Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 5 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Perdunendu i mo genitori chì si sò luttati cun a dipendenza da oppioidi - Salute
Perdunendu i mo genitori chì si sò luttati cun a dipendenza da oppioidi - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Cumu vedemu u mondu forma quale sceglimu di esse - è spartendu sperienze convincenti pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.

I zitelli prosperanu in ambienti stabili è amatori. Ma mentre era tantu amatu da i mo genitori, a mo zitellina mancava di stabilità. A stabilità era astratta - una idea straniera.

Sò natu u figliolu di duie persone (avà recuperate) cù dipendenza. Crescendu, a mo vita era sempre à l'orlu di u caosu è di u crollu. Aghju amparatu prestu chì u pianu puderia cascà sottu à i mo pedi in ogni mumentu.

Per mè, da zitellu, significava spustà case per mancanza di soldi o perde impieghi. Ùn significava micca viaghji di scola o ritratti di l'annu. Hè significatu ansietà di separazione quandu unu di i mo genitori ùn hè micca ghjuntu in casa a notte. È significava preoccupassi chì l'altri zitelli di a scola a scupressinu o micca è si burlassinu di mè è di a mo famiglia.


Per via di prublemi causati da a dipendenza di i mo parenti à a droga, si sò infine separati. Avemu sperimentatu stints di riabilitazione, sentenze di prigione, prugrammi in-pazienti, recidive, riunioni AA è NA - tuttu prima a scola media (è dopu). A mo famiglia hà finitu per campà in a miseria, passendu in e fora di rifugi per i senzatetti è YMCA.

Finalmente, u mo fratellu è eiu andavamu in accuglienza senza più cà un saccu pienu di i nostri bè. I ricordi - sia di a mo situazione sia di quelli di i mo genitori - sò dolorosamente cupi, ma senza fine vibranti. In parechji modi, si sentenu cum'è un'altra vita.

Sò cuntentu chì oghje tramindui i mo parenti sò in ripresa, capaci di riflette à i so parechji anni di dulore è di malatia.

Da 31 anni, cinque anni più vechja ch'è quandu a mo mamma m'hà parturitu, possu avà pensà à ciò ch'elli duvianu esse stati à u mumentu: persi, culpevuli, vergugnosi, dispiacenti è impotenti. Vecu a so situazione cun cumpassione, ma ricunnoscu chì hè una scelta chì facciu attivamente.

L'educazione è a lingua intornu à a dipendenza sò sempre cusì stigmatizati è crudeli, è u più spessu u modu in cui ci insegnanu à vede è trattà quelli chì anu dipendenza hè più longu a linea di u disgustu ch'è l'empatia. Cumu puderia una persona aduprà droghe quandu anu figlioli? Cumu pudete mette a vostra famiglia in quella pusizione?


Queste dumande sò valide. A risposta ùn hè micca faciule, ma, per mè, hè simplice: A dipendenza hè una malattia. Ùn hè micca una scelta.

I motivi di a dipendenza sò ancu più problematichi: malatie mentali, stress post-traumaticu, traumi irrisolvuti, è mancanza di supportu. Trascurà a radice di qualsiasi malattia porta à a so proliferazione è l'alimenta abilità distruttive.

Eccu ciò chì aghju amparatu da esse figliolu di persone cun dipendenza. Queste lezioni mi anu pigliatu più di un decenniu per capisce pienamente è mette in pratica. Forse ùn seranu micca faciuli per ognunu à capì, o d'accordu, ma credu ch'elli sianu necessarii se duvemu mostrà cumpassione è sustene a ripresa.

1. A dipendenza hè una malattia, è una cun conseguenze vere

Quandu avemu u dulore, vulemu truvà e cose da culpà. Quandu guardemu a ghjente chì amemu ùn solu fallenu elli stessi, ma fiascanu u so travagliu, famiglie o futuri - ùn andendu à riabilitassi o tornendu à u carru - hè faciule lascià chì a rabbia ripigliessi.

M'arricordu quandu u mo fratellu è eiu finìimu in accuglienza. A mo mamma ùn avia nè travagliu, nè mezi veri per curassi, è era in a fine profonda di a so dipendenza. Eru cusì arrabiatu. Pensu ch'ella avia sceltu a droga sopra à noi. Dopu tuttu, hà lasciatu ghjunghje cusì luntanu.


