Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 15 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Cartilagine di squalo
Video: Cartilagine di squalo

Cuntenutu

A cartilagine di u squalu (tessutu elasticu duru chì furnisce sustegnu, quant'è l'ossu) aduprata per a medicina vene principalmente da squali catturati in l'Oceanu Pacificu. Parechji tippi di estratti sò fatti da cartilagine di squali cumprendu u lattatu di squalamina, AE-941 è U-995.

A cartilagine di u squalu hè più famosa per u cancer. A cartilagine di u squalu hè ancu usata per l'artrosi, psoriasi in placche, perdita di visione in età, guarigione di ferite, danni à a retina di l'ochju per via di u diabete, è infiammazione di l'intestinu (enterite).

Alcune persone applicanu cartilagine di squali direttamente nantu à a pelle per l'artrite è a psoriasi.

Alcune persone applicanu cartilagine di squali in u rettu per u cancer.

Base di dati cumpleta di i medicinali naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per CARTILAGGIU DI SHARK sò i seguenti:


Probabilmente inefficace per ...

  • Cancer. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià cartilagine di squali per bocca ùn beneficia micca e persone cun tumori avanzati, trattati in precedenza di u senu, di u colon, di i pulmoni, di a prostata o di u cervellu. Sembra ancu micca prufittà di e persone cun linfoma non-Hodgkin avanzatu, trattatu prima. U cartilagine di u squalu ùn hè micca statu studiatu in e persone cun cancru menu avanzatu.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Tumore cancerosu chjamatu sarcomu Kaposi. Ci sò raporti chì l'applicazione di cartilagine di squali à a pelle puderia diminuisce i tumori chjamati sarcoma di Kaposi. Questi tumori sò più cumuni in e persone cun HIV.
  • Osteoartrite. Quandu sò applicati à a pelle, i prudutti chì cuntenenu cartilagine di squali in cumbinazione cù altri ingredienti sarianu riduce i sintomi di l'artrite. Tuttavia, ogni sollievu di i sintomi hè probabilmente dovutu à l'ingrediente di canfora è micca à l'altri ingredienti. Inoltre, ùn ci hè nisuna ricerca chì mostra chì u cartilagine di i squali hè assorbitu da a pelle.
  • Psoriasis. E prime ricerche in e persone cù psoriasi in placca mostranu chì un estrattu specificu di cartilagine di squali (AE-941) migliora l'aspettu di e placche è diminuisce u pruritu quandu hè presu per bocca o applicatu à a pelle.
  • Un tipu di cancheru di rene chjamatu carcinoma di cellule renali. Piglià un estrattu specificu di cartilagine di squalu (AE-941) per bocca puderia aumentà a sopravvivenza in i pazienti cun carcinoma di cellule renali.
  • Perdita di visione ligata à l'età.
  • Guarimentu di ferite.
  • Altre cundizioni.
Più prove sò necessarie per valutà u cartilagine di i squali per questi usi.

A cartilagine di u squalu pò impedisce a crescita di novi vasi sanguigni necessarii per cresce u cancheru. Puderia ancu impedisce a crescita di i vini sanguini à e lesioni di psoriasis. Questu puderia aiutà à guarì queste ferite.

A cartilagine di u squalu hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di e persone quandu hè pigliatu da a bocca finu à 40 mesi o quandu hè applicatu à a pelle finu à 8 settimane.

Pò causà un gattivu gustu in bocca, nausea, vomitu, mal di stomacu, stipsi, bassa pressione sanguigna, vertigini, altu zuccherinu in sangue, alti livelli di calciu, debolezza è fatica. Puderia ancu causà disfunzione epatica. Alcuni prudutti anu un odore è un gustu sgradevuli.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile nantu à a sicurezza di piglià cartilagine di squali se site incinta o allattate. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

"Malatie autoimmune" cum'è sclerosi multipla (MS), lupus (lupus eritematoso sistemicu, SLE), artrite reumatoide (RA), o altre condizioni: A cartilagine di u squalu pò fà chì u sistema immunitariu diventi più attivu. Questa puderia aumentà i sintomi di malatie autoimmune. Se avete una di queste condizioni, hè megliu evità di aduprà cartilagine di squali.

