Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 16 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Ghjugnu 2024
Anonim
Нельзя просто так взять и чилить ► 1 Прохождение Resident Evil Village
Video: Нельзя просто так взять и чилить ► 1 Прохождение Resident Evil Village

Cuntenutu

Chì hè a cellulitis?

A celulitis hè una infezzione batterica cumuna di a pelle. Pò accade quandu e batterie entranu in u vostru corpu per via di un tagliu, una raschiatura o una rottura in a pelle, cume un morsu di bug.

A celulitis afecta tutti i trè strati di a vostra pelle. Pò causà sintomi cume:

  • rossu
  • gonfiore
  • inflammation

A celulitis hè trattata cù antibiotici. Se ùn hè trattatu, pò diventà seriu, ancu mortale.

Morsi di bug

A celulitis pò accade in ogni locu chì si faci una pausa, tagliu o crepa in a pelle. Ciò include a vostra faccia, braccia è palpebre. Tuttavia, a cellulite si faci più comunemente nantu à a pelle di a gamba.

Morsi di bug, cum'è quelli di zanzare, api, è furmicule, ponu tutti rompe a pelle. I batteri chì campanu nantu à a superficia di a vostra pelle ponu allora entre in quelli picculi punti di puntura è diventà una infezzione. U scratching aggressivu di i lochi di morsu pò ancu apre a pelle.

Ogni batteria chì incontrate pò truvà a so strada in a vostra pelle è forse diventà una infezione. Pudete ancu intruduce batteri in a vostra pelle grattendu cù unghie o mani sporche.


Parechji tippi di batteri ponu causà cellulite. I più cumuni sò u gruppu Un Streptococcu, chì provoca strep gola, è Staphylococcus, comunemente chjamatu stafiloccu. Resistente à a meticillina Staphylococcus aureus, o MRSA, pò ancu causà cellulite.

Cosa da circà

I sintomi di cellulitis causati da un morsu di bug includenu:

  • dulore è tenerezza chì irradia da u morsu di l'insettu
  • inflammation
  • rossu
  • gonfiore
  • strisce rosse o macchie vicinu à a zona di u morsu
  • pelle chì si sente calda à u toccu
  • dimpling di a pelle

Sì a cellulitis ùn hè micca trattata, pò sviluppà in una infezzjoni seria. I segni di una infezzione peghju includenu:

  • frebba
  • brividi
  • ganglioni gonfii gonfi
  • pus o drenaje da u situ di muzzicu

Perchè hè periculosu

I morsi di bug ùn sò micca sempre serii ma a cellulitis deve esse pigliata in seriu s'ella accade. U vostru duttore pò prescrive un giru d'antibiotici chì devenu eliminà l'infezzione in 5 à 14 ghjorni. Catturà l'infezzione prestu hè a chjave per impedisce ch'ella progressi.


Se l'infezzione batterica ùn hè micca trattata, si pò sparghje in i vostri nodi linfatichi è infine entra in u sangue, forse ancu in i vostri tessuti è ossa. Questa hè una cundizione chjamata infezzione batterica sistemica. Hè cunnisciutu ancu sepsis.

A sepsi hè periculosa per a vita è necessita assistenza medica immediata. L'infezzione pò sparghje in u sangue, u core, o u sistema nervosu. In certi casi, a cellulite pò purtà à l'amputazione. Raramente, pò causà a morte.

A cellulite avanzata pò richiede l'uspitalisazione, dunque u vostru duttore pò monitorà voi per aggravà i sintomi. Amministeranu ancu antibiotici intravenosi (IV).

Quandu per vede un duttore

A cellulitis ùn hè micca sempre una emergenza ma hà bisognu di trattamentu. Se l'area di a pelle rossa, infiammata pare esse in espansione ma ùn avete micca altri segni di una infezzione peghju, pudete chjamà u vostru duttore è dumandà un appuntamentu in ufficiu.

U strumentu Healthline FindCare pò furnisce opzioni in a vostra zona se ùn avete micca dighjà un duttore.


Tuttavia, se u locu tenere, gonfiu cresce o si mostranu segni di una infezione peghju, cum'è febbre o brividi, duvete circà l'assistenza medica d'urgenza. A vostra infezzione pò diventà seria se ùn hè micca trattata rapidamente.

Un modu per monitorà a zona infiammata per a crescita hè di traccia cù delicatezza un cerchju intornu à a zona gonfia di a pelle. Un marcatore di punta di feltru pò esse più comudu cà una penna à inchiostru à sfera. Dopu, verificate u circulu è a pelle duie à trè ore dopu. Se a rossu hè al di là di u circulu chì avete tracciatu, l'infiammazione è l'infezzione crescenu.

