Brace Yourself: Abbigliamento Active-Designed Beyoncé Hè Arrivatu

Cuntenutu

Beyoncé hà annunziatu i so piani di liberà una linea di abbigliamento attivu in dicembre, è avà hè finalmente ufficialmente (quasi) quì. À a vera moda Bey, u cantante hà annunziatu a so ghjunta cum'è s'ellu ùn era micca una grande cosa cù una foto di Instagram di goccia in un body è una breve didascalia chì dicia "@ivypark". Cue isteria di massa.
Sicondu u situ web, Ivy Park "fusiona u cuncepimentu guidatu da a moda cù l'innuvazione tecnica" per creà un "novu tipu di usura di prestazione: elementi essenziali muderni per u campu è fora di u campu". (Ancu se, tenendu in considerazione ch'ella hà fattu a felpa KALE un successu immediata, simu abbastanza sicuri chì a ghjente serà in fila per cumprà sta roba ùn importa ciò chì pareva.)
L'etichetta hè una joint venture cù u miliardariu pruprietariu di Topshop Sir Philip Green, ma hè una vera cullaburazione piuttostu chè una cullaburazione. Secondu Vogue, A marca standalone di 200 pezzi cuntene tuttu, da reggiseni sportivi è leggings assuciatu à giacche stampate riflettenti è (benintesa) body. I leggings vantanu ancu un "sistema di cucitura di firma" cù pantaloncini di contorni interni integrati chì venenu in trè versioni per lusingà diversi tippi di corpu- "I" (bassu), "V" (mid-rise), è "Y" (altu). A cullezzione serà messa in vendita à a mità d'aprile in Nordstrom, Topshop è Net-a-Porter, cù prezzi chì vanu da $ 30 à $ 200.
Ancu s'ellu ùn pare micca necessariu un mutivu (induve hè stata sta cullizzioni tutta a nostra vita ??), Beyoncé offre sta spiegazione per quessa chì hà creatu Ivy Park: "Quandu aghju travagliatu è recitu, aghju campatu in i mo vestiti di furmazione, ma ùn aghju micca. "Ùn sentu micca chì ci era una marca atletica chì mi parlava. U mo scopu cun Ivy Park hè di spinghje i limiti di l'usura atletica è di sustene è inspirà e donne chì capiscenu chì a bellezza hè più cà u vostru aspettu fisicu", hà dettu in una dichjarazione. "A vera bellezza hè in a salute di a nostra mente, cori è corpi. Sapemu chì quandu mi sentu fisicu forte sò mentalmente forte è aghju vulsutu creà una marca chì facia chì l'altri donne sentenu a stessa manera ".
Vi dumandate da induve vene u nome? Ebbè, cum'è ella palesa in un video emotivu in u so situ web, hè ispiratu da Blue Ivy, benintesa (chì face un cameo in u video sottu), ma ancu Parkwood Park in Houston, Texas, induve Bey hè cresciutu. "Mi svegliu a matina è babbu venia à pichjà à a porta è mi dicia chì era ora d'andà à corre. Mi ricordu di vulè piantà, ma mi spinghjeria à cuntinuà. Mi hà amparatu a disciplina. È mi vuleria pensate à i mo sogni. Penseraghju à i sacrifizii chì i mo genitori anu fattu per mè. Penseraghju à a mo surelluccia, è cumu eru u so eroe. Guardaraghju a bellezza chì mi circonda; u sole attraversu l'arburi, è cuntinuvate à respirà ", dice Beyonce nantu à i video di casa da a so zitiddina è ancu i filmati di a so corsa nantu à u tapis roulant, aduprendu corde di battaglia, nuatu, andendu in bicicletta è ballendu. (Psst: Eccu 10 Times Beyoncé ci hà ispiratu à lascià una Squat.)
"Ci sò e cose chì mi sò sempre paura. Quandu devu cunquistà quelle cose, vò sempre in quellu parcu. Prima di ghjunghje nantu à u palcuscenu, tornu in quellu parcu. Quandu era ora per mè di parturì, aghju sò vultatu in quellu parcu. U parcu hè diventatu un statu mentale. U parcu hè diventatu a mo forza. U parcu hè ciò chì m'hà fattu quale sò. Induve hè u vostru parcu? " ella dice.
Se ùn vuliamu micca dighjà cumprà tuttu in a cullezzione, stu video d'aspirazione ci hà guasgi vindutu. Sapemu induve anderà u nostru prossimu salariu.