Elevati livelli di calciu (ipercalcemia): A cartilagine di u squalu puderia aumentà i livelli di calciu, allora ùn deve esse aduprata da e persone chì i so livelli di calciu sò dighjà troppu alti.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazione chì diminuisce u sistema immunitariu (Immunosupressori)
A cartilagine di u squalu puderia aumentà u sistema immunitariu. Aumentendu u sistema immunitariu, u cartilagine di i squali puderia diminuisce l'efficacia di i medicinali chì diminuiscenu u sistema immunitariu.

Alcuni farmaci chì diminuenu u sistema immunitariu includenu azatioprina (Imuran), basiliximab (Simulect), ciclosporina (Neoral, Sandimmune), daclizumab (Zenapax), muromonab-CD3 (OKT3, Orthoclone OKT3), micofenolato (CellCept), tacrolimus (FK506, Prograf ), sirolimus (Rapamune), prednisone (Deltasone, Orasone), corticosteroidi (glucocorticoidi), è altri.
Calci
U cartilagine di u squalu puderia alzà i livelli di calciu. Ci hè una preoccupazione chì l'usu cù i supplementi di calciu puderia fà livelli di calciu troppu alti.
Succu di frutta
U suchju di frutta acidica cum'è l'aranciu, a mela, l'uva, o u pumadoru, pò calà a forza di a cartilagine di squali à misura chì passanu i minuti. Se a cartilagine di squali hè aghjuntu à un suchju di fruttu, deve esse aghjuntu ghjustu prima di l'usu.
A dosa adatta di cartilagine di squali dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre condizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per u cartilagine di squali. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà.

