Cosa da sapè nantu à e gengive sanguinanti durante a gravidanza

Cuntenutu
- Chì face chì e gengive sagninu durante a gravidanza?
- A sapiate?
- Quandu e gengive sanguinanti si presentanu principalmente in gravidanza?
- Ma puderianu ancu esse un segnu di prima gravidanza?
- Sintomi chì accumpagnanu sanguinanti gengive durante a gravidanza
- Trattamentu per sanguinà e gengive in gravidanza
- Rimedi casani per trattà e so gengive sanguinanti
- Possibili complicazioni di sanguinanti gengive durante a gravidanza
- Mitu o fattu?
- U takeaway
Chì ghjè quellu nantu à u mo spazzolinu?
Sangue sanguinante? Ùn panicu. Un saccu di donne trovanu chì e so gengive sanguinanu facilmente durante a gravidanza. Hè una di e tante surpresi chì ùn sapete forse micca quandu avete firmatu per portà una nova vita in u mondu.
Chì face chì e gengive sagninu durante a gravidanza?
U vostru dentistu vi pò dà un diagnosticu di gingivite di gravidanza quandu vi lagnate di e vostre gengive sanguinanti. Gingivitis, una forma leve di malatia di gomma, vene da a parolla latina per gomme - gingiva. E so cause potenziali durante a gravidanza includenu:
- Ormoni. Pudete culpà e vostre gengive gonfie è sensibili à l'ormoni di a gravidanza (estrogeni è progesterone) chì stanu attraversendu u sangue è aumentendu u flussu di sangue in tutte e vostre mucose.
- Cambiamenti dietetichi. Avà chì site incinta, manghjate probabilmente più carbuidrati, dolci, è fast food. A vi dice chì site in bona cumpagnia. È un altru studiu mostra chì girà versu scelte alimentarie malsane puderia accadere durante a gravidanza, quandu e donne sperimentanu cambiamenti di gustu.
- Diminuzione di a pruduzzione di saliva. A gravidanza significa più ormoni, è per alcune persone, questu pò significà avè menu saliva. Meno saliva significa chì i carboidrati chì manghjate appendenu intornu à e superfici di i vostri denti per più tempu, putenzialmente cunducendu à un accumulu di placca. A placca hè a robba dolce è appiccicosa chì si accumula nantu à i vostri denti - è hè piena di batteri chì causanu a carie di i denti è a malattia di a gomma.
- Cambiamenti in saliva. Non solu avete menu saliva, ma a vostra saliva hè più acida di quella di e donne chì ùn sò micca incinte. Ciò significa chì ùn hè micca u buffer efficiente di prima. Questi acidi ponu ancu aumentà u vostru risicu di erosione di i denti è di carie.
- Aversione di pasta di denti. E preferenze alimentarie ùn sò micca e soli cambiamenti chì avarete nutatu. Se evitate a vostra abitudine di spazzolatura duie volte à ghjornu perchè ùn pudete micca suppurtà l'odore di u vostru dentifriciu, pruvate à cambià a vostra marca di fiducia o aduprendu un sapore più dolce.
- Malatia di a mattina. Hopefully, questu hè passé, ma se avete sempre trattatu cun questu, assicuratevi di risciacquare a bocca dopu avè lanciatu in modo da lavà l'acidu da u vostru stomacu. Se vulete lavà i denti, aspettate circa 1 ora, chì l'acidu pò avè addulcitu l'esmalte nantu à i vostri denti. Aduprate acqua chjara o sia vigilante in più è risciacquate cù 1 cucharadita di bicarbonato di sodiu scioltu in 1 tazza d'acqua.
A sapiate?
Avete trattatu cù un nasu stufatu nantu à tutti i vostri altri sintomi di gravidanza? Culpa à i stessi ormoni chì facenu gonfà e to gengive. Quessi ormoni dirigenu tutte e mucose.

