Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
ENDGAME 2050 | Documentario Completo [Ufficiale]
Video: ENDGAME 2050 | Documentario Completo [Ufficiale]

Cuntenutu

Ci sò parechji alimenti super sani fora.

Tuttavia, hè impurtante tene à mente chì più ùn hè micca sempre megliu.

Alcuni alimenti ponu esse boni per voi cù moderazione, ma seriamente dannosi in quantità grandi.

Eccu 8 alimenti incredibilmente sani chì ponu danneghje si ne manghjate troppu.

1. Omega-3 è Olii di Pesci

L'acidi grassi Omega-3 sò essenziali per a nostra salute.

Combatenu l'infiammazione in u corpu, ghjucanu un rolu impurtante in u sviluppu di u cervellu è riducenu u risicu di malatie cardiache, per citarne pochi (,,).

Siccomu a maiò parte di e diete sò poche in omega-3, i supplementi anu guadagnatu popolarità ().

I supplementi più cumuni includenu capsule omega-3 prodotte da pesci, fegatu di pesce è alghe.

Tuttavia, troppu omega-3 pò esse dannosu. A dosa abituale varieghja da 1 à 6 grammi à ghjornu, ma piglià quant'è 13-14 grammi à ghjornu pò avè effetti di diluizione di sangue in individui sani (,).

Questu pò esse risicu, soprattuttu per e persone chì sò propensi à sanguinà o chì piglianu medicazione per diluisce u sangue ().


Inoltre, piglià quantità elevate di oliu di fegatu di pesce pò dà un eccessu di vitamina A, chì pò causà tossicità di vitamina A. Questu hè di primura particulare per i zitelli è e donne incinte (,).

Linea di fondu:

L'acidi grassi Omega-3 sò essenziali per una bona salute. Tuttavia, l'eccessu omega-3 pò avè effetti di diluizione di sangue. L'oliu di pesciu hè ancu assai riccu in vitamina A, chì pò esse periculosu in quantità maiò.

2. Tonu (Frescu è Conservatu)

U Tunnu hè un pesciu grassu chì ghjè generalmente cunsideratu chì hè assai sanu. Hè una bona fonte di acidi grassi omega-3 è hè assai riccu in proteine.

Tuttavia, u tonu pò ancu cuntene alti livelli di un inquinante ambientale chjamatu metilmercuriu ().

À livelli più alti, u metilmercuriu hè una tossina neurologica chì pò causà assai effetti avversi per a salute. Queste includenu ritardi di sviluppu in i zitelli, prublemi di visione, mancanza di coordinazione è indebulitu di udizione è di parlà (,)

I grandi tonni cuntenenu u più mercuriu, postu chì si cresce in i so tessuti cù u tempu. Sti grandi tonni sò assai propensi à esse serviti per voi cum'è bistecche di pesce premium o usate in sushi.


E tunine più chjuche cuntenenu quantità più basse di mercuriu, è sò più propensi à esse in scatula.

Ci hè dui tippi principali di tonnu in scatula, è u so cuntenutu di mercuriu differe (,):

  • Tonu biancu: Chjare di culore è vene di solitu da pesci albacori. U tonu biancu cuntene 4-5 volte a quantità di mercuriu truvatu in u tonu chjaru.
  • Tonu chjaru: U tonu chjaru cuntene assai menu mercuriu cà u tonu biancu. Hè di culore più scuru è di solitu ùn vene micca da pesci albacori.

U limitu di sicurezza superiore di metilmercuriu per l'omu hè 0,1 microgrammi per chilugrammu di pesu corpu.

Questu significa chì un zitellu di 25 kg (55 lb) puderia manghjà solu una porzione di 75 g (2,6 oz) di tonu biancu in scatula ogni 19 ghjorni. In più di questu superebbe u limitu massimu raccomandatu ().

E donne incinte è i zitelli sò cunsigliati di limità a so ingestione di frutti di mare chì cuntenenu mercuriu à micca più di duie volte à a settimana ().

Ci sò parechji altri tippi di pesci chì sò ancu ricchi in acidi grassi omega-3, ma menu propensi à esse contaminati da mercuriu. Questi includenu salmone, sgombro, sardine è truite.


Linea di fondu:

U Tunnu cuntene assai nutrienti impurtanti. Tuttavia, pò ancu esse contaminatu cù metilmercuriu per via di l'inquinamentu di l'oceani.

3. Cannella

A cannella hè una deliziosa spezia largamente aduprata chì pò avè alcune pruprietà medicinali.

