Cartilagine di Squali
Autore:
Marcus Baldwin
Data Di Creazione:
15 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
15 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Probabilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
A cartilagine di u squalu hè più famosa per u cancer. A cartilagine di u squalu hè ancu usata per l'artrosi, psoriasi in placche, perdita di visione in età, guarigione di ferite, danni à a retina di l'ochju per via di u diabete, è infiammazione di l'intestinu (enterite).
Alcune persone applicanu cartilagine di squali direttamente nantu à a pelle per l'artrite è a psoriasi.
Alcune persone applicanu cartilagine di squali in u rettu per u cancer.
Base di dati cumpleta di i medicinali naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per CARTILAGGIU DI SHARK sò i seguenti:
Probabilmente inefficace per ...
- Cancer. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià cartilagine di squali per bocca ùn beneficia micca e persone cun tumori avanzati, trattati in precedenza di u senu, di u colon, di i pulmoni, di a prostata o di u cervellu. Sembra ancu micca prufittà di e persone cun linfoma non-Hodgkin avanzatu, trattatu prima. U cartilagine di u squalu ùn hè micca statu studiatu in e persone cun cancru menu avanzatu.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Tumore cancerosu chjamatu sarcomu Kaposi. Ci sò raporti chì l'applicazione di cartilagine di squali à a pelle puderia diminuisce i tumori chjamati sarcoma di Kaposi. Questi tumori sò più cumuni in e persone cun HIV.
- Osteoartrite. Quandu sò applicati à a pelle, i prudutti chì cuntenenu cartilagine di squali in cumbinazione cù altri ingredienti sarianu riduce i sintomi di l'artrite. Tuttavia, ogni sollievu di i sintomi hè probabilmente dovutu à l'ingrediente di canfora è micca à l'altri ingredienti. Inoltre, ùn ci hè nisuna ricerca chì mostra chì u cartilagine di i squali hè assorbitu da a pelle.
- Psoriasis. E prime ricerche in e persone cù psoriasi in placca mostranu chì un estrattu specificu di cartilagine di squali (AE-941) migliora l'aspettu di e placche è diminuisce u pruritu quandu hè presu per bocca o applicatu à a pelle.
- Un tipu di cancheru di rene chjamatu carcinoma di cellule renali. Piglià un estrattu specificu di cartilagine di squalu (AE-941) per bocca puderia aumentà a sopravvivenza in i pazienti cun carcinoma di cellule renali.
- Perdita di visione ligata à l'età.
- Guarimentu di ferite.
- Altre cundizioni.
A cartilagine di u squalu pò impedisce a crescita di novi vasi sanguigni necessarii per cresce u cancheru. Puderia ancu impedisce a crescita di i vini sanguini à e lesioni di psoriasis. Questu puderia aiutà à guarì queste ferite.
A cartilagine di u squalu hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di e persone quandu hè pigliatu da a bocca finu à 40 mesi o quandu hè applicatu à a pelle finu à 8 settimane.
Pò causà un gattivu gustu in bocca, nausea, vomitu, mal di stomacu, stipsi, bassa pressione sanguigna, vertigini, altu zuccherinu in sangue, alti livelli di calciu, debolezza è fatica. Puderia ancu causà disfunzione epatica. Alcuni prudutti anu un odore è un gustu sgradevuli.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile nantu à a sicurezza di piglià cartilagine di squali se site incinta o allattate. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu."Malatie autoimmune" cum'è sclerosi multipla (MS), lupus (lupus eritematoso sistemicu, SLE), artrite reumatoide (RA), o altre condizioni: A cartilagine di u squalu pò fà chì u sistema immunitariu diventi più attivu. Questa puderia aumentà i sintomi di malatie autoimmune. Se avete una di queste condizioni, hè megliu evità di aduprà cartilagine di squali.
Elevati livelli di calciu (ipercalcemia): A cartilagine di u squalu puderia aumentà i livelli di calciu, allora ùn deve esse aduprata da e persone chì i so livelli di calciu sò dighjà troppu alti.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Medicazione chì diminuisce u sistema immunitariu (Immunosupressori)
- A cartilagine di u squalu puderia aumentà u sistema immunitariu. Aumentendu u sistema immunitariu, u cartilagine di i squali puderia diminuisce l'efficacia di i medicinali chì diminuiscenu u sistema immunitariu.