Cumu prevene

Se si svegliate dopu una notte nantu à u vostru porchiu di ritornu per truvà e so gambe è e bracce cuperte da i rossi rossi di i muzziconi di zanzara, pudete piglià misure per impedisce chì quelli morsi di bug si infettinu.

Queste tecniche ponu aiutà à prevene a cellulite se avete taglioli, graffi o morsi nantu à a vostra pelle:

  • Ùn scratchate. Hè più faciule à dì ch'è à fà, benintesa, ma grattà hè unu di i modi primarii chì e batterie ponu entre in a pelle è sviluppassi in una infezzione. Cercate creme o lozioni anti-prurito cù agenti annudenti lievi chì ponu aiutà à riduce a sensazione di pruritu.
  • Lavate u morsu di u bug. A pelle pulita riduce u risicu di i batteri di truvà a so strada in u morsu di l'insettu. Aduprate sapone è acqua per pulisce è risciacquà u morsu è a pelle intornu. Fate questu almenu una volta per ghjornu finu à chì u morsu sia sparitu o si sviluppi una scab.
  • Aduprate un unguentu. A vaselina o un unguentu antibioticu pò formà una barriera protettiva sopra u morsu di l'insettu. L'unguentu antibioticu pò aiutà à riduce u gonfiore è l'infiammazione, chì ponu riduce irritazioni è pruriti.
  • Coperta cù una fascia. Una volta chì avete lavatu u morsu è appiicatu un pocu di unguentu, copre cù una benda per prutege lu da a terra è da i batteri. Questu pò ancu riduce a vostra capacità à scratch. Cambiate a fascia ogni ghjornu per mantene a zona pulita è riduce u risicu d'infezzione.
  • Applica u ghjacciu. Pudete mette pacchetti di ghiacciu impannillati in un asciugamanu direttamente nantu à u morsu. U ghjacciu inturberà a pelle è pò aiutà à riduce a vostra voglia di grattà.
  • Tagliate e unghie. Una mansa di batteri, è ancu di sporcizia è sporcizia, campanu sott'à e unghie. Riduce u risicu di sparghje i germi sottu à e vostre unghie nantu à a vostra pelle tagliendu e unghie più corte è lavenduli puliti cù una spazzola per unghie, sapone, è acqua calda.
  • Idratate. Cù tuttu u lavatu supplementu, a pelle intornu à i morsi di l'insetti pò diventà secca. Aduprate una lozione idratante dolce per aiutà à idratà a vostra pelle è prevene e crepe. U megliu tempu per applicà sta lozione hè prestu dopu un bagnu o una doccia.
  • Attenti à i segni d'infezzione. Se l'area intornu à u morsu di l'insettu cumincia à diventà rossa è gonfia, pudete avè sviluppatu una infezzione. Monitorate u locu è i vostri sintomi. Cercate un trattamentu medicu d'urgenza se sviluppate febbre, brividi o gonfi linfatichi gonfi. Questi segni sò più gravi è ponu diventà periculosi se ùn sò micca trattati.

U fondu

A celulitis hè una infezzione batterica cumuna chì si pò sviluppà da un tagliu, una raschiatura o una ferita, cum'è un morsu di bug. Quandu un insettu ti morde o pica, un picculu foru si forma in a vostra pelle. I batteri ponu entrà in tale apertura è sviluppassi in una infezione. In listessu modu, grattà o prurisce un morsu di bug pò strappà a pelle, chì crea ancu una apertura per i batteri.

Quandu una infezzione si sviluppa in i vostri strati di a pelle più prufonda, pudete sperimentà rossi, gonfiore è infiammazione intornu à u morsu. Fate un appuntamentu per vede u vostru duttore se sviluppate questi sintomi.

Sì ancu cuminciate à sviluppà febbre, brividi, o ganglii linfatichi gonfi, pudete avè bisognu di circà un trattamentu d'urgenza. Quessi sò sintomi di una infezzione chì s'aggrava, è devenu esse presi in seriu.

A cellulite pò esse trattata s'ella hè pigliata prestu è ùn avanza micca. Hè per quessa hè impurtante uttene l'aiutu di u vostru duttore più prestu ch'è più tardi. Più aspettate, più grande serà u risicu di cumplicazioni.

Interessante

U mitu n ° 1 di esse un entrenatore persunale

U mitu n ° 1 di esse un entrenatore persunale

L'occa ione di i pirà è educà a ghjente à campà più felice è ana, è a capacità di guadagnà oldi fendu qualco a chì amate mentre facenu a diff...
Perda di Peso Q è A: Dimensione Porzione

Perda di Peso Q è A: Dimensione Porzione

Q. ò chì manghjà grandi porzioni hà cuntribuitu à u mo guadagnu di pe u di 10 libbra in l'ultimi dui anni, ma ùn ò micca quantu à manghjà. Quandu facci...