9 Benefici sanitari emergenti di mirtilli
Cuntenutu
- 1. Riccu in nutrienti
- 2. Imballate cumposti vegetali benefichi
- 3. Pò migliurà a visione
- 4. Pò riduce l'infiammazione
- 5. Pò calà i livelli di zuccheru in sangue
- 6. Pò migliurà a salute di u core
- 7-9. Altri benefici potenziali
- Cumu aghjunghje mirtilli à a vostra dieta
- Dosi efficaci è effetti collaterali potenziali
- U fondu
Mirtilli (Vaccinium myrtillus) sò piccule bacche turchine urigine di l'Europa di u Nordu.
Sò spessu chjamati mirtilli europei, chì sò assai simili in apparizione à i mirtilli nordamericani ().
I mirtilli sò presumibilmente aduprati à scopi medicinali dapoi u Medievu, mentre u so suchju era tradiziunalmente adupratu per tinghje u linu è a carta (2).
Oghje ghjornu, sò ligati à parechji benefizii per a salute, da una visione migliurata à calà i livelli di zuccheru in sangue è di colesterolu.
Eccu 9 benefici emergenti per a salute di mirtilli, tutti sustinuti da a scienza.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
1. Riccu in nutrienti
Cum'è a maiò parte di e bacche, i mirtilli sò un fruttu riccu in nutrienti.
Cù un prufilu nutrizionale chì s'assumiglia à quellu di i mirtilli, sò cumunimenti cunnisciuti cum'è mirtilli europei, postu chì appartenenu à a listessa famiglia di piante cum'è stu fruttu pupulare ().
Di conseguenza, i mirtilli ponu aspettà chì offra circa 85 calorie, 15 grammi di zuccheru naturale, è 4 grammi di fibra per tazza (148 grammi).
Simile à i mirtilli, cuntenenu probabilmente intornu à u 85% d'acqua, è ancu una bona quantità di manganese è vitamine C è K ().
Riassuntu I mirtilli sò relativamente bassi in calorie, eppuru una bona fonte d'acqua, fibre, manganese, è vitamine C è K.2. Imballate cumposti vegetali benefichi
I mirtilli sò ricchi in antioxidanti, chì sò cumposti vegetali benefichi chì aiutanu à prutege u vostru corpu da i danni è da e malatie.
A ricerca mostra chì e bacche, cumprese i mirtilli, sò trà l'alimenti cù i più alti livelli di antiossidanti. A causa di a so stretta relazione cù i mirtilli, i mirtilli spartenu probabilmente e listesse pruprietà (,,).
I mirtilli cuntenenu vitamina C è acidi fenolici è sò una bona fonte d'antocianine, u putente antioxidante flavonoide chì dà à i frutti è ligumi rossi, purpuri è turchini u so culore caratteristicu (,).
L'antocianine sò pensate per esse responsabili di a maiò parte di questi benefici per a salute di queste bacche.
Riassuntu I bacchi sò una di e migliori fonti dietetiche di antioxidanti. I mirtilli sò una fonte particolarmente bona di antocianine, un putente antioxidante probabilmente responsabile di i so benefici per a salute.3. Pò migliurà a visione
I mirtilli sò più pupulari per a so presunta capacità di migliurà a visione, in particulare a visione di notte.
Uni pochi di picculi studii anu studiatu l'effetti di sti frutti nantu à a visione di notte ma anu cunclusu chì stu benefiziu ùn hè sustenutu da prove forti ().
Dittu chistu, i mirtilli ponu prufittà di a vostra visione in altri modi.
Un studiu di 2 anni in persone cun glaucoma, una cundizione chì porta à una perdita graduale di vista, hà trovu chì l'assunzione di 120 mg di antocianine di mirtilli hà miglioratu ogni ghjornu a funzione visuale di circa 30%, mentre chì u gruppu placebo hà aggravatu a funzione visuale ().
Altri studii suggerenu chì u supplementu cù 160-480 mg di estrattu di mirtilli in polvere ogni ghjornu pò riduce a secchezza di l'ochji è altri sintomi di fatica oculare causati da u travagliu cù terminali di visualizazione video (, 12,).
Tuttavia, più ricerca hè necessaria per cunfirmà questi benefici.
Riassuntu I mirtilli ponu migliurà a visione in e persone cun glaucoma è riduce a fatica di l'ochji è a secchezza in e persone chì travaglianu cù terminali di visualizazione video. Tuttavia, più ricerca in questa zona hè necessaria.4. Pò riduce l'infiammazione
I mirtilli ponu aiutà à luttà contr'à l'infiammazione, chì si crede hè a causa radica di parechje malatie.