Hè una risposta naturale, benintesa, è ùn ci hè micca invalidazione chì. Esse u zitellu di qualchissia cù una dipendenza vi porta in un viaghju emotivu labirinticu è dolorosu, ma ùn ci hè reazione ghjusta o sbagliata.

Cù u tempu, però, aghju capitu chì a persona - intarrata sottu a so dipendenza cù e so artigli in fondu, in fondu - ùn vole mancu esse. Ùn volenu micca dà tuttu. Ùn cunnoscenu solu a cura.

Secondu una, «A dipendenza hè una malattia cerebrale di tentazione è di scelta stessa. A dipendenza ùn rimpiazza micca a scelta, distorsiona a scelta ".

Pensu chì questu sia a descrizione più succinta di a dipendenza. Hè una scelta per via di patulugie cum'è traume o depressione, ma hè ancu - à un certu puntu - un prublema chimicu. Questu ùn rende micca scusabile u comportamentu di un tossicodipendente, soprattuttu s'elli sò negligenti o abusivi. Hè simpliciamente un modu di fighjà a malatia.

Ancu se ogni casu hè individuale, pensu chì trattà a dipendenza cum'è una malattia in generale sia megliu ch'è di vede à tutti cum'è un fallimentu è di cancellà a malattia cum'è un prublema di "cattiva persona". Un saccu di maravigliose persone soffrenu di dipendenza.

2. Internalizà l'effetti di a dipendenza: Spessu internalizemu u caosu, a vergogna, a paura è u dolore chì vene cù a dipendenza

Ci hè vulsutu anni per sbulicà quelli sentimenti, è per amparà à ricurdà u mo cervellu.

Per via di l'instabilità constante di i mo parenti, aghju amparatu à radicà mi in u caosu. Sensà chì u tappettu era tiratu fora da sottu à mè hè diventatu una sorta di nurmale per mè. Aghju campatu - fisicamente è emotivamente - in modu di lotta o di volu, aspittendu sempre di cambià di casa o cambià di scola o micca avè abbastanza soldi.

In fattu, un studiu dice chì i zitelli chì campanu cù membri di a famiglia cun disordine da l'usu di sostanze sperimentanu ansietà, paura, depressione culpabilità, vergogna, solitudine, cunfusione è rabbia. Queste sò in più di assumere roli adulti troppu prestu o sviluppà disordini di attaccamentu duraturi. Puderaghju attestà questu - è se leghjite questu, forse ancu voi pudete.

Sì i vostri parenti sò avà in ripresa, sè site un figliolu adultu di un tossicodipendente, o sì avete sempre à trattà cù u dulore, duvete sapè una cosa: un traumu durabile, internalizatu o incrustatu hè normale.

U dulore, a paura, l'ansietà è a vergogna ùn sparisce micca solu se site più luntanu da a situazione o se a situazione cambia. U traumu stà, cambia forma, è si lampa fora in tempi dispari.

Prima di tuttu, hè impurtante sapè chì ùn site micca rottu. Siconda, hè impurtante sapè chì questu hè un viaghju. U vostru dulore ùn invalida micca a ricuperazione di nimu, è i vostri sentimenti sò assai validi.

3. I cunfini è u stabilimentu di rituali di autocura sò necessarii

Sè vo site un zitellu adultu à i genitori in ripresa o aduprendu attivamente, amparate à creà cunfini per prutege a vostra salute emotiva.

Questa pò esse a lezione più difficiule da amparà, micca solu perchè si sente contraintuitiva, ma perchè pò esse drenante emotivamente.

Se i vostri parenti anu sempre aduprà, pò esse impossibile ùn piglià micca u telefunu quandu chjamanu o ùn li danu micca soldi se u dumandanu. Oppure, se i vostri genitori sò in recuperu ma spessu appughjate nantu à voi per supportu emotivu - in un modu chì vi innesca - pò esse difficiule per sprimà i vostri sentimenti. Dopu tuttu, cresce in un ambiente di dipendenza pò avè amparatu à stà zittu.

