Garcinia Cambogia: à chì serve, cumu aduprà è effetti collaterali
Cuntenutu
A Garcinia cambogia hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è agrumi, malabar tamarinde, Goraka è oliu d'oliu, chì u so fruttu, simile à una piccula zucca, pò esse adupratu per aiutà à u prucessu di perdita di pesu, regulà i livelli di colesterolu è migliurà i livelli di energia, per esempiu
A Garcinia cambogia si pò truvà in butteghe di alimenti sani o in forma di capsule chì devenu esse cunsumate secondu a guida di l'erboristu per evità l'overdosing è l'effetti secondari.
À chì serve Garcinia Cambogia
A Garcinia hè stata ampiamente aduprata per aiutà in u prucessu di perdita di pesu, tuttavia a so efficacia hè sempre in studiu. Sta pianta hè cumposta da l'acidu idrossicittricu, chì hè capace di agisce nantu à un enzima chì agisce in u prucessu di cunversione di carboidrati in grassu. Cusì, a garcinia pò interferisce in questu prucessu è fà chì l'eccessu zuccheru ùn entre micca in e cellule, ma sia eliminatu in l'urina è in e feci.
Inoltre, a garcinia cambogia pò esse cunsiderata un soppressore di l'appetitu naturale perchè stimula a produzzione di serotonina, aumentendu a sensazione di piacè è di benessere.
Ancu se pò esse adupratu in a perdita di pesu, i so effetti sò messi in discussione da parechji ricercatori, postu chì a perdita di pesu resultante da l'usu di a pianta medicinale ùn hè micca significativa è pò varià secondu l'abitudini è u modu di vita di a persona, cum'è a pratica di attività fisiche è una dieta bassa in calorie, a perdita di pesu pò esse accaduta per via di queste attitudini è micca per via di l'usu di a pianta medicinale, per esempiu.
A Garcinia hà ancu pruprietà antiinfiammatorie, aromatizzanti, antiossidanti è antivirali, pudendu regulà i livelli di colesterolu, aiutà in u trattamentu di l'ulcere, reumatismu, stinzia è disenteria, in più di migliurà i livelli di energia è u sistema immunologicu.
Cume aduprà a garcinia cambogia
A Garcínia cambogia deve esse usata cum'ellu hè urdinatu da l'erboristu è pò esse cunsumata in tè o in capsule. Hè generalmente cunsigliatu per l'adulti di cunsumà da 1 à 2 capsule di 500 mg per ghjornu circa 1 ora prima di pranzi.
A dosa cutidiana raccomandata pò varià secondu l'età è u scopu di a persona, è u cunsumu di menu capsule à ghjornu, per esempiu, pò esse indicatu.
Hè impurtante chì l'usu di sta pianta medicinale, soprattuttu quandu u scopu hè a perdita di pesu, sia fattu in associu cù una dieta equilibrata è a pratica di l'attività fisica per chì i risultati sianu più durevuli. Amparate à eliminà u grassu viscerale.
Effetti secondari è contraindicazioni
Hè impurtante chì l'usu di Garcínia Cambogia sia fattu secondu e indicazioni di l'erborista o nutrizionista per evità effetti collaterali, cume nausea, mal di testa, vertigini, dolore addominale, febbre, bocca secca è dolore di stomacu, per esempiu.
Inoltre, sta pianta ùn deve esse usata in donne incinte, zitelli, diabetichi, persone chì utilizanu antidepressivi chì prumove l'aumentu di a serotonina, postu chì a garcinia prumove ancu l'aumentu di a serotonina, chì pò diventà tossica per u corpu.