Hè normale di sperimentà mancanza di fiatu in gravidanza?
Cuntenutu
- Cosa da fà
- Mancanza di fiatu in prima gravidanza
- Cause pussibili
- A mancanza di soffiu in a gravidanza danneghja u zitellu?
Sensazione di fiatu cortu durante a gravidanza hè normale, fintantu chì ùn ci sò altri sintomi implicati. Questu hè chì, cù a crescita di u zitellu, u diafragma è i pulmoni sò compressi è a capacità di espansione di a cassa toracica hè ridutta, generendu a sensazione di mancanza di respiro.
Tuttavia, ci sò altri fattori chì ponu esse à l'origine di stu sintumu, cume malatie respiratorie, reazioni allergiche o obesità per esempiu. Sapete ciò chì pò causà mancanza di respiru.
Cosa da fà
Ciò chì pudete fà hè di evità sforzi maiò, micca di mentì nantu à e vostre spalle è pruvà à riduce l'ansietà. Quandu a donna incinta cumincia à truvà difficultà à respirà, si deve pusà è cuncintrà si nantu à a so propria respirazione, pruvendu à calmassi u più pussibule.
Se a donna incinta, in più di mancanza di fiatu, sente febbre, brividi o qualsiasi altru sintumu, ch'ella sia in u primu, secondu o terzu trimestru di gravidanza, deve andà à u duttore per investigà a causa è cusì pudè eliminà lu.
Per alleviare a mancanza di respiru in gravidanza si pò ancu piglià un rimediu naturale cù sciroppu di meli è crescione. Eccu cumu fà stu rimediu casanu per alleviare a mancanza di respiru.
Mancanza di fiatu in prima gravidanza
A mancanza di fiatu in a prima gravidanza ùn hè micca assai cumuna, ma pò accade soprattuttu se a donna hà asma, bronchite o s'ella hà un fretu.
Sì, in più di mancanza di fiatu, cumpariscenu altri sintomi, cum'è tosse, palpitazioni, corse di coru è labbra purpurea è unghie, duvete andà à u duttore prestu, perchè pò esse qualchì malatie cardiaca o respiratoria, chì deve esse trattata prestu.
A sensazione di mancanza di soffiu in gravidanza pò durà finu à 36 settimane di gestazione, chì hè di solitu quandu u zitellu si mette in u bacinu, pruvucendu u ventre à esse un pocu più bassu, dendu più spaziu per u diafragma è i pulmoni.
Cause pussibili
A mancanza di respira in gravidanza pò esse causata da:
- Attività fisica eccessiva;
- Stanchezza;
- Crescita di u zitellu;
- Ansietà;
- Asma;
- Bronchite;
- Malatie cardiache.
Quandu u zitellu si mette in u pelvis, versu 34 settimane di gestazione, u ventre tende à "falà" o "falà" è a mancanza di fiatu di solitu diminuisce perchè u pulmone hà più spaziu per riempie d'aria.
Fighjate u video seguente è amparate nantu à altri sintomi chì ponu accade durante a gravidanza è ciò chì pudete fà per alleviare:
A mancanza di soffiu in a gravidanza danneghja u zitellu?
A mancanza di respiru, chì a maiò parte di e donne incinte sperimentanu durante a gravidanza, ùn face micca male à u zitellu in alcun modu, chì u zitellu riceve l'ossigenu chì hà bisognu attraversu u sangue chì entra in u cordone ombelicale.
In ogni casu, se a donna incinta sperimenta qualchì sintimu altru chì mancanza di fiatu, o se a mancanza di fiatu diventa peghju è peghju, duverebbe andà à u duttore per una valutazione.