Perchè Duvete Probabilmente Reconsiderà a Vostra Dieta Senza Glutine A menu chì ùn ne abbiate veramente bisognu
Cuntenutu
A menu chì ùn abbiate campatu sottu à una roccia, sapete chì ci sò parechje persone chì adopranu diete senza glutine, indipendentemente da se anu malattia celiaca o micca. Alcuni di elli sò legittimi è ùn ne facenu micca una cosa ~. Ma, semu onesti, probabilmente cunnosci una diva senza glutine chì parla di i so abitudini alimentari senza stop. Anu un pocu pridicatu ogni volta chì qualcunu vi dumanda perchè ùn manghjanu micca una fetta di pizza è vi glutena per u pane di prima entrata chì stai caricendu à cena (ancu s'elli sò unu di i numerosi senza glutine dieters chì ùn sanu mancu ciò chì hè glutine, in ogni casu). Sì tuttu questu hype di glutine vi hà da dumandassi "Deve abbandunà a parolla G?" avete bisognu à sente ciò chì a scienza hà da dì.
A nova ricerca mostra chì andà senza glutine (se ùn site micca affettatu da a malatia celiaca) pò esse in realtà più dannosu cà benefica per a vostra salute. Evitendu u glutine dieteticu pò esse risultatu in una bassa ingestione di grani sani, chì sò ligati à benefici cardiovascular, secondu un novu studiu publicatu in a rivista. BMJ. Sì ùn sì bisognu per esse senza G, mancà sti grani sani sani ùn face micca favuri per a vostra salute.
I ricercatori - da l'Università di Harvard, l'Università di Columbia, è l'ospedale generale di u Massachusetts - anu studiatu l'abitudini alimentarii di quasi 65.000 donne è 45.000 omi ogni quattru anni da u 1986 à u 2010. In fine, i circadori anu paragunatu u quintu di a pupulazione chì hà cunsumatu u più glutine cù u quintu di a pupulazione chì cunsuma u menu glutine. Anu scupertu chì u risicu cardiovascular era uguali per quelli chì ùn anu da a parolla G è quelli chì manghjavanu più.
U studiu hà trovu chì nè u cunsumu alimenti cù o senza glutine hà una associazione significativa cù u risicu di malatie cardiache, ma i ricercatori cunsiglianu di ùn aduttà una dieta senza glutine in nome di a salute cardiovascolare se ùn avete mai statu diagnosticatu cun celiaci. In ogni casu, quandu i circadori aghjustavanu a so analisi per separà u cunsumu di grani raffinati versus cereali integrali, anu truvatu chì e persone in u gruppu chì manghjanu a quantità più alta di glutine per via di cereali integrali anu un risicu di malatie cardiovascular più bassu di quelli in u gruppu di i più bassi di glutine. Questu sustene a ricerca attuale chì u cunsumu di cereali integrali hè ligatu cù un risicu cardiovascular più bassu.
Facemu un backup per un sec. U glutine, ICYMI, hè una prutetta chì si trova in u granu, a segale è l'orzu. E persone chì anu a malatia celiaca ùn ponu micca tollerà quella proteina. Manda u so sistema immunitariu in furia chì danneghja u rivestimentu di l'intestinu tenue, imbulighjendu cù a capacità di u corpu di assorbe nutrienti da l'alimentu. (Uttenite più fatti di bisognu à sapè in a nostra guida di a malatia celiaca 101.) Se ùn avete micca a malattia celiaca, u vostru corpu pò gestisce assai probabilmente u glutine bè - è ùn hè in alcun modu malsano. Ci hè una zona grisa induve u sistema digestivu di qualcunu pò esse sensibule à u granu stessu (in a listessa manera qualchissia pò esse sensibule à i prudutti di latti, ma micca intolleranti à lactosa).
Allora andate avanti è avete u pane integrale. U vostru core vi ringraziarà per ellu (in più manere di unu).