AE-941, Cartilage de Requin, Cartilage de Requin du Pacifique, Cartilago de Tiburon, Collagène Marin, Extrait de Cartilage de Requin, Liquide de Cartilage Marin, Marine Collagen, Marine Liquid Cartilage, MSI-1256F, Neovastat, Pacific Shark Cartilage, Poudre de Cartilagine de Requin, Shark Cartilage Powder, Shark Cartilage Extract, Sphyrna lewini, Squalus acanthias.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Merly L, Smith SL. Proprietà proinfiammatorie di u supplementu di cartilagine di squali. Immunopharmacol Immunotoxicol. 2015; 37: 140-7. Vede astrattu.
  2. Sakai S, Otake E, Toida T, Goda Y. Identificazione di l'urigine di u chondroitin sulfate in "alimenti sani". Chem Pharm Bull (Tokyo). 2007; 55: 299-303. Vede astrattu.
  3. PDQ Integrative, Alternative, and Complementary Therapies Board Board. Cartilagine (Bovinu è Squalo) (PDQ®): Versione Prufessiunale Sanitaria. Riassunti di l'infurmazioni nantu à u cancheru PDQ [Internet]. Bethesda (MD): Istitutu Naziunale di u Cancer (US); 2002. 2016 Jul 21. Vede astrattu.
  4. L'estratti di cartilagine Goldman E. Shark pruvatu cum'è un novu trattamentu di psoriasis. Skin All News 1998; 29:14.
  5. Food and Drug Administration. A FDA agisce contr'à u marketing fermu di droghe micca appruvate. Documentu di discussione FDA (10 dicembre 1999)
  6. Lane W è Milner M. Un paragone di cartilagine di squali è di cartilagine bovinu. Townsend Lett 1996; 153: 40-42.
  7. Zhuang, L, Wang, B, Shivji, G, et al. AE-941, un novu inibitore di l'angiogenesi hà un significativu effettu antiinflamatoriu nantu à l'ipersensibilità à u cuntattu. J Invest Derm 1997; 108: 633.
  8. Turcotte P. Fase I studiu di scalazione di a dose di AE-941, un agente antiangiogenicu, in paziente di degenerazione maculare legata à l'età. Cunferenza di a Società Retina (Hawaii, 2 Dicembre 1999).
  9. Saunder DN. Antagonistu di l'angiogenesi cum'è trattamentu per a psoriasis: I risultati di a prova clinica di Fase I cù AE-941. Cunferenza di l'Accademia Americana di Dermatologia, New Orleans, Louisiana, 19-24 di Marzu, 1999.
  10. Aeterna Laboratories Inc. Fase III studiu randomizatu di AE-941 (Neovastat; Estratto di Cartilagine di Squalo) in pazienti cun carcinoma di cellule renali metastatiche refrattarie à immunoterapia. 2001.
  11. Escudier, B, Patenaude, F, Bukowski, R, et al. Motivazione di un prucessu clinicu di fase III cù AE-941 (Neovastat (R)) in pazienti metastaticu di carcinoma di cellule renali refrattarie à immunoterapia. Ann Oncol 2000; 11 (supplementu 4): 143-144.
  12. Dupont E, Alaoui-Jamali M, Wang T, et al. Attività angiostatica è antitumorale di AE-941 (Neovastat), una frazzione moleculare derivata da cartilagine di squali. Proceedings of the American Association for Cancer Research 1997; 38: 227.
  13. Shimizu-Suganuma, Masum, Mwanatambwe, Milanga, Iida, Kazum, et al. Effettu di a cartilagine di i squali nantu à a crescita di u tumore è u tempu di sopravvivenza in vivo (riunione astratta). Proc Annu Incuntrà Am Soc Clin Oncol 1999; 18: A1760.
  14. Anonimu. Attività angiostatica è antitumorale di AE-941 (neovastat-R), una frazzione moleculare derivata da cartilagine di squali (riunione astratta). Proc Annu Meet Am Assoc Cancer Res 1997; 38: A1530.
  15. Cataldi, JM è Osborne, DL. Effetti di a cartilagine di squali nantu à a neovascularizazione di u tumore mammariu in vivo è a proliferazione cellulare in vitro (riunione astratta). FASEB Journal 1995; 9: A135.
