Dopu avè Campatu cù Migraña Cronica per parechji anni, Eileen Zollinger Sparte a so Storia per Supportà è Ispirà l'altri
Cuntenutu
Illustrazione di Brittany England
Migraine Healthline hè una app gratuita per e persone chì anu avutu a migraña crònica. L'app hè dispunibule nantu à l'AppStore è Google Play. Scaricate quì.
Per tutta a so zitiddina, Eileen Zollinger hà patitu attacchi di migraine. Tuttavia, ci hè vulsutu anni per capisce ciò chì stava sperimentendu.
"Fighjendu in daretu, a mo mamma diceria quandu avia 2 anni l'aghju vomitatu, [ma ùn hà micca mostratu altri sintomi di malattia], è pò esse statu u principiu", hà dettu Zollinger à Healthline.
"Aghju continuatu à avè terribili migraine crescendu, ma sò state trattate cum'è mal di testa", hà dettu. "Ùn era micca cunnisciutu assai nantu à i migrani è ùn ci era micca assai risorse dispunibili".
Perchè Zollinger avia complicazioni cù i so denti, chì avianu bisognu di chirurgia mandibula quandu avia 17 anni, hà attribuitu u so mal di testa continuu à a so bocca.
Dopu à a lotta attraversu i so anni di l'adulescenza è a prima età adulta in u disagiu, hà finalmente ricevutu un diagnosticu di emicrania à 27 anni.
«Aviu passatu un mumentu di stress in u travagliu è aghju cambiatu da un travagliu di finanza à un rolu di pruduzzione. À questu puntu, aghju avutu un cattivu stress stressante, chì aghju cuminciatu à capisce chì mi succederà cù migraine ", hà dettu Zollinger.
À u primu, u so duttore primariu hà diagnosticatu è trattatu per una infezzjoni sinusale per 6 mesi.
«Aghju avutu assai dulore in faccia, allora pò avè purtatu à u diagnosticu erratu. Infine, un ghjornu a mo surella m'hà purtatu ind'è u duttore perchè ùn pudia micca vede o funziunà, è quandu simu ghjunti, avemu spenghjutu i lumi. Quandu u duttore hè entrutu è hà capitu a mo sensibilità à a luce, sapia chì era migraña ", hà dettu Zollinger.
Hà prescrittu sumatriptan (Imitrex), chì hà trattatu l'attacchi dopu ch'elli sò stati, ma à questu puntu, Zollinger stava vivendu cù migraine cronica.
"Aghju continuatu per anni pruvendu à capì, è purtroppu e mo emicranie ùn si ne sò andate nè rispondenu à e medicazione. Dapoi 18 anni, aghju avutu attacchi di migraine crònica ogni ghjornu ", hà dettu.
In u 2014, dopu avè visitatu parechji duttori, hà cunnessu cù un spezialistu di mal di testa chì li ricumandava di pruvà una dieta di eliminazione in più di i medicazione.
"A dieta è i medicazione inseme sò infine ciò chì hà rottu quellu cicculu per mè è mi hà datu una grande pausa di 22 ghjorni da u dolore - a prima volta chì l'aghju avutu (senza esse incinta) in 18 anni", hà dettu Zollinger.
Ella accredita a dieta è i medicazione per mantene a so frequenza di migraine episodica da 2015.
Una chjama per aiutà l'altri
Dopu avè trovu sollievu da a migraña, Zollinger hà vulsutu sparte a so storia è e cunniscenze chì hà acquistatu cù l'altri.
Hà fundatu u blog Migraine Strong per sparte infurmazioni è risorse cù quelli chì campanu cù migraine. Hà assuciatu cù altre persone chì campanu cù migraña è un dietista registratu per aiutà à trasmette u so messagiu nantu à u blog.
"Ci hè tanta disinformazione nantu à e migraine quì è i duttori anu cusì pocu tempu per passà cun voi in stanza ogni volta chì andate per un appuntamentu. Vuliu cunnessu cù l'altri populi è fà vene a parolla chì ci hè speranza. Vuliu sparte cumu truvà i duttori ghjusti è [amparà] nantu à a dieta di eliminazione cumbinata cù eserciziu è medicazione pò fà una differenza in u vostru sentimentu ", hà dettu.
Aiutà e persone chì si trovanu in un locu ch'ella era per tantu tempu hè u più gratificante.
"Tante persone campanu cù i sintomi chì anu è ùn sanu micca induve andà da quì. Vulemu esse quella luce luminosa à a fine di u tunnel ", hà dettu Zollinger.
