Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 2 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Pruvate Stu Video d'Allenamentu di Yoga d'Apertura di Cori Quandu avete bisognu di purtà l'energia pusitiva - Vita Di Vita
Pruvate Stu Video d'Allenamentu di Yoga d'Apertura di Cori Quandu avete bisognu di purtà l'energia pusitiva - Vita Di Vita

Cuntenutu

Sentite amara, isolata, o bisognu di qualchì bona vibrazione generale? Canalizza l'amore di sè stessu è l'energia versu e vostre relazioni sintonizzandu u vostru chakra di u core cù stu flussu di yoga chì apre u core. Hè stata curata da u capimachja di yoga CorePower Yoga Heather Peterson è hè dimustrata quì da Christie Klach, istruttore CorePower in New York. (Pssst: CorePower hè cunnisciutu per a so epica classe di Yoga Sculpt cù pesi.)

"Queste pose rinfurzanu a vostra capacità d'amà quelli chì vi circundanu", dice Peterson. "Praticate e posture in questa sequenza vi aiuterà à sbulicà i musculi chì cage u vostru core. Prufittate a dulcezza è a forza chì avete custruitu in a pratica è pigliate ciò chì avete creatu in u vostru ghjornu ". (Aghjunghjite sta meditazione guidata, apertura di core à a fine per un ghjornu specialmente zen.)

Oltre à tutti i benefici interni di u benessere, stu flussu apre ancu u vostru pettu, spalle è fianchi (una divinità per quellu chì si stà à un scrivanu tuttu u ghjornu). Prontu à flussu? Seguitate cù Klach sopra.


Avete bisognu: Un tappettu di yoga o spaziu apertu nantu à a moquette è dui blocchi di yoga. (Nisun bloccu? Aduprate un cuscini o cuscini invece.)

Stand in posa di muntagna. Inspirate per allargà i bracci sopra è espirate per cernicà in avanti à i fianchi, entrendu in piega in avanti. Inhale per plantà e mani nantu à u tappettu fora di i pedi è torna in tavola alta.

Posa di Delfinu

Da u tavulinu, calate i dui goviti nantu à u tappettu, pressendu e palme di e duie mani in giù cù a punta di i ditti chì puntavanu versu u fronte di u tappettu. Spostate i fianchi indietro è in su per vene in un cane discendente nantu à i gomiti. Micro-curvate i ghjinochje è girate l'internu di e cosce l'una versu l'altru per allargà a bassa schiena. Tracciate e coste davanti è allargate u codu finu per allungà a spina. Mantene per 3 à 5 respiri.

Posa di rana à una zampa

Sposta in avanti à u pianu bassu, i gammi inferiori è i fianchi à u tappettu, è sguassate i pedi per entra in a postura di sphinx. Piegate u ghjinochju dirittu è righjunghjite a manu dritta per afferrà l'internu di u pede dirittu. Tire u talone versu u glute right mentre mantene l'anca diritta pressata in terra per una pose di rana à una gamba. (Facultativu: Calci in u pede dirittu per tirà a parte dritta di u pettu aperta per l'arcu à una zampa, cum'è mostratu sopra). Mantene per 3 à 5 respiri. Repetite nantu à a manca.


Camel Pose

Venite à stà nantu à i dui ghjinochji. Inspirate è allungate a spina, poi espirate per impegnà u core trascinendu e costole davanti in giù è l'anca anteriore punta in alto. Pone e palme nantu à u bassu di a schiena cù i dite chì puntanu in giù. Solleva u pettu è rote a fronte di e spalle aperte, appughjà i stinchi in u tappettu, tira u collu longu, poi inclina a testa leggermente in daretu. Mantene per 3 à 5 respiri.

Posa testa à ghjinochju

Principià in una pusizione pusata è stende a perna ghjusta à circa 45 gradi. Piegate u ghjinochju manca è piegate u pede manca in a coscia interna diritta. Rotate u torsu nantu à a gamba diritta è ghjunghje in avanti à stinchi, caviglie o pedi, intrecciate i dite intornu à a bola di u to pede estensu (se pussibule). Spina tonda è frunti bassa versu u ghjinochju, piegendu u ghjinochju quant'è necessariu. Mantene da 3 à 5 respirazioni.

Posa Rivolta di u Ghjinochju

Da a testa à u ghjinochju posa, lentamente arrotulate per pusà altu. Allora pigliate a manu dritta o l'avambracciu à l'internu di a perna ghjusta, è girate u pettu luntanu da a perna allargata. Arrivà à u bracciu manca sopra à a testa è pigliate per l'esterno di u pede drittu, l'ankle, o shin, o mantene in l'aria chì ghjunghje in avanti. Allungate a parte manca di u corpu è tirate a manca si trova l'ossu finu à a radica è allungate a spina. Mantene per 3 à 5 respiri. Ripetite testa-à-ghjinochju è girate testa-à-ghjinochju nantu à a parte manca.


Posa Angulu Inclinatu Inclinatu Supportatu

Piattate lentamente torna nantu à u tappettu. Piegate i ghjinochji per purtà a sola di i dui pedi à toccu, pusendu un bloccu sottu à ogni ghjinochju. Pone e mani nantu à u core è u stomacu. Mantene per 3 à 5 respiri.

Pianu pianu pianu è sguassate blocchi. Pigliate un bloccu è mette à l'altezza media in linea cù a spina è un bloccu à l'altitudine alta induve a vostra testa serà. Sdraiate nantu à i blocchi è apre i dui braccia larghe cù i palmi in sopra. (Se ùn avete micca blocchi, pudete aduprà un appoghju o un cuscinu invece.) Pigliendu fiatu prufondu, chjineti in sta posa finu à 5 minuti.

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

Cumu hè u trattamentu per a colpitis

Cumu hè u trattamentu per a colpitis

U trattamentu di a colpite deve e e raccomandatu da u ginecologu è hà per copu di eliminà u microorgani mu ri pun evule di l'infiammazione di a vagina è di u cervice è cu ...
Cumu migliurà a lubricazione femminile

Cumu migliurà a lubricazione femminile

A ecchezza vaginale hè un cambiamentu naturale in a lubrificazione intima chì pò cau à a ai di agiu è bru giu per e donne durante a vita di u ghjornu, è pò ancu cau ...