  16. Jamali MA, Riviere P, Falardeau A, et al. Effettu di AE-941 (Neovastat), un inibitore di l'angiogenesi, in u mudellu metastaticu di u carcinoma pulmonariu di Lewis, efficacia, prevenzione di tossicità è sopravvivenza. Clin Invest Med 1998; (suppl): S16.
  17. Saad F, Klotz L, Babaian R, Lacombe L, Champagne P, è Dupont E. Phase I / II trial nantu à AE-941 (Neovastat) in pazienti cun cancru di prostata refrattariu metastaticu (presentazione astratta). Riunione annuale di l'Associazione Urologica Canadiana (24-27 di ghjugnu, 2001).
  18. Rosenbluth, RJ, Jennis, AA, Cantwell, S, et al. Cartilagine di squali orali in u trattamentu di i pazienti cun tumori cerebrali primari avanzati. Un studiu pilotu di fase II (astrattu di riunione). Proc Annu Meet Am Soc Clin Oncol 1999; 18: A554.
  19. Dupont E, Savard RE, Jourdain C, Juneau C, Thibodeau A, Ross N, et al. Proprietà antiangiogeniche di un novu estrattu di cartilagine di squali: rolu potenziale in u trattamentu di a psoriasi. J Cutan Med Surg 1998; 2: 146-152.
  20. Lane IW è Contreras E. Alta percentuale di bioattività (riduzione di a dimensione lorda di u tumore) osservata in pazienti avanzati cun cancru trattati cù materiale di cartilagine di squali. J Naturopath Med 1992; 3: 86-88.
  21. Wilson JL. A cartilagine tematica di squali sottumette a psoriasi. Alternativa Comp Ther 2000; 6: 291.
  22. Riviere M, Latreille J è Falardeau P. AE-941 (Neovastat), un inibitore di l'angiogenesi: risultati di i prucessi clinichi di cancru di fase I / II. Cancer Invest 1999; 17 (suppl 1): 16-17.
  23. Milner M. Una guida à l'usu di u cartilagine di i squali in u trattamentu di l'artrite è di altre malatie articolari infiammatorie. Amer Chiropractor 1999; 21: 40-42.
  24. Leitner SP, Rothkopf MM, Haverstick DD, et al. Dui studii di fase II di polvere di cartilagine di squalu seccu orale (SCP) in pazienti cun cancru di senu metastaticu o prostata refrattariu à u trattamentu standard. Amer Soc Clin Oncol 1998; 17: A240.
  25. Evans WK, Latreille J, Batist G, et al. AE-941, un inibitore di l'angiogenesi: ghjustificazione per u sviluppu in combinazione cù chimioterapia / radioterapia induzione in pazienti cun cancru di pulmone senza cellule chjuche (NSCLC). Documenti pruposti 1999; S250.
  26. Riviere M, Falardeau P, Latreille J, et al. U prucessu clinicu di a fase I / II di u cancheru di u pulmone risultati cù AE-941 (Neovastat ®) un inibitore di l'angiogenesi. Clin Invest Med (supplementu) 1998; S14.
  27. Riviere M, Alaoui-Jamali M, Falardeau P, et al. Neovastat: un inhibitore di l'angiogenesi cù attività anti-cancru. Proc Amer Assoc Cancer Res 1998; 39: 46.
  28. Nisun autore. Astratti di prova clinica Neovastat. 2001;
  29. Aeterna Laboratories Inc. Studiu di Fase II di AE-941 (Neovastat; Cartilagine di Squali) in pazienti cun recidiva precoce o mieloma multiplu refrattariu. 2001. Infurmazione Numeru di Cuntattu 1-888-349-3232.
  30. Felzenszwalb, I., Pelielo de Mattos, J. C., Bernardo-Filho, M., è Caldeira-de-Araujo, A. Preparazione chì cuntene cartilagine di squalo: prutezzione contr'à e spezie reattive di l'ossigenu. Food Chem Toxicol 1998; 36: 1079-1084. Vede astrattu.
  31. Coppes, M. J., Anderson, R. A., Egeler, R. M., è Wolff, J. E. Terapie alternative per u trattamentu di u cancheru di a zitiddina. N Engl. J Med 9-17-1998; 339: 846-847. Vede astrattu.