Alcuni farmaci chì diminuenu u sistema immunitariu includenu azatioprina (Imuran), basiliximab (Simulect), ciclosporina (Neoral, Sandimmune), daclizumab (Zenapax), muromonab-CD3 (OKT3, Orthoclone OKT3), micofenolato (CellCept), tacrolimus (FK506, Prograf ), sirolimus (Rapamune), prednisone (Deltasone, Orasone), corticosteroidi (glucocorticoidi), è altri.
- Calci
- U cartilagine di u squalu puderia alzà i livelli di calciu. Ci hè una preoccupazione chì l'usu cù i supplementi di calciu puderia fà livelli di calciu troppu alti.
- Succu di frutta
- U suchju di frutta acidica cum'è l'aranciu, a mela, l'uva, o u pumadoru, pò calà a forza di a cartilagine di squali à misura chì passanu i minuti. Se a cartilagine di squali hè aghjuntu à un suchju di fruttu, deve esse aghjuntu ghjustu prima di l'usu.
AE-941, Cartilage de Requin, Cartilage de Requin du Pacifique, Cartilago de Tiburon, Collagène Marin, Extrait de Cartilage de Requin, Liquide de Cartilage Marin, Marine Collagen, Marine Liquid Cartilage, MSI-1256F, Neovastat, Pacific Shark Cartilage, Poudre de Cartilagine de Requin, Shark Cartilage Powder, Shark Cartilage Extract, Sphyrna lewini, Squalus acanthias.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Merly L, Smith SL. Proprietà proinfiammatorie di u supplementu di cartilagine di squali. Immunopharmacol Immunotoxicol. 2015; 37: 140-7. Vede astrattu.
- Sakai S, Otake E, Toida T, Goda Y. Identificazione di l'urigine di u chondroitin sulfate in "alimenti sani". Chem Pharm Bull (Tokyo). 2007; 55: 299-303. Vede astrattu.
- PDQ Integrative, Alternative, and Complementary Therapies Board Board. Cartilagine (Bovinu è Squalo) (PDQ®): Versione Prufessiunale Sanitaria. Riassunti di l'infurmazioni nantu à u cancheru PDQ [Internet]. Bethesda (MD): Istitutu Naziunale di u Cancer (US); 2002. 2016 Jul 21. Vede astrattu.
- L'estratti di cartilagine Goldman E. Shark pruvatu cum'è un novu trattamentu di psoriasis. Skin All News 1998; 29:14.
- Food and Drug Administration. A FDA agisce contr'à u marketing fermu di droghe micca appruvate. Documentu di discussione FDA (10 dicembre 1999)
- Lane W è Milner M. Un paragone di cartilagine di squali è di cartilagine bovinu. Townsend Lett 1996; 153: 40-42.
- Zhuang, L, Wang, B, Shivji, G, et al. AE-941, un novu inibitore di l'angiogenesi hà un significativu effettu antiinflamatoriu nantu à l'ipersensibilità à u cuntattu. J Invest Derm 1997; 108: 633.
- Turcotte P. Fase I studiu di scalazione di a dose di AE-941, un agente antiangiogenicu, in paziente di degenerazione maculare legata à l'età. Cunferenza di a Società Retina (Hawaii, 2 Dicembre 1999).
- Saunder DN. Antagonistu di l'angiogenesi cum'è trattamentu per a psoriasis: I risultati di a prova clinica di Fase I cù AE-941. Cunferenza di l'Accademia Americana di Dermatologia, New Orleans, Louisiana, 19-24 di Marzu, 1999.
- Aeterna Laboratories Inc. Fase III studiu randomizatu di AE-941 (Neovastat; Estratto di Cartilagine di Squalo) in pazienti cun carcinoma di cellule renali metastatiche refrattarie à immunoterapia. 2001.
- Escudier, B, Patenaude, F, Bukowski, R, et al. Motivazione di un prucessu clinicu di fase III cù AE-941 (Neovastat (R)) in pazienti metastaticu di carcinoma di cellule renali refrattarie à immunoterapia. Ann Oncol 2000; 11 (supplementu 4): 143-144.
- Dupont E, Alaoui-Jamali M, Wang T, et al. Attività angiostatica è antitumorale di AE-941 (Neovastat), una frazzione moleculare derivata da cartilagine di squali. Proceedings of the American Association for Cancer Research 1997; 38: 227.
