3 Modi U disordine alimentariu di u vostru cumpagnu pò cumparisce in a vostra relazione
Cuntenutu
- 1. I prublemi cù l'imaghjini di u corpu sò in fondu
- 2. L'attività ligate à l'alimentu ponu esse stressanti
- 3. L'apertura pò esse difficiule
- A cumunicazione aperta permette à u vostru cumpagnu di sparte i so prublemi, dumandà aiutu, è rinfurzà a vostra rilazione
È ciò chì pudete fà o dì per aiutà.
In una di e mo prime date cù u mo cumpagnu attuale, in un ristorante di fusione indianu oramai sparitu in Filadelfia, anu messu a so forchetta, mi anu guardatu cun forza, è m'anu dumandatu: "Cumu possu sustene voi in a vostra recuperazione di u disordine alimentariu?"
Ancu se avessi fantasiatu d'avè sta cunversazione cù una manata di partenarii annantu à l'anni, di colpu ùn eru micca sicuru di cosa dì. Nimu da e mo relazioni passate ùn avia fattu un puntu per fà mi sta dumanda. Invece, aghju sempre avutu à forzà l'infurmazioni nantu à cumu u mo disordine alimentariu puderia apparì in a nostra relazione nantu à queste persone.
U fattu chì u mo cumpagnu capissi a necessità di sta cunversazione - è hà pigliatu a respunsabilità di l'inizià - era un rigalu chì ùn m'era mai statu offertu prima. È era più impurtante di a maiò parte di a ghjente chì capisce.
In un studiu di u 2006 chì hà vistu cumu e donne cun anorexia nervosa sperimentanu intimità in e so relazioni romantiche, queste donne anu indicatu à i so cumpagni chì capiscenu i so disordini alimentari cum'è un fattore significativu in u sensu di vicinanza emotiva. Eppuru, i partenarii spessu ùn sanu micca cumu u disordine alimentariu di u so cumpagnu pò influenzà a so relazione romantica - o ancu cume inizià queste conversazioni.
Per aiutà, aghju compilatu trè modi furzuti chì u disordine alimentariu di u to cumpagnu pò cumparisce in a vostra rilazione, è ciò chì pudete fà per aiutà per sustene li in a so lotta o recuperazione.
1. I prublemi cù l'imaghjini di u corpu sò in fondu
Quandu si tratta di l'immagine di u corpu trà e persone cun disordini alimentari, sti prublemi ponu esse prufondi. Questu hè perchè e persone cun disordini alimentari, in particulare quelli chì sò donne, sò più propensi à l'altri chì sperimentanu una immagine di u corpu negativa.
In realtà, l'immagine negativa di u corpu hè unu di i criteri iniziali per esse diagnosticatu cun anorexia nervosa. Spessu chjamatu disturbu di l'immagine di u corpu, sta sperienza pò avè un numeru di effetti negativi nantu à e persone cun disordini alimentari, cumpresu sessualmente.
In e donne, l'imagine negativa di u corpu pò entrà tuttu spazii di funzione sessuale è soddisfazione - da u desideriu è l'eccitazione à l'orgasimu. Quandu si tratta di cumu questu puderebbe prisentà in a vostra relazione, pudete truvà chì u vostru cumpagnu evita u sessu cù e luci accese, si astene da spugliate durante u sessu, o ancu si distrae mentre in u mumentu perchè pensanu à cumu si guardanu.
Chì pudete fà Sè site un cumpagnu di una persona cù un disordine alimentariu, a vostra affirmazione è rassicuranza di a vostra attrazione à u vostru cumpagnu hè impurtante - è utile. Assicuratevi solu di ricurdà chì puderia micca esse abbastanza per risolve u prublema da solu. Incuraghjite u vostru cumpagnu à parlà di e so lotte, è pruvate à ascultà senza ghjudiziu. Hè impurtante di ricurdà chì questu ùn hè micca nantu à voi è u vostru amore - hè nantu à u vostru cumpagnu è u so disordine.2. L'attività ligate à l'alimentu ponu esse stressanti
Tanti gesti romantichi accettati culturalmente implicanu cibu - una scatula di cioccolatini per San Valentinu, una notte fora à a fiera di a cuntea per gode di cavalcate è zuccherinu di cuttuni, una data in un ristorante elegante. Ma per e persone cun disordini alimentari, a sola presenza di alimenti pò causà paura. Ancu e persone in recuperu ponu esse scatenate quandu si sentenu fora di cuntrollu intornu à l'alimentu.