  32. Davis, P. F., He, Y., Furneaux, R. H., Johnston, P. S., Ruger, B. M., è Slim, G. C. Inibizione di l'angiogenesi per ingestione orale di cartilagine di squali in polvere in un mudellu di rat. Microvasc.Res 1997; 54: 178-182. Vede astrattu.
  33. McGuire, T. R., Kazakoff, P. W., Hoie, E. B., è Fienhold, M. A. Attività antiproliferativa di cartilagine di squali cù è senza fattore di necrosi tumorale-alfa in endoteliu di a vena ombelicale umana. Farmacoterapia 1996; 16: 237-244. Vede astrattu.
  34. Kuettner, K. E. è Pauli, B. U. Inibizione di neovascularizazione da un fattore di cartilagine. Ciba Found.Simp. 1983; 100: 163-173.Vede astrattu.
  35. Lee, A. è Langer, R. U cartilagine di squali cuntene inibitori di l'angiogenesi tumorale. Scienza 9-16-1983; 221: 1185-1187. Vede astrattu.
  36. Korman, D. B. [Proprietà antiangiogeniche è antitumorali di u cartilagine]. Vopr.Onkol. 2012; 58: 717-726. Vede astrattu.
  37. Patra, D. è Sandell, L. J. Molecule antiangiogeniche è anticancerose in cartilagine. Expert.Rev Mol.Med 2012; 14: e10. Vede astrattu.
  38. de Mejia, E. G. e Dia, V. P. U rolu di e proteine ​​nutraceutiche è di i peptidi in l'apoptosi, l'angiogenesi è a metastasi di e cellule tumorali. Cancer Metastasis Rev 2010; 29: 511-528. Vede astrattu.
  39. Bargahi, A., Hassan, Z. M., Rabbani, A., Langroudi, L., Noori, S. H., è Safari, E. Effettu di a proteina derivata da a cartilagine di u squalu nantu à l'attività di e cellule NK. Immunopharmacol. Immunotoxicol. 2011; 33: 403-409. Vede astrattu.
  40. Lee, S. Y. è Chung, S. M. Neovastat (AE-941) inibisce l'infiammazione di e vie aeree via VEGF è HIF-2 suppressione alfa. Vascul.Pharmacol 2007; 47 (5-6): 313-318. Vede astrattu.
  41. Pearson, W., Orth, M. W., Karrow, N. A., Maclusky, N. J., è Lindinger, M. I. Effetti antiinflamatori è chondroprotettivi di nutraceutici da Sasha's Blend in un mudellu di cartilagine explant di inflammazione. Mol Nutr Food Res 2007; 51: 1020-1030. Vede astrattu.
  42. Kim, S., de, A., V, Bouajila, J., Dias, AG, Cyrino, FZ, Bouskela, E., Costa, PR, e Nepveu, F. Alpha-phenyl-N-tert-butyl nitrone ( PBN) derivati: sintesi è azzione protettiva contra i danni microvascolari indotti da ischemia / riperfusione. Bioorg.Med Chem 5-15-2007; 15: 3572-3578. Vede astrattu.
  43. Merly, L., Simjee, S., è Smith, S. L. Induzione di citochine infiammatorie da estratti di cartilagine. Int Immunopharmacol. 2007; 7: 383-391. Vede astrattu.
  44. Moses, M. A., Sudhalter, J., è Langer, R. Identificazione di un inhibitore di neovascularizazione da u cartilagine. Scienza 6-15-1990; 248: 1408-1410. Vede astrattu.
  45. Ratel, D., Glazier, G., Provencal, M., Boivin, D., Beaulieu, E., Gingras, D., e Beliveau, R. Enzimi fibrinolitici à azzione diretta in estrattu di cartilagine di squali: rolu terapeuticu potenziale in vascolari disordini. Thromb.Res. 2005; 115 (1-2): 143-152. Vede astrattu.
  46. Gingras, D., Labelle, D., Nyalendo, C., Boivin, D., Demeule, M., Barthomeuf, C., e Beliveau, R. L'agente antiangiogenicu Neovastat (AE-941) stimula l'attività di l'attivatore plasminogenu tissutale. Investite New Drugs 2004; 22: 17-26. Vede astrattu.
  47. Latreille, J., Batist, G., Laberge, F., Champagne, P., Croteau, D., Falardeau, P., Levinton, C., Hariton, C., Evans, WK, e Dupont, E. Phase Pruvenza I / II di a sicurezza è l'efficacità di AE-941 (Neovastat) in u trattamentu di u cancheru di pulmone micca di cellule chjuche. Clin Lung Cancer 2003; 4: 231-236. Vede astrattu.
