Cumu evità a mancanza di nutrienti in a Dieta Vegetariana
Cuntenutu
- Calci
- Ferru
- Omega 3
- Vitamina B12
- Vitamina D
- Ciò chì un vegetarianu ùn deve manghjà
- Problemi cumuni di dieta vegetariana
Per evità ogni tippu di malnutrizione quandu si assume una dieta vegetariana, si deve aumentà a varietà di alimenti cunsumati è aduprà strategie cum'è cunsumà verdure ricche in ferru cun alimenti chì sò fonti di vitamina C, cum'è l'aranciu, chì sta vitamina aumenta l'assorbimentu di ferru in u corpu.
In generale, i vegetariani devenu esse cuscenti di u cunsumu di calciu, ferru, omega-3, vitamina B12 è vitamina D, chì sò nutrienti chì sò prisenti soprattuttu in l'alimenti d'origine animale. Inoltre, a dieta pò esse integrata ancu cù u cunsumu di Lievito Nutrizionale, chì hè riccu in proteine, fibre, vitamine B è minerali.
Eccu i principali nutrienti per esse attenti à a dieta è induve truvà in l'alimenti di origine vegetale:
Calci
U calciu si pò truvà in u latte di vacca è i so derivati, è ancu in u latte vegetale, cum'è a soia è l'amandule, arricchitu di calciu, è hè necessariu verificà queste informazioni nantu à l'etichetta.
Inoltre, questu nutriente hè prisente in ligumi verdi cum'è u kale, u broccoli è l'okra, frutti secchi, noci, noci, amandule, nocciole, fasgioli, ceci, soia, tofu, piselli è lenticchie.
Ferru
Per risponde à i bisogni di ferru, a dieta vegetariana duveria esse ricca in ligumi verdi scuri, cum'è a kale, frutti secchi, semi cum'è zucca è sesamu, lenticchie, ceci, soia è tofu.
Inoltre, hè impurtante cunsumà cibi ricchi in vitamina C, cum'è aranciu, ananas è acerola, in u listessu pastu chì cuntene cibi cù ferru, chì aumenta l'assorbimentu di ferru in l'intestinu. Vede più cunsiglii nantu à Chì un vegetarianu deve manghjà per prevene l'anemia.
Omega 3
In l'alimenti di origine vegetale, a fonte principale di omega-3 hè l'oliu di lino, è duvete cunsumà 1 cucchiaina di questu oliu per ghjornu per i zitelli è adulti, 2 cucchiaini per e donne incinte è chì allattanu.
Inoltre, questu nutriente si pò truvà ancu in semi di chia è frutti à oliu, cum'è noci è castagne.
Vitamina B12
Questa vitamina si trova soprattuttu in l'alimenti animali, cum'è u pesciu, u fegatu è u core, è hè necessariu per i vegetariani chì piglianu supplementi di vitamina B12 per soddisfà i so bisogni.
Vitamina D
E fonti principali di sta vitamina in l'alimentu sò i pesci è l'ova, ma a maiò parte di a vitamina D necessaria da u corpu hè prodotta per mezu di l'esposizione à u sole nantu à a pelle.
Cusì, per avè una bona pruduzzione, duvete esse à u sole da 15 minuti à 1 ora à u ghjornu, senza aduprà crema solare. Vede Cumu fà u sole in modu efficace per pruduce Vitamina D.
Ciò chì un vegetarianu ùn deve manghjà
Problemi cumuni di dieta vegetariana
Oltre à esse attenti à qualchi nutrienti, hè ancu impurtante di esse cuscenti di u cunsumu eccessivu di carboidrati in a dieta vegetariana, chì hè riccu in farina, patate, paste, cereali cum'è u risu è a quinoa, semi è legumi cum'è fasgioli è soia.
I carboidrati eccessivi è i dolci in a dieta è l'alimenti trasfurmati ponu purtà à guadagnà pisu è prublemi cum'è a diabete è u grassu di u fegatu.
Inoltre, hè ancu impurtante di mette in risaltu a necessità di cunsumà almenu 2 litri d'acqua à ghjornu, chì l'alimenti vegetali sò ricchi di fibre, chì ponu causà stinzia è dolore addominale quandu u cunsumu d'acqua ùn basta.
Per amparà di più nantu à stu stile di vita, vedi ancu:
- Dieta ricca di proteine per i vegetariani
- Avvanzi è svantaghji di esse Vegetarianu