- Shimizu-Suganuma, Masum, Mwanatambwe, Milanga, Iida, Kazum, et al. Effettu di a cartilagine di i squali nantu à a crescita di u tumore è u tempu di sopravvivenza in vivo (riunione astratta). Proc Annu Incuntrà Am Soc Clin Oncol 1999; 18: A1760.
- Anonimu. Attività angiostatica è antitumorale di AE-941 (neovastat-R), una frazzione moleculare derivata da cartilagine di squali (riunione astratta). Proc Annu Meet Am Assoc Cancer Res 1997; 38: A1530.
- Cataldi, JM è Osborne, DL. Effetti di a cartilagine di squali nantu à a neovascularizazione di u tumore mammariu in vivo è a proliferazione cellulare in vitro (riunione astratta). FASEB Journal 1995; 9: A135.
- Jamali MA, Riviere P, Falardeau A, et al. Effettu di AE-941 (Neovastat), un inibitore di l'angiogenesi, in u mudellu metastaticu di u carcinoma pulmonariu di Lewis, efficacia, prevenzione di tossicità è sopravvivenza. Clin Invest Med 1998; (suppl): S16.
- Saad F, Klotz L, Babaian R, Lacombe L, Champagne P, è Dupont E. Phase I / II trial nantu à AE-941 (Neovastat) in pazienti cun cancru di prostata refrattariu metastaticu (presentazione astratta). Riunione annuale di l'Associazione Urologica Canadiana (24-27 di ghjugnu, 2001).
- Rosenbluth, RJ, Jennis, AA, Cantwell, S, et al. Cartilagine di squali orali in u trattamentu di i pazienti cun tumori cerebrali primari avanzati. Un studiu pilotu di fase II (astrattu di riunione). Proc Annu Meet Am Soc Clin Oncol 1999; 18: A554.
- Dupont E, Savard RE, Jourdain C, Juneau C, Thibodeau A, Ross N, et al. Proprietà antiangiogeniche di un novu estrattu di cartilagine di squali: rolu potenziale in u trattamentu di a psoriasi. J Cutan Med Surg 1998; 2: 146-152.
- Lane IW è Contreras E. Alta percentuale di bioattività (riduzione di a dimensione lorda di u tumore) osservata in pazienti avanzati cun cancru trattati cù materiale di cartilagine di squali. J Naturopath Med 1992; 3: 86-88.
- Wilson JL. A cartilagine tematica di squali sottumette a psoriasi. Alternativa Comp Ther 2000; 6: 291.
- Riviere M, Latreille J è Falardeau P. AE-941 (Neovastat), un inibitore di l'angiogenesi: risultati di i prucessi clinichi di cancru di fase I / II. Cancer Invest 1999; 17 (suppl 1): 16-17.
- Milner M. Una guida à l'usu di u cartilagine di i squali in u trattamentu di l'artrite è di altre malatie articolari infiammatorie. Amer Chiropractor 1999; 21: 40-42.
- Leitner SP, Rothkopf MM, Haverstick DD, et al. Dui studii di fase II di polvere di cartilagine di squalu seccu orale (SCP) in pazienti cun cancru di senu metastaticu o prostata refrattariu à u trattamentu standard. Amer Soc Clin Oncol 1998; 17: A240.
- Evans WK, Latreille J, Batist G, et al. AE-941, un inibitore di l'angiogenesi: ghjustificazione per u sviluppu in combinazione cù chimioterapia / radioterapia induzione in pazienti cun cancru di pulmone senza cellule chjuche (NSCLC). Documenti pruposti 1999; S250.
- Riviere M, Falardeau P, Latreille J, et al. U prucessu clinicu di a fase I / II di u cancheru di u pulmone risultati cù AE-941 (Neovastat ®) un inibitore di l'angiogenesi. Clin Invest Med (supplementu) 1998; S14.
- Riviere M, Alaoui-Jamali M, Falardeau P, et al. Neovastat: un inhibitore di l'angiogenesi cù attività anti-cancru. Proc Amer Assoc Cancer Res 1998; 39: 46.
- Nisun autore. Astratti di prova clinica Neovastat. 2001;
- Aeterna Laboratories Inc. Studiu di Fase II di AE-941 (Neovastat; Cartilagine di Squali) in pazienti cun recidiva precoce o mieloma multiplu refrattariu. 2001. Infurmazione Numeru di Cuntattu 1-888-349-3232.