  48. Bukowski, R. M. AE-941, un compostu antiangiogenicu multifunzionale: prucessi in carcinoma di cellule renali. Expert.Opin.Investig.Drugs 2003; 12: 1403-1411. Vede astrattu.
  49. Jagannath, S., Champagne, P., Hariton, C., e Dupont, E. Neovastat in mieloma multiplu. Eur.J.Hematol. 2003; 70: 267-268. Vede astrattu.
  50. A FDA cuncede u statutu di droga orfana à Aeterna's Neovastat per u cancheru di rene. Expert.Rev Anticancer Ther 2002; 2: 618. Vede astrattu.
  51. Dupont, E., Falardeau, P., Mousa, SA, Dimitriadou, V., Pepin, MC, Wang, T., è Alaoui-Jamali, MA Proprietà antiangiogeniche è antimetastatiche di Neovastat (AE-941), un estrattu attivu orale derivatu da u tissutu di cartilagine. Clin Exp Metastasi 2002; 19: 145-153. Vede astrattu.
  52. Beliveau, R., Gingras, D., Kruger, EA, Lamy, S., Sirois, P., Simard, B., Sirois, MG, Tranqui, L., Baffert, F., Beaulieu, E., Dimitriadou, V., Pepin, MC, Courjal, F., Ricard, I., Poyet, P., Falardeau, P., Figg, WD, e Dupont, E. The Antiangiogenic Agent Neovastat (AE-941) Inhibits Vascular Endothelial Growth Factor Effetti Biologichi mediati. Clin Cancer Res 2002; 8: 1242-1250. Vede astrattu.
  53. Weber, M. H., Lee, J., è Orr, F. W. L'effettu di Neovastat (AE-941) nantu à un mudellu sperimentale di tumore ossu metastaticu. Int J Oncol 2002; 20: 299-303. Vede astrattu.
  54. Barber, R., Delahunt, B., Grebe, S. K., Davis, P. F., Thornton, A., è Slim, G. C. A cartilagine di squali orali ùn abulisce micca a carcinogenesi ma ritarda a progressione di u tumore in un mudellu murinu. Anticancer Res 2001; 21 (2A): 1065-1069. Vede astrattu.
  55. Gonzalez, RP, Soares, FS, Farias, RF, Pessoa, C., Leyva, A., Barros Viana, GS, è Moraes, MO Dimostrazione di l'effettu inibitoriu di a cartilagine di squali orali nantu à l'angiogenesi indotta da fattore di crescita di fibroblasti di basa cornea. Biol.Pharm.Bull. 2001; 24: 151-154. Vede astrattu.
  56. Brem, H. è Folkman, J. Inibizione di l'angiogenesi tumorale mediata da u cartilagine. J Exp.Med 2-1-1975; 141: 427-439. Vede astrattu.
  57. Koch, A. E. U rolu di l'angiogenesi in l'artrite reumatoide: sviluppi recenti. Ann Rheum.Dis. 2000; 59 Suppl 1: i65-i71. Vede astrattu.
  58. Talks, K. L. è Harris, A. L. Situazione attuale di fattori antiangiogenici. Fr J Haematol. 2000; 109: 477-489. Vede astrattu.
  59. Morris, G. M., Coderre, J. A., Micca, P. L., Lombardo, D. T., è Hopewell, J. W. Terapia di cattura di neutroni di bore di u rat 9L gliosarcoma: valutazione di l'effetti di a cartilagine di squali. Fr J Radiol. 2000; 73: 429-434. Vede astrattu.
  60. Renckens, C. N. è van Dam, F. S. [U fondu naziunale di u cancheru (Koningin Wilhelmina Fonds) è a terapia Houtsmuller per u cancer]. Ned.Tijdschr.Geneeskd. 7-3-1999; 143: 1431-1433. Vede astrattu.
  61. Moses, MA, Wiederschain, D., Wu, I., Fernandez, CA, Ghazizadeh, V., Lane, WS, Flynn, E., Sytkowski, A., Tao, T., è Langer, R. Troponin I hè prisente in u cartilagine umanu è inibisce l'angiogenesi. Proc Natl.Acad.Sci.U.S.A 3-16-1999; 96: 2645-2650. Vede astrattu.
  62. Moller HJ, Moller-Pedersen T, Damsgaard TE, Poulsen JH. Dimostrazione di sulfatu di cheratina immunogenica in chondroitin commerciale 6-sulfatu da cartilagine di squali. Implicazioni per i test ELISA. Clin Chim Acta 1995; 236: 195-204. Vede astrattu.