Quandu e gengive sanguinanti si presentanu principalmente in gravidanza?
Vi dumandate quandu duvete guardà da e gengive sanguinanti? Probabilmente li rimarcherete qualchì tempu durante u vostru secondu trimestre, cù a sensibilità è u sanguinamentu culminanti durante u terzu trimestre. Sì avete avutu a malatia di a gomma prima di stà incinta, avarete probabilmente chì avà hè aggravatu.
Ma puderianu ancu esse un segnu di prima gravidanza?
E gengive sanguinanti ponu esse un primu segnu di gravidanza, accadendu dapoi u primu trimestre. Oltre à piglià un test di gravidanza, pudete vulè riflette nantu à e vostre abitudini di igiene orale.
Sintomi chì accumpagnanu sanguinanti gengive durante a gravidanza
Oltre à u sanguinamentu, pudete nutà altri sintomi di gomma:
- Ghjingule gonfie, addulurate. Insemi cù e gengive sanguinanti, pudete nutà chì e vostre gengive sò gonfie, dolorose è rosse. Avete propiu ragiò: Hè un dulore - ma hè ancu tutale nurmale.
- Tumuri di gravidanza. Pò parè periculosu, ma questi sò generalmente innocu, è u 0,5-5 per centu di e donne incinte li trovanu. Chjamati ancu granulomi piogeni, sti gonfiori rossi, di aspettu crudu accadenu u più spessu trà i denti. Probabilmente sò in relazione cù l'eccessu di placca chì avemu digià parlatu. A bona nutizia hè chì prubabilmente sparisceranu quandu u vostru zitellu faci a so grande entrata in u mondu.
Trattamentu per sanguinà e gengive in gravidanza
Eccu i modi più efficaci per curà e so gengive sanguinanti:
- Bona igiene orale. Aduprate una spazzola à denti à sette morbide è spazziate cù delicatezza (duie volte à ghjornu) in modo da ùn irrità e vostre gengive sensibili.
- Floss. Hè tentatore quandu site stancu di esse solu incinta, ma ùn saltate micca u filamentu. Fendu cusì si caccia l'alimentu chì si ferma trà i denti.
- Collutariu. S'è vo ùn site micca bravu à spazzulà è usà u filu denta, o site in cerca di piglià una cura particulari bè di i vostri denti, pudete vulè risciacquà a bocca cù un collutivu senza alcolu.
- Limite u zuccheru. U zuccaru in eccessu è i boni denti ùn vanu inseme. Malgradu i brami, pudete vulete limità a vostra ingesta di zuccheru è crunch nantu à i frutti è ligumi chì sò, à propositu, grandi per e vostre gengive ancu.
- Pigliate a vostra vitamina prenatale. A vitamina C hè ottima per a salute di a gomma. U calciu tenerà i denti è l'osse forti. Si trova tipicamente in vitamine prenatali, è ancu in alimenti chì sò boni per a gravidanza - cum'è latticini è frutti.
- Visite u vostru dentistu. Puderete esse tentatu di saltà a vostra visita regulare à u dentistu, ma pruvate à inseriscelu ancu sè site ansiosu d'avè qualcunu chì travagli in giru à e vostre gengive sensibili. Un cuntrollu dentale hè u megliu modu per tene nantu à ciò chì accade in bocca. S'ellu ùn hè micca rimarcatu, ricordate di dì à u vostru dentistu chì site incinta per pudè evità i raggi X è qualsiasi travagliu chì richiederà anestesia. Di solitu, u mumentu u megliu per visità un dentistu hè à u principiu di u secondu trimestru.
Rimedi casani per trattà e so gengive sanguinanti
- Mantene a inflamazione di a gomma à a badia aduprendu una risciacquatura di sale ogni ghjornu (1 cucchiaina di sale aghjuntu à 1 tazza d'acqua calda). Ehi, sì site per questu - vai per un bagnu in mare. Arricurdatevi di u vostru nasu stufatu? L'acqua di mare hè un lavatu salinu naturale chì calmerà e vostre gengive è alleviate sta robba.
- Brusgiallu cù una pasta di bicarbunatu di sodiu è acqua pò aiutà à rimuovere. Meno placca significa menu infiammazione. U bicarbonu di sodiu pò ancu aiutà à neutralizà qualsiasi acidi dannosi nantu à i vostri denti si avete malatie di a mattina.
Possibili complicazioni di sanguinanti gengive durante a gravidanza
E gengive sanguinanti durante a gravidanza sò tipicamente abbastanza lievi. Ma hè impurtante vede u vostru dentistu per pudè prevene cumplicazioni putenziali, cum'è a malatia parodontale. Questa hè una infezzione di e gengive è di l'ossu circundante. È, iè, pò purtà à allentà i denti è a perdita ossea.
A maiurità di anu dimustratu chì a malatia parodontale pò fà cresce u risicu di nascita prematura, bassu pesu di nascita è preeclampsia. Tuttavia, alcuni studii ùn mostranu micca una associazione. Sia cum’ella sia, ùn perderete micca pigliendu bè cura di i vostri denti.
Mitu o fattu?
Forse averete intesu a parolla "Guadagna un zitellu, perde un dente". Cù e to gengive chì sanguinanu, hè tentatore di crede chì sia vera. Ma riposu tranquillu.
Mentre chì e cavità dentali è e malatie di e gomme ponu diventà più cumuni quandu site incinta, seguitendu i suggerimenti sopra ci anu da permette di tenesi à tutti i denti.

U takeaway
Cum'è tanti di questi sintomi di gravidanza, e gengive sanguinanti finiscenu. Basta à aspettà finu à chì liberiate u vostru zitellu è teniate quellu preziosu fasciu.
E gengive sanguinanti ùn sò micca piacevuli, ma cù a cunniscenza chì avete guadagnatu (è un spazzolinu à denti soffici), a farete facilmente à a linea d'arrivu.