Cosa hè è cumu trattà a disbiosi intestinale
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Cumu l'esame Indican hè fattu
- Cause di disbiosi intestinale
- Cumu hè fattu u trattamentu
A disbiosi intestinale hè un sbilanciu di a flora batterica intestinale chì riduce a capacità di assorbimentu di nutrienti è provoca una mancanza di vitamine. Stu sbilanciu hè causatu da una diminuzione di u numeru di e bone batterie in l'intestinu è da una crescita di batteri capaci di causà malatie.
Generalmente, a disbiosi causa sintomi cum'è nausea, gas, diarrea o stinzia, è hà una guarigione, chì pò esse ottenuta per mezu di una rieducazione dietetica guidata da un nutrizzionista. Tuttavia, quandu a disbiosi ùn hè micca trattata, i cattivi batteri ponu migrà in u sangue, causendu una infezzione in tuttu u corpu chì, in i casi più severi, pò purtà à a morte.
Principali sintomi
I sintomi principali di a disbiosi intestinali sò:
- Nausea;
- Gas è rutti;
- Perdita di capelli;
- Unghie debule;
- Distensione addominale;
- Periodi alternanti di diarrea è stinzia;
- Sgabelli malformati;
- Mal di testa;
- Stanchezza;
- Ripetendu a candidiasi.
Se si suspetta una disbiosi, u gastroenterologu pò urdinà un test di feci o un test di urina specificu per identificà a disbiosi, u test Indican.
Cumu l'esame Indican hè fattu
U test Indican hè fattu cù un campione di urina, chì deve esse sia prima urina mattutina sia urina concentrata per 4 ore. In questu test, a quantità di Indicanu in l'urina hè valutata, chì hè un pruduttu di u metabolismu di u triptofanu, un aminoacidu prisente in l'alimenti, cum'è u cicculata scura è i noci.
In cundizioni nurmali, u triptofanu hè cunvertitu in indole è questu in indicanu da l'azzione di i batteri intestinali, cù a presenza di tracce di questu cumpostu in l'urina essendu nurmale. Tuttavia, quandu ci hè un sbilanciu in a flora intestinale, pò esse assai pruduzzione indiana, a so concentrazione hè alta in urina è cunferma u diagnosticu di disbiosi intestinale.
Cause di disbiosi intestinale
E cause di a disbiosi intestinale ponu esse relative à l'usu di antibiotici, cortisone o lassativi è ancu per abusu d'alcol. U stress, una dieta inadegwata cun eccessu di zuccheru, cibi raffinati è industrializati è pochi in fibre, è ancu alcune malatie intestinali, cume diverticulosi, infiammazione intestinale è stinzia, favurizanu ancu u sbilanciu di a flora intestinale è, dunque, di a disbiosi di l'installazione. .
E persone cun disbiosi ponu sviluppà urticaria è acne, chì sò causate da intossicazione causata da l'entrata di cattivi batteri in u sangue è, dunque, hè impurtante di fà u trattamentu currettamente.
Cumu hè fattu u trattamentu
Per trattà a disbiosi hè necessariu esse accumpagnatu da un nutrizziunistu perchè u trattamentu cunsiste à ristabilisce a flora batterica cù una dieta adatta. A persona deve cunsumà alimenti ricchi di fibre è di probiotici, chì stimulanu a crescita di e bone batteri in l'intestinu, aiutendu à stabilisce l'assorbimentu di nutrienti è vitamine. Scuprite ciò chì sò i probiotici è per chì sò.