Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 2 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 30 Marzu 2025
Anonim
Pruvate Stu Video d'Allenamentu di Yoga d'Apertura di Cori Quandu avete bisognu di purtà l'energia pusitiva - Vita Di Vita
Pruvate Stu Video d'Allenamentu di Yoga d'Apertura di Cori Quandu avete bisognu di purtà l'energia pusitiva - Vita Di Vita

Cuntenutu

Sentite amara, isolata, o bisognu di qualchì bona vibrazione generale? Canalizza l'amore di sè stessu è l'energia versu e vostre relazioni sintonizzandu u vostru chakra di u core cù stu flussu di yoga chì apre u core. Hè stata curata da u capimachja di yoga CorePower Yoga Heather Peterson è hè dimustrata quì da Christie Klach, istruttore CorePower in New York. (Pssst: CorePower hè cunnisciutu per a so epica classe di Yoga Sculpt cù pesi.)

"Queste pose rinfurzanu a vostra capacità d'amà quelli chì vi circundanu", dice Peterson. "Praticate e posture in questa sequenza vi aiuterà à sbulicà i musculi chì cage u vostru core. Prufittate a dulcezza è a forza chì avete custruitu in a pratica è pigliate ciò chì avete creatu in u vostru ghjornu ". (Aghjunghjite sta meditazione guidata, apertura di core à a fine per un ghjornu specialmente zen.)

Oltre à tutti i benefici interni di u benessere, stu flussu apre ancu u vostru pettu, spalle è fianchi (una divinità per quellu chì si stà à un scrivanu tuttu u ghjornu). Prontu à flussu? Seguitate cù Klach sopra.


Avete bisognu: Un tappettu di yoga o spaziu apertu nantu à a moquette è dui blocchi di yoga. (Nisun bloccu? Aduprate un cuscini o cuscini invece.)

Stand in posa di muntagna. Inspirate per allargà i bracci sopra è espirate per cernicà in avanti à i fianchi, entrendu in piega in avanti. Inhale per plantà e mani nantu à u tappettu fora di i pedi è torna in tavola alta.

Posa di Delfinu

Da u tavulinu, calate i dui goviti nantu à u tappettu, pressendu e palme di e duie mani in giù cù a punta di i ditti chì puntavanu versu u fronte di u tappettu. Spostate i fianchi indietro è in su per vene in un cane discendente nantu à i gomiti. Micro-curvate i ghjinochje è girate l'internu di e cosce l'una versu l'altru per allargà a bassa schiena. Tracciate e coste davanti è allargate u codu finu per allungà a spina. Mantene per 3 à 5 respiri.

Posa di rana à una zampa

Sposta in avanti à u pianu bassu, i gammi inferiori è i fianchi à u tappettu, è sguassate i pedi per entra in a postura di sphinx. Piegate u ghjinochju dirittu è righjunghjite a manu dritta per afferrà l'internu di u pede dirittu. Tire u talone versu u glute right mentre mantene l'anca diritta pressata in terra per una pose di rana à una gamba. (Facultativu: Calci in u pede dirittu per tirà a parte dritta di u pettu aperta per l'arcu à una zampa, cum'è mostratu sopra). Mantene per 3 à 5 respiri. Repetite nantu à a manca.


Camel Pose

Venite à stà nantu à i dui ghjinochji. Inspirate è allungate a spina, poi espirate per impegnà u core trascinendu e costole davanti in giù è l'anca anteriore punta in alto. Pone e palme nantu à u bassu di a schiena cù i dite chì puntanu in giù. Solleva u pettu è rote a fronte di e spalle aperte, appughjà i stinchi in u tappettu, tira u collu longu, poi inclina a testa leggermente in daretu. Mantene per 3 à 5 respiri.

Posa testa à ghjinochju

Principià in una pusizione pusata è stende a perna ghjusta à circa 45 gradi. Piegate u ghjinochju manca è piegate u pede manca in a coscia interna diritta. Rotate u torsu nantu à a gamba diritta è ghjunghje in avanti à stinchi, caviglie o pedi, intrecciate i dite intornu à a bola di u to pede estensu (se pussibule). Spina tonda è frunti bassa versu u ghjinochju, piegendu u ghjinochju quant'è necessariu. Mantene da 3 à 5 respirazioni.

Posa Rivolta di u Ghjinochju

Da a testa à u ghjinochju posa, lentamente arrotulate per pusà altu. Allora pigliate a manu dritta o l'avambracciu à l'internu di a perna ghjusta, è girate u pettu luntanu da a perna allargata. Arrivà à u bracciu manca sopra à a testa è pigliate per l'esterno di u pede drittu, l'ankle, o shin, o mantene in l'aria chì ghjunghje in avanti. Allungate a parte manca di u corpu è tirate a manca si trova l'ossu finu à a radica è allungate a spina. Mantene per 3 à 5 respiri. Ripetite testa-à-ghjinochju è girate testa-à-ghjinochju nantu à a parte manca.


Posa Angulu Inclinatu Inclinatu Supportatu

Piattate lentamente torna nantu à u tappettu. Piegate i ghjinochji per purtà a sola di i dui pedi à toccu, pusendu un bloccu sottu à ogni ghjinochju. Pone e mani nantu à u core è u stomacu. Mantene per 3 à 5 respiri.

Pianu pianu pianu è sguassate blocchi. Pigliate un bloccu è mette à l'altezza media in linea cù a spina è un bloccu à l'altitudine alta induve a vostra testa serà. Sdraiate nantu à i blocchi è apre i dui braccia larghe cù i palmi in sopra. (Se ùn avete micca blocchi, pudete aduprà un appoghju o un cuscinu invece.) Pigliendu fiatu prufondu, chjineti in sta posa finu à 5 minuti.

Rivista per

Publicità

Articuli Populari

A Best Music Workout Ùn State micca à sente

A Best Music Workout Ùn State micca à sente

e una canzone uptempo riceve a ai amore à a radio, ci hè una bona furtuna chì erà in rotazione pe ante ancu in pale tra. E mentri i Top 40 topper di i grafici ò celte evident...
Perchè mi sentu più tonu quandu ùn aghju micca travagliatu da pocu tempu?

Perchè mi sentu più tonu quandu ùn aghju micca travagliatu da pocu tempu?

emu tutti culpevuli di cuntrollà i no tri ab immediatamente dopu un allenamentu duru, olu per entimi delu i chì un pack di ei ùn ia micca apparitu magicamente. (Ùn hè micca c...