Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 23 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Maghju 2024
Anonim
My Stretch Mark Story: How to Reduce the Appearance of Stretch marks- Thomas DeLauer
Video: My Stretch Mark Story: How to Reduce the Appearance of Stretch marks- Thomas DeLauer

Cuntenutu

Per rimuovere e smagliature, pudete ricorre à trattamenti fatti in casa, fatti à base di esfoliazione nantu à a pelle è una bona idratazione o pudete ricorre à trattamenti estetichi, cum'è laser o microneedling, per esempiu.

Per sapè chì trattamentu hè u più adattatu prima, hè necessariu identificà u culore di a stesa. E strisce rosse prisentanu stu culore per via di a rumpitura di i capillari di u sangue è ponu sempre esse trattati, chì a so capacità di rigenerazione hè grande. E strisce viole sò in una tappa intermedia, ma sò sempre più faciule da risolve. E strisce bianche anu stu culore perchè ùn ricevenu più a pruvista di sangue curretta, in quellu locu specificu, ancu essendu una cicatrice chì si forma nantu à a pelle, chì indica chì a capacità di rigenerazione di a pelle à questu puntu hè assai menu.

1. Strisce rosse

E strisce rosse sò novi è più faciuli da risolve. In questu casu, ciò chì si pò fà hè di idratà assai a pelle, scumettendu nantu à i prudutti curativi. Ancu se causanu pruriti intensi, ùn pudete micca grattà a pelle perchè pò aggravà e strie. Vede più infurmazioni nantu à cumu per eliminà e strisce rosse.


2. Strisce viole

Per eliminà e strisce viole hè indicatu:

  • Esfoliate a pelle: pudete aduprà buchinha vegetale o creme esfolianti chì si trovanu in magazini di cusmetichi, farmacie è farmacie, strofinendu nantu à e smagliature per 3 à 5 minuti, durante u bagnu, finu à 2 volte à a settimana.
  • Aduprate una bona crema di stinza, prescrittu da un dermatologu, in a zona interessata è, cù u pulgaru, frotte tutta a lunghezza di e stinche, finu à chì tuttu u pruduttu sia assorbitu da a pelle. Stu massaggio deve esse realizatu ogni ghjornu finu à chì e smagliature sianu sparite. È, dopu u trattamentu, duverete cuntinuà à idratà bè a vostra pelle per evità a furmazione di novi strambi.

Inoltre, l'oliu di rosa canina hè un'altra ottima opzione per mascherà e vergeture è cicatrici, aiutendu à liscia è schjarisce a pelle. Vede Cumu aduprà l'oliu di rosa canina.

3. Strisce bianche

Per eliminà e smagliature bianche, l'ideale hè in più di esfolià a pelle, idratà assai bè, è hè sempre necessariu di ricorrere à trattamenti estetichi più migliorati cum'è:


  • Sbuchjate cù l'acidu retinoicu, fattu da u dermatistu o fisioterapeuta;
  • Laser CO2 o luce pulsatachì elimina cumpletamente e stinche bianche, rinnuvendu a pelle;
  • Dermaroller cù aghi di più di 2 mm per stimulà a furmazione di collagene è elastina, furmendu un novu stratu di pelle più ferma. Stu trattamentu deve esse fattu solu cù un dermatologu o fisioterapeuta specializatu in estetica.
  • Dermabrasione: hè un tipu di esfoliazione meccanica induve i strati più superficiali di a pelle sò rimossi, lascendu a striscia più uniforme.
  • Intradermoterapia: hè l'applicazione di varie sostanze chimiche per mezu di iniezioni per tutta a lunghezza di e smagliature, migliorendu u so aspettu è diminuendu a so dimensione.
  • Galvanoterapia: usu di un dispusitivu di currente galvanicu chì, attraversu stimuli elettrichi, prumove a penetrazione più profonda di certe sostanze chimiche, chì favurisce a furmazione di collagene è elastina.

Quessi trattamenti stimulanu a circulazione sanguigna lucale, favurendu a furmazione di nuove cellule di collagene è elastina, chì formanu a pelle, riescendu à diminuisce a dimensione è à restringe e smagliature, finu à ch'elli diventanu imperceptibili.


A chirurgia hè raramente indicata, ma quandu ci hè una grande quantità di smagliature è grassu accumulatu, pudete optà per una abdominoplastia, per esempiu.

Fighjate u video seguente è fighjate questi è altri suggerimenti chì aiutanu à eliminà e smagliature:

Chì provoca stretch marks

E smagliature cumpariscenu di solitu durante a gravidanza perchè a pelle si stende assai è ci hè sempre l'azzione di l'hormone elastina, chì rilassa i ligamenti, i tendini, è ancu a pelle, chì pò rende la più fragile è flaccida. Altre situazioni chì favurizanu dinò a furmazione di e smagliature sò in l'adulescenza, dopu à avè pisatu assai prestu, in e persone chì piglianu corticosteroidi perchè stu tipu di medicina riduce ancu a quantità di collagene, chì dà fermezza è sustegnu à a pelle.

Stretch marks appariscenu quandu a pelle hà bisognu à stende assai è assai rapidamente, ma sò generalmente apparsu in e seguenti zone:

  • Stomacu;
  • Petti;
  • Daretu o accantu à e bracce;
  • Culu;
  • Cosce.

Soprattuttu in l'omi, e smagliature ponu apparisce à l'urizuntale à u spinu, cum'è s'ella fussi una scala.

Cume prevene e nuove smagliature

Evità un rapidu guadagnu di pesu è tene a pelle assai idrata hè u megliu modu per impedisce a formazione di stelle nantu à a pelle. Circa 8 di e 10 donne incinte ricevenu strisce, è micca tutte sparisceranu spontaneamente. Tuttavia, quandu una donna ùn guadagna micca pesu assai prestu durante a gravidanza è hè attenta à applicà creme è olii ogni ghjornu nantu à a so pelle, u risicu di avè e smagliature hè menu.

E creme per e strisce sò più efficaci nantu à e nuove smagliature, chì sò rosse o viole. In questu casu, a crema deve cuntene Q10 o avè un effettu tensore, per esempiu. A crema deve esse applicata cù un massaggio lucale ogni ghjornu dopu à u bagnu è pò esse riapplicata parechje volte à u ghjornu. Stu listessu tippu di crema pò esse adupratu per prevene l'apparizione di stelle nuove in e zone più colpite cume seni, panza, cosce è natiche.

Articuli Fresche

Gastroenterite virale (influenza stomacu)

Gastroenterite virale (influenza stomacu)

A ga troenterite virale hè pre ente quandu un viru cau a una infezzione di u tomacu è di l'inte tinu. L'infezzione pò purtà à diarrea è vomitu. Hè qualch...
Emocromatosi

Emocromatosi

L'emocromato i hè una cundizione in cui ci hè troppu ferru in u corpu. Hè ancu chjamatu ovraccaricu di ferru. L'emocromato i pò e e un di ordine geneticu tra me u da e fami...