  63. Lu C, Lee JJ, Komaki R, et al. Chimiuradioterapia cù o senza AE-941 in u stadiu III di u cancheru di pulmone micca à piccule cellule: un prucessu randomizatu di fase III J Natl Cancer Inst 2010; 102: 1-7. Vede astrattu.
  64. Loprinzi CL, Levitt R, Barton DL, et al. Valutazione di a cartilagine di squali in pazienti cun cancru avanzatu: un prucessu di u Gruppu di Trattamentu di u Cancru Centrale Centrale Cancer 2005; 104: 176-82. Vede astrattu.
  65. Batist G, Patenaude F, Champagne P, et al. Neovastat (AE-941) in pazienti refrattari à carcinoma di cellule renali: rapportu di un prucessu di fase II cù dui livelli di dose. Ann Oncol 2002; 13: 1259-63 .. Vede astrattu.
  66. Sauder DN, Dekoven J, Champagne P, et al. Neovastat (AE-941), un inibitore di l'angiogenesi: risultati clinichi di fase I / II randomizati in pazienti cù psoriasis in placca. J Am Acad Dermatol 2002; 47: 535-41. Vede astrattu.
  67. Gingras D, Renaud A, Mousseau N, et al. Inibizione di proteina di matrice da AE-941, un cumpostu antiangiogenicu multifunzionale. Anticancer Res 2001; 21: 145-55 .. Vede astrattu.
  68. Falardeau P, Champagne P, Poyet P, et al. Neovastat, un medicamentu antiangiogenicu multifunzionale naturale, in prove cliniche di fase III. Semin Oncol 2001; 28: 620-5 .. Vede astrattu.
  69. Boivin D, Gendron S, Beaulieu E, et al. L'agente antiangiogenicu Neovastat (AE-941) induce l'apoptosi di e cellule endoteliali. Mol Cancer Ther 2002; 1: 795-802 .. Vede astrattu.
  70. Cohen M, Wolfe R, Mai T, Lewis D.Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo di una crema topica chì cuntene glucosamina sulfate, chondroitin sulfate, e canfora per l'artrosi di u ghjinochju. J Rheumatol 2003; 30: 523-8 .. Vede astrattu.
  71. May B, Kuntz HD, Kieser M, Kohler S. Efficacità di una cumminazione d'oliu di menta piperita / oliu di cuminu in dispepsia non ulcerosa. Arzneimittelforschung 1996; 46: 1149-53. Vede astrattu.
  72. Anon. AEterna annuncia u principiu di l'iscrizzione di i pazienti per u prucessu clinicu di fase III sponsorizatu da NIH di AE-941 / Neovastat in u trattamentu di u cancheru di pulmone. Aeterna 2000 Comunicatu di Notte 2000 17 di Maghju.
  73. Sheu JR, Fu CC, Tsai ML, Chung WJ. Effettu di U-995, un potente inibitore di l'angiogenesi derivatu da a cartilagine di squali, nantu à l'attività anti-angiogenesi è anti-tumorale. Anticancer Res 1998; 18: 4435-41. Vede astrattu.
  74. Fontenele JB, Viana GS, Xavier-Filho J, de-Alencar JW. Attività antiinfiammatoria è analgesica di una frazzione solubile in acqua da u cartilagine di squali. Braz J Med Biol Res 1996; 29: 643-6. Vede astrattu.
  75. Fontenele JB, Araujo GB, de Alencar JW, Viana GS. L'effetti analgesici è antiinflamatori di a cartilagine di squali sò dovuti à una molecula di peptidi è sò dipendenti di u sistema di ossidu nitricu (NO). Biol Pharm Bull 1997; 20: 1151-4. Vede astrattu.
  76. Gomes EM, Souto PR, Felzenszwalb I. Squarilu-cartilagine chì cuntene una preparazione prutegge e cellule da u perossidu d'idrogenu induce danni è mutagenesi. Mutat Res 1996; 367: 204-8. Vede astrattu.
  77. Mathews J. Media alimenta a frenesia nantu à a cartilagine di squali cum'è trattamentu di u cancer. J Natl Cancer Inst 1993; 85: 1190-1. Vede astrattu.
  78. Bhargava P, Trocky N, Marshall J, et al. Un studiu di sicurezza, tolleranza è farmacocinetica di fasa I di a dosa crescente, infusione cuntinua di durata crescente di MSI-1256F (Squalamine Lactate) in pazienti cun cancru avanzatu. Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A698.
