Varicella in gravidanza: risichi, sintomi è cume si prutege
Cuntenutu
- Rischi di varicella in gravidanza
- Sintomi di varicella in gravidanza
- Cume prevene a varicella in gravidanza
A varicella in gravidanza pò esse un prublema seriu quandu una donna piglia a malatia in u primu o secondu semestru di gravidanza, è ancu in l'ultimi 5 ghjorni prima di a consegna. Generalmente, secondu l'età gestazionale di a donna à u mumentu di piglià a varicella, u zitellu pò nasce cù pocu pesu o cù malformazioni di e braccia, di e gambe o di u cervellu, per esempiu.
Per evità a varicella in gravidanza, hè impurtante evità u cuntattu cù e persone chì anu a varicella, cum'è hè impurtante chì e donne piglinu u vaccinu di a varicella prima di stà incinta, se ùn l'anu micca presa durante a zitellina.
Rischi di varicella in gravidanza
I rischi di a varicella in gravidanza varienu secondu l'età di gestazione, vale à dì, quandu a donna hè infettata in e prime settimane di gravidanza u risicu di passà u virus à u zitellu hè più bassu, tuttavia, se accade, hè pussibule chì u zitellu hà cumplicazioni durante u so sviluppu. D'altra parte, se l'infezzione accade trà u secondu è u terzu trimestre, i rischi per u zitellu sò più bassi.
In generale, i risichi relativi à a varicella in gravidanza sò:
- Pocu pesu;
- Ritardu di sviluppu;
- Lesioni cicatriciali nantu à a pelle;
- Ipotrofia di i bracci è / o di e ghjambe;
- Prublemi di visione;
- Ritardu mentale.
Inoltre, quandu a donna hà varicella in i 5 ghjorni prima di a consegna è finu à 48 ore, hè pussibule chì u zitellu averà ancu varicella, è si consiglia di stà in ospedale per chì u trattamentu adattatu sia fattu è e cumplicazioni sò evitate.
Se a donna hà segni è sintomi di varicella durante a gravidanza, hè impurtante cuntattà l'ostetricu per prevene cumplicazioni, è in certi casi si pò raccomandà l'amministrazione di immunoglobulina anti-varicella, in più chì a donna pò piglià bagni friddi per calà a furetta, evità di graffià e ferite è mantene e unghje tagliate.
Sintomi di varicella in gravidanza
I sintomi di a varicella in gravidanza sò listessi à a varicella in a zitellina, cù l'apparizione di macchie rosse prima nantu à a faccia, ma chì si sparghjenu facilmente in tuttu u corpu, è causanu assai prurito. Inoltre, a donna pò sperimentà mal di testa, frebba, vomitu è diarrea
A donna incinta cù sintomi di varicella deve cunsultà immediatamente l'ostetricu chì seguita a gravidanza o andà in sala d'urgenza per inizià u trattamentu adattatu, evitendu cumplicazioni gravi, cum'è a disidratazione, chì pò ancu influenzà u zitellu. Eccu cumu identificà i sintomi di a varicella.
Cume prevene a varicella in gravidanza
U megliu modu per prevene a varicella in gravidanza hè d'avè una vaccinazione prima di stà incinta. Di solitu u vaccinu di a varicella hè indicatu durante a zitiddina, a prima dosa hè indicata à 12 mesi è a seconda trà 15 è 24 mesi.
Tuttavia, se a donna ùn hè micca stata vaccinata durante a zitiddina è ùn hà micca avutu varicella durante a so vita, hè impurtante uttene u vaccinu prima di stà incinta, chì questu vaccinu durante a gravidanza hè contraindicatu è pò esse pigliatu solu dopu a consegna. periodu. Amparate più nantu à u vaccinu contra a varicella.
Se a donna ùn hè micca stata vaccinata prima di a gravidanza, hè impurtante evità u cuntattu cù e persone chì anu a varicella, chì cusì si pò evità l'infezioni, riducendu i risichi per u zitellu.