- Felzenszwalb, I., Pelielo de Mattos, J. C., Bernardo-Filho, M., è Caldeira-de-Araujo, A. Preparazione chì cuntene cartilagine di squalo: prutezzione contr'à e spezie reattive di l'ossigenu. Food Chem Toxicol 1998; 36: 1079-1084. Vede astrattu.
- Coppes, M. J., Anderson, R. A., Egeler, R. M., è Wolff, J. E. Terapie alternative per u trattamentu di u cancheru di a zitiddina. N Engl. J Med 9-17-1998; 339: 846-847. Vede astrattu.
- Davis, P. F., He, Y., Furneaux, R. H., Johnston, P. S., Ruger, B. M., è Slim, G. C. Inibizione di l'angiogenesi per ingestione orale di cartilagine di squali in polvere in un mudellu di rat. Microvasc.Res 1997; 54: 178-182. Vede astrattu.
- McGuire, T. R., Kazakoff, P. W., Hoie, E. B., è Fienhold, M. A. Attività antiproliferativa di cartilagine di squali cù è senza fattore di necrosi tumorale-alfa in endoteliu di a vena ombelicale umana. Farmacoterapia 1996; 16: 237-244. Vede astrattu.
- Kuettner, K. E. è Pauli, B. U. Inibizione di neovascularizazione da un fattore di cartilagine. Ciba Found.Simp. 1983; 100: 163-173.Vede astrattu.
- Lee, A. è Langer, R. U cartilagine di squali cuntene inibitori di l'angiogenesi tumorale. Scienza 9-16-1983; 221: 1185-1187. Vede astrattu.
- Korman, D. B. [Proprietà antiangiogeniche è antitumorali di u cartilagine]. Vopr.Onkol. 2012; 58: 717-726. Vede astrattu.
- Patra, D. è Sandell, L. J. Molecule antiangiogeniche è anticancerose in cartilagine. Expert.Rev Mol.Med 2012; 14: e10. Vede astrattu.
- de Mejia, E. G. e Dia, V. P. U rolu di e proteine nutraceutiche è di i peptidi in l'apoptosi, l'angiogenesi è a metastasi di e cellule tumorali. Cancer Metastasis Rev 2010; 29: 511-528. Vede astrattu.
- Bargahi, A., Hassan, Z. M., Rabbani, A., Langroudi, L., Noori, S. H., è Safari, E. Effettu di a proteina derivata da a cartilagine di u squalu nantu à l'attività di e cellule NK. Immunopharmacol. Immunotoxicol. 2011; 33: 403-409. Vede astrattu.
- Lee, S. Y. è Chung, S. M. Neovastat (AE-941) inibisce l'infiammazione di e vie aeree via VEGF è HIF-2 suppressione alfa. Vascul.Pharmacol 2007; 47 (5-6): 313-318. Vede astrattu.
- Pearson, W., Orth, M. W., Karrow, N. A., Maclusky, N. J., è Lindinger, M. I. Effetti antiinflamatori è chondroprotettivi di nutraceutici da Sasha's Blend in un mudellu di cartilagine explant di inflammazione. Mol Nutr Food Res 2007; 51: 1020-1030. Vede astrattu.
- Kim, S., de, A., V, Bouajila, J., Dias, AG, Cyrino, FZ, Bouskela, E., Costa, PR, e Nepveu, F. Alpha-phenyl-N-tert-butyl nitrone ( PBN) derivati: sintesi è azzione protettiva contra i danni microvascolari indotti da ischemia / riperfusione. Bioorg.Med Chem 5-15-2007; 15: 3572-3578. Vede astrattu.
- Merly, L., Simjee, S., è Smith, S. L. Induzione di citochine infiammatorie da estratti di cartilagine. Int Immunopharmacol. 2007; 7: 383-391. Vede astrattu.
- Moses, M. A., Sudhalter, J., è Langer, R. Identificazione di un inhibitore di neovascularizazione da u cartilagine. Scienza 6-15-1990; 248: 1408-1410. Vede astrattu.
- Ratel, D., Glazier, G., Provencal, M., Boivin, D., Beaulieu, E., Gingras, D., e Beliveau, R. Enzimi fibrinolitici à azzione diretta in estrattu di cartilagine di squali: rolu terapeuticu potenziale in vascolari disordini. Thromb.Res. 2005; 115 (1-2): 143-152. Vede astrattu.