Stu effettu pò esse in parte per via di u so cuntenutu di antocianine, chì sò antiossidanti cun prupietà antiinfiammatorie ().
In un studiu di 3 settimane, e persone chì piglianu un supplementu chì cuntene 300 mg di antocianine di mirtilli ogni ghjornu anu sperimentatu una riduzione di 38-60% in marcatori infiammatori, paragunatu cù una riduzione di 4-6% in u gruppu placebo ().
In più, un picculu studiu di 4 settimane hà rimarcatu chì beie 330 grammi di suchju di mirtilli ogni ghjornu riduce significativamente i marcatori di l'infiammazione, paragunatu cù un placebo ().
Tuttavia, più ricerca hè necessaria per cunfirmà questi effetti.
Riassuntu I mirtilli sò ricchi in antocianine, chì sò antioxidanti chì ponu riduce i marcatori di l'infiammazione.5. Pò calà i livelli di zuccheru in sangue
I mirtilli sò un rimediu à base di erbe pupulare adupratu per calà i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete di tip 2 ().
I sperti credenu chì e bacche impediscenu a rottura è l'assorbimentu di carboidrati in u vostru intestinu, in modu simile à alcuni medicinali per abbassà u zuccherinu in sangue ().
Studi annantu à l'animali suggerenu chì l'antocianine in mirtilli ponu ancu stimulà a secrezione di insulina, l'ormone necessariu per aiutà à spustà u zuccheru da u sangue in e vostre cellule ().
Un studiu hà segnalatu chì un estrattu di mirtilli hà riduttu i livelli di zuccheru in sangue in adulti cù diabete di tip 2 più efficacemente chè un placebo. L'estrattu hà furnitu l'equivalente di 50 grammi di mirtilli freschi ().
Un altru studiu di 8 settimane hà dimustratu chì una dieta arricchita di mirtilli freschi hà aumentatu a secrezione d'insulina in adulti cù sindrome metabolicu, un gruppu di condizioni chì aumentanu u risicu di diabete di tip 2, ictus è malatie cardiache ().
Tuttavia, più studii umani sò necessarii prima chì e conclusioni forti ponu esse tirate.
Riassuntu I mirtilli ponu stimulà a secrezione d'insulina è impedisce a rumpitura di carbuidrati in u vostru intestinu, chì tramindui ponu aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue. Eppuru, sò necessarii più studii umani.6. Pò migliurà a salute di u core
I mirtilli ponu prufittà di a salute di u vostru core.
Questu pò esse in parte perchè sò ricchi di vitamina K, una vitamina chì aiuta à prevene a furmazione di coaguli di sangue, riducendu u risicu di attaccu di core è di ictu (21).
A ricerca in provette suggerisce ancu chì u mischju specificu di antocianine in mirtilli pò aiutà à calà a pressione sanguigna ().
In un studiu di 8 settimane, 35 persone chì anu pigliatu un mischju di varie bacche, cumprese mirtilli, anu sperimentatu ogni ghjornu una funzione di piastrine, pressione sanguigna è livelli di colesterolu HDL (bonu) - tutti marcatori ligati à un core più sanu ().
In un altru studiu di 12 settimane, e persone chì piglianu 320 mg di antocianine da ribes negru è mirtilli ogni ghjornu anu sperimentatu un aumento di 11% di u colesterolu HDL (bonu), è ancu una calata di 14% di i livelli di colesterolu LDL (cattivu), paragunatu cù menu di un 1% di calata in u gruppu placebo ().
Eppuru, più ricerca hè necessaria per cunfirmà questi effetti.
Riassuntu I mirtilli ponu aiutà à calà a pressione sanguigna, riduce u colesterolu LDL (cattivu), aumentà u colesterolu HDL (bonu), è prutegge vi da i coaguli di sangue, migliurendu cusì a salute di u vostru core. Tuttavia, più studii umani sò necessarii.7-9. Altri benefici potenziali
I mirtilli ponu offre i seguenti benefici supplementari per a salute:
- Pò migliurà a funzione cerebrale. I supplementi in polvere di mirtilli sò legati à una memoria à longu andà è di travagliu migliorata in adulti anziani ().
