Ginkgo biloba: chì hè, benefici è cumu piglià
Cuntenutu
- 1. Migliurà e prestazioni di u cervellu è a concentrazione
- 2. Evite a perdita di memoria
- 3. Combatte l'ansietà è a depressione
- 4. Migliurà a salute di l'ochji
- 5. Regula a pressione di sangue
- 6. Migliurà a salute di u core
- 7. Aumenta a libido
- Cumu piglià Ginkgo biloba
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca piglià
U Ginkgo biloba hè una antica pianta medicinali di a Cina chì hè assai ricca in flavonoidi è terpenoidi, avendu cusì una forte azzione antiinfiammatoria è antioxidante.
L'estratti fatti cù sta pianta parenu avè parechji benefici per a salute chì sò principalmente legati à u miglioramentu di u flussu di sangue arteriale, cerebrale è perifericu. A causa di a so azzione appositamente marcata nantu à a stimolazione cerebrale, u Ginkgo hè cunnisciutu cum'è elisir naturale per a salute mentale.
Tuttavia, sta pianta hà ancu assai altri vantaghji in relazione à a salute circulatoria, oculare è cardiaca. Alcuni di i so vantaghji principali includenu:
1. Migliurà e prestazioni di u cervellu è a concentrazione
U Ginkgo biloba migliora a microcirculazione di u sangue aumentendu a quantità di ossigenu dispunibule in varie parti di u corpu. Unu di sti lochi hè u cervellu è, dunque, l'usu di sta pianta pò facilità u pensamentu è aumentà a concentrazione, postu chì ci hè più sangue chì ghjunghje in u cervellu per u so funziunamentu currettu.
Inoltre, cumu hà ancu un'azione antiinfiammatoria è antiossidante, l'usu continuu di Ginkgo biloba sembra ancu impedisce l'apparizione di stanchezza mentale, soprattuttu in persone assai attive.
2. Evite a perdita di memoria
A causa di l'aumentata circolazione di sangue in u cervellu è di una capacità cognitiva migliorata, Ginkgo previene ancu i danni à i neuroni, luttendu per a perdita di memoria, soprattuttu in l'anziani, aiutendu à prevene l'Alzheimer.
Ancu in i pazienti chì anu dighjà Alzheimer, parechji studii puntanu à un miglioramentu di e cumpetenze mentali è suciali, quandu si usa Ginkgo biloba assuciatu à u trattamentu medicu.
3. Combatte l'ansietà è a depressione
L'usu di Ginkgo biloba aiuta à migliurà a capacità di u corpu di trattà cù i livelli alti di cortisol è adrenalina, chì si producenu in u corpu quandu ci hè un episodiu di forte stress. Cusì, e persone chì soffrenu di disordini d'ansietà ponu prufittà di cunsumà sta pianta perchè diventa più faciule per trattà l'eccessu di stress chì sentenu.
Ancu per via di a so azzione annantu à l'equilibriu ormonale, u Ginkgo diminuisce i cambiamenti improvvisi di umore, in particulare in e donne durante a PMS, riducendu u risicu di sviluppà depressione.
4. Migliurà a salute di l'ochji
Per via di a so capacità à migliurà a circulazione di sangue è eliminà i radicali liberi da u corpu, u Ginkgo pare impedisce danni à e zone sensibili di l'ochju, cume a cornea, a macula è a retina. Cusì, stu supplementu pò esse adupratu per preservà a visione per un tempu più longu, in particulare in e persone cun prublemi cum'è glaucoma o degenerazione maculare, per esempiu.
5. Regula a pressione di sangue
U Ginkgo biloba provoca una leggera dilatazione di i vasi sanguini è, dunque, migliora a circulazione sanguigna, diminuendu a pressione nantu à i vasi è u core. Cusì, a pressione sanguigna tende à diminuisce, in particulare in e persone cun pressione alta.
6. Migliurà a salute di u core
Oltre à abbassà a pressione sanguigna, Ginkgo sembra ancu impedisce a formazione di coaguli di sangue. Cusì, ci hè menu pressione annantu à u core, chì finisce per facilità u so funziunamentu. Inoltre, cume ci hè menu risicu di avè coaguli, ci hè ancu menu probabilità di soffre un infartu, per esempiu.
7. Aumenta a libido
U Ginkgo biloba pare aumentà a libido attraversu u bilanciu ormonale chì causa è cresce a circulazione sanguigna in a regione genitale, chì finisce per aiutà l'omi cun disfunzione erettile, per esempiu.
Cumu piglià Ginkgo biloba
U modu di aduprà Ginkgo biloba pò variare secondu u benefiziu chì hè destinatu à ottene è a marca di u laboratoriu chì produce u supplementu. Cusì, hè megliu à leghje sempre l'istruzzioni nantu à a scatula di u pruduttu o dumandà cunsiglii da un naturopata, per esempiu.
Tuttavia, a dose standard di estrattu di Ginkgo biloba per migliorà a concentrazione è e prestazioni cerebrali hè 120 à 240 mg, da 1 à 4 ore prima di un test, per esempiu. Cum'è supplementu alimentariu è per uttene parechji altri benefici, a dosa standard hè da 40 à 120 mg, 3 volte à ghjornu.
Idealmentu, i supplementi di Ginkgo biloba devenu esse presi cun un pastu per facilità l'assorbimentu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii di Ginkgo biloba sò rari, soprattuttu quandu aduprati in a dosa curretta, tuttavia, alcune persone ponu sperimentà mal di testa, reazioni allergiche di a pelle, sentirsi malati, palpitazioni, sanguinanti o abbassà a pressione sanguigna.
Quale ùn deve micca piglià
Ancu se hè una pianta assai sicura, u Ginkgo biloba ùn deve esse adupratu in i zitelli di menu di 12 anni, e donne incinte, e donne chì allattanu, è ancu in i pazienti à risicu elevatu di sanguinamentu o cù sanguinamentu attivu.