Dumandate à u Duttore Dieta: Alimentatu da Grassi Solu
Cuntenutu
Q: Puderaghju veramente taglià i carboidrati cumpletamente è ancu esercitassi à un altu livellu, cume suggerenu alcuni sustinenti di diete low-carb è paleo?
A: Iè, pudete taglià i carbs è affidà solu à i grassi per u carburante - è hè cumplettamente sicuru. Certi nutrienti in a vostra dieta sò assolutamente essenziali, cumprendu un paiu di grassi diversi, una manciata di aminoacidi, è assai vitamine è minerali. Nisun zuccheru o carboidrati facenu a lista "must-eat".
Per funziunà senza carbuidrati, u vostru corpu faci un travagliu assai bonu per fà i zuccheri chì hà bisognu o truvà fonti d'energia alternative. Per esempiu, quandu riduce drasticamente o elimina i carboidrati da a vostra dieta, u vostru corpu hè capace di fà u zuccheru da cunservà cum'è glicogenu.
U vostru cervellu hè notu per esse un glutone di zuccheru, chì richiede molta energia è u zuccheru hè a so fonte preferita. Ma malgradu l'amore di u vostru cervellu cù i carboidrati, hè più innamuratu di a sopravvivenza. In u risultatu, si adatta è prospera, alimentendu si cù cetoni (un subproduttu di a degradazione eccessiva di grassu) quandu i carboidrati ùn sò micca intornu. In fattu, u vostru cervellu pò esse cambiatu à questa fonte di carburante alternativu senza chì ancu sapete se avete mai manghjatu una dieta assai bassa in carboidrati o chetogenica, induve cunsumate 60 à 70 per centu di e vostre calorie da grassu è solu 20 à 30 grammi (g) di carbuidrati per ghjornu (eventualmente in più di 50g à ghjornu). Queste diete sò assai efficaci per a perdita di grassu, riducendu certi fattori di risicu per e malatie cardiache, è trattendu a diabete è l'epilepsia.
Allora iè, se vulete, tù puderia tagliate cumpletamente i carboidrati, alimentate u vostru corpu cù grassi, migliurà a vostra salute, è esercitatevi à un altu livellu. Ma a dumanda diventa: Avete veramente bisognu? Da u puntu di vista di l'applicazione, una dieta assai bassu di carbuidrati hè restrittiva quandu si tratta di scelte alimentari - 20, 30, o ancu 50 g di carbuidrati ùn sò micca assai, è pudete manghjà solu tanti funghi, asparagus è spinach.
Eccu un approcciu alternativu, più persunalizatu à u tagliu di carboidrati chì duverà progressivamente chì u vostru corpu s'appoghja di più nantu à i grassi, è dopu, se ci vole, guasgi solu per elli. Aghju creatu sta "gerarchia di carbuidrati" per furnisce una guida amichevule per cunsumà è restringe carbuidrati basatu nantu à i bisogni individuali.
Questa gerarchia simplice hè basata annantu à u fattu chì postu chì micca tutti i carboidrati sò creati uguali, ci hè un spettru in u quale pudete limità. I cibi in cima di a lista sò più densi in carboidrati è calorie mentre cuntenenu menu nutrienti. Mentre scendete nantu à a lista, l'alimenti diventanu menu carboidrati è calori-densi mentre cuntenenu più nutrienti-questi sò l'alimenti chì vulete accumulà nantu à u vostru piattu. In altri palori, cunsuma più spinach (à u fondu in a categuria di verdura verde) chì a soda (à a cima in a categuria di zuccaru aghjuntu).
1. Alimenti chì cuntenenu zuccheru aghjuntu
2. Grani raffinati
3. Grani integrali / amidi
4. Frutta
5. Verdura
6. Verdura verde
Pruvate di riduce è / o eliminà l'alimenti è e bevande da e prime dui pusizioni, è s'ellu ci hè bisognu di più calà u vostru carbu (o calori) ingaghjamentu per pruvucà una perdita di grassu più grande è cuntrullà megliu u zuccheru in sangue, allora travaglià per riduce è / o eliminà l'alimenti. in u gruppu prossimu nantu à a lista. L'adopru di questu approcciu à a restrizione di carboidrati vi aiuterà à cuncintrà nantu à più carboidrati densi di nutrienti mentre vi uttene ancu di limità u livellu di carboidrati chì hè adattu per voi è i vostri bisogni quotidiani.