Mantene l'ispirazione mentre a verità hè u scopu di u so blog.
"Ci hè assai gruppi [in ligna], ma ponu esse tristi ... Vuliu un gruppu induve si trattava più di benessere ch'è di malattia, induve a ghjente vene à pruvà è capisce cumu si batte per a migraña", hà dettu. .
"Ci seranu sempre ghjorni duve simu ghjustu calati è circhemu di ùn esse quelle persone tossiche pusitive, ma quelle persone chì ci sò quandu site in cerca di risposte. Semu orientati à u benessere, u gruppu cumu si face per esse megliu ", hà aghjuntu.
Cunnessione cù l'applicazione Migraine Healthline
Zollinger dice chì u so approcciu hè perfettu per u so ultimu rolu di difesa cù l'app gratuita di Healthline, Migraine Healthline, chì hà per scopu di abilità e persone à campà al di là di a so malattia per mezu di cumpassione, supportu è cunniscenza.
L'applicazione cunnessa quelli chì campanu cù migraine. L'utilizatori ponu navigà in i profili di i membri è dumandà di cunnessione cù qualsiasi membru in a comunità. Puderanu ancu unisce à una discussione di gruppu tenuta ogni ghjornu, guidata da un moderatore di a comunità di migraine cum'è Zollinger.
I temi di discussione includenu triggers, trattamentu, stile di vita, carriera, relazioni, gestione di attacchi di emicrania à u travagliu è a scola, salute mentale, navigazione di l'assistenza sanitaria, ispirazione, è ancu di più.
Cum'è moderatore, a vicinanza di Zollinger à a cumunità assicura una linea diretta à una intuizione preziosa è feedback nantu à i bisogni è i bisogni di i membri, aiutendu à mantene una comunità felice è fiorente.
Spartendu e so sperienze è guidendu i membri per mezu di discussioni pertinenti è impegnative, riunirà a cumunità nantu à una basa di amicizia, speranza è sustegnu.
«Sò eccitatu per questa opportunità. Tuttu ciò chì face a guida hè tuttu ciò chì aghju fattu cù Migraine Strong l'ultimi 4 anni. Si tratta di guidà una cumunità è aiutà e persone longu u so caminu è u so viaghju cù a migraña, è aiutalli à capisce chì cù l'utili è l'infurmazioni ghjuste, a migraña hè gestibile ", hà dettu Zollinger.
Attraversu l'app, aspetta cun impazienza di fà più cunnessioni cù e persone fora di i so canali di media sociali è hà per scopu di allevà l'isolamentu chì pò accumpagnà a vita cù migraine cronica.
"Quant'è e nostre famiglie è amichi sò solidali è amatori, se ùn sperimentanu micca migraine stessi, hè difficiule per elli à empatizassi cun noi, cusì avè altri à parlà è chatter in l'app hè cusì utile", hà dettu Zollinger .
Ella dice chì a parte di messageria di l'applicazione permette questu perfettamente, è l'uppurtunità per ella di guadagnà da l'altri è dà.
"Ùn passa un ghjornu chì ùn amparu micca qualcosa da qualcunu, sia per mezu di a cumunità Migraine Strong, di e social media, o di l'app. Ùn importa micca quantu pensu di sapè di a migraña, aghju sempre amparatu qualcosa di novu ", hà dettu.
In più di e cunnessioni, dice chì a sezione Scopre di l'app, chì include benessere è nutizie riviste da a squadra di prufessiunali medichi di Healthline, l'aiuta à stà à ghjornu nantu à i trattamenti, ciò chì hè di tendenza, è l'ultime in provi clinichi.
"Sò sempre interessatu à guadagnà cunniscenze, allora hè bellu avè accessu à novi articuli", hà dettu Zollinger.
Cù guasi 40 milioni di persone in i Stati Uniti è un miliardu di persone chì campanu in u mondu sanu cù a migraña, spera chì l'altri anu da aduprà è prufittà di l'app Migraine Healthline.
"Sappiate chì ci sò tante persone cum'è voi cù migraine. Valerà a pena di vene cun noi in l'app. Seremu felici di scuntrà vi è di fà cunnessioni cun voi ", hà dettu.
Cathy Cassata hè un scrittore freelance specializatu in storie intornu à a salute, a salute mentale è u comportamentu umanu. Hà un sapè fà per scrive cun emozione è cunnessione cù i lettori in un modu perspicace è impegnativu. Leghjite più di u so travagliu quì.