Stu Badass Quarter Grader rifiutò di risolve un prublema di matematica chì e giuvanotte vergugnose di pesu
Cuntenutu
Rhythm Pacheco, una zitella di 10 anni di Utah, face i tituli sta settimana per chjamà un prublema di matematica in casa chì hà trovu seriamente preoccupante.
A dumanda dumandava à i studienti di paragunà u pesu di trè zitelle è di capisce quale era u "più leggeru". In una intervista cù Oghje, Pacheco hà dettu ch'ella sintia chì a quistione puderia fà chì e giuvanotte si sentinu insicure di u so pesu, allora hà decisu di sparte e so primure cù u so maestru.
Per principià, hà circundatu u prublema di i duveri, scruccunendu, "Chì !!!!" accantu à ellu in matita. "Questu hè offensivu!" ella aghjunse. "Scusate, ùn scriveraghju micca questu hè rude." (Ancu se a so scrittura avia qualchì adorabile, ma altrettantu smussata, ortografie sbagliate; vede quì sottu.)
In una lettera separata à u so prufessore, Pacheco hà spiegatu perchè hà sceltu di ùn risolve u prublema: "Cara signora Shaw, ùn vogliu micca esse maleducata, ma ùn pensu micca chì u prublema di matematica sia statu assai bellu perchè ghjudica a ghjente pesu. Inoltre, u mutivu chì ùn aghju micca fattu a sentenza hè perchè ùn pensu micca chì hè bellu. Amore: Ritmu ". (Assuciatu: A Scienza di Fat-Shaming)
Fortunatamente, u maestru di Pacheco hà capitu cumplettamente e preoccupazioni di u so studiente è hà trattatu a situazione cun sensibilità è incuragimentu. "U maestru di Rhythm era cusì responsivo è hà trattatu a situazione cun tanta cura", hà dettu a mamma di Pacheco, Naomi. Oghje. "Hà dettu à Rhythm ch'ella capisce cumu si avaria per questu è ch'ella ùn hà micca bisognu di scrive a risposta. Ancu hà rispostu à a so nota cun amore cusì, curreghjendu a so grammatica è dicendu à Rhythm: "I love you too! '"
U fattu chì una tale dumanda apparisca nantu à un incaricu di compiti in u 2019 sia scunvurgente, per dì u minimu - qualcosa chì a mamma di Pacheco hà accunsentitu cun tuttu core. "Semu tutti belli fatti per esse diverse forme è dimensioni è ùn hè micca accettatu di dumandà:" Quantu hè più pesante Isabel chì u studiente più ligeru ", disse. Oghje. "Dumande è paraguni cum'è queste facenu più male chè bè per l'autoestima è l'imaghjini di u corpu". (Assuciatu: I Ghjuvanotti Pensanu chì i zitelli sò più intelligenti, Dice Studiu Super-Depressivu)
Dapoi chì u bravu standu di Pacheco contr'à a vergogna di u corpu hè diventatu virale, a ghjente nant'à e rete suciale a applaude, cumpresa Healthy Is the New Skinny autore, Katie Willcox. "Questu scola di 4u hà parenti fantastichi chì cresce un bonu zitellu", l'influencer hà spartutu in Instagram.
Micca solu què, ma u messagiu di Pacheco hà purtatu à cambiamenti chì avaranu avà un impattu annantu à e scole in ogni locu. Eureka Math, un prugramma di curriculum largamente utilizatu chì hà creatu u prublema di matematica in i travaglii di Pacheco, hà dettu Oghje cambiarà stu prublema particulari in modu chì ùn hà più a quistione di paragunà i pesi di e ragazze.
"U feedback di l'utilizatori hè una parte vitale di a nostra cultura", hà dettu Chad Colby, direttore di cumunicazioni marketing per Great Minds, chì hà creatu Eureka Math. Oghje. "Semu grati di riceve un feedback constructivu da i studienti, i prufessori è i genitori. Ci scusemu per qualsiasi discomfort o offense causatu da a quistione. Per piacè, sapete chì rimpiazzeremu sta quistione in tutti i futuri reprints, è suggerisce chì i prufessori furniscenu à i studienti un apprupriatu adattatu. quistione di rimpiazzamentu in l'interim ". (Assuciatu: ICYDK, U Vergogna à u Corpu hè un Problema Internaziunale)
Inutili, i genitori di Pacheco ùn puderanu micca esse più fieri di a so figliola. "Speremu chì a storia di Rhythm incuraghjerà l'adulti è i zitelli in ogni locu à sente l'un l'altru, à avè conversazioni duru è à circà u cambiamentu", hà dettu a so mamma.Oghje. "Crià un spaziu sicuru per i zitelli, empowering i genitori è migliurà e cunversazioni chì avemu cù i nostri zitelli custruiscenu relazioni più forti."