  79. Kalidas M, Hammond LA, Patnaik P, et al. Un studiu di fase I è farmacocinetica (PK) di l'inibitore di l'angiogenesi, u lattatu squalaminu (MSI-1256F). Proc Am Soc Clinic Oncol 2000; 19: A698.
  80. Patnaik A, Rowinsky E, Hammond L, et al. Un studiu di fase I è farmacocinetica (PK) di l'inibitore unicu di l'angiogenesi, u lattatu di squalamina (MSI-1256F). Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A622.
  81. Evans WK, Latreille J, Batist G, et al. AE-941, un inibitore di l'angiogenesi: ghjustificazione di u sviluppu in cumbinazione cù chimioterapia / radioterapia induzione in pazienti cun cancru di pulmone senza cellule chjuche (NSCLC). Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A1938.
  82. Rosenbluth RJ, Jennis AA, Cantwell S, DeVries J. Cartilagine di squali orali in u trattamentu di i pazienti cun tumori cerebrali primari avanzati. Un studiu pilotu di fase II. Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A554.
  83. Leitner SP, Rothkopf MM, Haverstick L, et al. Dui studii di fase II di polvere di cartilagine di squalo seccu orale (SCP) in pazienti (pts) cun cancru di senu metastaticu o prostata refrattariu à u trattamentu standard. Proc Am Soc Clinic Oncol 1998; 17: A240.
  84. Natl Cancer Institute CancerNet. Situ Web Cartilage: www.cancer.gov (Accessu u 18 d'Agostu 2000).
  85. Berbari P, Thibodeau A, Germain L, et al Effetti antiangiogenici di l'amministrazione orale di estrattu di cartilagine liquida in l'omu. J Surg Res 1999; 87: 108-13. Vede astrattu.
  86. Hillman JD, Peng AT, Gilliam AC, Remick SC. Trattamentu di u Sarcoma Kaposi cù l'amministrazione orale di cartilagine di squali in un virus di l'Herpes Umanu 8-seropositivu, Virus di l'Immunodeficienza Umana-Seronegativu omosessuale. Arch Dermatol 2001; 137: 1149-52. Vede astrattu.
  87. Astratti di prova clinica Neovastat. Prisentatu à l'Associazione Americana per a Ricerca Cancer 92nd riunione annuale U 27 di marzu di u 2001.
  88. Wilson JL. A cartilagine tematica di squali sottumette a psoriasi: rivista di ricerca è risultati clinichi preliminari. Cumplementu Alternu Ther 2000; 6: 291.
  89. Miller DR, Anderson GT, Stark JJ, et al. Fase I / II prucessu di a sicurezza è l'efficacità di u cartilagine di squali in u trattamentu di u cancheru avanzatu. J Clin Oncol 1998; 16: 3649-55. Vede astrattu.
  90. Lane IW, Comac L. I Squali ùn piglianu u cancheru. Garden City, NY: Avery Publishing Group; 1992.
  91. Caccia TJ, Connelly JF. Cartilagine di squalo per u trattamentu di u cancer. Am J Health Syst Pharm 1995; 52: 1756-60. Vede astrattu.
  92. Ashar B, Vargo E. Epatite indotta da cartilagine di squalo [lettera]. Ann Intern Med 1996; 125: 780-1. Vede astrattu.
Ultima rivista - 14/03/2019

Selezziunà Amministrazione

Cosa hà Cagiunatu U Pancinu Outie di u mo Figliolu è duverebbe riparallu?

Cosa hà Cagiunatu U Pancinu Outie di u mo Figliolu è duverebbe riparallu?

I buttoni di u ventre ò in tutte e forme è dimen ioni. Ci ò innie è outie . E donne incinte anu pe u u o innie diventatu un outie temporaneamente quandu u o ventre cre ce. Uni poch...
Millipedi Mordenu è Sò Velenosi?

Millipedi Mordenu è Sò Velenosi?

Millipedi ò trà i più antichi - è più affa cinanti - decompo er . i trovanu in gua i tutte e zone di u mondu. pe u cunfunditi cù i vermi, ti picculi artropodi ò tati...