Hè riccu in antioxidanti è hè statu dimustratu per luttà contr'à l'infiammazione è calà i livelli di zuccheru in sangue. Manghjà cannella hè statu ancu ligatu à un risicu riduttu di malatie cardiache, diabete, cancheru è malatie neurodegenerative (,,,,).

Tuttavia, a cannella cuntene quantità elevate di un cumpostu chjamatu cumarina, chì pò esse dannosu in grandi dosi.

Ci hè dui tippi principali di cannella, cù quantità diverse di cumarina (21,,,):

  • Cassia: Cunnisciuta ancu cum'è cannella regulare, a cannella Cassia cuntene una quantità relativamente alta di cumarina.
  • Ceilanu: Cunnisciutu cum'è a vera cannella, Ceylon hè u menu cumunu di i dui. Hè assai più bassu in cumarina.

L'assunzione cutanea tollerabile di cumarina hè di 0,1 mg per kg di pesu corporeu. Cunsumà assai di più da quessu pò causà tossicità epatica è cancru ().

Basatu nantu à a cunsumazione cutidiana tollerabile, ùn hè micca cunsigliatu di cunsumà più di 0,5-2 grammi di cannella Cassia ogni ghjornu. Tuttavia, pudete manghjà finu à 5 grammi (1 cucchiaina) di cannella di Ceylon per ghjornu.

Manghjà più di què hè bè di tantu in tantu, cume sì una certa ricetta ne richieda. Ma grandi quantità ùn devenu micca esse manghjate troppu spessu.

Linea di fondu:

A cannella hè ricca in antioxidanti è hè ligata à parechji benefici per a salute. Eppuru cuntene ancu cumarina, chì pò esse dannosa in grande dosi. Di i dui tippi di cannella, a cannella di Ceylon cuntene menu cumarina.

4. Nutmeg

A noce moscata hè una spezia cun un gustu assai unicu. Hè spessu adupratu in cibi di Natale cum'è u ovu, torte è pudding.

A noce moscata cuntene un cumpostu chjamatu miristicina, chì hè una sustanza psicoattiva.

In dosi più bassi, a noce moscata furnisce gustu à i pasti senza influenzà a salute. Ma in grandi dosi, a noce moscata pò causà avvelenamentu da miristicina.

L'effetti di l'avvelenamentu da miristicina includenu crisi, arritmie cardiache, nausea, vertigini, dolore è allucinazioni (,).

Ùn hè micca cunsigliatu di manghjà più di 10 grammi di noce moscata in una seduta. Dosi più alte di quelle sò state dimustrate per causà sintomi di tossicità ().

Linea di fondu:

A noce moscata hè aduprata per aromatizà assai alimenti. In dosi basse, ùn affetta micca a salute. Tuttavia, a noce moscata cuntene miristicina, chì pò causà avvelenamentu in grandi dosi.

5. Caffè

U caffè hè una bevanda maravigliosa chì hè carca di antioxidanti è altri cumposti attivi.

Hè stata ligata à numerosi benefici per a salute, cumprendu un risicu riduttu di malatie di fegatu, diabete di tippu 2 è malatie neurodegenerative (,,).

L'ingredientu attivu in u caffè regulare hè a caffeina, cù ogni tazza chì cuntene una media di 80-120 mg. Una ingesta di ghjornu di 400 mg hè generalmente cunsiderata sicura.

Tuttavia, cunsumà più di 500-600 mg per ghjornu pò esse eccessivu. Questu pò sopra u sistema nervosu, causendu insonnia, nervosità, irritabilità, crampi di stomacu, palpitazioni di u core è tremori musculari ().

A quantità di caffeina necessaria per sperimentà questi effetti collaterali differisce assai trà l'individui.

Certi ponu beie u caffè chì volenu, mentre chì altri sperimentanu sintomi cù poche quantità di caffeina.

Linea di fondu:

U caffè hè statu ligatu à parechji benefici per a salute. Tuttavia, troppu caffeina pò causà effetti avversi in alcune persone.

6. Fegatu

L'urgani sò e parti più nutritive di l'animali, è u fegatu hè l'urganu u più nutritivu di tutti.

Hè assai riccu in parechji nutrienti essenziali, cum'è u ferru, B12, vitamina A è ramu.

Tuttavia, una porzione di 100 grammi di fegatu di manzo cuntene più di sei volte l'ingestione dietetica raccomandata (RDI) di vitamina A, è 7 volte l'RDI di rame ().

A vitamina A hè una vitamina liposolubile, vale à dì hè almacenata in i nostri corpi. Dunque, un eccessu pò causà sintomi di tossicità di vitamina A.

Sti sintomi ponu include prublemi di vista, dolore à l'osse è un risicu aumentatu di fratture, nausea è vomitu ().

