Nevu Ruby: chì hè, cause principali è cumu per rimuovere
Cuntenutu
- Funzioni principali
- Ciò chì causa u nevus rubinu
- Cumu sguassà ruby nevus
- Opzioni di trattamentu in casa
U Nevu Rubinu, chjamatu ancu angioma senile o angioma rubinu, hè una tacca rossa chì apparisce nantu à a pelle à l'età adulta è chì pò cresce in quantità è quantità cù l'anzianu. Hè abbastanza frequente è ùn riprisenta micca un risicu per a salute, tuttavia, se ci hè un sanguinamentu, un dermatologu deve esse cercatu per fà un diagnosticu più accuratu.
U Nevu Rubinu hè un tipu d'angioma di a pelle, chì di solitu apparisce in i lochi cù poca visualizazione, cum'è u scalp è u ritornu, ma chì pò ancu esse prisente nantu à u troncu è a faccia, ancu se menu spessu. Hè a principale malattia di a pelle di l'anziani è ùn hà sintomi.
U trattamentu hè generalmente fattu per scopi estetichi, è pò esse per laser o crioterapia. U megliu modu per prevene u rubus nevus hè di aduprà a crema solare è evità esse esposti à u sole per un bellu pezzu in modu chì ùn ci sia invechju prematuru di a pelle, chì favurizeghja l'aspettu di sta tacca rossa.
Funzioni principali
U nevus rubinu apparisce inizialmente cum’è macchie chjuche, piatte è rosse, ma cù u invichjamentu, ponu ingrandisce, righjunghjendu i 5 mm, è anu un culore rossu luminosu. Queste macchie ùn regressanu micca, vale à dì, ponu esse rimossi solu cù qualchì tippu di trattamentu, è anu una evoluzione lenta.
Di solitu ùn ci sò sintomi, ma in certi casi ci pò esse un sanguinamentu se ci hè un colpu à a regione di u nevus rubinu. Cusì, hè impurtante d'andà à u dermatistu per avè una nova analisi di i pellet rossi di a pelle.
Amparate à ricunnosce e caratteristiche di altri tippi di angioma.
Ciò chì causa u nevus rubinu
Ùn si sà ancu quale hè a causa di l'apparizione di u ruby nevus, ma frà i fattori chì ponu esse ligati à a so presenza si trovanu l'invecchiamentu di a pelle, esposizione prolungata à u sole è cumposti chimichi è stress. Inoltre, e persone chì anu diabete sò più propensi à avè nevi rubini è ancu di più in u corpu.
Cumu sguassà ruby nevus
U trattamentu di u rubu nevus hè generalmente fattu solu per scopi estetichi, è pò esse fattu cù:
- Laser, chì prumove a diminuzione di u flussu di sangue in u vasu, eliminendu u nevus rubinu;
- Pianghjendu, in chì un spruzzu di azotu liquidu hè piazzatu nantu à a tacca rossa;
- Elettrocoagulazione, un corrente elettricu hè applicatu direttamente à u nevus rubinu;
- Scleroterapia, chì hè una tecnica in a quale una sustanza hè injectata in u vascellu sanguinu per eliminalla.
U tippu di trattamentu pò varià secondu a quantità è a situazione di u nevus rubinu.
Opzioni di trattamentu in casa
U trattamentu casanu per u nevus rubinu pò esse fattu cù oliu di ricinu o suchju di mela verde. L'oliu di ricinu hè adupratu per idratà a pelle è deve esse applicatu à a tacca rossa una volta à ghjornu per 7 ghjorni. A mela verde hà pruprietà antioxidanti, pudendu rallentà l'invecchiamentu di a pelle è, dunque, impedisce a prugressione di u nevus rubinu.U suchju di a mela verde deve esse passatu nant'à u locu almenu 3 volte à ghjornu per 3 settimane.
Per prevene chì altre macchie rosse apparischinu nantu à a pelle, hè impurtante aduprà una crema solare, per evità esse esposti à u sole per un bellu pezzu, avè una dieta sana è piglià bagni cù acqua fredda per migliurà a circulazione.