellu, volenu evità a medicazione. In fatti, hè spessu l'ultima cosa chì i genitori volenu dà per via di l'effetti avversi, ancu à longu andà. Chì lascia a dumanda ... chì ponu fà i genitori?
A sensazione inquietante di guardà u vostru zitellu in u dulore
A figliola d'Elizabeth Bobrick hà cuminciatu à avè migraine quandu hà compiu 13 anni. U dulore era cusì intensu chì a so figliola cumincià à urlà.
"I Migraini anu qualchì volta una cumpunente d'ansietà - u nostru zitellu hà fattu", dice Bobrick. In u so casu, averia trattatu prima a migraña è dopu sustene a so figliola per l'ansietà dopu. Saria intesa a ghjente dì cose cum'è "Hà bisognu di smette d'esse ansiosa".
Questa incomprensione fundamentale di ciò chì face una migraña ùn hè mai stata d'aiutu, ancu sì e scole è i cunsiglieri sò disposti à travaglià cù a famiglia. U cunsiglieru di a scola di a figliola di Bobrick era simpaticu è travagliava cun elli ogni volta chì a so figliola avia da mancà e classi. Ma ùn parianu micca capì veramente chì e migraine ùn eranu micca solu "veramente cattivi mal di testa". Ùn capisce micca a misura di l'ansietà è di i danni à i migrani pò causà - da l'interruzzione di l'educazione di un zitellu à a so vita suciale - aghjusta assai frustrazione per i genitori chì ùn volenu nunda di più chè u so zitellu per esse senza dulore.
Ùn hè micca sempre un prublema di medicazione o trattamentu
A figliola di Bobrick hà attraversu una seria di medicazione per i migrani - da droghe lievi à più putenti - chì parevanu funzionà, ma ci era ancu un prublema più grande. Sti medicamenti anu da caccià a so figliola cusì forte chì li ci vuleria dui ghjorni sani per ricuperà. Sicondu a Fundazione per a Ricerca di Migraña, u 10 per centu di i zitelli in età sculare sperimentanu migraine è ancu assai di e droghe sò creati per adulti. Un studiu in u New England Journal of Medicine hà ancu trovu l'effettu di a medicazione per a migraña per esse menu convincente per i zitelli.
Cum'è un zitellu, Amy Adams, un massoterapeuta da California, hà avutu ancu migraine serii. U so babbu li hà datu a prescrizione sumatriptan (Imitrex). Ùn hà micca travagliatu per ella in tuttu. Ma, quandu u so babbu hà cuminciatu à purtalla à u chiropraviu da zitellu, e so migraine andavanu da ogni ghjornu à una volta à u mese.
A chiropratica diventa prestu pupulare cum'è trattamentu alternativu per e migraine. Sicondu un rapportu da u, 3 per centu di i zitelli ricevenu trattamentu chiropraticu per e diverse condizioni. È secondu l'Associazione Chiropratica Americana, eventi avversi cum'è vertigini o dolore dopu trattamenti chiropratichi sò assai rari (nove eventi in 110 anni), ma ponu accadere - hè per quessa chì duvete assicurassi chì i terapeuti alternativi anu a licenza è a documentazione ghjuste.
Naturalmente Adams si hè girata versu u listessu trattamentu quandu a so propria figliola hà cuminciatu à avè migraine. Ella porta a so figliola à un chiropraziu regularmente, soprattuttu quandu a so figliola sente una migraña chì vene. Stu trattamentu hà riduttu a frequenza è l'intensità di e migraine chì riceve a so figliola. Ma certe volte ùn basta micca.
Adams dice chì si sente furtunata di pudè empatizà cù u dulore di a migraña di a so figliola postu ch'ella li face ella stessa.
"Hè veramente difficiule di vede u to figliolu in stu tipu di dulore. Parechje volte ùn ci hè micca assai da fà ", empatizza Adams. Truvà u cunfortu creendu una atmosfera calmante per a so figliola offrendu massaggi.
Effetti ripple nantu à l'educazione, a vita è a salute di i zitelli
Ma sti trattamenti ùn sò micca cure. Adams averia da piglià a figliola da a scola o invià email à i prufessori, spieghendu perchè a so figliola ùn pò micca compie i so duveri. "Hè cusì impurtante di ascultà è di dà li u tempu ch'elli anu bisognu per sentesi megliu, micca solu per spinghje per u scopu di a scola", dice.
Hè qualcosa chì Dean Dyer, mamma è autore in Texas, accunsente. "Era spaventosu è frustrante", dice Dyer quandu si ricorda di e prime esperienze di emicrania di u so figliolu, chì principiavanu quandu avia 9 anni. L’avia da ottene parechje volte à u mese. Sarianu cusì debilitanti chì ùn mancaria a scola è l'attività.
Dyer, chì hà qualchì prublema di salute, dice chì sapia chì duvia esse l'avucatu di u so zitellu è ùn rinuncià à truvà risposte. Hà ricunnisciutu subitu i sintomi di una migraña è hà purtatu u figliolu à u duttore.
Arricurdatevi: Ùn hè colpa di nimu
Mentre chì tutti ponu avè una ragione assai diversa per e so migraine, navigendu in elli è u dolore ch'elli causanu ùn hè micca troppu diversu - sì sì un adultu o un zitellu. Ma truvà un trattamentu è un sollievu per u to figliolu hè un viaghju d'amore è di cura.
Kathi Valeii hè un anzianu educatore à a nascita diventatu scrittore. U so travagliu hè statu prisentatu in The New York Times, Vice, Everyday Feminism, Ravishly, SheKnows, The Establishment, The Stir, è in altrò. A scrittura di Kathi si concentra nantu à i modi di vita, di parenti è di ghjustizia, è piace in particulare à esplorà l'intersezzione di u feminisimu è di i genitori.