3 tè per migliurà a circulazione di sangue
Cuntenutu
Ci sò tes chì ponu aiutà à migliurà a circulazione sanguigna rinforzendu i vini sanguini, stimulendu a circulazione linfatica è riducendu u gonfiore.
Alcuni esempi di tè chì ponu aiutà à migliurà a circulazione sò:
1. Tè di l'altru
Un grande rimediu casanu per migliurà a circulazione hè u tè di u toghju. L'altru hè una pianta medicinali chì hà pruprietà chì aiutanu à diminuisce l'accumulazione di grassi in l'arterie, in più di aiutà à u trattamentu di a cattiva digestione, l'obesità è a stinzia.
Ingredienti
- 4 cucchiai di foglie d’altru;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
E foglie di u toghju devenu esse tritate è purtate à u focu per 30 minuti. Dopu chì e foglie sò state bollite, u tè pò esse filtratu è hè prontu è deve esse betu ogni 2 ore, 5 volte à ghjornu.
2. Tè Meliloto
Meliloto hè indicatu per u trattamentu di parechje malatie venose, perchè aiuta à stimulà a circulazione linfatica, riducendu u gonfiore.
Ingredienti
- 1 cucharadita di parti aeree di meliloto;
- 150 mL d'acqua.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è aghjunghjite l'erbe, lascialu ripusà per circa 10 minuti. Duvete beie 2 à 3 tazze di stu tè à ghjornu.
3. Tè à a castagna equina
U tè à a castagna equina hà proprietà rinfurzanti di i muri di e vene, migliurendu a circulazione, riducendu u gonfiore è prevenendu e vene varicose.
Ingredienti
- 2 sacchetti di castagnu equinu;
- 500 mL d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua, aghjunghjite a Castagna d'India è lasciate riposà per circa 10 minuti. Lascià scaldà, stinzà è beie 3 tazze à ghjornu, dopu à pranzi.