Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Bacteremia: chì hè, sintomi, cause è trattamentu - Salute
Bacteremia: chì hè, sintomi, cause è trattamentu - Salute

Cuntenutu

A batteremia currisponde à a presenza di batteri in u sangue, chì pò accade per via di procedure chirurgiche è dentarie o esse u risultatu di infezioni urinarie, per esempiu.

In a maiò parte di i casi, a bacteremia ùn porta micca à l'apparizione di segni o sintomi, tuttavia, cume u sangue hè unu di i percorsi principali per a diffusione di u batteriu, u microorganismu pò andà in diverse parti di u corpu è causà una infezione generalizzata, ancu cunnisciutu cum'è scossa settica, chì pò causà frebba, diminuzione di pressione è cambiamentu di a frequenza respiratoria, per esempiu.

Cusì, hè impurtante chì dopu avè eseguitu prucedure invasive, cum'è l'estrazione di i denti o a chirurgia, l'antibiotici sianu aduprati in modu profilatticu, postu chì hè cusì pussibule di prevene l'occorrenza di bacteremia. Inoltre, hè impurtante chì e infezioni sianu trattate secondu a raccomandazione di u duttore, chì in questu modu hè ancu pussibule di prevene l'arrivu di l'agente infettivu in u sangue è a resistenza microbiana.


Principali sintomi

A presenza di batteri in u sangue hè di solitu asintomatica, tuttavia, quandu u sistema immunitariu risponde per via di a presenza di l'organismu, ci sò sintomi chì ponu esse caratteristici di sepsis o ancu di scossa settica, cume:

  • Frebba;
  • Cambiamentu di a frequenza respiratoria;
  • Chills;
  • Diminuzione di pressione;
  • A frequenza cardiaca aumentata;
  • Cambiamenti in a cuncentrazione di globuli bianchi, chì ponu fà una persona più suscettibile à e malatie.

Questi sintomi nascenu per via di l'alloghju di i batteri in altre regioni di u corpu, cume organi artificiali o materiali prisenti in u corpu, cume cateteri o protesi, è ponu variare secondu u tippu di batteri è u statu generale di salute di a persona.


In i casi induve i sintomi sò persistenti ancu cù l'usu di antibiotici è di rimpiazzamentu di fluidi è chì a pressione sanguigna ferma assai bassa, hè pussibule chì a persona si presenti cun scossa settica, chì hè una complicazione seria di bacteremia è chì deve esse trattata immediatamente, questu perchè a persona hè dighjà più debilitata è ci sò assai sostanze tossiche in u corpu prodotte da l'agenti infettivi. Amparate più nantu à u scossa settica.

Cumu identificà

U diagnosticu di bacteremia hè fattu per mezu di testi di laboratorio, cume a conta sanguigna, in cui sò osservati valori ridotti di leucociti è alterazioni chì suggerenu infezioni, è a cultura sanguigna, chì hè u test chì permette l'identificazione di a presenza di microorganismi in u sangue. è chì hè l'agente infettivu.

Quandu a cultura di sangue hè pusitiva è u microorganismu hè identificatu, u batteriu hè isolatu in modu chì l'antibiogramma possa esse fatta per verificà à quali antibiotici u microorganismu hè sensibile o resistente, indicendu cusì u megliu medicamentu per trattà a bacteremia.


In più di a cultura di sangue, u duttore pò dumandà esame di urina, cultura di urina, valutazione di sputum è cultura di secrezione di ferita, per esempiu, postu chì hè ancu pussibule identificà u focu iniziale di l'infezzione è, dunque, inizia u trattamentu più adattu.

Cause di bacteremia

A presenza di batteri in u sangue hè più frequente quandu a persona hà un sistema immunitariu indebolitu per via di malatie croniche, procedure invasive o età, per esempiu. Cusì, hè più faciule per i microorganismi di ghjunghje à u sangue è di sparghjesi in altri organi.

Alcune di e situazioni principali chì aumentanu u risicu di bacteremia sò:

  • Chirurghi;
  • Presenza di cateteri o sonde;
  • Infezioni micca trattate, in particulare infezioni urinarii;
  • Estrazione di denti;
  • Usu d'ogetti non sterili, cum'è aghi è siringhe, per esempiu.

Un'altra situazione chì pò favurisce l'apparizione di batteri in u sangue hè u fattu chì vi lavate assai i denti, chì pò fà chì i batteri chì sò presenti in a cavità orale entrinu in u sangue, tuttavia in a maggior parte di i casi sta situazione ùn hè micca seria è u corpu hè capace di luttà in modu efficace.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per a bacteremia deve esse indicatu da u spezialistu di e malatie infettive o da u medicu generale secondu a causa di a bacteremia è di i batteri prisenti, è tenendu contu di a salute generale è di l'età di a persona.

In generale, u trattamentu hè fattu cù antibiotici è deve esse fattu secondu a guida di u duttore, perchè se u trattamentu hè interrotto senza indicazione, hè pussibule chì i batteri si multiplichinu dinò è portanu à u sviluppu di complicazioni, in più di ancu un risicu più grande di resistenza batterica, chì face u trattamentu più difficiule. Verificate più dettagli di u trattamentu per l'infezzione di sangue.

Cunsigliatu À Voi

Dente - forma anormale

Dente - forma anormale

Un dente di forma anormale hè qual ia i dente chì hà una forma irregulare.L'a pettu di i denti normali varia, in particulare i molari. I denti di forma anormale ponu ri ultà da...
Cisticicercosi

Cisticicercosi

A ci ticicerco i hè una infezzione da un para ite chjamatu Taenia olium (T olium). Hè una tenia di porcu chì crea ci ti in diver e zone di u corpu.A ci ticicerco i hè cau ata da in...