L'Instagram Onestu di Stu Blogger Fitness Pruva chì u Gonfiore Affetta Tutti
Cuntenutu
A blogger di fitness Kelsey Wells hà recentemente fattu una pausa da i so soliti post inspirational per sparte un cuntrollu di realità assai necessariu cù a so legione di seguitori di Instagram è Facebook.
Cum'è tutti noi, Wells hà indultatu in certi "tratti" di Thanksgiving durante u weekend di vacanze è hà revelatu chì "ùn si sentia micca un pocu male". Per dimustralla, a ghjovana mamma hà spartutu una maghjina di u so ventre gonfiu per mustrà ch'ella ùn hè ancu ella senza e so "imperfezzioni". (Leghjite: 10 Penseri Ogni Ragazza in Forma Hà u ghjornu di Thanksgiving)
"Puderia dà cunsiglii è trucchi nantu à a manera di luttà contr'à gonfiori è zits è strie", hà scrittu. "Ma pensu chì hè più impurtante per tutti per capisce chì queste cose sò totalmente normali!"
Ella cuntinua fendu riferenza à una "bobina di punta" Instagram piena di illuminazione eccellente è anguli perfetti. Megliu ancu, ella ammette di participà à quella illusione, "ma ùn vogliu mai chì sia misconstrued cum'è dicendu chì ùn aghju micca male [foto] o ùn pare mai gonfiatu", dice. "Tutti sò umani. Tutti sò belli".
A so trasparenza hà ricevutu tunnellate di feedback pusitivi da i so seguitori, ognuna ringraziandula per a so onestà. "À u puntu! Grazie per sparte stu missaghju è mantene u veru ", hà scrittu un cummentariu. "Grazie mille per esse onestu è realistu!" disse un altru.
In un mondu induve i nostri flussi di suciali sò pieni di persone "perfette", hè impurtante ricurdà chì nimu ùn sembra in realtà quellu IRL. Ùn importa micca quantu qualcunu in forma o sana pò parè, ùn sò micca senza i so "difetti" fisichi è Kelsey Wells hè a prova di quessa.