Tè Verde vs Tè Neru: Quale hè più sanu?
Cuntenutu
- Benefici cumuni di u tè verde è neru
- Pudete prutege u vostru core
- Pò aumentà a funzione cerebrale
- U tè verde hè riccu in u putente antioxidante EGCG
- U tè neru cuntene theaflavins benèvuli
- Quale duvete beie?
- U fondu
U tè hè amatu da e persone di tuttu u mondu.
Tramindui u tè verde è neru sò fatti da e foglie di u Camellia sinensis pianta ().
A diffarenza chjave trà i dui hè chì u tè neru hè ossidatu è u tè verde ùn hè micca.
Per fà u tè neru, e foglie sò prima rotulate è dopu esposte à l'aria per attivà u prucessu d'ossidazione. Questa reazzione face chì e foglie diventinu marrone scuru è permette à i sapori di intensificà è intensificà ().
D'altra parte, u tè verde hè trattatu per prevene l'ossidazione è cusì assai più chjaru di culore chè u tè neru.
Questu articulu esplora a ricerca daretu à u tè verde è neru per determinà quale hè più sanu.
Benefici cumuni di u tè verde è neru
Mentre u tè verde è neru differenu, ponu furnisce alcuni di i stessi benefici per a salute.
Pudete prutege u vostru core
Tramindui u tè verde è neru sò ricchi in un gruppu di antioxidanti protettivi chjamati polifenoli.
Specificamente, cuntenenu flavonoidi, un sottogruppu di polifenoli.
Tuttavia, u tippu è a quantità di flavonoidi chì cuntenenu differenu. Per esempiu, u tè verde cuntene una quantità assai più alta di epigallocatechin-3-gallate (EGCG), invece chì u tè neru hè una ricca fonte di theaflavins ().
I flavonoidi in u tè verde è neru sò pensati per prutege u vostru core (,).
Un studiu annantu à l'animali hà trovu chì u tè verde è u neru eranu altrettantu efficaci per prevene a furmazione di placche di vasi sanguini da 26% à a dosa più bassa è finu à u 68% à a dose più alta ().
U studiu hà ancu trovu chì i dui tippi di tè anu aiutatu à riduce u colesterolu LDL (cattivu) è i trigliceridi ().
In più, duie riviste esaminendu più di 10 studii di qualità anu trovu chì beie tè verde è neru pò fà calà a pressione sanguigna (,).
Inoltre, un'altra rivista di studii di tè verde hà trovu chì e persone chì beianu 1-3 tazze à ghjornu avianu un risicu di 19% è 36% riduttu rispettivamente di attaccu di core è di ictu, paragunatu à quelli chì avianu menu di 1 tazza di tè verde ogni ghjornu ( ).
Similmente, beie almenu 3 tazze di tè neru puderia riduce u risicu di malatie cardiache di 11% ().
Pò aumentà a funzione cerebrale
U tè verde è neru cuntenenu tramindui caffeina, un stimulante cunnisciutu.
U tè verde cuntene menu caffeina cà u tè neru - circa 35 mg per 8 once (230-ml) tazza, paragunatu cù 39-109 mg per a listessa porzione di tè neru (,, 9).
A caffeina stimula u vostru sistema nervosu bluccendu u neurotrasmettitore inibitori adenosina. Aiuta ancu a liberazione di neurotrasmittenti chì aumentanu l'umore cum'è dopamina è serotonina (,).
Di conseguenza, a caffeina pò aumentà a vigilenza, l'umore, a vigilanza, u tempu di reazione è u ricordu à breve termine (9).
I tè verdi è neri cuntenenu ancu l'aminòcidu L-teanina, chì ùn hè micca prisente in u caffè.
Si pensa chì a L-teanina attraversi a barriera hematoencefalica è innesci u rilasciu di un neurotrasmettitore inibitorio in u cervellu chjamatu acidu gamma-aminobutirrico (GABA), chì provoca un statu rilassatu ma attentu (,,).
In listessu tempu, prumove a liberazione di l'ormoni dopamina è serotonina chì aumentanu l'umore ().
A L-teanina hè pensata per equilibrà l'effetti di a caffeina. A cumbinazione di ste duie sostanze pò ancu esse sinergica, postu chì un studiu hà trovu chì e persone chì anu ingeritu L-teanina è caffeina anu avutu megliu attenzione ch'è quandu una era usata sola (,).
In generale, ci hè un pocu più di L-teanina in u tè verde chè u tè neru, ancu se e quantità ponu varià assai ().
Sia u tè verde sia u neru sò ottime alternative à u caffè per quelli chì volenu un ascensore d'umore senza inquietudine rivelatrice di u caffè.
RiassuntuU tè verde è neru cuntenenu polifenoli chì anu forti effetti antioxidanti, pudendu riduce u risicu di malatie cardiache. Inoltre, entrambi anu caffeina per aumentà a vigilenza è u focu è L-teanina, chì rilascia u stress è calma u vostru corpu.
U tè verde hè riccu in u putente antioxidante EGCG
U tè verde hè una ottima fonte di u putente antioxidante epigallocatechin-3-gallate (EGCG).