- Gingras, D., Labelle, D., Nyalendo, C., Boivin, D., Demeule, M., Barthomeuf, C., e Beliveau, R. L'agente antiangiogenicu Neovastat (AE-941) stimula l'attività di l'attivatore plasminogenu tissutale. Investite New Drugs 2004; 22: 17-26. Vede astrattu.
- Latreille, J., Batist, G., Laberge, F., Champagne, P., Croteau, D., Falardeau, P., Levinton, C., Hariton, C., Evans, WK, e Dupont, E. Phase Pruvenza I / II di a sicurezza è l'efficacità di AE-941 (Neovastat) in u trattamentu di u cancheru di pulmone micca di cellule chjuche. Clin Lung Cancer 2003; 4: 231-236. Vede astrattu.
- Bukowski, R. M. AE-941, un compostu antiangiogenicu multifunzionale: prucessi in carcinoma di cellule renali. Expert.Opin.Investig.Drugs 2003; 12: 1403-1411. Vede astrattu.
- Jagannath, S., Champagne, P., Hariton, C., e Dupont, E. Neovastat in mieloma multiplu. Eur.J.Hematol. 2003; 70: 267-268. Vede astrattu.
- A FDA cuncede u statutu di droga orfana à Aeterna's Neovastat per u cancheru di rene. Expert.Rev Anticancer Ther 2002; 2: 618. Vede astrattu.
- Dupont, E., Falardeau, P., Mousa, SA, Dimitriadou, V., Pepin, MC, Wang, T., è Alaoui-Jamali, MA Proprietà antiangiogeniche è antimetastatiche di Neovastat (AE-941), un estrattu attivu orale derivatu da u tissutu di cartilagine. Clin Exp Metastasi 2002; 19: 145-153. Vede astrattu.
- Beliveau, R., Gingras, D., Kruger, EA, Lamy, S., Sirois, P., Simard, B., Sirois, MG, Tranqui, L., Baffert, F., Beaulieu, E., Dimitriadou, V., Pepin, MC, Courjal, F., Ricard, I., Poyet, P., Falardeau, P., Figg, WD, e Dupont, E. The Antiangiogenic Agent Neovastat (AE-941) Inhibits Vascular Endothelial Growth Factor Effetti Biologichi mediati. Clin Cancer Res 2002; 8: 1242-1250. Vede astrattu.
- Weber, M. H., Lee, J., è Orr, F. W. L'effettu di Neovastat (AE-941) nantu à un mudellu sperimentale di tumore ossu metastaticu. Int J Oncol 2002; 20: 299-303. Vede astrattu.
- Barber, R., Delahunt, B., Grebe, S. K., Davis, P. F., Thornton, A., è Slim, G. C. A cartilagine di squali orali ùn abulisce micca a carcinogenesi ma ritarda a progressione di u tumore in un mudellu murinu. Anticancer Res 2001; 21 (2A): 1065-1069. Vede astrattu.
- Gonzalez, RP, Soares, FS, Farias, RF, Pessoa, C., Leyva, A., Barros Viana, GS, è Moraes, MO Dimostrazione di l'effettu inibitoriu di a cartilagine di squali orali nantu à l'angiogenesi indotta da fattore di crescita di fibroblasti di basa cornea. Biol.Pharm.Bull. 2001; 24: 151-154. Vede astrattu.
- Brem, H. è Folkman, J. Inibizione di l'angiogenesi tumorale mediata da u cartilagine. J Exp.Med 2-1-1975; 141: 427-439. Vede astrattu.
- Koch, A. E. U rolu di l'angiogenesi in l'artrite reumatoide: sviluppi recenti. Ann Rheum.Dis. 2000; 59 Suppl 1: i65-i71. Vede astrattu.
- Talks, K. L. è Harris, A. L. Situazione attuale di fattori antiangiogenici. Fr J Haematol. 2000; 109: 477-489. Vede astrattu.
- Morris, G. M., Coderre, J. A., Micca, P. L., Lombardo, D. T., è Hopewell, J. W. Terapia di cattura di neutroni di bore di u rat 9L gliosarcoma: valutazione di l'effetti di a cartilagine di squali. Fr J Radiol. 2000; 73: 429-434. Vede astrattu.