I cunfini sò diversi per tutti noi. Quandu eru più ghjovanu, era impurtante chì stabilissi una cunfina stretta intornu à prestà soldi per supportà a dipendenza. Era ancu impurtante chì primurassi a mo propria salute mentale quandu u sentu sciddicà per via di u dulore d'altru. Fà un elencu di i vostri limiti pò esse eccezionalmente utile - è apre l'ochji.

4. U perdonu hè putente

Forse ùn serà micca pussibule per tutti, ma travaglià versu u perdonu - è ancu rinuncià à a necessità di cuntrollu - hè statu liberatu per mè.

U pirdunu hè comunmente menzionatu cum'è a deve. Quandu a dipendenza hà arruinatu a nostra vita, ci pò fà ammalà fisicamente è emotivamente di vive sepolti sottu tutta quella rabbia, stanchezza, risentimentu è paura.

Ci vole un pagamentu immensu nantu à i nostri livelli di stress - chì ci pò guidà versu i nostri lochi pessimi. Hè per quessa chì tutti parlanu di u pirdunu. Hè una forma di libertà. Aghju pardunatu i mo parenti. Aghju sceltu di vedeli cum'è fallibili, umani, difettosi è feriti. Aghju sceltu d'onurà e ragioni è i traumi chì anu purtatu à e so scelte.

U travagliu nantu à i mo sentimenti di cumpassione è a mo capacità di accettà ciò chì ùn possu cambià m'hà aiutatu à truvà u perdonu, ma ricunnoscu chì u perdonu ùn hè micca pussibule per tutti - è hè bè.

Piglia un pocu di tempu per accettà è fà pace cù a realtà di a dipendenza pò esse utile. Sapendu chì ùn site micca a ragione nè u putente riparatore di tutti i prublemi pò aiutà ancu. À un certu puntu, duvemu rinuncià à u cuntrollu - è chì, per a so natura, ci pò aiutà à truvà qualchì pace.

5. Parlà di a dipendenza hè un modu per affrontà i so effetti

Amparà nantu à a dipendenza, difende per e persone cù dipendenza, spinghje per più risorse, è sustene l'altri hè a chiave.

Sè site in un locu per favurisce l'altri - sia per quelli chì soffrenu di dipendenza o membri di a famiglia chì amanu qualcunu cù una dipendenza - allora questu pò diventà una trasformazione persunale per voi.

Spessu, quandu sperimentemu a timpesta di a dipendenza, si sente chì ùn ci hè nè ancura, nè riva, nè direzzione. Ci hè solu u mare spalancatu è senza fine, prontu à cascà nantu à qualunque barca miseria chì avemu.

Riacquistà u vostru tempu, energia, sentimenti è vita hè cusì impurtante. Per mè, una parte di questu hè venutu à scrive nantu à, spartendu è difendendu publicamente l'altri.

U vostru travagliu ùn deve micca esse publicu. Parlà cun un amicu in bisognu, cunduce à qualchissia à un appuntamentu di terapia, o dumandà à u vostru gruppu di cumunità lucale di furnisce più risorse hè un modu putente per fà cambiamenti è avè un sensu quandu site persu in mare.

Lisa Marie Basile hè a direttrice creativa fundatrice di Luna Luna Magazine è l'autore di "Light Magic for Dark Times", una racolta di pratiche cutidiane per l'autocura, inseme cù uni pochi di libri di puesia. Hà scrittu per u New York Times, Narrativamente, Greatist, Good Housekeeping, Raffineria 29, The Vitamin Shoppe, è ancu di più. Lisa Marie hà guadagnatu un master in scrittura.

Per Tè

L'umani ponu uttene Heartworms da i Cani?

L'umani ponu uttene Heartworms da i Cani?

Chì devu apè di i vermi di u core?Dirofilaria immiti hè una pezia di vermi para iti più cunni ciuta da i pruprietarii di animali dome tici cum'è vermi di u core. E larve ...
Effetti Secundarii di u Vaccinu contra a Zoster: Hè Sicura?

Effetti Secundarii di u Vaccinu contra a Zoster: Hè Sicura?

Chì ci hè u zo ter?A Zo ter hè una eruzione duluro a cau ata da a varicella zo ter, u te u viru ri pun evule di a varicella. ì avete avutu a varicella da zitellu, u viru ùn h...