- Pò tumbà i batteri. Studi in provette mostranu chì i mirtilli ponu avè effetti antimicrobici contr'à batteri potenzialmente dannosi, cume Salmonella è Staphylococcus aureus (, ).
- Pò migliurà i sintomi di colite ulcerosa (UC). Un studiu in 13 persone hà trovu chì l'assunzione quotidiana di un supplementu di mirtilli riduce l'infiammazione cronica di u colon è di u rettu in e persone cù UC ().
Tenite à mente chì sti studii eranu chjuchi, è certi mancavanu di un gruppu placebo, rendendu difficiule à determinà se i supplementi di mirtilli sò quelli chì anu causatu l'effetti benefichi. Dunque, più studii sò necessarii.
Riassuntu I mirtilli ponu migliurà l'apprendimentu è a memoria in adulti anziani, luttà contr'à certi batteri è riduce i sintomi di colite ulcerosa. Tuttavia, più studii sò necessarii per cunfirmà questi effetti.Cumu aghjunghje mirtilli à a vostra dieta
Ci hè parechje manere di aghjunghje mirtilli à a vostra dieta.
Anu un sapore simile ancu un pocu più intensu cà i mirtilli. Pudete manghjalli freschi o secchi, da soli, o in parte di qualsiasi ricetta chì puderia cumprende mirtilli.
Per esempiu, i mirtilli facenu un bellu aghjuntu à frittelle, muffin, è altri panetteria. Pudete ancu includeli in frullati, farina d'avena, insalate è parfetti di yogurt.
In più, ponu esse aduprati per fà marmellata, o pudete simpliciamente macinalli cù una forchetta da aduprà cum'è una diffusione rapida nantu à u toast.
I supplementi di mirtilli sò un modu alternativu per aghjunghje stu fruttu à a vostra dieta. Si ponu truvà cum'è gocce o in forma di compresse in polvere o capsule in magazzini sanitari è in linea.
Tuttavia, u fruttu sanu pò esse più benefiziu, perchè forse fornisce una serie di altri nutrienti chì ùn si trovanu micca in a maggior parte di i supplementi.
Riassuntu I mirtilli freschi è secchi ponu esse manghjati da soli o incorporati in una varietà di ricette. I mirtilli si ponu ancu truvà in supplementi in polvere è liquidi.Dosi efficaci è effetti collaterali potenziali
I mirtilli sò cunsiderati sicuri per a maiò parte di a ghjente quandu si cunsumanu in quantità tipiche.
Tuttavia, e dosi più grandi truvate in certi supplementi ponu esse problematiche, soprattuttu quandu si piglianu per lunghi periodi ().
I mirtilli ponu aumentà u risicu di sanguinamentu in e persone cun disordini sanguinanti o chì piglianu medicinali per diluisce u sangue. Puderanu ancu fà chì i livelli di zuccheru in sangue falinu troppu bassu in quelli di i medicazione per calà u zuccherinu in sangue.
I supplementi di mirtilli ùn ponu micca esse sicuri per i zitelli, è ancu per e donne incinte o chì allattanu. Puderanu ancu interagisce cù qualchi medicamentu, allora assicuratevi di cunsultà u vostru duttore sanitariu prima di aghjunghje li à a vostra dieta.
Ancu se u tè di a foglia di mirtilli hè qualchì volta adupratu cum'è rimediu à base di erbe, e foglie sò cunsiderate velenose è l'esperti ùn li cunsiglianu micca per questu usu ().
U numeru limitatu di studii è e grande variazioni di dosaggi facenu sfida à determinà a dose più efficace. Eppuru, a maiò parte di i studii umani anu adupratu trà 50 grammi di mirtilli freschi à 500 mg di supplementi di mirtilli.
Riassuntu I mirtilli freschi sò generalmente cunsiderati sicuri, ma e grandi dosi truvate in certi supplementi ponu esse problematiche. I zitelli, quelli chì piglianu certi medicamenti, è ancu e donne in gravidanza è chì allattanu pò avè bisognu di evità i supplementi di mirtilli.U fondu
I mirtilli sò picculi mirtilli europei chì sò ricchi di parechji nutrienti è cumposti benefichi.
Sò ligati à ridutta l'infiammazione è i livelli di zuccheru in sangue, è una visione migliurata è a salute di u core. Puderanu ancu migliurà a funzione cerebrale, luttà contr'à i batteri, è riduce i sintomi di colite ulcerosa.
Cum'è u casu cù a maiò parte di e bacche, i mirtilli sò un aghjuntu sanu à a vostra dieta.