Gina Rodriguez Vole Sapete Di "Povertà Periodica" -è Cosa Pò Esse Fattu per Aiutà
Cuntenutu
Se ùn avete mai avutu per andà senza cuscinetti è tamponi, hè faciule per piglià. Quandu si sguassate in a miseria chì u vostru periodu porta ogni mese, ùn vi pò mancu passà in mente quantu peghju seria senza prudutti chì vi aiutanu à gestisce a vostra igiene. Hè qualcosa chì Gina Rodriguez vole cambià. In un saggi recente per Teen Vogue, l'attrice hà pigliatu u tempu di riflette à quantu serà diversa a so vita oghje s'ellu ùn era micca stata capace di permette i prudutti menstruali o duvissi mancà a scola per via di u so periodu.
Avè mancatu i corsi averia pussutu cunduce à un effettu di palla di neve chì a puderia avè impedita d'andà in NYU è di riceve più tardi altre opportunità chì anu furmatu a so vita, hà precisatu. "È se avessi avutu da stà in casa da a classa per uni pochi di ghjorni ogni mese quandu era adolescente?" hà scrittu. "Chì lezziò avaria mancatu, è quanti quiz avarianu accadutu in a mo assenza? Sò sicuru ch'e aghju mancatu di custruisce relazioni più profonde cù i mo prufessori è i so cumpagni, ma hè difficiule di sapè quantu l'impattu puderia esse. . " (Relativu: Gina Rodriguez vole chì amate u vostru corpu à traversu tutti i so alti è bassi)
Per aiutà à difende sta causa, Rodriguez s'hè assuciatu cù Always and Feeding America per a so campagna #EndPeriodPoverty, chì dona prudutti di l'epica à e donne di i Stati Uniti chì ùn ponu micca cumprà pads o tamponi. Ddu numeru hè assai più grande di ciò chì pudete pensà: secondu una recente indagine di Sempre, quasi una in cinque ragazze americane anu avutu a manca a scola almenu una volta per mancanza di prudutti menstruali.
Da u latu bellu, u paese hà dighjà fattu qualchì passu in a direzzione ghjusta. In aprile, u guvernatore Andrew Cuomo di New York hà annunziatu chì e scole publiche di u statu sò tenute à furnì prudutti menstruali gratuiti per e ragazze in i gradi 6 à 12. Grazie à una legge simile in California, e scole pubbliche di Titulu I in i Stati Uniti anu ancu da stockà prudutti menstruali. È di più in più stati abuliscenu e so "tasse à i tamponi" chì rendenu i tamponi costu pruibitivu per parechje persone. (In più, i detenuti femini anu finalmente accessu à pads è tamponi gratuiti in i prigiò federali.) Ma cum'è Rodriguez signala, ci hè ancu una longa strada per andà in uguaglianza di prutezzione di u periodu.
"Sò chì ùn a risolveremu micca da a notte à a notte, ma avemu cuminciatu à vede qualchì veru miglioramentu è sò pienu di speranza", hà scrittu. "A sensibilizazione à a guida hè un passu impurtante per fà cambiamenti più grandi". Ella certamenti face a so parte per fà quellu passu.