- Renckens, C. N. è van Dam, F. S. [U fondu naziunale di u cancheru (Koningin Wilhelmina Fonds) è a terapia Houtsmuller per u cancer]. Ned.Tijdschr.Geneeskd. 7-3-1999; 143: 1431-1433. Vede astrattu.
- Moses, MA, Wiederschain, D., Wu, I., Fernandez, CA, Ghazizadeh, V., Lane, WS, Flynn, E., Sytkowski, A., Tao, T., è Langer, R. Troponin I hè prisente in u cartilagine umanu è inibisce l'angiogenesi. Proc Natl.Acad.Sci.U.S.A 3-16-1999; 96: 2645-2650. Vede astrattu.
- Moller HJ, Moller-Pedersen T, Damsgaard TE, Poulsen JH. Dimostrazione di sulfatu di cheratina immunogenica in chondroitin commerciale 6-sulfatu da cartilagine di squali. Implicazioni per i test ELISA. Clin Chim Acta 1995; 236: 195-204. Vede astrattu.
- Lu C, Lee JJ, Komaki R, et al. Chimiuradioterapia cù o senza AE-941 in u stadiu III di u cancheru di pulmone micca à piccule cellule: un prucessu randomizatu di fase III J Natl Cancer Inst 2010; 102: 1-7. Vede astrattu.
- Loprinzi CL, Levitt R, Barton DL, et al. Valutazione di a cartilagine di squali in pazienti cun cancru avanzatu: un prucessu di u Gruppu di Trattamentu di u Cancru Centrale Centrale Cancer 2005; 104: 176-82. Vede astrattu.
- Batist G, Patenaude F, Champagne P, et al. Neovastat (AE-941) in pazienti refrattari à carcinoma di cellule renali: rapportu di un prucessu di fase II cù dui livelli di dose. Ann Oncol 2002; 13: 1259-63 .. Vede astrattu.
- Sauder DN, Dekoven J, Champagne P, et al. Neovastat (AE-941), un inibitore di l'angiogenesi: risultati clinichi di fase I / II randomizati in pazienti cù psoriasis in placca. J Am Acad Dermatol 2002; 47: 535-41. Vede astrattu.
- Gingras D, Renaud A, Mousseau N, et al. Inibizione di proteina di matrice da AE-941, un cumpostu antiangiogenicu multifunzionale. Anticancer Res 2001; 21: 145-55 .. Vede astrattu.
- Falardeau P, Champagne P, Poyet P, et al. Neovastat, un medicamentu antiangiogenicu multifunzionale naturale, in prove cliniche di fase III. Semin Oncol 2001; 28: 620-5 .. Vede astrattu.
- Boivin D, Gendron S, Beaulieu E, et al. L'agente antiangiogenicu Neovastat (AE-941) induce l'apoptosi di e cellule endoteliali. Mol Cancer Ther 2002; 1: 795-802 .. Vede astrattu.
- Cohen M, Wolfe R, Mai T, Lewis D.Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo di una crema topica chì cuntene glucosamina sulfate, chondroitin sulfate, e canfora per l'artrosi di u ghjinochju. J Rheumatol 2003; 30: 523-8 .. Vede astrattu.
- May B, Kuntz HD, Kieser M, Kohler S. Efficacità di una cumminazione d'oliu di menta piperita / oliu di cuminu in dispepsia non ulcerosa. Arzneimittelforschung 1996; 46: 1149-53. Vede astrattu.
- Anon. AEterna annuncia u principiu di l'iscrizzione di i pazienti per u prucessu clinicu di fase III sponsorizatu da NIH di AE-941 / Neovastat in u trattamentu di u cancheru di pulmone. Aeterna 2000 Comunicatu di Notte 2000 17 di Maghju.
- Sheu JR, Fu CC, Tsai ML, Chung WJ. Effettu di U-995, un potente inibitore di l'angiogenesi derivatu da a cartilagine di squali, nantu à l'attività anti-angiogenesi è anti-tumorale. Anticancer Res 1998; 18: 4435-41. Vede astrattu.
- Fontenele JB, Viana GS, Xavier-Filho J, de-Alencar JW. Attività antiinfiammatoria è analgesica di una frazzione solubile in acqua da u cartilagine di squali. Braz J Med Biol Res 1996; 29: 643-6. Vede astrattu.