Ancu se u tè verde cuntene altri polifenoli, cum'è a catechina è l'acidu gallicu, EGCG hè cunsideratu cum'è u più putente è probabilmente rispunsevule di parechji benefici di a salute di u tè verde ().
Eccu un elencu di i vantaghji pussibuli di l'EGCG in tè verde:
- Cancer. Studi di provette anu trovu chì l'EGCG in tè verde pò inibisce a multiplicazione di cellule tumorali è causà a morte di cellule tumorali (,).
- Malatia d’Alzheimer. EGCG pò riduce l'effetti dannosi di e placche amiloide, chì si accumulanu in i malati di Alzheimer (,).
- Anti-fatigue. Un studiu hà trovu chì i topi chì cunsumanu una bevanda chì cuntene EGCG avianu tempi di natazione prolungati prima di stanchezza, paragunatu à quelli chì beevanu acqua ().
- Prutezzione di u fegatu. EGCG hè statu dimustratu per riduce u sviluppu di u fegatu grassu in i topi cù una dieta ricca di grassi (,).
- Anti-microbianu. Questu antioxidante pò causà danni à i muri di e cellule batteriche è pò ancu riduce a trasmissione di alcuni virus (,,).
- Calmante. Pò interagisce cù i recettori in u vostru cervellu per esercità un effettu calmante nantu à u vostru corpu (,).
Ancu se a maiò parte di e ricerche nantu à l'EGCG in tè verde sò state effettuate in provette o in studi annantu à l'animali, i risultati danu credibilità à i vantaggi annunziati da u bere di tè verde.
RiassuntuU tè verde cuntene EGCG, un antioxidante chì e prove di provette è animali anu dimustratu chì ponu luttà contr'à u cancer è e cellule batteriche è prutege u vostru cervellu è u fegatu.
U tè neru cuntene theaflavins benèvuli
Theaflavins sò un gruppu di polifenoli chì sò unichi per u tè neru.
Sò furmati durante u prucessu d'ossidazione è rapprisentanu 3-6% di tutti i polifenoli in u tè neru ().
I Theaflavini parenu offre assai benefici per a salute - tuttu ligatu à a so capacità antioxidante.
Questi polifenoli ponu prutege e cellule di grassu da i danni da i radicali liberi è ponu sustene a pruduzzione antioxidante naturale di u vostru corpu (,).
In più, ponu prutege u vostru core è i vasi sanguini.
Un studiu animale hà trovu chì i theaflavins ponu calà u risicu di furmazione di placche in i vini sanguini riducendu l'infiammazione è aumentendu a dispunibilità di ossidu nitricu, chì aiuta i vostri vini sanguini à dilatassi (32).
Inoltre, i teaflavini sò stati dimustrati per riduce significativamente u colesterolu è i livelli di zuccheru in sangue (,).
Puderanu ancu prumove a ripartizione di grassu è sò stati raccomandati cum'è aiutu potenziale per a gestione di l'obesità (34).
In fatti, i theaflavins in u tè neru ponu avè a stessa capacità antioxidante cum'è i polifenoli in u tè verde ().
RiassuntuTheaflavins sò unichi per u tè neru. Attraversu i so effetti antioxidanti, ponu migliurà a funzione di i vasi sanguigni è sustene a perdita di grassu.
Quale duvete beie?
U tè verde è neru offre benefici simili.
Mentre sò diffirenti in a so cumpusizioni di polifenoli, ponu dà i stessi effetti benefichi nantu à a funzione di i vini sanguini ().
A maiò parte di e ricerche indicanu chì u tè verde hà pruprietà antioxidanti più forti cà u tè neru, ma un studiu hà trovu chì i tè verdi è neri presentavanu capacità antioxidanti ugualmente efficaci (,, 38).
Benchì entrambi cuntenenu caffeina, u tè neru di solitu ne hà di più - fendu u verde a scelta megliu per e persone sensibili à stu stimulante. Inoltre, u tè verde cuntene più L-teanina, un aminòcidu chì hè calmante è pò equilibrà l'effetti di a caffeina ().
In ogni casu, sè vo circate un impulse di cafeïna chì ùn hè micca forte quant'è u caffè, u tè neru puderia esse una bella opzione per voi.
Tenite à mente chì tramindui u tè neru è u verde cuntenenu tannini, chì ponu ligà à i minerali è riduce a so capacità di assorbimentu. Dunque, u tè pò esse megliu cunsumatu trà i pasti ().
RiassuntuU tè verde pò avè un prufilu antiossidante leggermente megliu cà u tè neru, ma u tè neru hè u megliu se vulete un putente buzz di caffeina.
U fondu
U tè verde è neru furniscenu benefici per a salute simili, ancu per u vostru core è u cervellu.
Mentre u tè verde pò cuntene antioxidanti più putenti, l'evidenza ùn favurisce micca assai un tè sopra l'altru.
Tramindui cuntenenu a caffeina stimulante è a L-teanina, chì hà un effettu calmante.
In breve, entrambi sò grandi aghjunte à a vostra dieta.