Manghjà troppu ramu pò causà tossicità di u ramu. Chistu pò purtà à u stress ossidativu è cambiamenti neurodegenerativi, è pò fà cresce u risicu di a malatia d'Alzheimer (,,).

Ancu se u fegatu hè incredibilmente sanu è nutritivu, deve micca esse cunsumatu ogni ghjornu. Manghjà una volta à a settimana basta.

Linea di fondu:

U fegatu cuntene assai nutrienti essenziali. Tuttavia, hè assai riccu in vitamina A è rame, chì pò causà prublemi in quantità eccessive.

7. Legumi Cruciferi

I vegetali cruciferi sò una famiglia di greens chì includenu broccoli, cavoletti di Bruxelles, cavoli, cavuli è verdi di col.

Queste verdure sò state ligate cù assai benefici per a salute, cume un risicu riduttu di cancru è di malatie cardiache (,,).

I vegetali cruciferi custituiscenu una grande parte di l'ingesta di verdura cutidiana di e persone. Sò ancu diventati assai populari cum'è ingredienti in vari frullati verdi è suchji freschi di verdura.

Tuttavia, i cumposti in sti ligumi chjamati tiocianati ponu interferisce cù a capacità di u corpu à assorbe iodu. Questu pò cuntribuisce à una cundizione chjamata ipotiroidisimu (,).

L'ipotiroïdismu hè carattarizatu da una glàndula tiroidea pocu attiva. I sintomi includenu una glàndula tiroidea ingrandita, aumentu di pesu, stinzia, pelle seca è livelli di energia ridotti (,).

Benchì e verdure crucifere cum'è u brocciu sianu assai sani, aghjunghjendu quantità elevate à frullati o succhi verdi ponu cuntribuisce à un assunzione massiccia di sti cumposti.

E persone chì sò sensibili à i prublemi di tiroide anu da evità di cunsumà sti vegetali in quantità assai grande.

Linea di fondu:

I vegetali cruciferi sò sani è nutritivi. Tuttavia, cuntenenu tiocianati, chì ponu bluccà l'assorbimentu di iodu. E persone cù prublemi di tiroide ùn devenu micca manghjà assai quantità di sti vegetali.

8. Noci di Brasile

I noci di Brasile sò trà e migliori fonti dietetiche di seleniu.

U seleniu hè un oligoelementu essenziale, ma pò esse tossicu in quantità elevate (,).

L'ingestione cutidiana raccomandata di seleniu hè 50-70 microgrammi / ghjornu per adulti. Inoltre, u livellu di tolleranza superiore per una assunzione sicura hè di circa 300 microgrammi / ghjornu per adulti (47,).

Una grande noce di Brasile pò cuntene finu à 95 microgrammi di seleniu. Questu hè più cà a quantità quotidiana raccomandata per adulti, è più di trè volte a quantità necessaria da i zitelli.

Manghjà solu 4-5 noci di u Brasile pò lascià un adultu à u limitu supranu di l'ingestione sicura di seleniu, dunque ùn hè micca cunsigliatu di manghjà più di questu.

I sintomi di tossicità di u seleniu includenu perdita di capelli è unghie, prublemi digestivi è difficoltà di memoria ().

Linea di fondu:

E noci di Brasile cuntenenu seleniu, chì hè un oligoelementu essenziale. Tuttavia, u seleniu hè tossicu in quantità elevate. Dunque, solu uni pochi di noci di u Brasile devenu esse manghjati ogni ghjornu.

Piglia Messaghju in Casa

L'alimenti nantu à sta lista sò tutti incredibilmente sani.

Tuttavia, solu perchè qualcosa hè sanu in piccule quantità, ùn significa micca chì e grandi quantità sò ancu più sane.

Quandu si tratta di nutrizione, più hè micca sempre megliu.

Più Dettagli

Tuttu ciò chì ci vole sabre nantu à e infezioni vaginali per hongos

Tuttu ciò chì ci vole sabre nantu à e infezioni vaginali per hongos

Una infezione vaginale per hongo , ancu cunni ciuta cum'è candidia i, hè una affezzione cumuna. In una vagina ana i contra bacteria è alcune cellule di levadura. Ma quandu i altera ...
Truvà u Migliore Reumatologu Quandu Avete Spondiliti Anchilosante

Truvà u Migliore Reumatologu Quandu Avete Spondiliti Anchilosante

Un reumatologu hè un duttore chì tratta l'artrite è altre malatie di l'o e, di l'articuli è di i mu culi. ì avete pondiliti anchilo ante (A ), u vo tru reumatologu...