I sopravvissuti à u disordine di l'alimentazione sò arrabbiati annantu à questu cartellone per i lollipops suppressanti di l'appetite
![I sopravvissuti à u disordine di l'alimentazione sò arrabbiati annantu à questu cartellone per i lollipops suppressanti di l'appetite - Vita Di Vita I sopravvissuti à u disordine di l'alimentazione sò arrabbiati annantu à questu cartellone per i lollipops suppressanti di l'appetite - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
Ricurdativi di questi lecca-lecca chì suppressenu l'appetitu chì Kim Kardashian hà criticatu per avè prumuvutu in Instagram à l'iniziu di questu annu? (Innò? Ritrova a cuntruversia.) Avà, Flat Tummy Co., a sucietà daretu à i lecca-lecca controvertiti, hè sbattuta da i sopravviventi di disordini alimentari nantu à e rete suciale per un cartellone publicatu recentemente in a zona di Times Square in New York City .
U billboard-chì leghje: "Avete brami? Ragazza, dite à #suckit. "-era liatu à fà infurmà l'attivisti di positività di u corpu.Non solu i critichi sentenu chì a sucietà stessa prumove una maghjina di corpu malsana, ma a ghjente in Twitter attacca a cumpagnia per destinà specificamente à e donne.
L'attrice Jameela Jamil (da U Bonu Locu) hè statu prestu à chjamà u missaghju malsanu: "Ancu Times Square dice à e donne di manghjà menu avà?" hà scrittu. "Perchè ùn ci sò micca picciotti in l'annunziu? Perchè i so scopi sò per esse successu, ma [donne] sò solu per esse più chjucu?"
Jamil, chì era ancu vocale annantu à i missaghji malsani chì sò promossi da l'appruvazioni di Flat Tummy Co. di Kardashian, ùn hè micca l'unicu indignatu: L'annunziu attira una tonna di critiche da i sopravviventi di i disordini alimentari. (In cunnessione: Kesha Incuragisce l'altri à Chiede Aiutu Per i Disordini Alimentarii In PSA Potente.)
"Aghju cuminciatu à vede un nutrizziunistu l'annu scorsu è u nostru scopu era di regulà i mo ormoni di a fame", hà scrittu un utilizatore di Twitter. "In cunseguenza di u mo disordine alimentariu, ùn aghju micca avutu l'appetitu dapoi anni. Dunque, hè una VERA scumessa d'avè da passà davanti à sta publicità di suppressione di l'appetitu ogni ghjornu."
"Se avessi camminatu per queste publicità durante u piccu di u mo disordine alimentariu, sapete chì averia sviutatu u mo contu bancariu è mi so fattu ancu più malatu cù l'aiutu di stu bellu-in-rosa, vergugnante di u corpu, chì odia a donna capitalista incubo ", hà scrittu un altru.
Impulsatu da messagi di vergogna di u corpu cum'è questi, Jamil hà iniziatu u muvimentu "I Weigh" in Instagram per incuragisce e donne "à sentenu preziosi è vede quantu simu stupefacenti, è guardà oltre a carne di i nostri ossi". Invece di prumove a panza piatta, u muvimentu hè un locu per prumove mezi più sani da chì e donne misuranu u so valore.
Hè ora chì u mondu smette di vede a forma di u corpu cum'è un modu per definisce u valore di una persona.