Hè perchè, à u cuntrariu di a cridenza pupulare, e persone ùn sviluppanu micca necessariamente disordini alimentari per via di magrezza cum'è standard di bellezza.
Piuttostu, i disordini alimentari sò malatie cumplesse cù influenze biologiche, psiculugiche è socioculturali, spessu relative à sentimenti di ossessione è di cuntrollu. In realtà, a presenza di disordini alimentari è d'ansietà inseme hè assai cumuna.
Secunnu l'Associazione Naziunale di i Disordini Alimentarii, i disordini d'ansietà si presentanu in 48 à 51 per centu di e persone cun anorexia nervosa, 54 à 81 per centu di e persone cun bulimia nervosa, è 55 à 65 per centu di e persone cun disordine di manghjà.
Chì pudete fà L'attività ligate à l'alimentu ponu spuntà u stress in e persone cun disordini alimentari, è per via di questu, hè megliu per evità queste trattate cum'è sorpresa. Sia chì qualcunu abbia attualmente, o sia in recuperu da, un disordine alimentariu, pò avè bisognu di tempu per preparassi per attività chì comportanu cibu. Verificate cù u vostru cumpagnu nantu à e so necessità specifiche. Inoltre, assicuratevi chì l'alimentu ùn sia mai spuntatu nantu à elli - ùn importa ciò chì hè dolce u vostru intenzione di torta d'anniversariu.3. L'apertura pò esse difficiule
Dì à qualcunu chì avete - o avete avutu - un disordine alimentariu ùn hè mai faciule. L'estigma di salute mentale hè in ogni locu, è i stereotipi nantu à i disordini alimentari abbondanu. Accoppiatu cù u fattu chì e persone cun disordini alimentari spessu è chì e donne cun disordini alimentari mostranu una probabilità più alta di esperienze relaziunali negative, avè una conversazione intima nantu à u disordine alimentariu di u to cumpagnu pò rivelassi difficile.
Ma creà u spaziu per u vostru cumpagnu per parlà cun voi di e so sperienze hè centrale per custruisce una relazione sana cun elli.
In realtà, studii anu trovu chì, quandu si guarda cume e donne cun anorexia nervosa anu interpretatu i so bisogni intornu à l'intimità, i so disordini alimentari anu avutu un rolu in u livellu di vicinanza emotiva è fisica chì si sentianu in e so relazioni. Inoltre, esse capace di discutere apertamente e so sperienze di disordine alimentari cù i so cumpagni era un modu per custruisce fiducia in e so relazioni.
Chì pudete fà Esse dispunibule per discute u disordine alimentariu di u vostru cumpagnu apertamente è onestamente, è cun interessu dimustratu, pò aiutà li à sente più sicuri è più genuini in a relazione. Basta à ramintà chì ùn site micca richiesti di cunnosce a risposta perfetta à a so spartera. A volte stà à sente è offre un sustegnu hè abbastanza.A cumunicazione aperta permette à u vostru cumpagnu di sparte i so prublemi, dumandà aiutu, è rinfurzà a vostra rilazione
Incuntrà cù qualchissia cù un disordine alimentariu ùn hè micca sfarente di esce cù una persona cun una situazione cronica o disabilità - vene cun u so propiu inseme di sfide uniche. Ci sò, tuttavia, suluzioni à quelle sfide, assai di e quali dipendenu da cumunicà apertamente cù u vostru cumpagnu nantu à e so necessità. A cumunicazione sicura è aperta hè sempre una pietra angulare di relazioni felici è sane. Permette à u vostru cumpagnu di sparte i so prublemi, dumandà aiutu, è dunque rinfurzà a relazione in tuttu. Dà à u vostru cumpagnu cù un disordine alimentariu u spaziu per fà chì l'esperienza sia parte di a vostra cumunicazione ùn li pò aiutà chè in u so viaghju.
Melissa A. Fabello, PhD, hè una educatrice feminista chì u so travagliu si concentra nantu à a pulitica di u corpu, a cultura di a bellezza è i disordini alimentari. Seguitàla in Twitter è Instagram.