Streptocinasi (Streptasi)
Cuntenutu
- Indicazioni Streptocinasi
- Streptokinase Prezzo
- Cumu aduprà Streptokinase
- Effetti secundari di Streptokinase
- Contraindicazioni Streptokinase
A streptocinase hè un rimediu antitromboliticu per usu orale, adupratu per trattà varie malatie cum'è a trombosi venosa profonda o l'embolismi pulmonari in adulti, per esempiu, perchè accelera è facilita a distruzzione di coaguli chì ostaculanu i vini sanguini.
A streptocinasi hè cummercializata da u laburatoriu CSL Behring è hè cunnisciuta cummercialmente sottu u nome di Streptase.
Indicazioni Streptocinasi
Streptokinase hè indicatu per u trattamentu di a trombosi vena profonda, embolia pulmonaria, embolia, infartu agutu di miocardu, malattia arteriale ostruttiva cronica, trombosi arteriale è occlusione di a vena o arteria centrale di a retina di l'ochju.
Streptokinase Prezzo
U prezzu di a streptochinasa varia trà 181 è 996 reai, secondu a dosa.
Cumu aduprà Streptokinase
A streptocinasi deve esse amministrata attraversu a vena o l'arteria è a dosa deve esse indicata da u duttore, postu chì varieghja secondu a malattia da trattà.
Effetti secundari di Streptokinase
L'effetti secundarii principali di Streptokinase includenu sanguinamentu spontaniu severu, emorragia cerebrale, rossi è pruriti di a pelle, febbre, brividi, pressione sanguigna bassa è frequenza cardiaca aumentata.
Contraindicazioni Streptokinase
Streptokinase hè contraindicata in i zitelli sottu 18 anni è in i pazienti cù ipersensibilità à i cumpunenti di a formula, è u so usu in gravidanza o allattamentu deve esse fattu solu sottu guida medica.
Inoltre, a streptocinasi ùn deve esse ancu presa da i pazienti cun sanguinamentu internu, riduzione di a coagulazione di u sangue, ictus recente, chirurgia di u craniu, tumore di u craniu, traumu cranicu recente, tumore à risicu di sanguinamentu, ipertensione arteriale sopra 200/100 mmHg, malformazione in arterie o vene, aneurisma, pancreatite, piazzamentu di una protesi in una vena, trattamentu cù anticoagulanti orali, problemi severi di fegatu o di rene, endocardite, pericardite, tendenza à emorragia o chirurgia maiò recente.