- Fontenele JB, Araujo GB, de Alencar JW, Viana GS. L'effetti analgesici è antiinflamatori di a cartilagine di squali sò dovuti à una molecula di peptidi è sò dipendenti di u sistema di ossidu nitricu (NO). Biol Pharm Bull 1997; 20: 1151-4. Vede astrattu.
- Gomes EM, Souto PR, Felzenszwalb I. Squarilu-cartilagine chì cuntene una preparazione prutegge e cellule da u perossidu d'idrogenu induce danni è mutagenesi. Mutat Res 1996; 367: 204-8. Vede astrattu.
- Mathews J. Media alimenta a frenesia nantu à a cartilagine di squali cum'è trattamentu di u cancer. J Natl Cancer Inst 1993; 85: 1190-1. Vede astrattu.
- Bhargava P, Trocky N, Marshall J, et al. Un studiu di sicurezza, tolleranza è farmacocinetica di fasa I di a dosa crescente, infusione cuntinua di durata crescente di MSI-1256F (Squalamine Lactate) in pazienti cun cancru avanzatu. Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A698.
- Kalidas M, Hammond LA, Patnaik P, et al. Un studiu di fase I è farmacocinetica (PK) di l'inibitore di l'angiogenesi, u lattatu squalaminu (MSI-1256F). Proc Am Soc Clinic Oncol 2000; 19: A698.
- Patnaik A, Rowinsky E, Hammond L, et al. Un studiu di fase I è farmacocinetica (PK) di l'inibitore unicu di l'angiogenesi, u lattatu di squalamina (MSI-1256F). Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A622.
- Evans WK, Latreille J, Batist G, et al. AE-941, un inibitore di l'angiogenesi: ghjustificazione di u sviluppu in cumbinazione cù chimioterapia / radioterapia induzione in pazienti cun cancru di pulmone senza cellule chjuche (NSCLC). Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A1938.
- Rosenbluth RJ, Jennis AA, Cantwell S, DeVries J. Cartilagine di squali orali in u trattamentu di i pazienti cun tumori cerebrali primari avanzati. Un studiu pilotu di fase II. Proc Am Soc Clinic Oncol 1999; 18: A554.
- Leitner SP, Rothkopf MM, Haverstick L, et al. Dui studii di fase II di polvere di cartilagine di squalo seccu orale (SCP) in pazienti (pts) cun cancru di senu metastaticu o prostata refrattariu à u trattamentu standard. Proc Am Soc Clinic Oncol 1998; 17: A240.
- Natl Cancer Institute CancerNet. Situ Web Cartilage: www.cancer.gov (Accessu u 18 d'Agostu 2000).
- Berbari P, Thibodeau A, Germain L, et al Effetti antiangiogenici di l'amministrazione orale di estrattu di cartilagine liquida in l'omu. J Surg Res 1999; 87: 108-13. Vede astrattu.
- Hillman JD, Peng AT, Gilliam AC, Remick SC. Trattamentu di u Sarcoma Kaposi cù l'amministrazione orale di cartilagine di squali in un virus di l'Herpes Umanu 8-seropositivu, Virus di l'Immunodeficienza Umana-Seronegativu omosessuale. Arch Dermatol 2001; 137: 1149-52. Vede astrattu.
- Astratti di prova clinica Neovastat. Prisentatu à l'Associazione Americana per a Ricerca Cancer 92nd riunione annuale U 27 di marzu di u 2001.
- Wilson JL. A cartilagine tematica di squali sottumette a psoriasi: rivista di ricerca è risultati clinichi preliminari. Cumplementu Alternu Ther 2000; 6: 291.
- Miller DR, Anderson GT, Stark JJ, et al. Fase I / II prucessu di a sicurezza è l'efficacità di u cartilagine di squali in u trattamentu di u cancheru avanzatu. J Clin Oncol 1998; 16: 3649-55. Vede astrattu.
- Lane IW, Comac L. I Squali ùn piglianu u cancheru. Garden City, NY: Avery Publishing Group; 1992.
- Caccia TJ, Connelly JF. Cartilagine di squalo per u trattamentu di u cancer. Am J Health Syst Pharm 1995; 52: 1756-60. Vede astrattu.
- Ashar B, Vargo E. Epatite indotta da cartilagine di squalo [lettera]. Ann Intern Med 1996; 125: 780-1. Vede astrattu.